home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1181 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 247697 gange)
Rossonero
Gæst

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #195: 14 Feb 2008, 19:36 »

Fornuftig spiller, du har fået fat i, Zone43. Det ser dog stadig ud til, at han godt kunne bruge noget fysisk træning, for at gøre ham perfekt. Jeg elsker, at købe unge spillere, da udviklingen er spændende at følge – hvorfor jeg netop også glæder mig til at følge Mike Sserumagga's. Held og lykke med ham og selve spillet.

Zone 43
Manager

« Svar #196: 14 Feb 2008, 20:08 »

Takker Smiley

Update på vej!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #197: 14 Feb 2008, 20:40 »

Goalshow!

Før returkampen mod Fenerbache i Champions League kvalifikationen har Brøndby to kampe på programmet. To af sæsonens store overraskelser, SønderjyskE og Horsens, som før kampene er placeret hhv. nr. 5 og 1. Det er derfor ikke de nemmeste opgaver.

I kampen mod SønderjyskE, som var på hjemmebane, skulle der ikke gå meget mere end fem minutters spil før nyindkøbet Mike Sserumagga havde gjort det til 0-1, med et fladt over i det lange hjørne.
Det blev fuldt op af scoringer af Mikkel Thygesen godt ti minutter senere og Søren Ulrik Vestergaard midt i anden halvleg.
Sejren kunne og burde have været større, da Brøndby sad på kampen i samtlige 90 minutter.

I hjemmekampen mod Horsens skulle der komme dobbelt så mange mål! Første halvleg var lidt af en dødbider, og Mikkel Thygesens annullerede mål kort før pause var det eneste højdepunkt i den halvleg.
Efter pausen var der til gengæld gang i den. Mike Sserumagga gjorde det til 1-0 efter knao fem minutters spil og det blev fulgt op af to Lukasz Cieslewicz mål i de næste ti minutter inden David Williams lukkede og slukkede med målet til 4-0 efter 68 minutters spil. I slutminutterne reducerede Kasper Klausen to gange for Horsens.

Dermed må man sige, at Brøndby har fundet de mange mål frem, som skal til, hvis Fenerbache skal slås ud i den kommende CL kval kamp.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Møller
Gæst

« Svar #198: 14 Feb 2008, 20:48 »

God blog Z43 Smiley
Flotte resultater, hva nr. er du?

Zone 43
Manager

« Svar #199: 14 Feb 2008, 21:10 »

Tak Smiley
Jeg har overtaget 1. pladsen Thumbs Up

- Daniel Agger.

Møller
Gæst

« Svar #200: 14 Feb 2008, 21:10 »

Super Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #201: 15 Feb 2008, 14:28 »

Så er det ved, at være sidste chance for at stemme i afstemningen. Jeg vil lade den køre i en halvtimes tid, hvorefter en update omhandlende returkampen mod Fenerbache, vil komme. Smiley

- Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #202: 15 Feb 2008, 14:33 »

Klask de tyrker i UEFA Cuppen.. Vil have et dansk hold i CL..!!!

- Veni, vidi, vici -

Zone 43
Manager

« Svar #203: 15 Feb 2008, 15:23 »

Overraskelsen lurede

Da det kom frem, at Brøndby skulle op imod Fenerbache i jagten om billetter til Champions League gruppespillet, var der stor tro på at de kunne gøre det. 4-1 endte den første kamp til tyrkerne, men der er stadig en tro på, at Brøndby kan gøre det umulige.

Det startede da også lovende, da Brøndby lagde ud med et hårdt og flere gode chancer. Efter den halve time var rundet tog Fenerbache mere og mere over og dybt inde i overtiden kunne Mateja Kezman gøre det til 0-1 på et kontra angreb.

Om Brøndby spillerne havde fået en verbal opsang i pausen vides endnu ikke, men efter pausen stod der kun Brøndby på kampen, og efter godt otte minutters spil kunne Lukasz Cieslewicz udligne på hovedstød.
Bare to minutter senere bragte Sergio Mota Brøndby foran på en fantatisk langskud også var troen på overraskelsen til stede.

