home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:38:20 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 577 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Drengene fra Vestegnen!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 62 Udprint
Forfatter Emne: Drengene fra Vestegnen!  (Læst 269928 gange)
lasseher
Reserveholdsspiller

Sv: Drengene fra Vestegnen!
« Svar #600: 24 Apr 2008, 15:44 »

Selvfølgelig vandt du UEFA cuppen Smiley det er jo super at du kan få Brøndby op og vinde UEFA cuppen nu mangler vi Champions League Smiley

Citat
Hawk1nZ har virkelig styr på det varme sæd

crazy

Zone 43
Manager

« Svar #601: 24 Apr 2008, 20:33 »

Tak for begge kommentarer Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Cencur
Manager

« Svar #602: 24 Apr 2008, 20:34 »

Ærgeligt at updaten røg, men herligt resultat! Opstemt

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Guldbrand
Gæst

« Svar #603: 24 Apr 2008, 20:42 »

Selvfølgelig ærgeligt at updaten røg, men havde nu hellere ventet en nogle timer eller en dag på at du lavede updaten igen, fremfor bare nogle SS..  Specielt nu hvor det er en Uefa Cup finale, og ikke bare en SAS-Liga kamp mod et bundhold..

Men et tillykke med Uefa Cup sejren skal du da have   Thumbs Up

Zone 43
Manager

« Svar #604: 24 Apr 2008, 20:45 »

Tak til jer begge.. Smiley

Selvfølgelig ærgeligt at updaten røg, men havde nu hellere ventet en nogle timer eller en dag på at du lavede updaten igen, fremfor bare nogle SS..

Jeg havde det i planerne, at den skulle være der i tirsdags, men der kom i en optakt istedet.. Jeg kunne også have ventet til f.eks. nu eller i morgen med at skrive den Smiley

Jeg vil, inden længe, skrive om de sidste par kampe i ligaen..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

BenMusalho
Gæst

« Svar #605: 24 Apr 2008, 20:59 »

Jaaa Opstemt NICE!

Tillykke Thumbs Up Dog lidt ærgeligt at updaten røg Wink

Zone 43
Manager

« Svar #606: 24 Apr 2008, 21:20 »

Kampene, som skulle overståes

Den første af fire kampe på programmet, var hjemme på Brøndby Stadion, hvor skuffelsen fra Fyn, OB, kom på besøg. OB blev kørt over i hele kampen, men takket være den brasilianske keeper, Artur, kunne OB tage hjem med et smalt nederlag. Den tidligere OB spiller, Anders Jacobsen, sikrede nemlig Brøndby de tre point med sin scoring i det 69. minut. Kort før pausen kunne Per Nielsen havde bragt Brøndby foran, men han brændte et straffe.

Så skulle man lidt nordpå, nærmere bestemt, til Lyngby, som har været en positiv overraskelse i denne sæson. De blå vikinger viste da også, hvorfor de har kæmpet med om de europæiske pladser i denne sæson, med godt spil. Det var dog ikke nok til at sikre point imod Brøndby, som på to hurtige mål efter den halve time var rundet, kom på 0-2. José Luis Silva og Simon Kjær scorede. Kort før pause blev det også 0-3, da Tobias Mikkelsen scorede. Anden halvlegs eneste scoring stod hjemmeholdets Christian Holst for.

Så var det tid til sæsonens sidste udebanekamp, hvor SønderjyskE skulle gæstes. Selvom hjemmeholdet blev presset i store dele af første halvleg, så var det dem, som kom foran på et kontra ved Facundo Coria. Den føring holdte til der restede en halv time. Her fik Daniel Wass, trods hans afslutning blev rettet af, noteret for en scoring og med få minutter igen kom også Niklas Bärkroth på tavlen, og så Brøndby ud til at rende med de tre point. Sådan skulle det ikke gå, for Facundo Coria fik udlignet kort tid efter til 2-2, som kampen også blev.

