home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 588 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 269927 gange)
MLL
Manager

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #615: 27 Apr 2008, 12:44 »

Nice update.

FAXE udvides!!!!

Tilbage på FmF Opstemt

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #616: 27 Apr 2008, 12:44 »

Dejlig update Opstemt Bliver en spændende (Opstemt) Super Cup-finale Grin

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #617: 27 Apr 2008, 12:45 »

Jeg endnu ikke fået kommenteret bloggen(så vidt jeg kan huske Ubeslutsom), men det er nogle fantastiske resultater...er imponeret  Thumbs Up

Du skriver rigtig godt, og så er det kun dejligt at det klubvalget er genialt  Wink KIU!

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #618: 27 Apr 2008, 12:59 »

Er jeg den eneste der sys at det er lidt mærkeligt at fansene udråber SUV til året spiller,
men blandt de 11 bedste er han ik' at finde Huh

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #619: 27 Apr 2008, 13:01 »

Er jeg den eneste der sys at det er lidt mærkeligt at fansene udråber SUV til året spiller,
men blandt de 11 bedste er han ik' at finde Huh

Nu afgjorde han Uefa Cup finalen så det er vel okay...

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #620: 27 Apr 2008, 13:22 »

Nu afgjorde han Uefa Cup finalen så det er vel okay...

Jamen det er fint nok at han blev året spiller, men burde han så ikk også være på årets hold?

Zone 43
Manager

« Svar #621: 27 Apr 2008, 13:29 »

Tak for alle kommentarerne Thumbs Up

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #622: 05 Aug 2008, 00:43 »

Interview: Forvent ingen ny europæisk succes

I et interview med TIPS-Bladet afslører den succesfulde Brøndby træner om sin fremtid, om den store trup og ikke mindst om forrige sæsons UEFA Cup succes

Solen skinner over Vestegnen for tiden, og det er ikke kun fordi, det er sommer lige nu. De seneste mange år har Brøndby IF hentet masser af pokaler til samlingen, og forrige sæson har uden tvivl været klubbens bedste i dens levetid. Den bød bl.a. på en SAS-Liga sæson, hvor hele 31 kampe blev vundet og to kampe endte uden vindere. Og så leverede Drengene fra Vestegnen Danmarks største triumf siden EM i 1992, da Brøndby hentet UEFA Cup trofæet efter, at have slået Ajax Amsterdam i finalen med 1-2.

- Det var en fantatisk dag, den dag i Madrid. Jeg husker, da vi kommer løber ind for at varme op, hvor tusindvis af Brøndby tilhængere mere end hylder os, og jeg kan kun være stolt af, at give dem trofæet som tak, tænker Brøndby træneren tilbage. Han forventer dog ikke en gentagelse.

- At vi har hentet den pokal betyder ikke, at vi er favoritter til at gentage succesen. Og genvinder vi ikke UEFA Cuppen, så betyder det ikke så meget. Det vigtigste er, at vi har et forsøg, så vi kan sidde med oprettede hoveder bagefter, fortæller han, mens han skuer udover Vilfort Park, som Brøndby Stadion kaldes af dens mange tilhængere.

Skulle der komme en henveldelse fra en af de helt store klubber i Europa som f.eks. Manchester United eller Real Madrid, så har han ikke tænkt at smutte uden videre. Så Brøndby tilhængere har god grund til, at se kunne deres populære træner på sidenlinien ved kampene.

- Det kan måske godt være, at jeg kunne tjene masser af millioner ude i de europæiske storklubber, men for mig er penge ikke alt. Brøndby er alt for mig, og jeg kunne ikke se mig selv i en anden klub, hverken nu eller i fremtiden, fortæller Casper

- Det er efterhånden ved at være længe siden, jeg har stået dernede og sunget mig hæs, fortsætter han, efter at have peget ned mod Faxe tribunen, som i øjeblikket udvides, og fortæller, at han som ung gerne stod dernede.

Der var engang for en del år siden, hvor man snakkede om at Brøndbys trup på godt 30 mand var for stor. Den trup som Casper Andersen råder over nu er så stor, at han irriteres over stort set daglige rygter om spillere som menes, at være på vej til Brøndby.

- Man skal have en stor trup for at kunne klare en lang sæson, lyder det grinende fra Brøndby træner, som fortsætter. Det, at der mere eller mindre hver dag kommer nye er selvfølgelig lidt irriterende, og jeg vil gerne slå fast, at vi ikke har planer om at hente nogen nu.

- Vi har en stor liste med potentielle navne, som vi følger tæt. Blandt andet fulgte vi Luca Senicanin i godt et års tid, og jeg er sikker på, at han vil blive en succes hos os, afslutter chef træneren og slutter af med et velkendt "Ingen kommentar" til spørgsmålet om eventuelle salg.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Niko
Gæst

« Svar #623: 05 Aug 2008, 00:45 »

Jeg vil kun sige 2 ord: YES FOR FANDEN!

Dejligt at bloggen er tilbage, det har jeg ventet på siden den lukkede. Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #624: 05 Aug 2008, 01:01 »

Zone du er en genial mand Opstemt

Dejligt at have bloggen tilbage... Spændende at se hvem der hentes, og sælges Smiley

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager

« Svar #625: 05 Aug 2008, 01:25 »

Tak for to fantatiske kommentarer, som luner på en i forvejen lun aften.. Smiley

Overvejede faktisk at starte en blog op med enten en danskerklub eller en tidligere danskerklub, men mistede hurtigt lysten til dem, så startede dette spil op igen..

