home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 876 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X-Factor
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem ryger ud næste gang ? (12/3)
Jesper
Anna
Thomas
Tine
The Fireflies

Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 107 Udprint
Forfatter Emne: X-Factor  (Læst 174730 gange)
AFC
Manager

Sv: X-Factor
« Svar #1470: 27 Mar 2009, 22:46 »

Det mener jeg bare det er. Syntes det er pudsigt der lige er 2% forskel mellem vinderne i streg.

Men nok fra OT fra mig af.

ZackS
Reserveholdsspiller

« Svar #1471: 27 Mar 2009, 22:48 »

Det mener jeg bare det er. Syntes det er pudsigt der lige er 2% forskel mellem vinderne i streg.

Men nok fra OT fra mig af.

2% begge gange kan ikke passe. Noget de har aftalt sikkert  Cool

Eller er det hvertfald pudsigt som du siger..

Metsu1
Manager

« Svar #1472: 27 Mar 2009, 22:50 »

Trist, at Blachmann skulle falde til et niveau, hvor han var nødt til at kritisere konkurrenterne, i håbet om, det ville rykke nogle stemmer over på Mohamed.

Jeg tror, det havde en helt anden effekt, men hatten af for Linda, hun var den bedste i aften  Peace

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #1473: 27 Mar 2009, 22:51 »

2% begge gange kan ikke passe. Noget de har aftalt sikkert  Cool

Eller er det hvertfald pudsigt som du siger..

Hvis DR lavede aftalt spil, tror I så vitterligt de er så dumme at sige der er 2 % begge gange? Wink
(Anser ikke diskussionen om X-Factor er snyd som OT Smiley)

Build Me Up Buttercup!

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #1474: 27 Mar 2009, 22:55 »

Hvis DR lavede aftalt spil, tror I så vitterligt de er så dumme at sige der er 2 % begge gange? Wink
lige netop. tilfældigheder er og bliver tilfældigheder

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

motZ
Gæst

« Svar #1475: 27 Mar 2009, 22:56 »

Blachmann synes jeg også var en kæmpe idiot i aften. Som Metsu1 siger, begynder han at kritisere konkurrenterne i troen på at det kan gavne Mohamed men heldigvis skete det modsatte som gjorde at Mohamed røg ud.

AFC
Manager

« Svar #1476: 27 Mar 2009, 22:58 »

Blachmann viste sit sande jeg i aften. Godt nok syntes jeg han har været positiv de seneste programmer, men det er noget lort han fyrer af. Han kritiserer dem lidt for groft syntes jeg og jeg syntes han kun tænker på Mohamed som var hans finalist. Det var tydeligt!

Simze
Landsholdsspiller

« Svar #1477: 27 Mar 2009, 22:59 »

Han siger det ene i et program og noget helt andet i et anden program. Han er syg i hovedet Wink

Metsu1
Manager

« Svar #1478: 27 Mar 2009, 23:12 »

Han var simpelthen desperat.

Han vidste, Mohamed var i problemer og havde han ikke svinet de andre konkurrenter til, ja så havde Mohamed muligvis klaret den til finale, hvem ved, jeg synes egentlig, han var rigtig god i aften.

nicolas-nth
Landsholdsspiller

« Svar #1479: 28 Mar 2009, 00:00 »

hans bog er sku  også ret mærkelig

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

Yoggidk
Gæst

« Svar #1480: 28 Mar 2009, 00:09 »

Skal vi ikke herfra siden sige et stort tillykke til Linda, som løb af med sejren...

Don Abramovich
Manager

« Svar #1481: 28 Mar 2009, 00:59 »

Til snakken om aftalt spil. HVIS der er aftalt spil, så er det ikke DR, men Sony (BMG?) der fusker. Det er dem der skal lave pladen med vinderen, og det skulle ikke undre mig, hvis de har deres favorit Smiley

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #1482: 28 Mar 2009, 01:13 »

Til snakken om aftalt spil. HVIS der er aftalt spil, så er det ikke DR, men Sony (BMG?) der fusker. Det er dem der skal lave pladen med vinderen, og det skulle ikke undre mig, hvis de har deres favorit Smiley

Sony/BMG har vel næppe nogen indflydelse på det rent praktiske omkring showet og Sony/BMG vil jo også have den mest populære sanger, som kan sælge flest albums.. Det står dem jo også frit for at skrive kontrakter med nogen af de deltagere som ikke vindere showet Smiley

Build Me Up Buttercup!

-LFC-
Manager

« Svar #1483: 28 Mar 2009, 01:16 »

Og Sony/BMG havde regnet med, at Mohamed skulle vinde da de vidst holder deres fest i Aalborg/Nørresundby, så aftalt spil tror jeg næppe der er tale om. Jeg tror dog bare, at Linda har fået dem over 30 til at stemme på hende. Også kostede Blachmanns klamme angreb på hende, nok også Mohamed nogle sympatistemmer..

United-styrer
Gæst

« Svar #1484: 28 Mar 2009, 14:45 »

Trist, at Blachmann skulle falde til et niveau, hvor han var nødt til at kritisere konkurrenterne, i håbet om, det ville rykke nogle stemmer over på Mohamed.

Jeg tror, det havde en helt anden effekt, men hatten af for Linda, hun var den bedste i aften  Peace

Ja, han har altså lidt svært ved at forholde sig sagligt til tingene. Han er både musikalsk og som menneske langt den mest interessante af dommerne, men det holder ikke, at han modsiger sig selv i sine principper for at befordre sine finalister. Mohamed er akkurat lige så meget mainstream som de andre finalister var det.

Jeg synes, det var fair nok, at Linda vandt. Hun er ikke min type, hverken på eller uden for scenen, men hun gør sit håndværk godt og sang vindersangen bedre end ABC. For mig var finalen lidt af et antiklimaks, eftersom de efter mine begreber mest spændende deltagere var ude.

Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 107 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010