home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1237 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 247786 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #240: 18 Feb 2008, 21:29 »

Jeg takker endnu engang Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

FCKboy
Reserveholdsspiller

« Svar #241: 18 Feb 2008, 21:53 »

Kunne du vise litt av taktikken din i en update ? Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #242: 18 Feb 2008, 22:02 »

Kunne du vise litt av taktikken din i en update ? Smiley

Taktik
Indstillingerne

Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

FCKboy
Reserveholdsspiller

« Svar #243: 18 Feb 2008, 22:04 »

Takk Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #244: 18 Feb 2008, 22:05 »

Så lidt Smiley

- Daniel Agger.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #245: 18 Feb 2008, 22:11 »

Min egen Brøndby er inde i en dårlig stime, så nu vil jeg prøve den samme taktik som dig.  Smiley

Juller
Landsholdsspiller

« Svar #246: 18 Feb 2008, 22:18 »

Kan vi få et ss af stillingen?

Zone 43
Manager

Sv: Drengene fra Vestegnen! [Ingen problemer i Parken]
« Svar #247: 19 Feb 2008, 09:02 »

- Daniel Agger.

theniller87
Lilleputspiller
*

« Svar #248: 19 Feb 2008, 12:57 »

kanon læsning.. du gør det virkelig godt.. håber du render videre i uefa..

og man må da sige at man nok ved hvem der rykker ned i denne sæson hehe

Juventus - Esbjerg FB

Nyysted
Landsholdsspiller

« Svar #249: 19 Feb 2008, 16:21 »

Smukt, men må indrømme er meget sur over din signatur, jeg blev helt skuffet Græder

I ain't playin', nigga

Zone 43
Manager

« Svar #250: 19 Feb 2008, 16:37 »

kanon læsning.. du gør det virkelig godt.. håber du render videre i uefa..

og man må da sige at man nok ved hvem der rykker ned i denne sæson hehe

Tak Smiley

Ja, der burde ikke komme de store overraskelser Opstemt

Smukt, men må indrømme er meget sur over din signatur, jeg blev helt skuffet Græder

Tak. Signen bruges til at lokke brugerne herind med Grin

.. og det er lykkedes Opstemt
« Seneste Redigering: 19 Feb 2008, 19:41 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #251: 20 Feb 2008, 15:30 »

Brøndby fortsætter med at indtage Europa!

Randers, Shakter Soligorsk, Fenerbahce, OB og Bolton. De fem hold er de eneste, som har formodet at slå Brøndby i denne sæson - alle på deres respektive hjemmebaner. Skulle man tro bookmakerne, så skulle Bundesliga mandskabet fra Stuttgart, som pt. er nr. 10, føjes til den liste. Odds 3.25 fik man, hvis Brøndby fik sejr eller uafgjort mens en hjemmesejr gav 2.00 igen.

Den rumænske landstræner, Victor Pitruca, og Brasiliens ditto, Dunga, havde begge meldt deres ankomst til denne kamp. Det menes, at de to landstrænere ville holde øje med hhv. Ciprian Marica og Miranda - begge fra Stuttgart. Det blev dog to andre spillere, hhv. fra Rumænien og Brasilien, som stjal showet og gjorde et godt indtryk.

Selvom Stuttgart lagde et hårdt pres på Brøndby fra start, så var det de blå-gule gæster, som skulle komme foran. Tobias Mikkelsens indlæg bliver headet væk af Miranda, men lige ud til Adrian Ropotan, som flugter bolden i mål til stor jubel for de mange medrejsende fans.

Knap ti minutter senere bliver den føring dog udlignet. Georges Mandjeck sender en perfekt afsted frem mod Ciprian Marica, som når bolden før Per Nielsen, der var med i start opstillingen da Michael Jacobsen sad over med karantæne, og den 24-årige rumæner får da også driblet sig udenom Stephan Andersen og sendt bolden i mål.

Stuttgart skulle også komme foran senere i halvlegen. Serdar Tasci får headet Ricardo Osorios hjørne ind i målet. 2-1 efter 32 minutters spil.

Der skulle dog ikke gå lang tid inden før Brøndby kom igen. Mikkel Thygesen, Kasper Bøgelund og Tobias Mikkelsen får bolden rundt ude på højrekanten inden sidstnævnte sender den indover til Lukasz Cieslewicz, som header på mål. Raphael Schäfer får dog slået bolden væk, men Lukasz er over returen og sender bolden i mål til 2-2.
Fire minutter senere bringer Tobias Mikkelsen Brøndby foran på et perfekt sparket frispark. VfB Stuttgart 2-3 Bröndby IF stod der på måltavlen ved pause.

Anden halvleg skulle gå hen og blive lige så god spillemæssigt, men målmæssigt var der lang vej op til første halvleg.
Vi skulle en halv time ind i anden halvleg før der blev scoret. Georges Mandjerk erobrer bolden fra Mikkel Thygesen og sender en fantatisk aflevering afsted til Ciprian Marica, som får gjordt til det 3-3 med blot et kvarter igen.

Brøndby skulle vise sig, at være bedst. For med bare seks minutter igen kommer holdet fra Vestegnen foran med 3-4! Adrian Ropotan, som blev kåret som kampens spiller, sender en flugter afsted lige ude foran feltet, men bolden blev bokset ud til hjørne. Lorentzens hjørne bliver headet væk af en Stuttgart spiller, men samlet op af en Brøndby spiller, som spiller den ud til Lorentzen på fløjen. Her finder han Sergio Mota, som hamre den ind ved den nærmeste stolpe. Mota var kommet ind godt fem minutter tidligere.
Selvom Stuttgart presser på, må de også se sig slået af Brøndby, som virkelig er i gang med at indtage Europa i denne sæson.

"Vi tabte til et hold, som havde mere held i støvlerne end os i dag. Mere er der ikke, at sige til det." lød det fra Stuttgart træneren efter kampen.

Stillingen i UEFA Cup Gruppe D

Næste update vil omhandle de to kampe, der lå mellem Lyon og Stuttgart kampene samt den afsluttende kamp i SAS-Ligaen dette efterår + RL. Dvs. 3 SAS-Liga kampe og 2 RL kampe. Den vil med stor sandsynlighed komme senere i dag.

- Daniel Agger.

MLL
Manager

« Svar #252: 20 Feb 2008, 15:45 »

Rigtig flot update.
Det går da rigtig godt i UEFA Cuppen Thumbs Up

Tilbage på FmF Opstemt

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #253: 20 Feb 2008, 15:46 »

Flot update, og rigtig gode resultater.
Har personlidt stemt på at du bliver nummer 1 i gruppen.

Bimmand
Gæst

« Svar #254: 20 Feb 2008, 15:51 »

Det her er den bedste blog , her på siden i år 2008 . Fandme flot Zone 43 :p

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010