home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
22 Dec 2024, 22:25 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23474
  0 Brugere, 565 Gæster Online.

Nyeste Bruger: LaicOaken
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Betis [10]
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Betis [10]  (Læst 21337 gange)
ydersog
Gæst

Sv: De grønne og hvide [3]
« Svar #30: 15 Feb 2008, 23:40 »

Er det nye navn egentlig bedre? Synes det andet var lidt tamt.

Jeg kunne bedre lide det gamle
"De grønne og hvide" lyder for dansk og jeg tænkte med det samme på enten Viborg eller AB Smiley

7kfum
Gæst

« Svar #31: 15 Feb 2008, 23:41 »

Jeg kunne bedre lide det gamle
"De grønne og hvide" lyder for dansk og jeg tænkte med det samme på enten Viborg eller AB Smiley

Ændret igen, big fellow. crazy

ydersog
Gæst

« Svar #32: 15 Feb 2008, 23:42 »

Ændret igen, big fellow. crazy

Nu er man da ikke i tvivl Wink

7kfum
Gæst

« Svar #33: 15 Feb 2008, 23:42 »

Nu er man da ikke i tvivl Wink

Nej det håber jeg da ikke.

Zone 43
Manager

Sv: Betis [3]
« Svar #34: 15 Feb 2008, 23:49 »

Hvem er Betis? crazy

Lækker start Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

7kfum
Gæst

« Svar #35: 16 Feb 2008, 00:18 »

Hvem er Betis? crazy

Lækker start Smiley

Jeg takker, og håber jeg kan fortsætte lækkert.

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #36: 16 Feb 2008, 12:53 »

Flot, kan godt lide små updates Smiley

I ain't playin', nigga

7kfum
Gæst

« Svar #37: 16 Feb 2008, 12:58 »

Flot, kan godt lide små updates Smiley

Jeg arbejder frem mod at opdateringerne bliver længere, når vi når længere ind i spillet. (:

Schjeld3
Gæst

« Svar #38: 16 Feb 2008, 13:05 »

Har lige læst din seneste update, og den er ganske glimrende Wink

7kfum
Gæst

Sv: El Castillo - Resurrección
« Svar #39: 16 Feb 2008, 16:09 »

Spanier finder vej til Sevilla!

Med transfervinduets lukkende dør in mente ser det ud til, at Real Betis kun har formået at styrke truppen med en enkelt spiller. Et faktum der ikke stemmer overens med det løfte, Aragonés gav omhandlende, at mange eventuelle forbedringer var på vej til Los Beticos. Det var dog også rygtet fra mange sider af, at brasilianske Liedson skulle være at finde i Sevilla-klubben fra den kommende sæsons start. Men ifølge en kilde meget tæt på Aragonés var der i lang tid hold i dette rygte; ”Det var et spørgsmål om penge til sidst, både Liedson og Sporting Lissabon var blevet enige med Betis. Men i sidste ende viste det sig, at Beticos ikke havde nok finansielle midler.”

Selvom de finansielle midler ikke var rækkende med hensyn til Liedson, fik de alligevel et nyt navn tilført, dette var spanieren Carlos García, som er hentet i Almería. García har i de seneste år været et genkendeligt navn i den spanske fodboldkultur. Den tidligere ungdomslandsholdssp iller har i tre år spillet i, den næstbedste liga, hvor han har gjort karriere hos både Ejido og Almería. Spanieren er købt som makker til anfører Juanito i forsvaret og vil sandsynligvis fungere i et rotationssystem med brasilianske Lima.

”Carlos vil tilføre mere stabilitet i forsvaret, og jeg ser ham helt sikker som en del af spansk-fodbolds fremtid,” siger en lykkelig Luis Aragonés. Igennem sin tid i LIGA BBVA har han udmærket sig som en særdeles stærk forsvarsspiller, og dette vil sandsynligvis komplettere det stærke midterforsvar sammen med Juanito. ”Jeg ser frem til arbejde sammen med Carlos, jeg tror helt sikkert, han er vejen frem for klubben,” udtrykker anføreren selv. García skulle eftersigende være blevet erhvervet for omkring fem millioner euro.

Daniel-123
Landsholdsspiller

Sv: Betis [4]
« Svar #40: 16 Feb 2008, 16:14 »

God update..

7kfum
Gæst

Sv: El Castillo - Resurrección
« Svar #41: 16 Feb 2008, 17:31 »

Giganterne fra Catalonien er favoritter!

Efter et stille transfervindue ser FC Barcelona ud til at være favoritter til den titel, som de ikke fik sidste år. For det eneste køb af rigtig stor betydning er til katalonernes fordel nemlig den nye argentiner Lucho González, som er erhvervet for over femten millioner euro. Det skal dog også nævnes at Real Betis, Atletico Madrid og især Recreativo er fartet ind til den nye sæson som bedre hold.

I toppen ser det igen ud til at være en duel mellem de forsvarende mestre Real Madrid og de som fornævnte favoritter FC Barcelona. En duel der dog flere gange i det nye århundrede er blevet overskygget af Valencia, som endnu engang ser ud til at blive outsider. Lige bag de tre førende ligger de dobbelte UEFA cup mestre Sevilla, som godt kan se farlige ud trods deres sølle ene mesterskab i klubbens historie. Et mesterskab som endda er tilbage fra 1946.

Villareal og evigt underpræsterende Atletico Madrid ser på papiret ud til at have stærke hold, men spørgsmålet er, om de i år kan leve op til de høje forventninger fra deres respektive bestyrelser. Gennem de sidste år har vi set Real Zaragoza som en større og større trussel for topholdene, og et godt år for Pablo Aimar og co. kan bringe dem helt op i toppen.

Sidste års sensation Gefate, Espanyol og det styrket Recreativo hold ser ud til at udgøre den gode mellemvare. Osasuna, Racing, Deportivo og Mallorca kan se frem til en sæson, hvor de må kæmpe for deres midterplaceringer. Valladolid og baskerklubben Atletic Bilbao må dyste for at blive over stregen, mens Levante, Murcia og Almería kommer til udgøre bunden.

Kimu
Landsholdsspiller

Sv: Betis [5]
« Svar #42: 16 Feb 2008, 19:02 »

Hejsa Sommer!

Mange tak for nogen rigtig lækker opdateringer af bloggen igen. De er super. Kan godt lide den opdatering hvor du gennem går de enkelte holds chancer og muligheder til den kommende sæson.

Skal da love for at Aragonés fik ryddet op i staben. Der røg da godt nok nogen hoveder der. Carlos Garcia ser ud som et rigtig spændende køb. Han skal helt sikkert nok blive et hit i Betis.

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #43: 16 Feb 2008, 20:50 »

Smukt Opstemt

I ain't playin', nigga

7kfum
Gæst

« Svar #44: 17 Feb 2008, 12:56 »

Hejsa Sommer!

Mange tak for nogen rigtig lækker opdateringer af bloggen igen. De er super. Kan godt lide den opdatering hvor du gennem går de enkelte holds chancer og muligheder til den kommende sæson.

Skal da love for at Aragonés fik ryddet op i staben. Der røg da godt nok nogen hoveder der. Carlos Garcia ser ud som et rigtig spændende køb. Han skal helt sikkert nok blive et hit i Betis.

Smukt Opstemt

Tak for kommentarerne, og jeg håber der kommer flere.

I kan vente en update om max. 2 timer.. (:

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010