home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:17:42 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 521 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Colossi Zebra
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Colossi Zebra  (Læst 28341 gange)
Rossonero
Gæst
 
#11 OPDATERING
« Svar #45: 10 Feb 2008, 21:14 »

Notizie 
   Forløbet frem til vinteren | 01.12.2008

Målet om at undgå nedrykning, er blevet vendt direkte på hovedet. Efter adskillige flotte kampe af Viareggio-mandskabet, ligger man nu og lurer på en andenplads. Især angrebet, bestående af Pasquato og Paponi, har været en stor faktor bag den store succes. Bestyrelsen og træneren, Alberto Zucchetti, sigter nu efter direkte oprykning.


Viareggio har ikke andet end imponeret i denne sæson, og har igen formået at overraske de italienske fodboldtilhængere. Der er på nuværende tidspunkt gang i en hed duel mellem Perugia, der nyder den flotte udsigt fra toppen af tabellen. Viareggio havde den gyldne mulighed for at vippe dem af pinden, da de i den forgangne måned, stødte ind i Perugia på Renato Curi. Muligheden blev dog hurtigt tabt, da Perugia snævert vinder kampen 2-1. Der er dog blot 3 point op til "millionen", så Viareggio har stadig store muligheder for at bestige bjerget.

Spillermæssigt har det også været særdeles positivt, hvor navne som Juventus' Pasquato og Parmas' Paponi, tit er blevet fremvist på måltavlen. Førstnævnte var umulig at undgå i 9-1 sejren over ligaens ellevteplads, Val di Sangro, hvor han scorede hele 7 mål (!). Ellers har spillere som Ivo de Heus, Michele de Franco og Henri Ewané Elong gjort et suverænt arbejde. Det bliver i hvert fald spændende at se, om Viareggo kan holde trit med de store forventninger. Holdets stjernespiller, Daniele Paponi, ser selv Viareggio opnå store ting i fremtiden.

"Jeg har efterhånden været på holdet i to sæsoner, og jeg har derfor skabt et stærkt bånd til klubben. Viareggio kan helt klart gå hen og opnå gevaldige ting fremover, og hvis muligheden opstår, vil jeg gerne blive i klubben. Det er nok en ting, som visse vil undre sig over, men det er i hvert fald hvad jeg ønsker," afsluttede en positiv Daniele Paponi.

Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #46: 10 Feb 2008, 21:18 »

Det ser jo skide godt ud. Ærgerligt med nederlag til 1'eren, men du kan da ikke klage.

Fortsæt, fortsæt!
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #47: 10 Feb 2008, 21:46 »

Jeg takker, SirToby. Ja, et ret trist nederlag, men som du selv siger, ville det næsten være for grådigt at klage.
Logged

Rossonero
Gæst
 
#12 OPDATERING
« Svar #48: 11 Feb 2008, 11:36 »

Notizie 
   Kampreferat: Ancona - Viareggio | 08.12.2008

Der restere 19 kampe i ligaen, og intet er derfor afgjort. Medier er dog allerede ude og spå vinderen, hvor størstedelen mener at det enten bliver Perugia eller Viareggio, der hejser trofæet i enden af tunnellen. Viareggio havde førend kampen mod Ancona store chancer for at nærme sig Perugia, som måtte nøjes med ét point mod Cisco Roma.


Ingen af holdene døjede med skader, hvorfor muligheden for undskyldninger var betydelig mindre. Ancona derimod havde ikke de store forventninger op til kampen, da de ikke ligefrem har været uvirkelige i deres spil.

Opgøret startede meget roligt, hvor begge hold lagde passivt ud. Jo længere kampen træd frem, jo mere gjorde Viareggio sig synlig. Vi skulle frem til det tyvende minut, for at finde kampens første scoring, som Viareggio's gennemskinnende angriber, Daniele Paponi, stod for. Blot otte minutter efter scoringen fik Daniele Paponi tilkæmpet sig endnu et mål, og alt andet end en sejr ville nu være mere eller mindre usandsynligt.

Ancona fik dog sat et plaster på såret, i form af en reducering, som dog ikke piller ved pointene uddelt. Alberto Zucchetti deler nu samme antal point som Perugia, hvilket gør opgøret i toppen af tabellen dobbelt så spændende. Det ser i al fald lysende positivt ud for Alberto Zucchetti's tropper, og den magiske lejesvend, Christian Pasquato, tror også stærkt på en ligatriumf/oprykning.

