home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:58:30 andersnomanni Blogs SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23449
  0 Brugere, 792 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Listeria
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  9000 Aalborg!
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad kan jeg forbedre ?
Billeder
- 5 (41,7%)
Indhold
- 3 (25%)
Længde
- 0 (0%)
Resultater
- 1 (8,3%)
Noget helt 5.
- 3 (25%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: 9000 Aalborg!  (Læst 23001 gange)
Yoggidk
Gæst

Sv: 9000 Aalborg!
« Svar #45: 31 Jan 2008, 21:58 »

hvormange penge startede du med? og fik du ekstra?

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #46: 31 Jan 2008, 22:02 »

17 mio, da jeg lovede mesterskabet Cool I morgen kommer der update på toto-cuppen og første sasliga kamp Wink + de evt. transfers Tunge

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #47: 31 Jan 2008, 22:17 »

Glæder mig til at se hvad du kan gøre i AaB Smiley Også dejligt at se en AaB-blog der får opmærksomhed fra start Wink

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Katanka
Freelance Grafiker

« Svar #48: 31 Jan 2008, 22:21 »

Pas nu på med alt det ikke Topic ting.. Nu er bloggen allerede på 4 sider, og der har ikke været mange updates.

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #49: 01 Feb 2008, 13:28 »

Følelsesrutsjeturen

Det gik vildt for sig efter TOTO-cup skuffelsen i Aalborg,  aften da de tog imod miniputholdet  Shakter Soligorsk. AaB havde skuffende tabt 2-1 ude, målscorer Rade Prica, og holdet virkede ikke synderligt opsatte til hjemmekampen.

AaB - Shakter Soligorsk
Andreas Johansson 44. min 
Andrey Shuganov 56. min

I pausen af kampen var der dog opmuntring til de frysende AaB fans, da klubben på utraditionel vis valgte at præsentere 2 nyindkøb.
Der gik et sus gennem publikum, da man så første signing:
Den20-årige ungarske landsholdsspiller Balázs Dzsudzsák stod i midtercirken med den smukke AaB-trøje på. Balázs er købt til at forstærke venstrekanten, et punkt som Søren Andersen længe har ønsket at forstærke:
"Med signingen af Balázs er vores trup nærmest komplet. Han er en hurtig, driblestærk spiller, der også kan sende kuglerne ind i nettet fra lang afstand. Vi har længe forhandlet med Balázs og Debrecen men pludselig tog det fart. Vi har fulgt ham længe og det føles dejligt at se ham i AaB-trøjen." sagde en stolt Søren Andersen.
ma
Men festen stoppede ikke her. Der blev stille på stadion da Matias Cahais gik på banen.
"Cahais er et kæmpe talent, som kan udvikle sig til en topspiller i Europa. Cahais kan dække både venstre back og midterforsvaret og han er en forholdsvis hurtig spiller, der fylder godt i luftrummet. En lækker signing" sagde Søren.
Cahais selv lovede ved samme lejlighed at bevise sit værd overfor fansene, hvilket virkede til at passe fansene godt.

Ved samme lejlighed blev det meddelt at AaB til januar henter den svenske back Daniel Mobaeck fra Elfsborg. Han er en rutineret back, der kan gå fint med i det offensive spil.  Jozy Altidore er samtidigt købt fri af New York, men på grund af hans unge alder skrifter han først til januar.

AaB's chokerende Toto-exit blev dog ikke efterfulgt af sure miner, da man valgte at slå Brøndby If ude med 2-0
 Brøndby If - AaB
Bogdan Stancu
Bogdan Stancu
Det var en meget ulige kamp, hvor AaB sad på alt spillet. Dermed er AaB og Bogdan kommet godt igang med SAS-ligaen.

Yoggidk
Gæst

« Svar #50: 01 Feb 2008, 13:57 »

Kan jeg ikk få en besked, hvor du skriver hvad du har givet for alle spillerne? (bare privat!)

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #51: 01 Feb 2008, 13:58 »

Pyha! Det var ikke godt med Toto-Cuppen, der gik du virkelig glip af mange millioner! MEn dejligt at se du slog Brøndby Wink

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #52: 01 Feb 2008, 15:50 »

Skidt du blev slået ud af Toto-cup, men kanont du slog Brøndby. Hvornår kan vi få en update mere. Glæder mig til du rigtig kommer i gang med sæsonen!

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #53: 01 Feb 2008, 15:59 »

Skidt du blev slået ud af Toto-cup, men kanont du slog Brøndby. Hvornår kan vi få en update mere. Glæder mig til du rigtig kommer i gang med sæsonen!
jeg skal til gymnasiefest her inden længe, så der bliver desværre ikke flere updates i dag. Men i morgen formiddag kommer der en update, der bl.a. indeholder opgøret med FCK Smiley

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #54: 02 Feb 2008, 10:56 »

AaB sælger forsvarsspiller

AaB meddelte i dag, at man har valgt at sælge forsvarsspilleren Michael Jakobsen. Han har skrevet en 3-årig kontrakt med Anderlecht, og prisen forventes at være opmod de 20 mio.
Michael Jakobsen selv ser optimistisk på muligheden:
"Anderlecht er en stor klub, der ofte spiller med i både UEFA-cuppen og CL. Jeg glæder mig til livet i den nye klub, og og er klar til udfordringen. "

Manageren Søren Andersen sendte samtidigt et stærkt signal til kommende AaB-spillere:
"AaB er ikke nogen storklub, hvis vi kigger i Europa. Derfor kan vi ikke holde på spillere af Mchaels niveau. Vi er ikke desperate for at købe nogen, da vi har Waldo Ponce, som kommer til vinter. Samtigt har vi Steve (Olfers, red) Lasse (Nielsen, red) og Risgård der kan dække denne position. Men Michael har gjort det godt for os, og jeg ønsker ham al held og lykke i fremtiden"

I Superligaen er AaB stadig ubesejrede.
AaB - Viborg
En kedelig 0-0 kamp, hvor begge hold virkede uoplagtede.

FC København - AaB
Kampen fik et sjovt forspil:
"AaB er ikke et tophold. De viser ikke potientiale, og deres bundniveau er lavt. Vi har ikke set noget skræmmende topniveau, og vi regner med de 3 point." sagde Ståle

"Tomme tønder buldrer mest" svarede den mystiske AaB-manger koldt.

AaB gik ud og viste stor klasse med denne præstation. Presspillet var i europæisk klasse, og Aab var skarpe på de chancer der var. Andreas Johansson gjorde det til 1-0 efter et flot dybdeløb, som blev afsluttet med et frækt lob over den chanceløse målmand.
Indenda havde Morten Nordstrand brænd straffespark. Det var AaB's Czapilanski der flot redede.
I 2. halvleg blev det dog til 1-1 på mål af Grønkjær.
Sejren kunne let have gået til AaB's side, og dette ville også have været mest fortjent.

Efter kampen ville FCK-bossen ikke sige tak for kampen, og til denne aktion sagde Søren Andersen:
"Barnligt af ham! Det er jo ham selv der går ud og tilsviner os. Gutterne var tændte ovenpå hans latterlige kommentar, og vi fik vist et højt niveau idag. Jeg er stolt af drengene"

AaB - Randers Endnu en kedelig 0-0 kamp uden de store chancer. Czapilanski holder et fantastisk højt niveau i målet, og der er ikke længere  nogen åben plads for Zaza. Han må bevise sit værd.

Så kom der lige et billede ind Smiley

« Seneste Redigering: 02 Feb 2008, 11:15 af Søren91 » Logged

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #55: 02 Feb 2008, 11:07 »

Nogle comments ? Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #56: 02 Feb 2008, 11:08 »

Jeg savner lidt billeder, men ellers ser det okay ud.. Ærgeligt med resultaterne..

- Veni, vidi, vici -

Yoggidk
Gæst

« Svar #57: 02 Feb 2008, 11:28 »

Fed blog, kom med Update Smiley

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #58: 02 Feb 2008, 11:30 »

Der kommer en taktikupdate i eftermiddag Wink Hvor der måske kommer en erstatning for ugh ugh Jakobsen Smiley

Yoggidk
Gæst

« Svar #59: 02 Feb 2008, 11:35 »

Der kommer en taktikupdate i eftermiddag Wink Hvor der måske kommer en erstatning for ugh ugh Jakobsen Smiley

Spændende Smiley

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010