home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:19:40 Broen13 Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 314 Gæster Online.

Indlæg: 1132744 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Betis [10]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Betis [10]  (Læst 19748 gange)
Schjeld3
Gæst
 
Sv: El Castillo - Resurrección
« Svar #15: 10 Feb 2008, 18:56 »

Er den allerede færdig?
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: El Castillo - Resurrección
« Svar #16: 15 Feb 2008, 15:24 »

Nope, min rejse til Gambia blev rykket en dag frem, og derfor nåede jeg ikke at fortælle det her på siden. Men i nattens mul og mørke vendte jeg så tilbage til Danmark.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: El Castillo - Resurrección
« Svar #17: 15 Feb 2008, 18:04 »

Nu mangler jeg kun at hente den nye patch, og dermed starte et nyt spil før i kan få update (:
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: El Castillo - Resurrección
« Svar #18: 15 Feb 2008, 19:21 »


“Vi vinder mesterskabet inden for fem år!”

Trods Luis Aragonés’ meget korte tid hos Real Betis, har den karismatiske træner valgt at offentliggøre en femårig plan for fremtiden i Sevilla-klubben. Ifølge Aragonés vil den kommende sæson - som afslutter klubbens hundrede års fødselsdag - blive med fokus på at opbygge holdet, med henblik på et top otte resultat i den næste.

“Jeg mener bestemt at det er realistisk at vi, om tre år spiller med om Champions League pladserne,” udtaler Aragonés til flere ledende spanske medier. En kommentar der virker lige lovlig hovmodig, i fan Antonio Riveras ører. “Jeg synes at Aragonés’ projekt, virker en kende for ambitiøst i mine ører.” Rivera mener at udtalelser som dem, kan virke forkert på fansene og give dem et falskt håb.

Trods kritikken fra flere trofaste fans, fortsætter Aragonés med at løfte sine forventninger for fremtiden: “Om fem år har vi en trup som kommer til at vinde mesterskabet.” Psykolog Fernando Gonzalez, mener at udtalelser som denne kan give næring til falske forhåbninger, og øge utilfredsheden blandt fansene hvis løfterne ikke blive imødekommet.

Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Castillo - Resurrección
« Svar #19: 15 Feb 2008, 19:26 »

Nice blog, men nok lidt halvskidt trænervalg. Aragones er jo 69 år, men keep it up!
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: El Castillo - Resurrección
« Svar #20: 15 Feb 2008, 19:38 »

Udover de kommafejl, som jeg har nævnt for dig over MSN, ser det fornuftigt ud, og hvis du kan få bedre styr på netop det, vil det se rigtig godt ud.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: El Castillo - Resurrección
« Svar #21: 15 Feb 2008, 21:03 »

Jeg takker mange gange for kommetarerne. (:
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: El Castillo - Resurrección
« Svar #22: 15 Feb 2008, 22:01 »

Hejsa Sommer!

Dejligt at se der er kommet liv i bloggen igen. Håber du havde en god tur til Gambia Smiley Rigtig gode opdatering du levere.

I den seneste må man sige at Aragonés ikke er bange for at melde ud hvad målet er for klubben. Stærk udmelding må man sige. Bliver spændende at se om det holder stik. Ellers en fin detalje at kryder updaten med en kommentar fra både fan og psykolog.
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: El Castillo - Resurrección
« Svar #23: 15 Feb 2008, 22:17 »

Yo Sommer.

Det er som Kimu siger, dejligt at bloggen har fået himlen til syne igen. Jeg synes træner valget er spændende og godt, da de jo mange steder allerede tæller ned til at han forlader landsholdet. Godt valg!

Jeg kan godt lide designet og et flot banner som Rosso har lavet? Virkelig en god blog. Samtidig er det en spændende udtagelse fra 'din' side af. Jeg ved at det lykkes, især hvis jeg analysere et par af dine kampe. Wink

Forventer en top 7 placering - det kan truppen let klare. Husk at udnytte du har spillere som Mark Gonzalez på holdet. Han er en gudespiller!

