home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 588 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 269511 gange)
Shaft
Manager

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #705: 22 Aug 2008, 23:22 »

Thanks y'all. Thumbs Up

@ Shaft: Jeg er rimelig sikker på, at det hedder Vestegns holdet :-)

Du har nok ret.. Jeg ved det ikke Wink

Zone 43
Manager

« Svar #706: 26 Aug 2008, 15:12 »

I og med det har været så rygende nemt gennem to sæsoner, vælger jeg, at gå på pause, når de sidste kampe i sæsonen er overstået og skrevet om her. Det skulle gerne ske i aften eller i morgen. Hvad der sker herefter må tiden vise :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #707: 27 Aug 2008, 16:47 »

Hattricket er fuldendt

Med en storsejr over den evige rival fra FCK, fuldendte Brøndby sit hattrick. For første gang i Pokalturneringens historie har det samme hold vundet tre gange i træk.
FCK 1-5 Brøndby IF
0-1 Tobias Mikkelsen (11')
0-2 Luca Senicanin (27')
0-3 Luca Senicanin (35')
0-4 Jacob Albrechtsen (60', sm)
0-5 Kasper Lorentzen (75')
1-5 Lucas Podadeiro (83')

Brøndby var på forhånd udråbt, som kæmpe favorit til opgøret, som blev spillet på FCKs hjemmebane, Parken, og det skulle de så sandelig også leve op til. Allerede indenfor de første minutter måtte Jesper Christansen i aktion flere gange, men efter 10 minutters spil kunne Tobias Mikkelsen bringe Brøndby foran, på et mål som kan bringe minderne tilbage til Kim Daugaards mål mod FC Midtjylland i pokalfinalen i 2005.

Femogtyve minutter senere var kampen mere eller mindre afgjort, da Luca Senicanin med to mål havde bragt Brøndby på både 0-2 og 0-3. Spillemæssigt var hjemmeholdet ligeledes spillet ud af banen, og først efter det tredje mål begyndte de så småt, at vise nogen af deres offensive kvaliteter, men de kom aldrig rigtig tæt på en reducering før pause.

I anden halvlegs første ti minutter var FCK bedst på banen, men de blev aldrig rigtig farlige. De forsøg som kom indenfor målrammen havde Kevin Olimpa inden problemer med. Det var dog en FCK spiller, som skulle score kampens fjerde mål. Kasper Lorentzens indlæg er Jacob Albrechtsen uheldig, at rette af, så den ryger ind i eget net, og så er kampen lukket og slukket. Samme Lorentzen vil dog også på måltavlen, og kommer det også godt et kvarter senere på et flot frispark.

Herefter slappede Brøndby spillerne af. Faktisk så meget, at Lucas Podadeiro får lov til, at reducere til 1-5, som kampens resultat også ender. Dermed tager Brøndby hele fire titler, efter en sæson, hvor alt har kørt på skinner nationalt, men ikke internationalt.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #708: 27 Aug 2008, 17:59 »

Surt at høre at du pauser,

kunne også være det var på tide med et skifte,
det nok bare svært at forlade sådan et hold som det du har stablet sammen Peace

Zone 43
Manager

« Svar #709: 27 Aug 2008, 21:54 »

Jeg forlader ikke det hold, som jeg har fået skrabet sammen. Det vil være synd, at forlade det, med al den tid, jeg har brugt på det. :-)

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #710: 28 Aug 2008, 13:57 »

Stille afslutning

Kampene:
Brøndby IF 1-2 FC Midtjylland
1-0 David Williams (57')
1-1 Ken Ilsø (66')
1-2 Juninho (75')

Esbjerg fB 2-4 Brøndby IF
0-1 David Williams (4')
1-1 Advaldo (42')
1-2 Michael Jakobsen (67')
1-3 Michael Jakobsen (72')
2-3 Paulinho (86')
2-4 Lukasz Cieslewicz (90')

Brøndby IF 4-2 FC Københvan
1-0 Tobias Mikkelsen (1')
2-0 Søren Ulrik Vestergaard (20')
2-1 Roger (30')
3-1 Lukasz Cieslewicz (71')
4-1 Tobias Mikkelsen (82')
4-2 Morten Nielsen (85')

Randers FC 1-4 Brøndby IF
0-1 Lukasz Cieslewicz (25')
0-2 Lukasz Cieslewicz (50')
1-2 Alex Maranhão (56')
1-3 Lukasz Cieslewicz (68')
1-4 Elias Wagner (90')

