home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 561 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 269482 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #720: 06 Sep 2008, 10:48 »

Hey.

Da jeg tidligere fandt de billeder, som bruges som topbannere nu prøvede jeg både den størrelse, som du viser i citatet, men jeg fandt det selv for stort sammen lignet med tidligere topbannere.
Fonten kan jeg godt ændre på fremover, ligesom at topbanneret vil gøres større, hvis du fortæller mig, hvilken en der er brugt Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

ZhotLog
Gæst

« Svar #721: 06 Sep 2008, 15:37 »

Jeg har såmænd bare sagt at skriftstørrelsen skulle være 10 i stedet for standardstørrelsen. Smiley Resized billeder ser ikke så godt ud, så hellere lidt for stort imo.

Zone 43
Manager

« Svar #722: 18 Okt 2008, 01:00 »

Brøndby IF glimrende fra start

Efter et noget hårdt kampprogram fra start, står den nu på en lettere omgang træning for SAS-Ligaens førerhold, Brøndby IF, grundet landskampspause. Og netop landskampspausen kommer på et godt tidspunkt for de blå-gule, da skaderne så småt hober sig op - især i forsvaret, hvilket kunne ses i den seneste kamp mod AaB. Her måtte de to reserveholdsspiller e  Mustafa Adem og Morten Hallstrøm nemlig tage plads på bænken. Ingen af dem fik dog deres førsteholdsdebut

Jeffrey Altheer, som ellers har startet sæsonen helt fantatisk, Dennis Cagara, Yuri Berchiche, Lukasz Cieslewicz, Pierre Kanstrup, Jesper Jensen, José Luis Silva og Mike Sserumagga er alle navnene på dem, som Brøndby har på deres skadesliste i øjeblikket. Boreset fra Yuri Berchiche som er ude i godt to måneder, så ventes resten klar inden for et måneds tid.

Ganske som ventet, fristes man til at sige, er Brøndby kommet godt fra land. Otte sejre i otte forsøg er hvad Vestegnsklubben har hentet i SAS-Ligaen, og der udover er der Super Cup sejren over de evige rivaler fra FCK. Tæller man den kamp med, har man hentet hele fem clean sheets og kun lukket fire mål ind, heraf tre clean sheets i de seneste fem kampe, hvilket gør sæsonstarten endnu flottere.

Det var måske også derfor at FC Barcelona reserve keeperen, Oier Olazabal, takkede nej til at forlade de sydeuropæiske himmelstrøg fremfor de danske. Ifølge catalanske medier skulle Barca, som FC Barcelona populært kaldes, og Brøndby IF ellers have været enige om en pris mellem 15-20 millioner danske kroner. Olazabal har istedet ladet sig udleje til Valladolid sæsonen ud. Brøndby har til gengæld opløst kontrakterne med reserverne Robert Ekvall, Lasse Horn, Søren Hansen og Jan Blond, mens stortalent Frank Christensen er udlejet til Frem.

Dansker opgør i Champions League

For første gang i dansk fodboldshistorie er Brøndby klar til Champions League gruppespillet uden at skulle igennem kvalifikationen. Brøndby endte i Gruppe C sammen med Arsenal, Benfica og Celta Vigo, hvilket giver Brøndby to danskeropgør, da Arsenal råder over landsholdsangribere n  Nicklas Bendter og Celta Vigo har den daværende landsholdsspiller Per Krøldrup i deres trup. Se alle grupperne her

Brøndby starter gruppespillet med en udekamp på selveste Emirates Stadium, hvor Arsenal venter. Herefter står den en hjemmekamp mod Celta inden man skal til Lissabon og møde Benfica. Så får man hele to hjemmekampe i hug, hvor man først møder Benfica og siden da Arsenal. Til sidst skal man til Spanien og møde Celta Vigo.