Cesc.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: El Castillo - Resurrección
« Svar #24: 15 Feb 2008, 22:22 »

Jeg kan godt lide designet og et flot banner som Rosso har lavet?

Tak, men er det da et spørgsmål du stiller, eller hvordan ligger landet med dét spørgsmålstegn? Smiley

Flot blog, og man må sige, at du/Aragonés har høje tanker om fremtiden. Dog synes jeg, som LFC Freak, at det er et ringe valg af træner, men det gør jo i bund og grund intet. Jeg glæder mig til, at sæsonen bliver sparket i gang, så vi kan se på nogle flotte resultater! Held og lykke...
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: El Castillo - Resurrección
« Svar #25: 15 Feb 2008, 22:29 »

Tak, men er det da et spørgsmål du stiller, eller hvordan ligger landet med dét spørgsmålstegn? Smiley

Flot blog, og man må sige, at du/Aragonés har høje tanker om fremtiden. Dog synes jeg, som LFC Freak, at det er et ringe valg af træner, men det gør jo i bund og grund intet. Jeg glæder mig til, at sæsonen bliver sparket i gang, så vi kan se på nogle flotte resultater! Held og lykke...

Var ikke sikker på du havde lavet det. Så derfor kom spørgsmål tegnet frem, da jeg var usikker.

Glæder mig til at se en argentiner til Betis. Smiley
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: El Castillo - Resurrección
« Svar #26: 15 Feb 2008, 22:31 »

Var ikke sikker på du havde lavet det. Så derfor kom spørgsmål tegnet frem, da jeg var usikker.

Glæder mig til at se en argentiner til Betis. Smiley

Jeg har allerede påpeget en gang at rosso har lavet banneret.

En argentiner?
Logged

Niko
Gæst
 
Sv: El Castillo - Resurrección
« Svar #27: 15 Feb 2008, 22:36 »

Jeg har allerede påpeget en gang at rosso har lavet banneret.

En argentiner?

Ja. Har en i tankerne, som jeg selv har hentet til klubben en gang. Smiley
Det er en af Rosso's favorit spillere.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: El Castillo - Resurrección
« Svar #28: 15 Feb 2008, 23:08 »


Aragonés opbygger svingdør!

Den 28. juni blev præget af en hel del fyringssedler delt ud af Real Betis. Hele 13 medlemmer af staben måtte lade livet for, at Aragonés’ nye hær få dage efter kunne lanceres. Nye navne som Frankrigs tidligere assisterende landstræner Francois Blaquart og den tidligere fysiske-koordinator fra Valencia Julen Masach skulle efter sigende, kunne bringe klubben fra Sevilla op på et mere professionelt plan.

”Vi havde alt for mange middelmådige overskudstrænere, og staben var alt for bred. Ved at minimere den og samtidig øge kvaliteten af den har vi skabt mere luft i budgettet og forøget chancerne for, at spillerne udvikler sig.” Aragonés har før mødt kritik inde fra murene af, men dette lader til at være slut. ”Jeg synes, idéen om at gøre vores stab mindre og bedre er fantastisk,” siger Inizio Puado, som efter eget udsagn har været fan af Los Béticos i 30 år.

Hvad der ved første øjekast kunne ligne et multinationalt projekt, er det præcis modsatte. Det var fra starten gjort klart fra Aragonés’ side, at det var vigtigt med mange spaniere, både i truppen og i organisationen rundt om klubben: ”Mange glemmer i dag, at det er vigtigt at forstå hinanden, både på og ude for banen. Derfor er det vigtigt, at stammen af klubben er spansk.”


« Seneste Redigering: 15 Feb 2008, 23:58 af -Sommer- » Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: De grønne og hvide [3]
« Svar #29: 15 Feb 2008, 23:36 »

Er det nye navn egentlig bedre? Synes det andet var lidt tamt.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010