Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
21 Maj 2025, 22:37
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08
szukizek
Blogkonkur...
Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37
Eraticator
Omklædning...
Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43
valverde4ever
Pro Cyclin...
Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40
szukizek
Træningsbanen
Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere:
23570
0 Brugere, 580 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mmb79493
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
44
45
[
46
]
47
48
...
62
Forfatter
Emne: Drengene fra Vestegnen! (Læst 269761 gange)
BenMusalho
Gæst
Sv: Drengene fra Vestegnen!
«
Svar #675:
16 Aug 2008, 19:59 »
Super! Enkelte små fejl, som i denne sætning:
"I de døende minutter
sende
kampens spiller, Søren Ulrik Vestergaard, Kasper Lorentzen i dybden, og efter, at have taget trækket uden om den indskiftede keeper, Anders Lindegaard, kunne Lorentzen placere bolden over i modsatte side til 0-4, hvilket kampen
og
blev."
Det skal vidst i rigtig rækkefølge, og så skal "og" fjernes. Men super flot. KIU! Og kunne det tænkes du kunne smide en stilling op?
Zone 43
Manager
«
Svar #676:
16 Aug 2008, 22:14 »
Arh ffs!
Takker.. Efteråret er ovre, så der kommer først ss af stillingerne, når den update kommer :-)
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #677:
17 Aug 2008, 00:54 »
Drømmen forsvandt i Belgien
Resultater:
Brøndby IF 2-3 Chelsea FC
1-0 Luca Senicanin (14')
1-1 Ben Sahar (37')
1-2 Ciprian Marica (42')
1-3 Salomon Kalou (52')
2-3 David Williams (53')
Anderlecht 2-1 Brøndby IF
1-0 Alé (35')
1-1 David Williams (72')
2-1 Rafael (85')
Brøndby IF 1-1 FC Porto
0-1 Hélder Postiga (9')
1-1 Søren Ulrik Vestergaard (50')
- Vi vil gerne spille i Europa efter nytår, så vi skal vinde i dag, så simpelt er det. Alt andet kan vi ikke bruge. Vi har ikke haft heldet på vores side hidtil, men jeg håber, det vil ske i dag, lød det fra Brøndbys assistent træner, Alex Del Piero før opgøret mellem Anderlecht og Brøndby.
Kampen startede da også bedst for de blå-gule, som pressede belgierne i bund, men uden scoringer. Der skulle en tilfældighed, og noget held, til før Alé kunne bringe hjemmeholdet foran med godt ti minutter til pause. Petter Andersson ligger bolden indover, men Dennis Cagara er uheldig med, at rette bolden af, så den snyder Kevin Olimpa, og så kunne Alé scorer på et frit mål.
Efter pausen fortsatte Brøndby sit presspil, men det var først, da man virkelig satsede offensivt, at det lykkedes for Brøndby, at score. Luca Senicanin og David Williams spiller 1-2 med hinanden, hvilket resulteret med en scoring af sidstnævnte, hvilket fik spillere, fans og folkene på bænken til nærmest, at løbe ind på banen.
Brøndby fortsatte med det offensive presspil for, at komme foran, men istedet slår Anderlecht kontra kort før tid, hvilket Rafael udnytter til, at slukke Brøndbys europæiske drømme for denne sæson.
- Vi er selvfølgelig skuffede, for vi havde på forhånd regnet med, at vi skulle spille enten Champions League eller UEFA Cup efter nytår, men sådan skulle det ikke gå og vi må bare se fremad mod de kommende opgaver, og så forsøge igen næste sæson, fortalte en noget skuffet Kevin Olimpa efter kampen.
Heller ikke FC Midtjylland, som var med i UEFA Cuppen, formodede, at gå videre fra deres gruppe. Ajax, Nice og Manchester City gik videre fra Gruppe B, som foruden de fire nævnte hold havde Schalke 04 med, som endte sidst - og endda uden sejr!