Sæsonen blev rundet af med et New Firm på Brøndby Stadion til stor glæde for de mange Brøndby tilhængere. Og glæden blev meget mindre, da der efter 34 minutter stod 5-0 på måltavlen!! Tobias Mikkelsen, Søren Ulrik Vestergaard, Lukasz Cieslewicz, Simon Kjær og Kasper Lorentzen, på straffe, havde placeret bolden ind bag Jesper Christiansen. FCK var gennem hele kampen presset og føringen kunne sagtens havde været større. Med tre mål mod slutningen fik de københavnske gæster pyntet på resultatet. Den kommende FC Twente angriber, Ailton Almeida, stod for to af målene, mens Birkir Bjarnasson scorede det tredje.

Dermed kan Brøndby IF for 13. gang i klubbens historie kalde sig Danmarks bedste.
Slutstillingen

- Daniel Agger.

Cencur
Manager

« Svar #607: 24 Apr 2008, 21:25 »

Overlegent Zone - Lækker update, tillykke med skabet!

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Zone 43
Manager

« Svar #608: 24 Apr 2008, 21:53 »

Takker Smiley

- Daniel Agger.

Hafiz
Førsteholdsspiller

« Svar #609: 25 Apr 2008, 15:21 »

tillykke med de mange titler... må jeg se et ss af vindertruppen

Zone 43
Manager

« Svar #610: 26 Apr 2008, 13:51 »

Takker.. Jeg er kommet lidt længere frem, og der er sket et par handler, så jeg vil henvise til indlæg nr. 2, hvor truppen m.m kan ses Smiley

edit: jeg regner med en update senere i dag, men forvent ikke mange updates det næste måneds tid..
« Seneste Redigering: 26 Apr 2008, 13:53 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #611: 26 Apr 2008, 16:34 »

Brøndbys indkøbsliste

Listen:

målmænd:
Kenneth Stenild, Rosenborg
Mikkel Andersen, Sheffield U

forsvar:
Leroy Fer, Bayern München
Breno, Sao Paulo
Daley Blind, Willem II
Corrado Del Vecchio, AC Milan
Christian Thyboe-Thomsen, Esbjerg fB

midtbane:
King Osei, Fulham
Andreas Laudrup, Real Madrid
Per Weirauch, Malaga

angreb:
Marko Sekic, Saint-Ettienne
Dennis Høegh, Örebro
Ronnie Schwartz, AaB

Den italienske U21 viceanfører, som er sammenlignet med Emile Heskey. Den hollandske U21, og U20, anfører. Den nye Hagi. En irsk forsvarsspiller, som sammenlignes med Liam Ridgewell, samt tre af fremtidens danske offensive spiller. Det er hvad Brøndby har forstærket sig med indtil videre.

- Vi har den perfekte trup, som nu er blevet forstærket. Skulle vi gå ud og købe igen, ja, så kræver det, at der bliver solgt en mand eller to inden. Det kan jeg sagtens se ske, da vi har nydt stor succes de seneste sæsoner. Fortæller Brøndby træneren til Ekstra Bladet

En af de spillere, som Brøndby meget vel kan komme til at sælge, er Michael Jakobsen. Den tidligere AaB spiller har længe ønsket et skifte væk fra Brøndby og videre til en større liga. Sunderland og Ajax har begge vist stor interesse i forsvarsspilleren, men også Lens og Spartak Moskva er blandt de interessede. Jakobsen har kontraktudløb til næste sommer, så et salg kan meget vel ske denne sommer.

Foruden Jakobsen, er der også interesse i følgende spillere: Søren Ulrik Vestergaard (Villarreal), Miralem Pjanic (Saint-Etienne), Sergio Mota (Sunderland), Kevin Olimpa (CSKA Sofia).
Samtidig er det så godt som sikkert, at Anders Randrup er fortid hos de danske mestre. Randrup har ved flere lejligheder udeblevet fra træningen, hvilket har kostet en fast plads på 2. holdet og han er også sat til salg. SønderjyskE skulle angiveligt være interesset.
Samtidig vil man udleje Anders Jacobsen, José Luis Silva og Lefa Mashaba, som FC Midtjylland skulle kigge nærmere på.