Brøndby IF 4-0 AaB
1-0 Nicolás Millán (33')
2-0 Lukasz Cieslewicz (43')
3-0 Søren Ulrik Vestergaard (73')
4-0 Kasper Bøgelund (90')

Brøndby IF 3-0 SønderjyskE
1-0 Luca Senicanin (7')
2-0 Luca Senicanin (24')
3-0 Marcelo (72',sm)

De resterende seks kampe skulle blot overståes for Brøndbys vedkommende, og spillemæssigt tog mestrene fra Vestegnen det forhåndsvis stille og roligt. Resultatmæssigt blev der uddelt øretæver.

Sejrsrekorden røg op på hele 63 kampe uden nederlag før man hjemme mod FC Midtjylland måtte forlade banen som tabere. Det skete bl.a. fordi Brøndby måtte spille det meste af halvleg med blot ni mand. Jeffrey Altheer blev udvist efter godt en halv times spil og kort inde i anden halvleg forlod Kasper Lorentzen banen med en skade, og da Brøndby havde brugt alle tre udskiftninger sluttede man med ni mand på banen.

David Williams havde ellers bragt Brøndby foran, men det blev der ændret på. Ken Ilsø og Juninho fik sikret de jyske gæster en 1-2 sejr. Det var Brøndbys første nederlag i SAS-Liga sammenhæng i godt to år. Dengang tabte man ligeledes 1-2, men det skete på Aalborg Stadion til AaB.

Allerede runden efter fik Brøndby så revanche, da man vandt 4-2 i Esbjerg efter en svær og hård, hvor hjemme holdet fik skabt noget spænding med en scoring til 2-3 kort før tid. I sæsonens sidste New Firm blev FCK endnu en gang udspillet. Der var end ikke spillet ét minut før Tobias Mikkelsen havde bragt Brøndby foran, og højrekanten var også manden bag sejren, da han stod for to af Brøndbys mål. Søren Ulrik Vestergaard og Lukasz Cieslewicz stod for Brøndbys øvrige mål, mens Roger og Morten Nielsen fik scoret for gæsterne

Randers er en ønske modstander for Søren Ulrik Vestergaard, som ofte scorer en masse mål mod kronjyderne, men det skete ikke i den tredje sidste spillerunde. Istedet tog hans angrebkollega, Lukasz Cieslewicz, over, og leverede et hattrick i 1-4 sejren. Herefter mødte Brøndby et tamt AaB hold, hvis bedste mænd var Petter Bruer Hanssen, som blev udvist til sidst i kampen, Tidiane Sane og Elton. Ingen af de tre kunne stille noget op mod Brøndby, som vandt med de overbevisende cifre 4-0. Nicolás Millán, Lukasz Cieslewicz, Søren Ulrik Vestergaard og Kasper Bøgelund, som fuldte op på sit brændte straffe, scorede.

I sidste runde ventede SønderjyskE, som på forhånd var sikre på, at tage den tunge tur ned i Viasat Sport Divisionen. Brøndby var opsatte på, at tage en flot afsked med dens tilhængere for denne sæson, og fik da også leveret en flot afsked. Den italienske succes, Luca Senicanin, åbnede for målfesten efter små syv minutter, og øgede da også til 2-0 knap tyve minutter senere. Efter pausen var de jyske gæster ikke ligefrem heldige. Først så Joedson rødt, siden fik Marcelo scoret selvmål og til sidst måtte en af deres profil, Jacob Rasmussen, forlade banen skadet. 3-0 sluttede Brøndby sæsonen af med.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #711: 03 Sep 2008, 16:48 »

Rygtebørsen

>>
Simon Kjær
David Williams
Sergio Mota
Martin Hansen
Jeffrey Altheer

<<
Granddi Ngoyi
Thomas Kristensen
Niki Zimling

Om mindre end et måned åbnes transfervinduet nok engang, og i Brøndby lejren kan man godt gøre sig klar til en sommer rengøring. Således skulle flere spillere være på vej væk.

Edmar og Guillermo Cornejo er allerede sikre på, at kunne trække en Brøndby trøje over hovedet, når de skifter til Brøndby hhv. 1/7 og 21/7, men de bliver næppe langt fra de eneste spillere, som tager til Vestegnen denne sommer.
Dertil er det sikkert, at Michael Jakobsen og Mikkel Thygesen forlader Brøndby.

