home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1091 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden (FM)
0 Brugere og 43 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 173 174 [175] 176 177 ... 179 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM)  (Læst 346823 gange)
verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2610: 03 Mar 2009, 13:05 »



Så lækker sæson Opstemt Shockeret.. Har sku aldrig prøvet at gå ubesejret igennem, og da den sidste kamp mod HSV ude blev fløjtet af efter en god velspillet 1-1 kamp hvor de godt nok udlignede til sidst, måtte jeg jo hæve armene..

Så har jeg også prøvet at lave en arsenal Thumbs Up

Slog derudover clean sheet rekorden da jeg i en periode holdt buret rent i 7 kampe i streg Thumbs Up

Fed sæson!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2611: 15 Mar 2009, 13:35 »

Jeg glæder mig over mit køb af Bryan Bergougnoux, der ikke kunne bruges i Toulouse. Jeg satte en af mine scouts til at scoute ham en enkelt kamp, og han sagde indirekte god for ham. Så smed jeg 35 mio, hvis jeg ikke husker forkert, til det franske mod Bergougnoux, som har vist sig at være den profil, jeg har håbet på.



Sammen med Andy Carroll, er han mit bedste køb. Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


sindsygt
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2612: 15 Mar 2009, 13:38 »

Jeg glæder mig over mit køb af Bryan Bergougnoux, der ikke kunne bruges i Toulouse. Jeg satte en af mine scouts til at scoute ham en enkelt kamp, og han sagde indirekte god for ham. Så smed jeg 35 mio, hvis jeg ikke husker forkert, til det franske mod Bergougnoux, som har vist sig at være den profil, jeg har håbet på.



Sammen med Andy Carroll, er han mit bedste køb. Thumbs Up
Godt købt...
OT hvilket skin bruger du?? Opstemt
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2613: 15 Mar 2009, 13:40 »

Jo tak. Jeg bruger Zzizz.
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


sindsygt
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2614: 15 Mar 2009, 13:43 »

Jo tak. Jeg bruger Zzizz.
Tak Smiley
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2615: 17 Mar 2009, 13:29 »

JAAAAAAAAAAA ENDELIG Opstemt !!!! efter så man skuffelser, traumer, og lidelser vinder jeg CL med mit Wolfsburg hold Opstemt Opstemt Grin Thumbs Up

Fantastisk fantastisk... Slog lyon 4-1 samlet i 1/8 dels finalen, og real 4-2 i kvartfinalen...

I semifinalen som jeg tidligere er røget ud af 3 gange, slog jeg roma 5-5 med flest scorede udebanemål Grin..

I finalen voldtog jeg så Køln (spørg mig ik hvordan de er kommet dertil Rullende Øjne ) med 4-1 Opstemt...

Har nu vundet mesterskabet 6 gange i træk
Pokaltitlen 3 gange
LIgacuppen 3 gange
Super cuppen 1 gang
Uefa cuppen 1 gang
Og hermed mit svendestykke med wolfsburg.. CL en gang... DEJLIGT Opstemt!!

Er btw i sæson 2019/2020 Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2616: 17 Mar 2009, 13:56 »

I finalen voldtog jeg så Køln (spørg mig ik hvordan de er kommet dertil Rullende Øjne ) med 4-1 Opstemt...

Et frækt bud kunne være, at de rent faktisk vandt deres kampe! xD

Men trofæet med de store ører klær (næsten) enhver klub, også i Wolfsburg, som har fået fyldt skabet godt op under din ledelse. Thumbs Up

Way tha go, vk!
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2617: 17 Mar 2009, 13:59 »

Ja stort tillykke, selvom jeg må sige, at det har taget sin tid!
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2618: 17 Mar 2009, 15:38 »

Et frækt bud kunne være, at de rent faktisk vandt deres kampe! xD

Men trofæet med de store ører klær (næsten) enhver klub, også i Wolfsburg, som har fået fyldt skabet godt op under din ledelse. Thumbs Up

Way tha go, vk!

Jeg bliver overrasket over dig hver dag zone, men din visdom når nye højder for hver dag der går Shockeret Peace

Men ja det må man sige, taget i betragtning af at de aldrig havde vundet noget som helst da jeg kom til Opstemt..

Mange tak Thumbs Up

Ja stort tillykke, selvom jeg må sige, at det har taget sin tid!

Tak tak, og ja det må man sige, men du drømmer ikke om hvor uheldig jeg tidligere har været xD.. Men bedre sent end aldrig Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2619: 20 Mar 2009, 20:42 »

Så har jeg vundet liga cuppen, super cuppen, og vm for klubhold på mit første halve år efter cl triumfen Opstemt... Vinder jeg også cl og mesterskabet så løber jeg nøgen rundt af glæde Grin

Har samtidigt fundet ud af noget fedt xD... Har vundet 64 kampen i træk på hjemmebanen i bundesligaen... Hvem sagde skræmmende fort Opstemt Grin Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2620: 24 Mar 2009, 12:38 »

Så kan jeg fandme ik nå højere op Shockeret Opstemt... For fanden en sæson af den anden verden Grin

Liga cuppen


Super cuppen


Vm for klubhold


Pokalturnerngen


Ligaen


Champions league


6 titler på en sæson, plus at jeg slog bundesliga rekorden for flest mål, og slog min klubrekord som længst ubesejret i træk i alle turneringer hvilket endte med at blive på 30 kampe Thumbs Up.. Samtidigt sprang en masse talenter ud,  og gik ind og erstattede nøglespillere når disse var ude pga forskellige ting

Den her sæson bliver svær at overgå i næste Opstemt Grin


Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2621: 24 Mar 2009, 22:23 »

Hvor er det sindsygt verdenskrig! Du kunne sgu blive en god manager i virkeligheden Tunge Men hvor er det vildt at vinde seks titler på en sæson - overlegent. Tillykke med det Smiley
Logged

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2622: 27 Mar 2009, 08:43 »

Har et netspil med min kammerat i den engelske PL. Mit hold Tottenham endte nummer 4 efter en frygtelig start med 2 sejre i de første 8 kampe. Derudover vandt jeg UEFA cuppen ved at slå Sporting i finalen med 3-2 til trdos for at jeg kom bagud med 2-0 efter 10 minutter. Min kammerat derimod blev fyret i Aston Villa og måtte tage jobbet i nyoprykkede Reading Grin
Min angriber Stefan Kiessling blev desuden nummer 2 i Den Gyldne Støvle med 28 ligamål efter Michael Owen.
Deudover har jeg her i pausen mellem første og anden sæson fået Javier Mascherano hvis kontrakt med Liverpool udløb crazy
Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2623: 29 Apr 2009, 17:03 »

Efter 11 kampe ligger jeg nummer 4 med Tottenham og har netop lukket hullet op til nummer 2 og 3 med en 4-1 sejr ude over Liverpool Smiley
Er 1 point efter Liverpool og 2 efter Chelsea. United ligger dog ret komfortabelt nummer 1 med 7 point mere end mig.
Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

Yohemming
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #2624: 29 Apr 2009, 17:31 »


-Havde regnet med at vinde, men endnu en gang viste mine spillere klassen Wink
Logged

Sider: 1 ... 173 174 [175] 176 177 ... 179 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010