Chancen for to danske hold i Champions League gruppespillet var til stede, men AaB blev i tredje og sidste kvalifikationsrunde slået ud af det franske storhold Olympique de Marseille med samlet 3-0. FC København og FC Nordsjælland kan dermed gøre nordjyderne selskab i UEFA Cuppens første runde. Her skal AaB møde spanske Villarreal, FC Nordsjælland møder ligeledes spansk modstand i form af Osasuna, mens FCK har glæde af tyrkiske Ankaragürü.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #723: 18 Okt 2008, 01:44 »

Den første landsholdsudtagelse

Truppen:
Kasper Schmeichel, Sevilla
Kenneth Stenild, Rosenborg

Leon Jessen, Sunderland
Martin Spelmann, Racing Santander
Michael Nørgaard, Rosenborg
Michael Jakobsen, Palermo
Daniel Agger, Liverpool
Simon Kjær, Ajax
Winston Reid, Lens
Magnus Troest, Trabzonspor
Leon Andreasen, Werder Bremen
Jesper Juelsgård, FC Midtjylland

Christian Poulsen, Sevilla
Mads Laudrup, Sunderland
Rasmus Würtz, Wolfsburg
Niki Zimling, Hertha Berlin
Martin Christensen, Charlton
Thomas Kahlenberg, AC Milan
Mikkel Thygesen, Deportivo
Nicklas Pedersen, Auxerre
Simon Poulsen, Olympiakos

Morten Nielsen, FC København
Nicklas Bendter, Arsenal
Søren Larsen, Espanyol
Morten Nordstrand, Duisburg
Ronnie Schwartz, AaB

Der var enkelte overraskelser i Casper Andersens første landsholdsudtalelse, hvor han bl.a. undgik sine egne Brøndby spillere, til EM kvalifikationskampe n  ude mod Makedonien. Der er fortsat tvivl om Bendters udsigt til spilletid.

Bevidst eller ej, så har den nye landstræner Casper Andersen undgået at udtage sine egne Brøndby spillere til trods for at en Kasper Lorentzen eksempelvis har vist gode takter på både klub- og landshold, til gengæld har han udtaget syv mulige debutanter til kampen. Her er tale om Morten Nielsen, Jesper Juelsgård, Ronnie Schwartz, Martin Christensen, Michael Nørgaard, Kenneth Stenild og Martin Spelmann.

- De er udtaget, da de har leveret nogen rigtig gode indsatser på deres respektive klubhold. Jeg har selv haft æren af, at følge enkelte, mens jeg har haft andre ude og se på de øvrige spillere, så det har ikke været så svært igen, at udtage dem til denne kamp, udtalte Andersens til den danske presse, som har stilt spørgsmål ved enkelte spillere.

Mens truppen ser ganske fornuftig ud, så er der tvivl om en enkelt landsholdsprofil, Arsenals Nicklas Bendter, som er mødt småskadet op til landsholdssamlingen i Vedbæk. Og umiddelbart vil der være tvivl om hans deltagelse til det sidste.

- Det er rigtigt, at Nicklas (Bendter .red) er tvivlsom, da han er på vej tilbage fra en skade. Vi håber naturligvis, at han når at blive klar, ellers er det ikke værre end at sende en af de andre drenge ind istedet, sluttede Andersen sit første landsholdspressemød e af.

Foruden den danske udekamp i Skopje, skal Luxembourg hjemme møde Spanien, samtidig tager Moldova hjemme imod Bulgarien i EM kvalifikations gruppe 3.

- Daniel Agger.

Dasmessi
Gæst

« Svar #724: 18 Okt 2008, 16:58 »

Kiggede lige på nogle topbanners. Både til BIF og Danmark.
Men efter at have læst din blog igennem, er jeg imponeret, selvom det er BIF Smiley
1: http://i264.photobucket.com/albums/ii170/Snobi2008/u978.png
2: http://i264.photobucket.com/albums/ii170/Snobi2008/Untitled5png8.png
3: http://i264.photobucket.com/albums/ii170/Snobi2008/Untitled4png9.png
4: http://i264.photobucket.com/albums/ii170/Snobi2008/Untitled3png68.png

Håber du kan bruge dem.