Kort før overtiden begyndte skulle Jean-Phillipe Peguero også komme på måltavlen - troede de fleste. Peguero modtager bolden på linje med en Fenerbache forsvarsspiller og via en smart førsteberørning tager han bolden med ind i målfeltet og banker bolden ind i nettet, men linjedommeren dømte offside, og bedømt udfra den langsomme gengivelse var det en fejlagtig kendelse.
Herefter kunne Fenerbache sikkert køre CL gruppesspil billetten sikkert hjem til Tyrkiet, mens Brøndby skal ud i en kvalifikations kamp om at komme i UEFA Cuppens gruppespil.

"Det kæmpede hårdt, og gav os god modstand, så jeg synes, det er ærgeligt, at begge hold ikke kunne gå videre. I de tre første halvleg gjorde de det ikke nemt, mens Matejas mål i første halvleg i dag var alt afgørende. Havde han ikke scoret kunne det lige så godt, havde været Brøndby, som gik videre. Jeg håber virkelig, at de kommer langt i UEFA Cuppen, for det fortjenter de virkelig." sagde Fenerbaches brasilianske træner, Zico, efter kampen.

I UEFA Cuppen gik det knap så godt for de danske hold, hvor kun FCK gik videre. 0-0 spillede de hjemme mod Zeta, og kan dermed gå videre med samlet 2-0.
OB lignede et godt bud på, at gå videre, men selvom det så godt ud for dem i de første 70 minutter, så gik det galt herefter og Vålerenga går videre med samlet 4-3 efter 2-2 i Odense.
Glasgow Rangers havde ingen problemer med Viborg hjemme på Ibrox og de kunne da sikkert sejre med 2-0 og samlet 3-1.
Midtjylland tabte endnu engang med 2-1 til Austria Wien, som derfor er videre med samlet 4-2.

Brøndby skal op imod Premier League mandskabet fra Bolton, som pt. er nr. 10 i den bedste engelske række, mens FCK skal møde upåagtede Cibalia fra Kroatien.

- Daniel Agger.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #204: 15 Feb 2008, 15:28 »

Det var ærgelig med Fenerbache, jeg havde ellers stemt ja.  Smiley
Men håber du resjser dig og slår Bolton, det kunne være godt for Dansk fodbold.

Zone 43
Manager

« Svar #205: 15 Feb 2008, 16:54 »

Tak Smiley

Jeg kan allerede nu sige, at det bliver to helt fantatiske kampe, spillemæssigt! Flere af sådanne kampe på tv, tak! Opstemt

edit: næste update, som gerne skulle komme en gang i aften, vil omhandle transfers o.l. Peace
« Seneste Redigering: 15 Feb 2008, 16:59 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #206: 15 Feb 2008, 17:00 »

Det vil jeg så vente på.
H^ber du har gjort dig nogle gode handler.

Zone 43
Manager

« Svar #207: 15 Feb 2008, 21:18 »

Sommeren '09

Transfers
Den tredje sommer under Andersen var Brøndby ganske aktive på transfermarkedet. 10 mand har de blå-gule skrevet kontrakt med, hvor af de tre første tiltræder efter sæsonen. Én kommer d. 1. januar, mens de øvrige seks, sjovt nok, er tiltrådt denne sommer.
Væk er mange flere kommet, hvor størstedelen er på lejekontrakter.

Peter Madsen (billedet), Stefan Gislason, Gilberto og Leon Jessen er blevet solgt, mens fire ny-oprykkede 2. holdsspillere er smuttet væk på en fri transfer - 3 af dem er taget til Slagelse.
Branislav Stanic er lejet ud til Mainz, som optræder i Bundesligaen igen. Patrick Mortensen og Azad Corlu er udlejet til Skjold, og Helsingør har lejet Abdelhafid Mojab for denne sæson.
Sparta Sarpsborg er dog 'topscoren' over lejede Brøndby spillere denne sommer. 14 styks er blevet sendt til det norske mandskab her i blandt Lefa Mashaba, Daniel Wass og Anders Randrup.

