home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1052 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  X-Factor
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvem ryger ud næste gang ? (12/3)
Jesper
Anna
Thomas
Tine
The Fireflies

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 107 Udprint
Forfatter Emne: X-Factor  (Læst 174908 gange)
Hallas
Gæst

Sv: X-Factor
« Svar #150: 15 Feb 2008, 21:05 »

2 af dommerne vil efter denne konkurrence gå psykisk under.

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #151: 15 Feb 2008, 21:06 »

En klasse over de andre
Heidi
Laura
Martin

Kommer videre
Raiden
Lisa

I farezonen
Vocaloca
Basim
Frederik
Er meget enig, dog ville jeg bytte Martin med Basim. Det er nok bare mig der ikke kan se det, men så god synes jeg ikke han er...  Huh

Veni, vidi, vici

7kfum
Gæst

« Svar #152: 15 Feb 2008, 21:07 »

Min favorit er helt klart Frederik, udover det fantastiske navn, så har han en stemme der er så speciel at jeg elsker hans sang for det.

njandersen
Gæst

« Svar #153: 15 Feb 2008, 21:07 »

En helt anden sag - er det bare mig der synes det er dybt latterligt, at dommerne går mere op i at få "deres" musiker(e) med end at bedømme deres egentlige kvaliteter?

De tager deres konkurrencen mellem dem alt for alvorlig, hvilket skader selve programmet.. Mener jeg..

Snupper lige den hér op igen.. Det er jo snart en konkurrence mellem dommerne og ikke mellem deltagerne.. Når de to i "farezonen" skal synge for at blive, så vælger dommerne jo deres "egen" det vil jeg næsten vædde med - alt andet skulle da være overraskende.. Så det bliver den 3. dommer der afgør det - hvilket sikkert bliver Remee igen, og han holder med Thomas i sådan en situation
« Seneste Redigering: 15 Feb 2008, 21:42 af Njandersen » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #154: 15 Feb 2008, 21:10 »

Min favorti er sku Martin.... Gal den mand er fantastisk.. Om 10 år vil ALLE i hele verden have hans plader, og der hænger plakater over hele verden med ham Thumbs Up

MEN HVAD FANDEN HAR FOLK IMOD BASIM ticked off... Manden er et åbenlyst talent, med x-factor...

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

N17
Manager

« Svar #155: 15 Feb 2008, 21:11 »

Er meget enig, dog ville jeg bytte Martin med Basim. Det er nok bare mig der ikke kan se det, men så god synes jeg ikke han er...  Huh

Vil nu ikke bytte Basim og Martin, men kunne godt gå med til at rykke Martin en tak ned, da jeg heller ikke er helt vild med ham, men ifølge dommerne er han jo én af de største talenter.. Jeg kan ikke lide hans stemme, den er alt for skinger, og hans udtale er indimellem elendig

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager

« Svar #156: 15 Feb 2008, 21:12 »

Min favorti er sku Martin.... Gal den mand er fantastisk.. Om 10 år vil ALLE i hele verden have hans plader, og der hænger plakater over hele verden med ham Thumbs Up

MEN HVAD FANDEN HAR FOLK IMOD BASIM ticked off... Manden er et åbenlyst talent, med x-factor...

Jeg kan godt lide Basim, men endnu har han ikke ramt en sang, som ligger til ham. Stod det til mig, så havde han sunget "I believe I can fly" i dag!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

verdenskrig
Manager

« Svar #157: 15 Feb 2008, 21:13 »

Jeg kan godt lide Basim, men endnu har han ikke ramt en sang, som ligger til ham. Stod det til mig, så havde han sunget "I believe I can fly" i dag!

det må jeg siges mig enig i Wink

Men sjovt at folk ikke kan se talentet i ham... Han er en kæmpe usleben diamant Thumbs Up

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

ManUtd83
Manager

« Svar #158: 15 Feb 2008, 21:14 »

Hader Basims stemme og attitude. Han skal ud af det her show og skal aldrig ALDRIG have en karriere indenfor sang !

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #159: 15 Feb 2008, 21:14 »

Snupper lige den hér op igen.. Det er jo snart en konkurrence mellem dommerne og ikke mellem deltagerne.. Når de to i "farezonen" skal synge for at blive, så vælger dommerne jo deres "egen" det vil jeg næsten vædde med - alt andet skulle da være overraskende.. Så det bliver den 3. dommer der afgør det - hvilket sikkert bliver Remee igen, og han holder med Thomas i sådan en situation

Ja, det er en ydert uheldig udvikling.
Og synes det er meget underligt at de både skal dømme og coache.
Så kan man ikke andet end have sympati for sine egne og have svært ved at være 100% objektiv.

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #160: 15 Feb 2008, 21:16 »

Hader Basims stemme og attitude. Han skal ud af det her show og skal aldrig ALDRIG have en karriere indenfor sang !

Hehe, ro på.
Han er da en cool knægt.
Bare ikke lige den bedste pt.

Så synes jeg mere Frederik virker som en total smartass. Smiley

kerzhakov
Førsteholdsspiller

« Svar #161: 15 Feb 2008, 21:24 »

jeg tror godt nok hans stemme går i overgang på et eller andet tidspunkt. Den stemme han har nu er jeg sku heller ikke for vild med. Synes den lyder lidt som tinnitus.

Basim må snart ryge ud. Utroligt hvis teenagepigerne stemmer ham videre. Martin og Laura går nok sikkert videre. Raiden kan godt være i fare. Vocaloca klarer det nok. Tror at mange bedre kan li Vocaloca end Blachmann. Heidi synger godt, men ville ikke kunne holde hende ud. Det er for meget troldkvinde. Hun kan godt komme blandt bottom two om et par gange, da hun ikke har vild udstråling, men dommerne lader hende nok gå langt. Lisa ryger snart tror jeg. Der er ikke mege kvalitet eller power over hende. Frederik klarer sig nok også et par gange endnu, men han er bedre med guitar.

Jeg tror at Blachmann fik for lidt opmærksomhed som barn. Fint nok, at han er lidt speciel, man han snakker som om hans ord er lov og han definerer god musik. Jeg kan ellers godt lige Simon Cowell i Idols, men Blachmann er virkelig for plat.
Og som andre siger , dommerne støtter meget deres egne. Meget irriterende at se på

It's gonna be legendary

Jimmi.Pop
Gæst

« Svar #162: 15 Feb 2008, 21:30 »

Jeg tror at Blachmann fik for lidt opmærksomhed som barn. Fint nok, at han er lidt speciel, man han snakker som om hans ord er lov og han definerer god musik. Jeg kan ellers godt lige Simon Cowell i Idols, men Blachmann er virkelig for plat.
Og som andre siger , dommerne støtter meget deres egne. Meget irriterende at se på

Klassepost! Thumbs Up 100% enig her.

Daniel-123
Landsholdsspiller

« Svar #163: 15 Feb 2008, 21:35 »

110% Enig..

ManUtd83
Manager

« Svar #164: 15 Feb 2008, 21:35 »

Hun er godt nok ikke køn hende Laura..

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 107 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010