Newton Heath
Manager

« Svar #725: 18 Okt 2008, 17:04 »

Kiggede lige på nogle topbanners. Både til BIF og Danmark.
Men efter at have læst din blog igennem, er jeg imponeret, selvom det er BIF Smiley
1: http://i264.photobucket.com/albums/ii170/Snobi2008/u978.png
2: http://i264.photobucket.com/albums/ii170/Snobi2008/Untitled5png8.png
3: http://i264.photobucket.com/albums/ii170/Snobi2008/Untitled4png9.png
4: http://i264.photobucket.com/albums/ii170/Snobi2008/Untitled3png68.png

Håber du kan bruge dem.

Virkelig nice bannere Opstemt !
Især nummer 3 er rigtig flot !
Stor applaus(stav) herfra.

Mht bloggen, er der vel ikke så meget end at sige end KIU! Er fast læser.

Dasmessi
Gæst

« Svar #726: 18 Okt 2008, 19:20 »

Tak skal du have, Newton. Så må vi se hvad han siger! Opstemt
Er sidste gang jeg laver Brøndby grafik!!!!

Zone 43
Manager

« Svar #727: 19 Okt 2008, 21:03 »

Danke for kommentarerne, og bannerne. Om de vil blive taget i brug, må tiden vise. ;-)

Update engang i morgen.

- Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #728: 19 Okt 2008, 22:18 »

Det er jeg rigtig glad for at høre.. KUTGW Senõr Zone..

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #729: 20 Okt 2008, 15:44 »

Danmark skuffede i Skopje

Danmark:
01. K. Schmeichel
02. M. Spelmann (ud 72')
03. J. Juelsgård
04. D. Agger
05. M. Jakobsen
06. C. Poulsen+ (ud 9')
07. L. Andreasen (c)
08. M. Thygesen
09. T. Kahlenberg
10. N. Pedersen1 (ud 61')
11. S. Larsen

16. L. Jessen (ind 72')
17. R. Würtz (ind 9')
18. M. Nielsen (ind 61')

Gruppestilling:
1. Spanien +5 3
2. Bulgarien +3 3
3. Makedonien +1 3
4. Danmark -1 0
5. Moldova -3 0
6. Luxembourg -5 0

Danmark, uden Nicklas Bendter, fik ingen point med hjem fra Makedonien, trods en føring ved pause. Dumt kalder den nybagte anfører Leon Andresen det,

På selve kampdagen offenliggjore FIFA deres senest opdaterede rangliste. Her kunne Danmark se sig falde fra en 31. plads til en 35. plads. Det var ifølge landstræner Casper Andersen blot en ekstra motivationsfaktor for at hente point.

- Jeg valgte dette job, fordi jeg mener, at jeg kan fører Danmark tilbage til top 15, på kort sigt, på verdensranglisten. Vi har et godt hold, så hvorfor skulle vi ikke kunne det, lød det på det korte pressemøde før kick off.

Kampen startede skidt for Danmark, som måtte pille Sevilla spilleren Christian Poulsen ud efter blot ni minutters spil, da han blev skadet. Han kan se frem til en pause på ca. to måneder. Han blev afløst fra Rasmus Würtz fra tyske Wolfsburg, som leverede en fin indsats.

Der stod Danmark på hele første halvleg, men man skulle hen til kort før pause før det første mål i kampen faldt. Mikkel Thygesen spiller en lang bold frem til Nicklas Pedersen, som tager et træk ned mod baglinien, for herefter at banke den over i det lange hjørne. Det var Auxerre spillerens første landskampsmål.

Efter pausen var kampen vendt 180 grader, og det var nu hjemmeholdet, som var godt bakket op, som var klart bedst. Og med to scoringer indenfor ti minutter midt i anden halvleg af hhv. Vance Sikov og Goran Pandev blev kampen afgjort til Makedoniens fordel.
Danmark var dog tæt på, at hente det ene point til sidst i kampen, da Søren Larsen var tæt på at heade Thomas Kahlenbergs indlæg i mål, men den makedoniske keeper fik slået bolden ud til hjørne.

- Det var et dumt nederlag, vi fik i dag. Jeg er noget overrasket over, hvordan de kan vende kampen på så kort tid, og det er på ingen måde acceptabelt. Vi har gjort det sværer for os selv med nederlaget i dag, lød det fra Leon Andreasen, som havde en noget anonym dag.