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #678:
17 Aug 2008, 15:41 »
Stort forspring ved vinterpausen
Resultater:
SAS-Liga:
FC Midtjylland 0-2 Brøndby IF
0-1 Mikkel Thygesen (50')
0-2 Søren Ulrik Vestergaard (52')
Brøndby IF 3-0 FC Nordsjælland
1-0 Søren Ulrik Vestergaard (38')
2-0 Deivision (49')
3-0 Michael Jakobsen (57')
Brøndby IF 2-1 Esbjerg fB
1-0 Luca Senicanin (2')
2-0 Luca Senicanin (15')
2-1 Martin Bernburg (44')
Royal League:
Malmö FF 2-3 Brøndby IF
1-0 Robin Nilsson (15')
1-1 Jesper Jensen (26', str)
1-2 Nicolaj Agger (36')
1-3 Nicolaj Agger (48')
2-3 Gabriel (78')
Brøndby IF 3-1 Stabæk
1-0 Jesper Jensen (15')
2-0 Kjell Inge Lien (22', sm)
3-0 Jesper Jensen (31')
3-1 Kristian Gjertsen (50')
De skuffende resultater har haft en mindre påvirkning hos Drengene fra Vestegnen, selvom de blå-gule fortsætter der ud af med sejrene. Spille- og afslutningsmæssigt har ikke været på samme niveau, som tidligere på efteråret, og derfor kommer vinterpausen på et godt tidspunkt. Reserverne så godt som videre i dette års RL.
Med sejre som 6-0 mod SønderjyskE, 5-0 mod AaB og 4-0 mod OB, var der store forventninger forude for efterårets tre sidste SAS-Liga kampe, hvor modstanderne var FC Midtjylland, FC Nordsjælland og Esbjerg fB. Om det har skyldtes træthed eller om det er de skuffende resultater fra Champions League, som har haft påvirket spillerne hos de blå-gule skal være usagt, men fact er, at selvom Brøndby vandt de tre kampe, så kunne Midtjylland og Esbjerg med en smule held godt have fået det ene point.
- Jeg ved ikke, hvor meget man skal ligge i det. Vi har haft et hårdt program i efteråret, så det er naturligt, at det mod enden går en smule ned af bakke, som vi har set det her. Vi har gjort det godt, og jeg er tilfreds med de indsatser, som drengene har gjort. Der venter nu os godt et måneds ferie inden vi møder op til træning igen, og så er jeg sikker på, at vi vil være klar til spille bold igen, lød det fra Brøndby cheftræneren efter den sidste kamp mod Esbjerg.
I Royal League har man i Brøndby bebudet, at reserverne vil få fuld spilletid, så de får en chance for, at vise deres værd. Starten har været ganske positivt, hvor især én spiller har gjort en forskel. Jesper Jensen blev langtidsskadet kort efter, han tiltrådte i Brøndby for godt et år siden, og har siden været med for første holdet i holdets pokal- og Royal League kampe, og her er blevet til masser af mål for midtbaneslideren, som indtil videre er topscorer i Royal League med tre mål.
- Det var et skidt tidspunkt for mig, at få skaden, men jeg synes selv, at jeg har gjort det godt, og jeg vil kæmpe om en plads for førsteholdet på træningsbanen, selvom det ikke bliver nemt med de spillere, som jeg er oppe imod. Jeg er glad for, at være tilbage, lød det fra Jesper Jensen efter sejren over Stabæk, hvor han stod for to af holdets tre mål.
SAS-Liga
~
Royal League
- Daniel Agger.
Nemeth
Landsholdsspiller
«
Svar #679:
17 Aug 2008, 20:16 »
Det er vildt så godt et hold og resultater du har formået at skabe,
Flot Blog
Zone 43
Manager
«
Svar #680:
17 Aug 2008, 20:49 »
Rygtebørsen dec. 2011
Hvis man tro de rygter, som har floreret på div. fan sider og i medierne, så kan Brøndby meget vel blive markant forstærket, når transfervinduet åbner d. 1/1. Allerede nu står det klart, at Brøndby får tilgang af endnu en chilener, i form af Nicolas Millan, som tiltræder på en fri transfer, men Miralem Pjanic smutter tilbage til Frankrig og FC Sochaux.
De to tidligere Brøndby spillere,
Samuel Holmén
og
Thomas Kahlenberg
, er blandt dem, som rygtes til Vestegnen. De optræder i dag for hhv. Torino og AC Milan. Vil Brøndby have fat i de to må de med stor sandsynlighed sælge en profil eller to, da spillernes værdi angiveligt skulle være ligge omkring de 50-70 mio. dkr, og Brøndby menes, at have stilt 80 mio dkr til rådighed. Dertil kan man ligge en stor løn oveni. En leje aftale synes dog mulig, men det er næppe i Brøndbys interesse.
Foruden de to kan Werder Bremen spilleren,
Daniel Jensen
, være på vej hjem til Danmark igen. Den nu 32-årige midtbanespiller, som tidligere er sammenlignet med Andrea Pirlo, får næppe sin kontrakt forlænget, som udløber til sommer. Brøndby er i øjeblikket det eneste interesset hold i ham, ifl. tyske medier. Brøndby skulle derudover være interesset i, at hente
Salvatore Foti
og
Mesut Özil
til, som begge har kontraktudløb efter sæsonen, og som ikke har indgået i hhv. Juventus' og Nürnberg' planer for denne sæson.