PSGs 23-årige guldfugl har ikke just fået meget spilletid i den franske hovedstadsklub, og har heller ikke ønsket, at forlænge den kontrakt som har udløb 30/6. Brøndby har ifl. flere franske medier længe har øjnene åbne for defensive Granddi Ngoyi, hvilket La Liga klubben Mallorca også skulle have på det seneste. Det ligner en kamp mellem de to.

Det bliver dog ikke de eneste, som Brøndby henter, hvis rygterne taler sandt. Thomas Kristensen (Reading) og Niki Zimling (Hertha Berlin) står nemlig også på Brøndbys ønskeliste, og ifl. Bild, så skulle førstenævnte være tæt på, at skifte til Vestegnsklubben.

Forløbig har Brøndby måtte skippe de to danske profiler, Michael Jakobsen og Mikkel Thygesen, til hhv. Palermo og Deportivo, men de bliver næppe de eneste, som får nye græsgange denne sommer. Således skulle mindst fem mand fra førsteholdstruppen være på vej væk.

Selveste Bayern München skulle have vist interesse i Martin Hansen, ligesom de også skulle have skrevet Simon Kjær på deres liste over mulige indkøb. Den sydtyske storklub er dog langt fra den eneste interessede klub i Simon Kjær. BT mener at vide, at også Espanyol, Real Madrid og Galatasaray er interesset i den danske midtstopper, som er blandt de fem udtagne Brøndby spillere til den danske EM trup.

Sergio Mota, som tidligere har ønsket, at skifte fra Brøndby og videre ud i Europa ser ud til, at få sit ønske opfyldt nu. De portugisiske klubber Maritimo og Guimares skulle have holdt et øje med ham, hvilket også gælder tyske Hertha Berlin. Deportivo skulle være ved at planlægge et bud på Jeffrey Altheer, mens Getafe ønsker David Williams.
Den 21-årige østriger, Elias Wagner, skulle angiveligt være utilfreds med, at være reserve i Brøndby og han vil have nye udfordringer, så han skulle ang. være blevet sat til salg, men endnu har ingen vist interesse i ham.

Indtil FreakUp kommer vil denne blog fortsætte. :-)

EDIT:

Stadionet udvides med 3000 pladser.
« Seneste Redigering: 03 Sep 2008, 17:55 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #712: 03 Sep 2008, 19:09 »

Testimonial kamp til Per Nielsen!

Efter imporende treogtredive år i Brøndby vælger Per Nielsen, og kaldet PerPer blandt tilhængerne, at stille støvlerne på hylden. Han får dog en sidste opgave, når Premier League mandskabet fra Bolton kommer forbi Brøndby Stadion om 16 dage. Her vil dog være uofficiel debut til Brøndbys hidtil tre nyindkøb: Edmar, Thomas Kristensen og Rydell Poepon.

- Det kommer til, at blive en special for alle i og omkring Brøndby, og specialt for Per Nielsen. Han har holdt ud længe, men måtte i de senere år se sig slået af yngre kræfter, så han har ikke fået mange minutter på førsteholdet de senere år, lyder det fra Brøndby træneren.

- Brøndby har givet mig rigtig mange oplevelser gennem tiderne, og tilhængerne har betydet meget for mig. De har altid bakket holdet op ligemeget hvor sort det har set ud. Dét er det, som jeg kommer til, at savne. Jeg er stolt af, at få en testimonial kamp, da det ikke er alle som får sådan en, fortæller Per Nielsen.

Kampen kan som nævnt betyde at de mange Brøndby tilhængere kan få hele tre debutanter på banen. En af dem er den hollandske offensivspiller, Rydell Poepon, som er kommet til fra Ajax Amsterdam.

- Jeg er glad for at komme til Brøndby, som jeg har fået et fint indtryk af. Jeg har de seneste sæsoner været udlejet til Willem II, men jeg ville et niveau op, så det var enten Ajax eller et salg, og det endte med sidstnævnte. At klubben råder over et par hollændere i forvejen er for mig kun positivt, udtalte Poepon da handelen var en realitet.

Han har fået trøje nr. 12, mens Thomas Kristensen har fået nr. 22, og Edmar nr. 5. Den nyoprykkede angriber, Michael Jessen, har fået nr. 20.

Kampen mod Bolton spilles onsdag d. 18/7 kl. 19:30. Bolton vil oplyst, at de vil stille stærkt op, så der vil være mulighed for at se spillere som José Baxter, Kevin Nolan og Sergey Ignashevich m.fl. De to hold tørnede sammen i UEFA Cuppens første runde tilbage i efteråret 2009. Her endte med det samlet 3-3, men Brøndby røg i gruppespillet på reglen om flest scorede udebanemål.

EDIT: Kampen rykket til 10/7, da kampprogrammet kom og ødelagde det hele.
« Seneste Redigering: 03 Sep 2008, 19:26 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #713: 03 Sep 2008, 21:07 »

Andersen overtager landstræner job

Gruppe 3:
Bulgarien
Danmark
Luxembourg
Makedonien
Moldova
Spanien

Efter en skuffende EM-slutrunde, som kun bød på et enkelt dansk point, valgte Morten Olsen at trække sig fra det danske landshold efter hele 12 år. Afløseren blev fundet hurtigt.

- At jeg i dag kan kalde mig selv for landstræner er stort. Jeg har ét mål, og det er, at få Danmark til VM i år 2014. Vi er havnet i en forhåndvis nem pulje, selvom intet er nemt i dagens fodbold, lød det fra Casper Andersen, som afløser Morten Olsen. Han vil dog fortsat være træner i Brøndby.

I fodbold Danmark er der også stor glæde over udnævnelsen. Således er der mange som nu spår Danmark en stor fremtid, hvor man skal tørne op med de helt store drenge. Den nybagte landstræner gør dog heller intet for, at skrue forventningerne ned.

- Vi skal være med i toppen af landsholdsfodbold. Vi ligger lige nu nr. 30 på verdensranglisten, og når VM starter vil vi være placeret mindst ti placeringer højere oppe. Jeg har store forventninger til, at vi igen kan være stolte af vores landshold, lød det afsluttende fra Andersen. Danmark er 118 point efter Senegal, som er placeret på en 20. plads.

Den første landsholdsopgave falder sted, når Danmark på udebane skal møde Makedonien i VM kvalifikationen. Herefter venter Moldova (h) og Luxembourg (u). Til sidst skal Danmark møde Holland og Nordirland i to venskabskampe - begge på udebane.

- Daniel Agger.

verdenskrig
Manager

« Svar #714: 03 Sep 2008, 21:15 »

Trist at PerPer takker af Skuffet... Men legender stopper jo altid før eller siden...

Tillykke med landstræner posten Opstemt Thumbs Up... Den pulje du er havnet i burde du gå videre fra... Wink

God åpdate igen... Men det er man jo så vandt til Grin Wink

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #715: 04 Sep 2008, 19:52 »

Danke, vk. :-)

Jeg satser på 1-2 updates i aften.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #716: 04 Sep 2008, 20:44 »

Kjær ud - Özil ind

Dagen efter Per Nielsens testimonalkamp mod Bolton, en kamp der endte 1-1, blev det offenliggjort, at Simon Kjær er røget til Ajax Amsterdam, mens man har styrket offensiven med den tidligere Schalke 04 spiller, Mesut Özil.

De 71 minutter Simon Kjær fik i testimonalkampen mod Bolton skulle gå hen og blive hans sidste for Brøndby IF i denne omgang. Han fortsætter sin karriere i den hollandske storklub Ajax Amsterdam for et honorar der menes, at ligge mellem 50-60 millioner samt div. bonuser.

- Jeg har været rigtig glad for mine mange år i Brøndby, som har været med til, at udvikle mig. Jeg ser frem til, at prøve kræfter med udlandet, og Ajax er for mig dette rette valg. Jeg ser frem til de kommende opgaver, lød det fra den 23-årige midtstopper, da han blev præsenteret i Ajax.

Mindre end 24 timer senere blev Brøndbys offensiv forstærket yderligere, da Mesut Özil blev præsenteret. Tyrk-tyskeren slog aldrig igennem i Tyskland, og han vil nu fortsætte for at få succes i Danmark, hvor Brøndby har givet ham en 3-årig kontrakt og trøje nr. 11. Özil er trådt til gratis, da han og Nürnberg i fællesskab ophævede kontrakten.

