home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1006 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden (FM)
0 Brugere og 39 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 179 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM)  (Læst 347649 gange)
Rossonero
Gæst
 
Zaragoza 1-0 Real Madrid
« Svar #1410: 05 Aug 2008, 13:14 »

Jeg er Zaragoza i min første sæson, og i decembermåned ventede et skæbnesvangre opgør mod Real Madrid. Mine forventninger var bestemt ikke store, og kampen blev da også domineret fuldt ud af Madrid-drengene. César i målet var dog i topform, og i overtiden satte Peter Luccin den i nettet til 1-0, og vi steg dermed op på en 3. plads i tabellen.

What a feelling...
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Zaragoza 1-0 Real Madrid
« Svar #1411: 05 Aug 2008, 13:44 »

Jeg er Zaragoza i min første sæson, og i decembermåned ventede et skæbnesvangre opgør mod Real Madrid. Mine forventninger var bestemt ikke store, og kampen blev da også domineret fuldt ud af Madrid-drengene. César i målet var dog i topform, og i overtiden satte Peter Luccin den i nettet til 1-0, og vi steg dermed op på en 3. plads i tabellen.

What a feelling...

Det tager jeg lidt som en blandet følelse.. Elsker Real Madrid, men er selv lige startet med Zaragoza, så kan godt følge dig Peace
Logged

Vuelve la ilusión

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1412: 05 Aug 2008, 18:56 »

Er lige kommet i Coppa Italia Serie C semifinale. Og ligger til oprykning fra Serie C. Er Mezzocorona Smiley
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

TNT
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1413: 05 Aug 2008, 19:16 »

Det er sgu godt klaret, Elne. De lavere rækker i det italienske er altid lige med en god omgang Football Manager. Jeg har selv haft nogle gode tider i bl.a. Cisco Roma (i tidl. udgaver også), så hold os endelig opdateret med dit Mezzocorona-hold...
Logged

SoAP
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1414: 05 Aug 2008, 19:31 »

jeg har lige sikret mig adgang til gruppespillet i Champions League ( anden sæson ) med Paris SG, efter 4-0 hjemme og 3-0 ude over shaktar Peace

Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1415: 05 Aug 2008, 20:00 »

Så vandt man lige samtlige turneringer man deltog i med AC Milan i 2. sæson  Shockeret

Dvs. den italienske Super Cup, Ligaen, Champions League og Pokalturneringen. Thumbs Up

Nu vil jeg se om jeg kan få fingrene i David Villa og bruge ham istedet for Gilardino i angrebet
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1416: 05 Aug 2008, 20:12 »

Det er sgu godt klaret, Elne. De lavere rækker i det italienske er altid lige med en god omgang Football Manager. Jeg har selv haft nogle gode tider i bl.a. Cisco Roma (i tidl. udgaver også), så hold os endelig opdateret med dit Mezzocorona-hold...

ARGHH:. Fik 2-0 på hjemmebane mod Monza i Coppa Italia Serie C, og på udebane fik jeg hele tre røde kort, deriblandt min målmand. De andre to var mine midterforsvarer. Alle røde kort kommer i første halvleg. Var kommet foran, og så taber jeg 1-9 til dem pga det!!!!! Fuck de får en sviner.. Nu venter 2 topbrag. Jeg skal møde nummer 1 og 2, jeg ligger nummer 3, 3 point op til nummer 1. Puha spændende.

Faktum: Røg ud af semifinalen.

Tabte de to sidste kampe i ligaen, men endte på en 4. plads og skal spille slutspilskampe om den anden oprykningsplads.
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

nzio
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1417: 06 Aug 2008, 01:03 »

Så er Defour solgt for 225 mio til Inter + 30 % videresalg. Opstemt
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1418: 06 Aug 2008, 01:08 »

ARGHH:. Fik 2-0 på hjemmebane mod Monza i Coppa Italia Serie C, og på udebane fik jeg hele tre røde kort, deriblandt min målmand. De andre to var mine midterforsvarer. Alle røde kort kommer i første halvleg. Var kommet foran, og så taber jeg 1-9 til dem pga det!!!!! Fuck de får en sviner.. Nu venter 2 topbrag. Jeg skal møde nummer 1 og 2, jeg ligger nummer 3, 3 point op til nummer 1. Puha spændende.

Faktum: Røg ud af semifinalen.

Tabte de to sidste kampe i ligaen, men endte på en 4. plads og skal spille slutspilskampe om den anden oprykningsplads.

Haha jeg ville gerne være dig, hvis du kan glæde dig over det Grin Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Czar
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1419: 06 Aug 2008, 14:59 »

Så er man videre til Champions League kvartfinalen med Benfica i 2.sæson efter en samlet sejr på 7-2 over Bayern München. 4-0 hjemme og 3-2 ude. Næste hold der venter er CSKA Moskva. Og har forresten lige vundet 12 kampe i træk i ligaen, og ligger nr 1 med 19 sejre, 0 uafgjort og 3 nederlag. Men Porto er lige i hælene. Skal møde dem i næste kamp, så lad os håbe der kommer lidt mere i glædestråden fra mig om lidt Wink
Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1420: 06 Aug 2008, 20:11 »

3-2 sejr med Silkeborg over FCK i første sæson Wink
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1421: 06 Aug 2008, 20:12 »

Har lige vundet 5-1 Over Manhcester United på udebane med Liverpool, i kan læse om det i min blog  Hævet Øjenbryn
Logged

19-18!

Elne
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1422: 06 Aug 2008, 21:20 »

Har lige sikret mig Danilo Arrieta og Lasse Rise på en fri til Mezzocorona Smiley
Logged

Mange konkurrencer på Konkurrencevind.dk

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1423: 06 Aug 2008, 21:47 »

Mit Fiorentina hold i nu 4. sæson er simpelthen blevet for godt. Fører Serie A med 9 point til Binter og kan dermed erobre mit fjerde mesterskab ud af fire mulige. I CL vandt jeg 4-1 ude mod Bayern München i første kamp og fører nu 2-0 hjemme og fører dermed 6-1 samlet efter 3 halvlege. funny Jeg tror jeg skifter til sommer. Peace
Logged

dasmessi
Gæst
 
Sv: Glædestråden (FM)
« Svar #1424: 06 Aug 2008, 21:50 »

Lige slået Man City 2-0 i Uefa Cup semifinale.
Logged

Sider: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 179 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010