I de to øvrige kampe var der favoritsejre til både Bulgarien og Spanien, som sejrede hhv. i Moldova og Luxembourg med 0-3 og 0-5. I Danmarks næste to kampe venter netop Moldova (h) og Luxembourg (u).

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #730: 20 Okt 2008, 21:27 »

Indlæg nr. 2 er nu up-2-date. Thumbs Up

- Daniel Agger.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #731: 21 Okt 2008, 15:47 »

Dejligt bloggen er tilbage,
er imponeret over alt hvad du har formået med dit Brøndby hold,

Og regner da også med at du kan gøre Landsholdet til noget,
troede dog at Makedonien var en overkommelig modstander,
men lige meget, ser frem til update,

Ps. Hvilke patches og updates spiller du egentlig med i dette game Peace

Zone 43
Manager

« Svar #732: 21 Okt 2008, 17:08 »

Takker for kommentaren Thumbs Up

Jeg startede spillet op inden der udkom updates og patches :-D

Jeg satser på at have en update klar inden CL..

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #733: 21 Okt 2008, 19:45 »

Landsholdstruppen klar til Moldova og Luxembourg

Truppen:
Kasper Schmeichel, Sevilla
Kenneth Stenild, Rosenborg

Leon Jessen, Sunderland
Daniel Wass, Brøndby
Martin Spelmann, Racing Santander
Michael Jakobsen, Palermo
Daniel Agger, Liverpool
Simon Kjær, Ajax
Winston Reid, Lens
Jesper Juelsgård, Midtjylland

Leon Andreasen, Werder Bremen
Thomas Augustinussen, AaB
Mads Laudrup, Sunderland
Rasmus Würtz, Wolfsburg
Niki Zimling, Hertha Berlin
Thomas Kahlenberg, AC Milan
Tobias Mikkelsen, Brøndby
Mikkel Thygesen, Deportivo
Nicklas Pedersen, Auxerre
Kasper Lorentzen, Brøndby
Morten Nielsen, FC København
Thiago Maranhao, AaB

Nicklas Bendter, Arsenal
Morten 'Duncan' Rasmussen, Nice
Søren Larsen, Espanyol
Ronnie Schwartz, AaB

Det er en næsten identisk landsholdstrup som skal revanchere nederlaget til Makedonien, hvor modstanderne er upåagtede Moldova og Luxembourg.

Det er stort set den samme trup, som mødte Makedonien, som skal tage møde Moldova og Luxembourg. Michael Nørgaard, Magnus Troest, Christian Poulsen, Martin Christensen, Simon Poulsen og Morten Nordstrand er skiftet ud i forhold til denne trup, hvor Daniel Wass, Thomas Augustinussen, Tobias Mikkelsen, Kasper Lorentzen, Thiago Maranhao og Morten 'Duncan' Rasmussen afløser dem.

Og blandt dem glæder én mand sig mere end de øvrige. Den brasilianske AaB spiller, Thiago Maranhao, kan nemlig få landsholdsdebut på det danske landshold istedet for det brasilianske ditto. Det betyder intet for Thiago.

- Jeg har aldrig prøvet at blive udtaget til et landshold før, så jeg ser naturligvis frem til, at møde de øvrige gutter. Jeg har været i Danmark i en del år efterhånden og jeg føler mig meget dansk efterhånden. Jeg håber at det udtagelsen kan fremme min karriere, lød det fra Thiago Maranhao, der har spillet i Esbjerg, Varde (leje), SønderjyskE og nu altså AaB i Danmark.

- Han er i mine øjne en typisk brasilianer, med masser af speed, driblinger og god teknik. Det danske landshold vil forhåbenlig nyde godt af hans kvaliteter i mange, mange år, lød det rosende fra landstræner Casper Andersen, som ved samme lejlighed udtalte, at han håbede at mange af SAS-Liga klubbernes udlængninge vil blive i Danmark tids nok til at kunne få et dansk pas, så de kan optræde for det danske landshold i fremtiden.

- Daniel Agger.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #734: 21 Okt 2008, 19:57 »

Modigt "udvalg" af Thiago, er ikk helt sikker på at han besidder kvalitet nok,
men helt klart spændende,

Hvornår hører vi fra BIF igen ? Peace

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010