- Jeg fik aldrig mit gennembrud i Schalke, men istedet blev det til enkelte indhop, hvorfor jeg skiftede videre til Nürnberg, men her var situtationen den samme, men jeg er lovet masser af spilletid her i klubben, og jeg kan ikke vente med, at spille for klubben. Jeg ved, at der er masser af konkurrence her, men det er kun med til, at gøre mig bedre, var Özils første ord efter skiftet.

Brøndby menes ikke, at være færdige på transfermarkedet endnu. Man mangler en afløser for Kjær, og her skulle Magnus Troest (Trabzonspor), Håvard Nordtveit (Newcastle) og Rodrigo Fabiano (Esbjerg) være inde i billedet. Samtidig synes mange reserve ingen fremtid, at have i Brøndby, og de kan derfor få lov til, at forlade klubben.

- Vi har virkelig fået ryddet op blandt reserverne indtil videre, hvilket er glædeligt for alle parter. Der var mange, som ikke var tæt på førsteholdet og mange af dem har fået sendt videre, så de udvikle sig i deres nye respektive klubber. Vi har ikke hentet mange nye ansigter, og det har heller ikke været planen. Vi har en solid stamme nu og spillerne kender hinanden ordenligt, har Brøndby træneren, Casper Andersen, udtalt sig til TV2 Sporten.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #717: 05 Sep 2008, 23:44 »

Brøndby kigger sydpå

Brøndby mangler en forsvarspiller, og han kan man meget vel rende rundt i Italien lige nu. Ifølge italienske medier har holdet fra Vestegnen kig på to spillere.

Yoblé Bassaoulé fra Reggina synes at være tæt på, at skifte den bordeaux røde Reggina trøje ud med Brøndbys gule trøje. Burkina Faso landsholdsspilleren skiftede i vinteren 2009 Juventus ud med Reggina, men det har været begrænset, hvad Bassaoulé har fået af spilletid, hvorfor han ventes at skifte denne sommer. Skulle et skifte til Brøndby misse, så er Siena klar i baggrunden.

- Jeg synes selv, at jeg har kvaliteterne til at spille på holdet, men træneren er åbenbart ikke enig. Jeg ønsker blot et klub, hvor jeg kan spille en masse fodbold og videre udvikle mig, er Yoblé Bassaoulé citeret for at skulle have udtalt.

En anden spiller, som Brøndby har i kikkerten er den tidligere FC Nordsjælland spiller, Kris Stadsgaard, som i dag optræder for Cagliari. Selvom Stadsgaard er fast mand skulle han angiveligt være klar til at bytte bunden af Serie A ud med toppen af SAS-Ligaen. Det vil dog kræve et højt bud.

- Reelt er alle vores spillere til salg, men kun for den rette pris. Skulle der komme et godt bud på en af vores spillere må vi se på det, har præsidenten, Salvatore Pane, udtalt på et pressemøde forude inden klubben tog på træningslejr i Grækenland.

Brøndby skulle også have sendt blikket mod russeren Arthur Loboda fra CSKA Moskva, men AZ Almaar synes tæt på at hente angriberen David Williams.
Brøndby har hidtil denne sommer hentet fem nye ansigter, mens hele treogtyve enten er solgt eller udlejet.

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #718: 06 Sep 2008, 00:32 »

Status: 1/8-12

I Brøndby har man været i gang i lidt over med måned, med pre-season, testimonalkamp, Super Cup finale, SAS-Ligaen og ikke mindst aktivitet på transfermarkedet. Det vil være en direkte løgn, at sige, at der ikke er sket noget i Brøndby.

Selvom der er et måned tilbage at handle i, er vi færdige for denne gang. Jeg skal ikke kunne afvise, at vi udlejer et talent eller to, men forvent ikke den store aktivitet her mere denne sommer.
Vi har hentet fem rigtige gode spillere ind til en samlet pris på ca. 65 mio. dkr., i form af Edmar, Thomas Kristensen, Rydell Poepon, Mesut Özil og senest Yoblé Bassaoulé. Samtidig har vi fået ryddet op blandt reserverne, hvor mange enten er solgt eller lejet ud.

Som altid har vi trænet hårdt ude på træningsbanen for, at komme i form op til sæsonstart. Enkelte har døjet med mindre skader og har måtte knokle en tand hårdere for, at komme i form. Vi har sagt til en stor person for klubben i form af Per Nielsen, som fuldt fortjent fik en testimonal kamp, hvor det blev til en halvleg for hans vedkommende.