En enkelt U19 landsholdsspiller fra Spanien er blandt de ankomne denne sommer. Antonio Elviro er navnet på fremtidens målmand hos Brøndby. Antonios landsmand, Yuri Berchiche, er ligeledes tiltrådt i Brøndby og sammen med Cristián Jelvez skal de tre optræde på Brøndbys andet hold til at starte med.
På førsteholdet var Elias Wagner for længst sikret, og den unge østrigske landsholdsspiller har da også vist nogen lovende takter hidtil. De to store indkøb har været Søren Ulrik Vestergaard fra Randers og Helsingborg' Mike Sserumagga.

De spiller, som vil tiltræde senere er: Anibal Carvallo fra Colo Colo, Anders Jacobsen fra OB, Miralem Pjanic fra FC Metz og sidst men ikke mindst Nathan Sturgis fra Salt Lake i USA. Anibal tiltræder ved nytår, og er, ligesom Jelvez, fra Chile. Jacobsen er en ung lovende angriber, som godt kan gå hen og blive en stor succes i fremtiden. Pjanic vil komme til at lære en del fra Thygesen, da de to godt kunne minde lidt om hinanden. Sturgis kan spille alle pladserne i forsvaret.

Kampene
Brøndby lagde sæsonen ud med at sikre sig den Super Cup pokalen, da Viborg blev besejret med 3-1 i Parken, men siden da har resultaterne været lidt 'forkølede', om så at sige. Det er der dog rettet op på så småt, hvilket blandt andet har betydet masser af mål, hvilket I vil kunne læse om i kommende updates.

To nederlag er det blevet til for Brøndby i ligaen efter ni kampe. Randers og OB har begge, på deres hjemmebaner, vundet med hhv. 3-1 og 2-1. Som undskyldning kan Brøndby forsvare sig med, at de kampen har været før Europa Cup kampe, som har været prioiteret højere. En enkelt uafgjort er det også blevet til. FCK kunne i anden spillerunde tage hjem til hovedstaden med 1-1.

Ser man bort fra de tre kampe har Brøndby bare været bedre end de modstandere de har været oppe imod. Det har Lyngby, Esbjerg, Midtjylland, Horsens, SønderjyskE og AaB måtte sande. Således har de hold tabt med hhv. 3-0, 2-1, 4-0, 4-2, 3-0 og 3-1.

I Europa Cup kampene har dog svinget noget mere. Shakter Soligorisk var yderst tæt på, at slå de danske mestre ud i 2. kvalifikations runde i Champions League, da hviderusserne tvang Brøndby med ud i en straffesparkskonrre nce. Her kunne Shakter dog ikke score og så stod der Fenerbache på menuen.

Selvom Brøndby kæmpede med alt, hvad de havde lært, så var det ikke nok til at gå videre, og istedet kunne tyrkerne glæde sig over at ende i Gruppe C sammen med Barcelona, Werder Bremen og Olympiakos.
Brøndby derimod skal ud i to spænende kampe mod engelsk Bolton før de, forhåbenlig, kan komme med i UEFA Cuppens gruppespil.

Det fulde overblik over truppen efteråret '09
« Seneste Redigering: 15 Feb 2008, 21:27 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #208: 15 Feb 2008, 23:20 »

Regner med, at i gerne vil se de spillere, som tiltræder senere, så her er de:

Carvallo
Jacobsen
Pjanic
Sturgis

- Daniel Agger.

Hallas
Gæst

« Svar #209: 15 Feb 2008, 23:25 »

Fed blog. De fire spillere som tiltræder i 2010 ser også virkeligt spænende ud Smiley

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010