"Det ser rigtig godt ud for os, omend triumfen over Ancona var en pligtsejr. Vi spiller utrolig godt sammen på banen, og vi formår at skabe de nødvendige chancer i kampene. Mit samarbejde med Daniele Paponi er også blevet virkelig godt, og vi må bare håbe på, at vi fastholder takterne, og vinder ligaen," udtalte stjerneangriberen, Christian Pasquato.


ANCONA 1-2 VIAREGGIO
0-1, Daniele Paponi (21.)
0-2, Daniele Paponi (28.)
1-2, Salvatore Mastronunzio (38.)
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #49: 11 Feb 2008, 11:47 »

Så kom det første kampreferat op og stå. Håber, at I kan lide det.

Det kan vi da. Resultaterne er fortsat lækre Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #50: 11 Feb 2008, 12:14 »

God blog, et spændende hold. Men hvad blev der af Cisco Roma??
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #51: 11 Feb 2008, 12:16 »

Tak begge. Tja, min computer slukkede med FM åbent, hvilket resulterede i et crash. Skuffet
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #52: 11 Feb 2008, 12:17 »

Tak begge. Tja, min computer slukkede med FM åbent, hvilket resulterede i et crash. Skuffet

NEDEREN!!!

Øv, så skulle jeg alligevel have lavet en blog om Cisco Roma  Wink
Logged

Rossonero
Gæst
 
#13 OPDATERING
« Svar #53: 11 Feb 2008, 20:36 »

Notizie 
   Fokus på: Talentmassen | 10.01.2009

Esperia Viareggio har en trup med en gnm. alder på 23 år, hvorfor det er uundgåeligt, ikke at falde over nogle talenter. I dette tilfælde er talentmassen stor, og der skal i det her indlæg, stiftes bekendtskab med de lovende navne på holdet.


En mand som har været her siden Zucchetti's ankomst er målmandskometen, Andrea Carpita. Han har, grundet de mange lån, været mindre synlig på banen, mens hans udvikling fortsat blomstrer ude på sidelinjen. Manden der dog har overtaget målmandsposten, Mark Smith, har gjort et fantastisk arbejde inde i buret. Den hollandske målmand, der kom til i sommers, har fejet alt modstand af vejen, og det samme gælder modstanderens skud på mål.

Udover de positive aspekter på målmandsposten, har forsvaret også en helt speciel styrmand. Han er, som Mark Smith, også hollænder, og tog den vovende rejse fra Willem II til Viareggio. Hvis vi bevæger os et ryk op ad banen, finder vi Henri Ewané Elong, der bosætter sig på den defensive del af midtbanen. Elong (23) kommer fra Cameroon, og er fast mand på holdet. En anden afrikaner, Chris Malonga, har hidtil været den mest omtalte spiller, hvilket han har fortjent fuldt og fast. I angrebet råder man over nyindkøbte Marco Sau, der på det seneste har fået betydelig mere spilletid. Talentmassen er overvældende, og i Esperia Viareggio håber man på, at den massive udvikling fortsætter.

På transferfronten er der også kommet nye boller på suppen, hvor man venter et stort navn til sommer. Man har nemlig formået, at skrive kontrakt med franske Alexandre Licata, som kommer til klubben på en fri. Licata tiltræder som sagt klubben til sommer, og er hentet i franske AS Monaco, som mente, at der ikke var plads til den 25-årige angriber.

Logged

LassePetersen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #54: 11 Feb 2008, 20:56 »

Virkelig god blog du har gang i der Smiley!
Har lige hentet Paponi på en lejeaftale til Millwall, for SØREN han banker kasser ind Opstemt!
Logged


Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #55: 11 Feb 2008, 20:57 »

Gode resultater. Kan jeg få et SS af  Christian Pasquato og de nævnte talenter i forrige indlæg? Det vil være lidt nemmere at følge med i spillet, hvis man kender lidt mere til spillerne.
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #56: 11 Feb 2008, 21:35 »

Tak for roserne.

Udover de seks vigtige spillere vist i den seneste opdatering, er der følgende:

Christian Pasquato
Michele Franco
Migjen Basha
Salvatore Burrai
Stefano Crisci

Næste opdatering: Afgørelsens time
Logged

Quagmire
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #57: 11 Feb 2008, 21:40 »

Mark Smith og Andrea Carpita så er den målmandspost vist sikret de næste par år.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #58: 11 Feb 2008, 21:41 »

Som sædvanlig er det nogle utroligt veludsmykkede updates, du præsterer at lave.

Det er nogle fornuftige spillere, du har at byde på. Jeg glæder mig til næste update.
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Colossi Zebra
« Svar #59: 11 Feb 2008, 21:43 »

Super blog !:)
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010