Tre spillere, som kan være på vej væk fra Brøndby, er de to midterforsvarere,
Michael Jakobsen
og
Simon Kjær
, samt
Mikkel Thygesen
. Jakobsen og Thygesen har der gennem efteråret været stor interesse i, og med kontraktudløb efter sæsonen, synes de to, at være tabt efter denne sæson. Simon Kjær har gennem længere tid leveret stort spil hos Brøndby, og flere udenlandske klubber er så småt begyndt, at få øjnene op for den 22-årige dansker.
Desuden skulle et par engelske og skotske klubber havde fået øje på de to af holdets måske vigtigste profiler i anfører
Adrian Ropotan
og keeper
Kevin Olimpa
. Priserne for de to synes dog, at være for høje til, at de interssede klubber vil byde på dem her og nu.
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #681:
17 Aug 2008, 20:49 »
Takker, Nemeth :-)
- Daniel Agger.
BenMusalho
Gæst
«
Svar #682:
17 Aug 2008, 21:02 »
Super flotte resultater! Ville være for vildt med TK eller SH! Bliver godt med Millan - Han er for vild.
KIU
-LFC-
Manager
«
Svar #683:
17 Aug 2008, 21:25 »
Zone som Brøndby træner! (Eller i det mindste assistent
)
Sikke dog et vildt hold du har skabt dig. Dejlige resultater og kunne være vildt med Kahlenberg tilbage igen!
KIU!
Zone 43
Manager
«
Svar #684:
18 Aug 2008, 01:11 »
Glad you like it, boys.. :-)
Update om en halv times tid!
- Daniel Agger.
zlatan09
Gæst
«
Svar #685:
18 Aug 2008, 01:18 »
Hej Zone43 .. ville lige hører om du ville hjælpe mig med at fortælle hvordan du får alle resultaterne og målscorerne under hinanden her på din anden sidste update..
Er meget ny med hensyn til blog håber du vil hjælpe..
Zone 43
Manager
«
Svar #686:
18 Aug 2008, 01:37 »
Stille transfervindue
Transfers:
<<
Nicolas Millan, Colo Colo
Edmar, Nexara (1/7)
Guillermo Cornejo, Monterrey (21/7)
>>
Miralem Pjanic, FC Sochaux
Niklas Bärkroth, Cottbus (leje)
Phillip Nielsen, Brønshøj (leje)
Kaj Hansen, Glostrup (leje)
Didi de Vesser, Mainz (leje)
Jan Blond, Holbæk (leje)
Michael Jakobsen, Palermo (1/7)
Mikkel Thygesen, Deportivo (1/7)
Ganske som forventet var forhåndvis stille i dette transfervindue, hvor man fået kontrakt med tre nye ansigter, hvoraf de to tiltræder efter sæsonen. Til gengæld er seks spillere ude i nye omgivelser.
I en alder af bare 14 år, 9 måneder og 3 dage fik Nicolás Ignacio Millán Carrasco debut for det chilenske storhold, Colo Colo. Nicolás Millán' far, Mark Quinn Millán, har da også været ude og bebudet, at selvom alverdens storklubber som Chelsea og Inter ville have fingre i ham, så ville han ikke forlade Chile før sin 18-års fødselsdag, og det har han lovet. For nu, i en alder af 20, er det måske største chilenske talent draget ud i Europa for, at påbegynde sin karriere der.
Og noget overrasket er valget faldet på Brøndby, men det finder Nicolás Millán intet problem i.
- Der er et par landsmænd i klubben, hvilket har haft indflydelse på mit valg. Jeg har været i klubben i et måneds tid nu, og jeg har kun fået positive øjeblikke her. Jeg glæder mig til, at spille foran vores fans, men det bliver ikke nemt for mig, at erobre en stamplads, så jeg må bare kæmpe hårdt ude på træningsbanen, fortalte Millán forude for Royal League opgøret mod Malmö FF, hvor han ventes, at få officiel debut.
Foruden Nicolás Millán har Brøndby IF også valgt, at hente den brasilianske midtstopper, Edmar, til klubben. Han skifter til Brøndby pr. 1/7, hvor han vil erstatte Michael Jakobsen, som forventet forlader Brøndby til fordel for italienske Palermo. Edmar skifter ligesom Jakobsen på en fri transfer.