Skulle de spillere på listen ikke komme til, vil man istedet rette bliket mod den danske SAS-Liga, hvor man også har kig på flere spillere, hvilket Brøndby træneren da heller ikke afviser:
 - Vi har en stor liste med navne, og flere af dem er vi ofte ude og se nærmere på, så det burde ikke blive det store problem for os, at stille med et hold næste sæson. Kan vi ikke hente nogen danskere hjem fra udlandet, så må vi kigge på de danske spillere herhjemme.

- Daniel Agger.

Nemeth
Landsholdsspiller

« Svar #612: 26 Apr 2008, 19:39 »

Nice update Peace

Kunne man få navne på de spillere du beskriver i første afsnit af denne update ?

Zone 43
Manager

« Svar #613: 26 Apr 2008, 20:49 »

Takker Smiley
De kommer i en af næste updates Wink

Dog kan den kommende Hagi findes ved at søge på bold.dk Forseglede Læber
« Seneste Redigering: 26 Apr 2008, 20:52 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #614: 27 Apr 2008, 12:38 »

Optakt: Den danske Super Cup finale

Nathan Sturgis, David Williams og et af ny indkøbende, Didi de Vesser, er de tre eneste, som Brøndby må undvære til Super Cup finalen mod Vejle, som man også mødte sidste år.
Brøndby har varmet op til denne kamp med en træningskamp mod 2. holdet, i en kamp som endte 5-5!

Brøndby har været aktive på transfervinduet i denne sommer hidtil. Christian Møller er taget til Slagelse, mens Kristian Bo Andersen, igen, skal optræde for Viborg, som har lejet ham for denne sæson. Der udover har man opløst 23 kontrakter med unge spillere, som man ikke fandt brugbare til fremtiden. Det forventes dog, at der sælges 2-3 spillere yderligere.

Der udover har man virkelig forstærket truppen, både nu og til fremtiden. Frank Christensen er kommet fra OB, og træder ind på U18 holdet. Tim Larsen blev i sidste sæson nr. 3 på Næstveds interne topscorerliste, med samme antal mål som på U19 landsholdet; 3. Han skal spille for 2. holdet fra start. Det skal Mads Albæk (hentet i FC Midtjylland) og David Joyce (hentet i Birmingham) også.
Førsteholdstruppen er forstærket med disse fire spillere: Dimitriu Copil (Hearts), Luca Senicanin (Wigan), Robbert Muruanaya (Den Haag) og Didi de Visser (AZ). Fra nytår råder man også over det chilenske vidunderbarn, Nicolas Millan.

- Copil, Luca, 'Muru' (Muruanaya) og Didi er på førsteholdet, da jeg fortsat regner med at der vil falde nogen bud på nogen af de øvrige spillere, som kan spille på deres plads, også er vi fri for at lede med lys og lygte bagefter. Udtaler Brøndby træneren

De to forventede startopstillinger:
Brøndby IF: K. Olimpa - K. Bøgelund, M. Jakobsen, S. Kjær, D. Cagara - T. Mikkelsen, M. Thygesen, A. Ropotan, K. Lorentzen - S. U. Vestergaard, L. Cieslewicz

Vejle BK: G. Vargas - M. Albrechtsen, K. Mumuni, J. Stolberg, Bruno - M. Vingaard, M. Olsen, C. Herd, J. H. Frederiksen - Delani, A. Lawal

Også lige lidt øvrige nyheder:

De bedste 11 - ifølge fansene
Årets spiller
Brøndby - det 39. bedste hold i Europa
Stadion udvidelse
Ny tøjsponser
SAS-Liga odds

- Daniel Agger.

Sider: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 62 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010