home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:11:07 Brodtgaard Omklædning... Sommer opdatering
I går kl. 15:02:21 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23432
  0 Brugere, 827 Gæster Online.

Indlæg: 1132903 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: miacara306
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden (FM)
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 179 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM)  (Læst 349297 gange)
andersvilster
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1710: 21 Aug 2008, 19:45 »

Ved godt der kommer meget fra mig, men vis man glæder sig over noget, såå.. Rullende Øjne

DAVID SILVA FTW!



Godt indkøb, det må jeg sige Smiley hvad måtte du give for ham?
Så kom mesterskabet til Heden i første sæson. Smiley

Tillykke med mesterskabet Peace
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1711: 21 Aug 2008, 20:33 »

Jeg er meget glad for et resultat i mit spil med Sunderland. I 1. knockout runde i UEFA cuppen skulle jeg møde Valencia og jeg regnede selvfølgelig med et tidligt exit.

På første kamp kamp på The Stadium of Light (Nu med plads til 64.000 Opstemt) presser jeg dem helt i bund og kommer foran med en scoring fra Diouf. De vinder dog kampen på 2 hjørnesparks mål, som er en sur måde at tabe på når man har været så meget bedre.

På Mestella troede jeg heller ikke meget på en sejr. Jeg får igen presset dem helt i bund og holder legestue med dem. De fik kun skudt 1 gang på mål i 1. halvleg. Diouf bliver igen første målscorer i kampen. Jeg skal nu stadig bruge et enkelt mål for at gå videre. 5 min før tid river Tiago min lejede Arsenal angriber Eduardo ned i feltet og får straffe. Han scorer selv sikkert. Jeg vandt kampen og er nu videre i UEFA Cuppen, hvor næste modstander er Everton. Opstemt
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1712: 21 Aug 2008, 20:42 »

Jeg er meget glad for et resultat i mit spil med Sunderland. I 1. knockout runde i UEFA cuppen skulle jeg møde Valencia og jeg regnede selvfølgelig med et tidligt exit.

På første kamp kamp på The Stadium of Light (Nu med plads til 64.000 Opstemt) presser jeg dem helt i bund og kommer foran med en scoring fra Diouf. De vinder dog kampen på 2 hjørnesparks mål, som er en sur måde at tabe på når man har været så meget bedre.

På Mestella troede jeg heller ikke meget på en sejr. Jeg får igen presset dem helt i bund og holder legestue med dem. De fik kun skudt 1 gang på mål i 1. halvleg. Diouf bliver igen første målscorer i kampen. Jeg skal nu stadig bruge et enkelt mål for at gå videre. 5 min før tid river Tiago min lejede Arsenal angriber Eduardo ned i feltet og får straffe. Han scorer selv sikkert. Jeg vandt kampen og er nu videre i UEFA Cuppen, hvor næste modstander er Everton. Opstemt

Så skulle jeg møde Everton i PL i en slags generalprøve til det supervigtige UEFA cup opgør 5 dage senere. Jeg vinder 5-2 på deres bane Opstemt
Logged

coKey
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1713: 21 Aug 2008, 20:44 »

Rooland update er mit glædesmoment lige pt da det gav mig lyst til at lave en "easy game" med mit favorithold barca... længe siden man har kunne sige centerforsvaret er et luksus problem Smiley

Samtidig har jeg genoplivet gode gamle Denilson´s karriere på OMV indtil vinterpausen i det mindste hvor det er planen at Marcelo skal overtage den... så må man bare håbe omskolingen fra venstre back til OMV går problemfrit Smiley
Logged

Czar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1714: 21 Aug 2008, 22:56 »

Hvor er det lækkert! Klasse sæson. Starter som sædvanlig dårligt, men ender kanont. I min 3.sæson for Cisco Roma formår jeg at vinde Serie C cuppen, og at rykke op til Serie B efter slutspillet Wink Har mistet mine 2 klart største profiler, men med nogle klasse indkøb endte jeg så med at rykke op. Nu håber jeg på at komme op og drille de "store" i Serie B.
Logged

TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1715: 22 Aug 2008, 11:47 »

Yeah, så er jeg nået til semifinalen i UEFA Cuppen med Ajax, efter to nervepirrende opgør mod Getafe. Vi taber den første kamp på udebane 1-0, og hjemme vinder vi så 3-1 på mål af Lindgren, Vertonghen og Amrabat.

I semifinalen venter tyske HSV.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1716: 22 Aug 2008, 11:48 »

Ved godt der kommer meget fra mig, men vis man glæder sig over noget, såå.. Rullende Øjne

DAVID SILVA FTW!



Bruger du ham som angriber?
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1717: 22 Aug 2008, 11:52 »

Bruger du ham som angriber?
Han bryger ham som offeinsiv midt, i en taktik der hedder 4-6-0. Den gør at dine midtbanespillere scorer et hav af mål. Forstår ikke han gider  Wink
Logged

TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1718: 22 Aug 2008, 12:48 »

Der er en stor chance for at rette op for det tabte mesterskab, når jeg d. 13.05.2009 drager til Istanbul for at spille UEFA Cup-finale. Jeg vandt nemlig over HSV 3-2 samlet, og i finalen er det nu italienske Lazio der skal konfronteres.
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1719: 22 Aug 2008, 12:48 »

Han bryger ham som offeinsiv midt, i en taktik der hedder 4-6-0. Den gør at dine midtbanespillere scorer et hav af mål. Forstår ikke han gider  Wink

Er den taktik oploadet herinde?
Logged

vondracek
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1720: 22 Aug 2008, 12:53 »

Der er en stor chance for at rette op for det tabte mesterskab, når jeg d. 13.05.2009 drager til Istanbul for at spille UEFA Cup-finale. Jeg vandt nemlig over HSV 3-2 samlet, og i finalen er det nu italienske Lazio der skal konfronteres.

Held og lykke med det. Kan vi få et screenshot af holdet? :-)
Logged

TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1721: 22 Aug 2008, 12:58 »

Held og lykke med det. Kan vi få et screenshot af holdet? :-)

Tak, tak – Det får jeg vel brug for.

http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=9736.msg497726;topicseen#msg497726
Logged

TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1722: 22 Aug 2008, 13:30 »

Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1723: 22 Aug 2008, 13:38 »

Han bryger ham som offeinsiv midt, i en taktik der hedder 4-6-0. Den gør at dine midtbanespillere scorer et hav af mål. Forstår ikke han gider Wink

Er den taktik oploadet herinde?


Ville jeg osse godt vide ...
Logged

Niszen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1724: 22 Aug 2008, 13:44 »

Nice TNT.
Hvilket skin bruger du? Smiley
Logged

Manchester United
Odense Boldklub

Sider: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 179 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010