Vi er kommet rigtig godt fra start, hvor det er blevet til fire officielle kampe. I Super Cuppen bankede vi FCK med hele 5-0, også endda i Parken foran 42.186 fremmødte! I ligaen har det været mere "stille" om så at sige. Vi har ikke nået det niveau som tidligere har ført os langt ud i Europa, men det skulle gerne være på plads i løbet af denne måned, hvor vi har fire kampe på programmet. Dog har vi vundet de tre kampe med cifrene 1-0, 3-1 og 2-1 mod hhv. Esbjerg fB (u), FC Midtjylland (h) og FC Nordsjælland (u).

Vi i klubben ser frem til denne sæson, som vi har fået taget hul på. Vi håber i år, at kunne komme videre fra gruppe i Champions League, hvilket dog kræver, at vi i år viser, at vi har boller modsat forrige år. I de hjemlige, og Royal League, går vi efter guldet - mindre kan ikke gøre det for en klub som os!

Casper Andersen
 - Brøndby- og landstræner!

Stillingen (1/8)
Førsteholdstruppen (1/8)

EDIT:

Martin Hansen (GK) er ikke at finde i truppen, da han var på andet holdet med en skade :-)
« Seneste Redigering: 06 Sep 2008, 00:49 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

ZhotLog
Gæst

« Svar #719: 06 Sep 2008, 01:49 »

Status: 1/8-12

I Brøndby har man været i gang i lidt over med måned, med pre-season, testimonalkamp, Super Cup finale, SAS-Ligaen og ikke mindst aktivitet på transfermarkedet. Det vil være en direkte løgn, at sige, at der ikke er sket noget i Brøndby.

Selvom der er et måned tilbage at handle i, er vi færdige for denne gang. Jeg skal ikke kunne afvise, at vi udlejer et talent eller to, men forvent ikke den store aktivitet her mere denne sommer.
Vi har hentet fem rigtige gode spillere ind til en samlet pris på ca. 65 mio. dkr., i form af Edmar, Thomas Kristensen, Rydell Poepon, Mesut Özil og senest Yoblé Bassaoulé. Samtidig har vi fået ryddet op blandt reserverne, hvor mange enten er solgt eller lejet ud.

Som altid har vi trænet hårdt ude på træningsbanen for, at komme i form op til sæsonstart. Enkelte har døjet med mindre skader og har måtte knokle en tand hårdere for, at komme i form. Vi har sagt til en stor person for klubben i form af Per Nielsen, som fuldt fortjent fik en testimonal kamp, hvor det blev til en halvleg for hans vedkommende.

Vi er kommet rigtig godt fra start, hvor det er blevet til fire officielle kampe. I Super Cuppen bankede vi FCK med hele 5-0, også endda i Parken foran 42.186 fremmødte! I ligaen har det været mere "stille" om så at sige. Vi har ikke nået det niveau som tidligere har ført os langt ud i Europa, men det skulle gerne være på plads i løbet af denne måned, hvor vi har fire kampe på programmet. Dog har vi vundet de tre kampe med cifrene 1-0, 3-1 og 2-1 mod hhv. Esbjerg fB (u), FC Midtjylland (h) og FC Nordsjælland (u).

Vi i klubben ser frem til denne sæson, som vi har fået taget hul på. Vi håber i år, at kunne komme videre fra gruppe i Champions League, hvilket dog kræver, at vi i år viser, at vi har boller modsat forrige år. I de hjemlige, og Royal League, går vi efter guldet - mindre kan ikke gøre det for en klub som os!

Casper Andersen
 - Brøndby- og landstræner!

Stillingen (1/8)
Førsteholdstruppen (1/8)

EDIT:

Martin Hansen (GK) er ikke at finde i truppen, da han var på andet holdet med en skade :-)

Hey Zone, som du muligvis kan se på ovenstående "citat", har jeg tilladt mig at komme med et forslag, til en (ekstrem) simpel ændring af layoutet på bloggen. Det er ikke meget jeg har lavet om, men jeg synes nu alligevel det ser lidt bedre ud. Smiley Grunden til at det netop er layoutet, der står for skud, er nok at det er eneste kritikpunkt ved denne ellers fantastiske blog, da det virker en smule "rodet".

Det er dog kun et forslag!
Keep it up Smiley

Sider: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010