- Daniel Agger.

Cencur
Manager

« Svar #626: 05 Aug 2008, 01:41 »

EN UPDATE MERE, NU!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager

« Svar #627: 05 Aug 2008, 02:02 »

Du må vente til senere i dag Smiley

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #628: 05 Aug 2008, 19:56 »

Brøndby godt fra start

Super Cup
Brøndby IF 2-2 Vejle BK
(Brøndby vinder 3-2 efter straffe)
1-0 Simon Kjær (14')
1-1 Adeshina Lawal (36')
2-1 Elias Wagner (70')
2-2 Adeshina Lawal (88')

SAS-Liga
AC Horsens 2-3 Brøndby IF
0-1 Søren Ulrik Vestergaard (7')
1-1 Eduardo (16')
1-2 Lukasz Cieslewicz (21')
1-3 Lukasz Cieslewicz (52')
2-3 Jens D. Kristiansen (70')

Viborg FF 2-4 Brøndby IF
0-1 Søren Ulrik Vestergaard (6')
1-1 Bajram Fetai (18')
1-2 Lukasz Cieslewicz (30')
1-3 Simon Kjær (34')
2-3 Simon Nagel (45')
2-4 Lukasz Cieslewicz (74')

Brøndby IF 2-0 Lyngby BK
1-0 Adrian Ropotan (29')
2-0 Simon Kjær (84')

Brøndby IF 6-0 OB
1-0 Adrian Ropotan (39')
2-0 Kasper Lorentzen (44')
3-0 Kasper Lorentzen (54')
4-0 Adrian Ropotan (56')
5-0 Lukasz Cieslewicz (58')
6-0 Lukasz Cieslewicz (76')

FC Nordsjælland 0-3 Brøndby IF
0-1 Luca Senicanin (19')
0-2 Luca Senicanin (40')
0-3 Luca Senicanin (67')

Trods fem sejre af fem mulige og masser af mål fra sit mandskab, mener Brøndby træner, Casper Andersen, at hans hold mangler 10-15% fra, at være i topform. Ydmygelsen af OB på Brøndby Stadion er hvad, man skal kunne se frem til ifl. samme person.

- Vi har gjort det rigtig godt og er kommet godt fra start. Når det er sagt, så mener jeg, at vi mangler 10-15% endnu fra, at være på forrige sæsons niveau, fortæller Brøndby træneren, som også understreger, at han er tilfreds med det spillemæssige, hvor al modstand har været fejet af banen.

Inden længe tager Brøndby hul på dette års Europa Cup, hvor man ved lodtrækningen var seeded til den tredje runde, hvilket blandt andet Chelsea og Valencia også var. Men Brøndby var ikke heldige med lodtrækningen, hvor man trak den nok værste modstander man kunne få: Dynamo Kiev fra Ukraine.

- Jeg havde håbet på et, på papiret, nemmere hold. Kiev har et rigtig godt hold, så jeg vil mene, at der 50/50 chance for at gå i gruppespillet i Champions League. Vi starter ude, hvor vi skal sikre os et godt resultat og så gøre arbejdet færdigt hjemme i returen, lød det fra Brøndby træneren efter lodtrækningen.

FCK, som i anden kvalifiktaions runde slog polske Belchatow ud, skal møde selveste Chelsea FC, som har hjemmebane fordelen i den første kamp. I UEFA Cuppens anden kvalifikations runde skal FC Midtjylland møde Bnei Yahuda Tel-Aviv fra Israel. Vejle BK træder ind i UEFA Cuppen senere.

Fem kampe er hvad Brøndby har på programmet for det næste måned, og det er ikke just de nemmeste modstandere, som er på programmet for de blå-gule fra Vestegnen. Foruden de to Champions League kvalifikationskampe mod Dynamo Kiev skal man i den hjemlige SAS-Liga møde FC Midtjylland og FC København. Sidst, men ikke mindst, skal man en tur til Monaco, hvor man skal møde Rafa Benitez' Inter mandskab i den Europæiske Super Cup. På Vestegnen ser man frem til de kampe.

- Der venter masser af svære kampe, og det var blandt andet derfor, jeg skiftede til Brøndby, siger den italienske angriber, Luca Senicanin og forsætter. Vi skal i Champions League, det er det vi går efter. Vi vandt UEFA Cuppen sidste år og nu vil vi på sigt gå efter Champions League trofæet. Helten fra FC Nordsjælland kampen understeger samtidig, at han er glad for den konkurrence der er på angrebspladsen, hvor han skal kæmpe mod Lukasz Cieslewicz, Søren Ulrik Vestergaard, David Williams og Mike Sserumagga.

Alt i alt ser Brøndby ud til at fortsætte, hvor de slap fra sidste sæson, og kun fremtiden kan vise, hvor langt dette Brøndby mandskab kan komme frem internationalt.

- Daniel Agger.

JimmyGP
Manager

« Svar #629: 05 Aug 2008, 20:58 »

Flotte resultater, flotte updates og helt fantastisk at bloggen er tilbage.. KIU!!

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010