Sidst, men ikke mindst, har Brøndby skrevet kontrakt med den blot 16-årige mexicaner, Guillermo Cornejo, som ligeledes tiltræder til sommer. Han ventes, at indgå i klubben U18 hold fra start. Han betegnes af klubbens engelske scout, David Bushell, som værende et af de største talenter i den årrække.
- Daniel Agger.
Cencur
Manager
«
Svar #687:
18 Aug 2008, 01:41 »
Ingen penge for hverken Mikkel T eller Michael J? Skidt skidt Zone
Men ellers en stille og roligt update - Kan man forvente flere i nat?
"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.
Zone 43
Manager
«
Svar #688:
18 Aug 2008, 02:01 »
Niksen.. Ingen penge. Jeg forsøge, at tilbyde dem til interessede klubber, men da var ingen interesset i de bud, som jeg fremlagde
Der kommer ikke flere i nat, da jeg smutter til køjs nu
- Daniel Agger.
Zone 43
Manager
«
Svar #689:
18 Aug 2008, 21:59 »
Fornuftig optakt til sæsonen
Kampene:
AEK Athen 1-4 Brøndby IF
Larisa 3-3 Brøndby IF
Panionios 1-0 Brøndby IF
Brøndby IF 7-0 Sparta Prag
(RL) Brøndby IF 1-0 Malmö FF
(RL) Stabæk 0-1 Brøndby IF
Brøndby IF 3-0 Levski Sofia
Brøndby IF 3-1 LFA
Formen synes, at skulle være på plads i Brøndby lejren, som har fundet den målform tilbage, som man havde midt i efteråret. Salg af profil til sommer afvises.
Med fire sejre i de seks træningskampe, som klubben har spillet, og med dertil masser af mål, synes Brøndby, at være klar til forårets møder i både ligaen, pokalen og Royal League, hvor reserverne gik videre fra gruppespillet med maksimum point. I kvartfinalen venter svenske Malmö FF, inden man evt. vil tørne sammen med IFK Göteborg eller FC Midtjylland.
Det er efterhånden en tradition, at Brøndby IF i vinterpausen rejser til varmere himmelstrøg for, at påbegynde den hårde træning og spille kampe igen. Denne gang gik turen til Grækenland, hvor hovedstadsklubben AEK Athen var de første modstandere for Brøndby. De danske mestre var langt bedre, og det græske storhold blev spillet ud af egen bane, og som kampen skred frem fik hjemmeholdets fans også nok og buhede dem ud efter kampen. Efterfølgende mødte man Larisa og Panionios, i to kampe, hvor Brøndby ikke gjorde det store væsen af sig.
Hjemme i de sædvanlige omgivelser ventede det tjekkiske storhold, Sparta Prag, i en kamp, som gæsterne nok helst vil glemme hurtigst muligt. Selvom den tjekkiske defensiv lukkede godt af for Brøndbys offensiv, så gik stort set samtlige Brøndby scoringer ind, af de forsøg, de havde indenfor målrammen. Måltavlen viste efter de 90 minutter 7-0 til Brøndby og skudstatistikken 11-4 (8-2 indenfor målrammen).
I de to øvrige træningskampe mod hhv. Levski Sofia fra Bulgarien og LFA måtte de godt 10.000 fremmødte 'nøjes' med en spilleopvisning og 'kun' tre mål fra deres helte.
I Royal League var Brøndbys reserver som godt, som videre, men det var først efter sejren over Malmö FF, at det blev en realitet. I de to kampe tog Andersens udvalgte det stille og roligt og fik da også hevet to smalle sejre hjem. Skal Brøndby gøre sig forhåbninger om, at genvinde trofæet skal spillet et niveau op.
En ting, som har været til diskussion hos mange, er, om flere af Brøndbys profil kan være på vej væk efter denne sæson. Således har bl.a Martin Hansen og Deivison fået masser af spilletid i træningskampene, hvilket nogen har opfattet som, at salg af profiler som Kevin Olimpa og Adrian Ropotan kan være på vej væk efter sæson. Det afvises dog.
- Når man gør det godt vil der være interesse, og der har også været interesse i de to (Olimpa og Ropotan .red), men der har intet konkret været. Jeg tør godt garantere, at de to, også vil stille op til sæsonstart til sommer, lød det fra sportschef, Anders Bjerregaard inden han skulle til møde med trænerteamet.
- Daniel Agger.
Sider:
1
...
44
45
[
46
]
47
48
...
62
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
=====> Blogkonkurrencen 2025
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »