home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:06:47 Broen13 Blogs #17 Youth to Gold
I går kl. 13:38:05 Broen13 Klubsøgnin... Girondins de Bordeaux
23 Nov 2025, 16:15 simmy1 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
23 Nov 2025, 15:24 Broen13 Klubsøgnin... SC Braga
21 Nov 2025, 20:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
21 Nov 2025, 08:49 Broen13 Klubsøgnin... 1860 München
20 Nov 2025, 15:05 Broen13 Klubsøgnin... River Plate
Antal Registrerede Brugere: 23182
  2 Brugere, 596 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kathli
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Springet fra lavere division til Premier League
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Springet fra lavere division til Premier League  (Læst 575 gange)
ezkay
Lilleputspiller
*

Springet fra lavere division til Premier League
« : 28 Jan 2008, 13:40 »

Jeg har givet mig selv den ultimative test og startet med Aldershot i den engelske Blue Square divion.
Efter 1 sæson er jeg rykket op i coca cola 2 -so far so good!
Bestyrelsen forventer nu, at jeg indenfor 4 sæsoner vinder coca cola championship og rykker op i premier league.
En noget ambitiøs udmelding og nu kommer spørgsmålet, hvordan ruster jeg mine spillere/trænere og klubben generelt på dette?

Her tænker jeg på udvidelse af stadion, træningsfaciliteter, spillerhandler etc.??

Hvad er jeres erfaringer med at føre små hold op i The Big League?Huh

sla
Ynglingespiller

Sv: Springet fra lavere division til Premier League
« Svar #1: 28 Jan 2008, 14:06 »

Spændende sprøgsmål... her vil jeg lige følge lidt med selv..

Når jeg selv starter et nyt hold, prøver jeg at finde mig frem til et hold der i forvejen har et nogenlunde økonomi (alt taget i betragtning) og nogle ok trænings og ungdoms faciliteter.

Du skal have rejst en pokkers masse penge for at få råd til både stadion udvidelser og facilitets forbedringer.

puhaa...

Håber der er nogen der kan give nogle gode ideer til Ezkay.

- SLA

Fan af OB og FC Barca.

darkalf
Manager

« Svar #2: 28 Jan 2008, 14:18 »

Sørg for at have overskud i kassen så din bestyrelse ikke sælger dine unge talenter (hvis du har sådan nogen) til alt for lave priser.

Daninho13
Ynglingespiller

« Svar #3: 29 Jan 2008, 13:14 »

Ja, som darkalf siger, sørg for at have overskud i kassen, derudover, ville jeg prøve at kigge på spillersøgningen og se under de spillere der enten er uden kontrakt eller hvis kontrakt lige er udløbet, der kan sagtens være mange gode spillere, du bare kan tilbyde kontrakt . !
Når du har fået et par spillere eller to, kan du sælge nogle af de gamle og ikke så gode spillere. På den måde kan du også holde lønbudgetet nede og du får nærmest gratis penge fra spillerhandler/udskiftninger Wink

Daninho - més que un jugadore

Hallas
Gæst

« Svar #4: 29 Jan 2008, 13:29 »

Har selv et Dafuge Challenge save, som jeg også har en blog om. Holdet er Hednesford. Lej alle de spillere du kan, kom tit med forslag til bestyrelsen om stadionudvidelser, forbedring af træningsfascilitite r osv. Køb spillere med kontraktudløb og anmod om så mange underskrifter du kan. Selv kan jeg lige nu kun købe spillere fra UK, eftersom jeg er under Dafuge Challenge reglerne, men du skal bare gøre det ved alle spillere i verden. Ligger lige nu i League 2 og kan anbefale Rossos Classic. Hvert år, skal du også se om du ikke kan forbedre holdet lidt på trænersiden.

sla
Ynglingespiller

« Svar #5: 29 Jan 2008, 13:35 »

Der er rigtig mange penge at hente i at signe på free transfer. Jeg har selv lige fået hentet et par gode spiller til min lille klub Piacenza. Bla Mathias Lindström (Starter i Aab) og Serghino, begge er til at hente fra starten af spillet på free. De kan også begge sælges igen. Men er også gode spiller til at få klubben frem over stepperne. Jeg bruger Serghino som AML og Lindström som AMR.

Når du er inde på Player Search kan du vælge Contract som filter, og derefter vælge et view der hedder Contract også, og så er de listet efter hvem du kan lave en approch to sign på Wink

Så skal der bare stor jagtes.. Der er nogle konge spiller der kan hentes fuldstændigt gratis.. Wink

Fan af OB og FC Barca.

Don W
Ynglingespiller

« Svar #6: 29 Jan 2008, 16:49 »

Jeg siger bare du skal prøve dig frem... Hvis du laver et godt stykke arbejde i klubben (Sportslige resultater + god økonomi) så skal klubben nok følge sine ambitiøse mål med at give dig et nyt evt. forbedret station + gode træningsfaceliteter ... osv osv....   Thumbs Up

"Crazy people don't know they're going crazy, they think they're getting saner."
--John Locke - LOST

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010