home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 639 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Hvordan signer man talenter ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hvordan signer man talenter ?  (Læst 3101 gange)
ManUtd83
Manager

Hvordan signer man talenter ?
« : 11 Feb 2008, 21:55 »

Jeg har et seriøst problem med at signe talenter i mit United-spil. De foretrækker simpelthen deres egen klub, og skider højt på løn. Prøvede at en spiller sagde nej til mine 200.000 frem for 250 om ugen, hvilket jeg synes er meget urealistisk.
Man kan tilbyde dem to slags kontrakter. Ungdomskontrakter og almindelige kontrakter, hvor de får penge. Hvad skal jeg gøre? Og skal jeg rose spilleren inden ?

På forhånd tak.

-KNM-
Manager

Sv: Hvordan signer man talenter ?
« Svar #1: 11 Feb 2008, 22:31 »

Hvis det er helt unge spillere, så er det fordi, de vil være loyale overfor de klubber der har postet mange penge i dem.

Rossonero
Gæst

« Svar #2: 11 Feb 2008, 22:34 »

Helt korrekt. Jeg var f.eks. Juventus, hvor jeg prøvede at købe Siragusa fra Palermo (16), som nægtede, ligemeget hvor mange penge jeg pumpede ind.

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #3: 11 Feb 2008, 22:36 »

Det er da også realistisk, at en spiller ikke bare vil forlade hans "moderklub" før han har givet dem noget for "pengene"..

Batistuta
Førsteholdsspiller

« Svar #4: 11 Feb 2008, 22:42 »

På den ene side er det urealistisk hvis spilleren ikke ville forlade sin moderklub for en million om ugen, på den anden side er det også urealistisk at give en så ung spiller sådan en løn.

verdenskrig
Manager

« Svar #5: 11 Feb 2008, 22:42 »

Det er da også realistisk, at en spiller ikke bare vil forlade hans "moderklub" før han har givet dem noget for "pengene"..

Syntes tvætimod de er sjældent man høre om et loyalt talent... I 49 ud af 50 tilfælde ville et talent da altid skifte til manu, arsenal, real, barca osv irl... Se også bare superligaen...  Kildentoft, lorentzen, zimling, og agger kom da alle fra rosenhøj til Brøndby i en ung alder Smiley og absalonsen fa b1913... Såååå!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

U-4-E
Manager

« Svar #6: 11 Feb 2008, 22:44 »

Det er højst sandsynligt fordi at de har skrevet en forhåndskontrakt med deres klub. Gå ind på spilleren, og så ind under Transfer, og så vil der stå om de har skrevet en forhåndskontrakt..

ManUtd83
Manager

« Svar #7: 11 Feb 2008, 22:44 »

Helt korrekt. Jeg var f.eks. Juventus, hvor jeg prøvede at købe Siragusa fra Palermo (16), som nægtede, ligemeget hvor mange penge jeg pumpede ind.

Ja vi kan godt blive enige om at det nærmest er umuligt at hente talenter i en ordentlig alder, men er der ingen der har løsningen på problemet. Noget der ligner den nye Trezegeut er blevet lavet i mit save, og ham kunne jeg godt bruge.

-KNM-
Manager

« Svar #8: 11 Feb 2008, 22:45 »

Der er rimelig stor forskel. Der var ikke postet mange penge i dem i Rosenhøj.

Derudover samarbejder Rosenhøj med BIF

verdenskrig
Manager

« Svar #9: 11 Feb 2008, 22:50 »

Der er rimelig stor forskel. Der var ikke postet mange penge i dem i Rosenhøj.

Derudover samarbejder Rosenhøj med BIF

Det med samarbejdsklub har da intet at sige... Definer lige " postet mange penge i" Rullende Øjne

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #10: 11 Feb 2008, 22:57 »

Syntes tvætimod de er sjældent man høre om et loyalt talent... I 49 ud af 50 tilfælde ville et talent da altid skifte til manu, arsenal, real, barca osv irl... Se også bare superligaen...  Kildentoft, lorentzen, zimling, og agger kom da alle fra rosenhøj til Brøndby i en ung alder Smiley og absalonsen fa b1913... Såååå!

Hvis nu vi tager store talenter som: Benzema.. Ham er der mange der har ville have fat i i mange år, men han blev i klubben fordi han elskede den..

ManUtd83
Manager

« Svar #11: 11 Feb 2008, 22:59 »

Benzema er da også noget helt andet end sådan en 16-årig spiller. Han er klasse allerede, selvom han er ung. I øvrigt tvivler jeg stærkt på at at Lyon har accepteret et bud på ham, og at han har takket nej til klubber som Madrid, Chelsea eller Inter.

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #12: 11 Feb 2008, 23:01 »

Benzema er da også noget helt andet end sådan en 16-årig spiller. Han er klasse allerede, selvom han er ung. I øvrigt tvivler jeg stærkt på at at Lyon har accepteret et bud på ham, og at han har takket nej til klubber som Madrid, Chelsea eller Inter.

Ja han er god nu, men da han var 16 år, er jeg sikker på at han ikke vil forlade Lyon..

ManUtd83
Manager

« Svar #13: 11 Feb 2008, 23:04 »

Hvis han fik muligheden for at komme til et kæmpemæssig klub i Europa, og få bedre løn og træningsforhold. Det tror jeg godt nok, men der er jo ingen der kan sige det Smiley

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #14: 11 Feb 2008, 23:05 »

Det kommer jo også an på hvor spilleren spiller, hvis han spiller i en klub med toptræningsfacalite ter, hvorfor skulle han så flytte væk fra hans familie?

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010