home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 508 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Colossi Zebra
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Colossi Zebra  (Læst 28214 gange)
Rossonero
Gæst
 
#4 OPDATERING
« Svar #15: 03 Feb 2008, 20:53 »

Notizie 
   Tilværelsen i efteråret | 01.12.2007

Alberto Zucchetti og co. tager hastige skridt fremad, og overhæler de fleste i det intense kamp løb. Man har i efteråret bevist, at oprykning er muligt, og at det ikke kun var tomme ord Marvin Tarj kastede med under pressemødet.
Resultater
0-3 v. Bellaria
1-0 v. Carrarese
*
2-1 v. Reggiana
3-1 v. Savona *
4-1 v. Poggibonsi
4-2 v. Teramo
2-1 v. Sansovini
2-2 v. Prato
3-0 v. Carrarese
2-0 v. Gubbio
2-2 v. Castelnuovo
0-1 v. Catanzaro
*
2-3 v. Giuliavano
3-1 v. Catanzaro
*
2-1 v. Viterbese
3-2 v. Rovigo
3-2 v. Salernitana
*


* = Serie C


Viareggio har bestemt gjort deres del af arbejdet hidtil, og de kan se tilbage på et helt formidabelt efterår. De unge kanoner har især løftet øjenbryn under forløbet, og holdet ser urørligt ud på nuværende tidspunkt. De er nået langt i pokalen, og de ligger nr. 1 i ligaen.

Højdepunkter har der været utallige af, hvor man bl.a. oplevede en flot triumf over Poggibonsi, som Essabr og Paponi var med til at realisere. Specielt de to, har gjort et vidunderligt arbejde, og man har nærmest skabt et ustoppeligt angreb. Resultaterne sidestillet til højre, viser jo, at klubben er ubesejrede i ligaen, siden den skæve start mod Bellaria.

I pokalturneringen, Serie C, nyder man skam også tilværelsen. Man kom ubesejret igennem de fire modstandere, hvilket gav de sortstribede en suveræn førsteplads. Inden vi trådte ind i november, nåede man at spille første runde, hvor modstanderen var Catanzaro. Man taber på uheldigvis 1-0, hvilket dæmpede håbet om avancement gevaldigt. Dog skulle det gå anderledes for sig i returkampen, hvor Paponi, Rovella og Bonuccelli sørgede for en fantastisk 3-1 sejr.

I turneringens næste runde var man oppe imod Salernitana, som spiller en liga ovenover Viareggio. Det var dog ikke til at bemærke i det første opgør, hvor Salernitana var på hælene i store dele af kampen. Trods for, at Viareggio styrede spillet i alle aspekter, formåede udeholdet at score to mål. Viareggio vandt kampen 3-2, men intet er afgjort endnu. De sortstribede klarer sig alt i alt fremragende, og de er med hvor de store fyrværkerishows står højt i luften.

"Nuvel, vi klarer os godt, men vi skal passe på, ikke at være for selvsikre allerede nu. Jeg er i hvert fald utrolig stolt over de præstationer jeg ser lige nu, og jeg vil sørge for, at vi kan holde niveauet i lang tid," sagde en veltilfreds Zucchetti.

Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #16: 03 Feb 2008, 21:02 »

Fed blog.
hvornår kommer næste update?
Logged

Baliian
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #17: 03 Feb 2008, 21:03 »

længden var lige tilpas, og det er også flot stillet op.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #18: 03 Feb 2008, 21:04 »

Lækkert, Rosso. Lækkert!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #19: 03 Feb 2008, 21:05 »

Lækre resultater. Kan vi få et SS af dine to angribere?
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #20: 03 Feb 2008, 21:14 »

Tak for roserne. Det er virkelig en fornøjelse.

@Juller:

Daniele Paponi
Oussama Essabr (tilbage fra skade)
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #21: 03 Feb 2008, 21:32 »

Tak for roserne. Det er virkelig en fornøjelse.

@Juller:

Daniele Paponi
Oussama Essabr (tilbage fra skade)

Tak. Kæft Paponi er god  Opstemt
Logged

Rossonero
Gæst
 
#5 OPDATERING
« Svar #22: 04 Feb 2008, 00:25 »

Notizie 
   To flere til orkesteret | 01.02.2008

Viareggio sidder bekvemt på den lyserøde sky for tiden, og til trods for den store dominans i ligaen, har Alberto Zucchetti forstærket truppen med to nye ansiger. Endnu en spiller er blevet hentet i Parma, mens den anden kommer fra Inter.


Da transferbudgettet fortsat er tomt, er de seneste handler også på lejekontrakter. Den første mand tilføjet truppen er Giorgio Schiavini, der planter fødderne på højrebacken. Det 17-årige stjernefrø var mere end villig til at indgå i forhandlingerne, da han så frem til muligheden for at spille førsteholdsfodbold. Giorgio Schiavini overtager dermed den 18-årige Cristiano Corradini's plads, som må se sig slået af en spiller af langt højere rang.

"Det er jo skønt – intet mindre. Jeg har talt med Roberto (Mancini) om der var mulighed for at jeg kunne blive lejet ud, og det var der tydeligvis. Det bliver en spændende oplevelse, at spille her i Viareggio," udtalte Giorgio Schiavini.

