home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1061 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X-Factor
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem ryger ud næste gang ? (12/3)
Jesper
Anna
Thomas
Tine
The Fireflies

Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 107 Udprint
Forfatter Emne: X-Factor  (Læst 174734 gange)
Zulue
Manager

Sv: X-Factor
« Svar #1485: 28 Mar 2009, 14:54 »

Nu sidder jeg lige og ser genudsendelsen, og ow ow ow, hvor var Martin da god. (:

Cesc
Gæst

« Svar #1486: 28 Mar 2009, 15:00 »

Nu sidder jeg lige og ser genudsendelsen, og ow ow ow, hvor var Martin da god. (:

Jeg er helt enig Oskar. Martin owner alle fra denne sæson, han er virkelig talentfuld, og han skal nok blive en stjerne internationalt. Han er stadig ung, men han arbejder med garanti hårdt på at få lavet en masse, som nok bliver sendt ud inden længe..

Til snakken om aftalt spil fra Sony/BMG er det vel klart, at hvis de snyder, vælger at Linda skal vinde. Pladesalget er faldet med 50 % (mener jeg), da de unge jo bare henter det på nettet og sådan. Da Linda appellere mest til ældre mennesker, som ikke downloader det ulovligt, vil de sælge flere cd'er. Linda vil klart sælge flest plader, mens Mohamed nok har flere fans, men de unge piger bruger jo bare lidt LimeWire eller BearShare til at skaffe sig sange med idolet.

Jeg tror dog ikke, at der er snyd med i spillet. Folk er bare bitre over deres favorit røg ud, jeg heppede på Linda siden Lucas røg ud, så jeg er fint tilfreds...

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #1487: 28 Mar 2009, 15:21 »

Så også lige genudsendelsen. En lille detalje, som mange nok ikke lagde mærke til i går. Der blev spillet meget Robbie-musik, og så kommer Take That også?! Håbede der havde været reunion midt inde i showet Opstemt

Yessir
Manager

« Svar #1488: 28 Mar 2009, 15:35 »

Pladesalget er faldet med 50 % (mener jeg), da de unge jo bare henter det på nettet og sådan. Da Linda appellere mest til ældre mennesker, som ikke downloader det ulovligt, vil de sælge flere cd'er. Linda vil klart sælge flest plader, mens Mohamed nok har flere fans, men de unge piger bruger jo bare lidt LimeWire eller BearShare til at skaffe sig sange med idolet.

Den vil jeg gerne have uddybet.
I min omgangskreds bliver det gjort af de fleste, ung som gammel. Forskellen er bare at de unge som regel er bedre til at gå ud og købe det de rent faktisk kan lide, hvorimod de ældre er værre til at sige "skid hul i det" og bruge deres penge på andet.

Og det har også været den generelle holdning, når emnet "piratkopiering" har været diskuteret på de boards jeg bevæger mig på.
« Seneste Redigering: 28 Mar 2009, 15:38 af Yessir » Logged

Andersen
Reserveholdsspiller

« Svar #1489: 28 Mar 2009, 15:39 »

Enig med Yessir.

Desuden har X-Factor haft indflydelse på single-salget, hvor ellers gamle singler der været sunget i X-Factor pludselig er steget til tops.
Kan være pladesalget er faldet, tilgengæld tror jeg mange vil købe deres hits via iTunes.

Gosser
Manager

« Svar #1490: 28 Mar 2009, 15:51 »

For mig var finalen lidt af et antiklimaks, eftersom de efter mine begreber mest spændende deltagere var ude.

Quoted for the truth. Helt klar den samme mening jeg sad med.

enged
Gæst

« Svar #1491: 28 Mar 2009, 15:57 »

Mht om 'gamle' mennesker piratkopier musik, så ved jeg da at de gør det. Måske ikke på samme måde som unge, men min mor går da ned på biblioteket og låner et album, også brænder hun det ind på computeren. Jeg kunne godt forestille mig at det er sådan folk der måske ikke kender noget til download gør.
Tilbage til X-Factor, jeg så også genudsendelsen, og for fanden da, ingen i denne sæson har jo samme klasse som Martin.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #1492: 28 Mar 2009, 16:52 »

Grundet til at Linda vandt er jo også at alle de skæve færører stemte på hende. Jeg synes klart at ABC skulle have vundet. De sang måske ikke bedst men det handler om x-factor og det har de i hvert fald.

Hala Madrid!

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #1493: 28 Mar 2009, 16:54 »

Tror ikke færørerne er nok til at stemme på hende så hun vandt

BenMusalho
Gæst

« Svar #1494: 28 Mar 2009, 16:57 »

Grundet til at Linda vandt er jo også at alle de skæve færører stemte på hende. Jeg synes klart at ABC skulle have vundet. De sang måske ikke bedst men det handler om x-factor og det har de i hvert fald.
Der er omkring 45.000 på Færøerne... Det svarer vel til Hillerøds befolkning? Rullende Øjne Så det tror jeg nu ikke, du skal regne med. Imo var Linda ligeså god, om end jeg bedre kunne lide ABC. At de kunne få de til at fungere så godt som gruppe, viser lidt om deres kvaliteter. De blev kun bedre og bedre igennem hele forløbet, det synes jeg ikke, at Linda gjorde. Måske som person, men hendes teknik blev ikke bedre end ved første audition, synes jeg.
« Seneste Redigering: 28 Mar 2009, 17:01 af BenMusalho » Logged

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #1495: 28 Mar 2009, 16:59 »

og eftersom der er ca en 500.000 der stemmer vil jeg gætte på er det meget urrealistisk. Linda vandt og sådan er det. Der har ikke været noget snyd men i går var jeg da sur Wink

ZackS
Reserveholdsspiller

« Svar #1496: 28 Mar 2009, 18:47 »

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1146690.ece

Det betød så, at ABC kunne have vundet. Havde samme problem da jeg ville stemme på Mohamed, og min søster havde det også  Forlegen

United-styrer
Gæst

« Svar #1497: 28 Mar 2009, 18:55 »

Der er omkring 45.000 på Færøerne... Det svarer vel til Hillerøds befolkning? Rullende Øjne Så det tror jeg nu ikke, du skal regne med. Imo var Linda ligeså god, om end jeg bedre kunne lide ABC. At de kunne få de til at fungere så godt som gruppe, viser lidt om deres kvaliteter. De blev kun bedre og bedre igennem hele forløbet, det synes jeg ikke, at Linda gjorde. Måske som person, men hendes teknik blev ikke bedre end ved første audition, synes jeg.

Hun blev til gengæld markant bedre til at performe og langt mere udadvendt på scenen. Hun var ikke nær så kedelig mod slutningen, som hun var i de første tre-fire shows.

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #1498: 28 Apr 2009, 00:27 »

Hiver lige denne tråd op igen...
Er der nogen, som har hørt noget om de forskellige deltageres forstående plader?
Hvornår er de på markedet?

kfuglsang
Førsteholdsspiller

« Svar #1499: 28 Apr 2009, 00:49 »

Hiver lige denne tråd op igen...
Er der nogen, som har hørt noget om de forskellige deltageres forstående plader?
Hvornår er de på markedet?
Tror det var i radioen jeg hørte at Linda's plade allerede var ved at være færdig. Men ved ikk om det holder stik???

Sider: 1 ... 98 99 [100] 101 102 ... 107 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010