Alt i mens glæden over, at have fanget endnu et talent, skete endnu engang noget nyt på transferfronten. Denne gang var man ude i Parma og lede, hvor man fik øjnene op for Mattia Cherubini. Den 18-årige midtbanespiller, ser også frem til spilletid, og sagde følgende til os under en kort samtale:

"Eftersom jeg ikke får så meget spilletid i Parma's U20-hold, tror jeg, at jeg har taget det helt rigtige ryk. Dette vil give mig god tid til at udvikle mig selv, og jeg ser frem til at vende tilbage til Parma, som en helt nye spiller. Det er heller ikke svært at bemærke, at Viareggio klarer sig godt spillemæssigt. Vi ligger nr. 1, med 7 point ned til den nærmeste."

Logged

Fredi
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #23: 04 Feb 2008, 13:16 »

spændende blog. er Alberto Zucchetti en du selv har fundet på
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #24: 04 Feb 2008, 14:38 »

Tak for kommentaren.

I et andet spil jeg havde med Cisco Roma, var han gældende, men i dette spil kan jeg ikke finde ham når jeg søger. Så jo, han er opdigtet, hvilket historien på forrige side også er.

I øvrigt forventer jeg en opdatering senere i dag, der opsummere vinteren.
Logged

Rossonero
Gæst
 
#6 OPDATERING
« Svar #25: 04 Feb 2008, 18:03 »

Notizie 
   Viareggio i toppen | 01.03.2008

Vinteren har forladt det italienske, og for Viareggio, er der blevet taget afsked i fineste manérer. De gode takter fra sidste år, er blevet bragt ind i det nye, og der har generelt ikke været problemer, på nær det tynde lag i det økonomiske.


Færden i ligaen, Serie C2/B, går fortsat over alle forventninger. Man nyder udsigten på toppen af bjerget, hvor der er hele 9 point ned til den nærmeste, Viterbese. Med resultaterne inhaleret over den seneste periode, kan man næppe påstå, at de har været heldige. I forgangne måned blev Sansovini slået 5-0, mens man senest vandt 6-1 over et modløst Castelnuovo-hold.

Fremtiden ser derfor blændende lys ud for Viareggio, og champagnen er allerede stillet klar i omklædningsrummet. De seneste resultater peger ubestrideligt mod oprykning, og det kan ingen hold i ligaen sågar medier løbe fra. Der resterer nøjagtig 9 kampe i ligaen, og man er stadig stærkt med i pokalen, som det eneste Serie C2-hold tilbage. Modstanderen til delt i turneringens kvartfinale er Manfredonia, som er placeret på en sidste plads i Serie C1/A. Det gør derfor ikke håbet om avancement umuligt, til trods for de strenge odds, der peger stærkt imod Viareggio. Holdets succestræner, Alberto Zucchetti, virker i hvert fald sikker på en sejr, vurderet ud fra den nedenstående kommentar til pressen:

"Manfredonia, uden at være nedladende, er et overkommeligt hold. Vi har fået samlet et rigtig stærkt hold, med angribere der har scoret adskillige mål i den seneste tid. Eftersom de ligger sidst i deres liga og vi ligger øverst, behøves jeg ikke at videre forklare min påstand. Jeg ser frem til opgøret, og jeg håber på noget rigtig godt underholdning."


STILLINGEN  ▌   HOLDET  ▌ RESULTATER
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #26: 04 Feb 2008, 18:30 »

Rigtig fin blog, faktisk en af dine bedste. Du er gået væk fra den overdrevne brug af fremmede ord, og har formået at sætte flotte og betydningsfulde ord ind i den rette mængde. Jeg mangler dog lidt at vide om hvordan du kom til succes'en. Men god vind til dig og denne blog.
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #27: 04 Feb 2008, 18:49 »

Det er efterhånden længe siden jeg har læst en af dine blogs (eller blogs generelt), men jeg må da indrømme jeg er positivt overrasket.

Layoutmæssigt er bloggen rigtig godt på vej, kan ikke præcist sige hvad der mangler, men det er i hvert fald ikke helt komplet - Men dermed ikke sagt, at det ikke er godt. Nok noget af det bedste jeg har set her på siden. Indholdsmæssigt synes jeg godt du kunne skrive det mere inspirerende og fangende.

Glæder mig til de kommende opdateringer, til du får lidt mere genkendelige modstandere, og ryger højere op i Italiens fodboldhieraki.
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Rossonero
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #28: 04 Feb 2008, 20:38 »

SOMMER:
Jeg syntes, at det fremgår ret tydeligt, hvordan jeg er kommet til min succes. Måske ikke lige det taktiske, hvilket jeg tror du hentyder til, men det er til dels lejehandlerne, der har udrettet mirakler på holdet. Som du kan se, har Daniele Paponi scoret 32 mål i 30 kampe, hvilket næsten vil sige, at han scorer hver eneste kamp. Overvejer at lave en lille taktisk opdatering slut på sæsonen off the record.

DAU:
Du har helt ret. Der mangler helt klart noget layoutmæssigt, og jeg som du, ikke kan sætte en finger på, hvad det er.  Jeg vil dog i den nye sæson forsøge at tilføje layoutet noget nyt. Mht. et mere fængende sprog, vil jeg forsøge, at finde det frem. Der bliver desværre ikke taget den store hensyn til det, da der også mange andre ting, der tager tiden. Jeg vil dog prøve, at fokusere mere på det, for at højne bloggens niveau.

Tak for jeres kommentarer. De er altid en fornøjelse, så fortsæt da med dem.
Logged

7kfum
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #29: 04 Feb 2008, 21:01 »

Som du selv påpeger er min kritik rettet mod det taktiske aspekt. (:
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010