home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:08:19 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 864 Gæster Online.

Indlæg: 1132901 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Glædestråden (FM)
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 179 Udprint
Forfatter Emne: Glædestråden (FM)  (Læst 347605 gange)
vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #225: 02 Maj 2008, 18:05 »

4, men kun fordi jeg købte Victor Valdes for sent og han ikke kan bruges i CL. Defor måtte Ben Alnwick op Smiley

Hvem er de 2 andre, foruden Johnson ?
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #226: 02 Maj 2008, 18:07 »

Hvem er de 2 andre, foruden Johnson ?

Gerrard og Richards Smiley Skotten John fleck er 4. Angriber Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #227: 02 Maj 2008, 18:09 »

Gerrard og Richards Smiley Skotten John fleck er 4. Angriber Smiley

Kan vi få et SS af truppen Huh
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #228: 02 Maj 2008, 18:14 »

Kan vi få et SS af truppen Huh

Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #229: 03 Maj 2008, 00:13 »

Uhyggeligt giftigt hold Rooland, personligt ville jeg dog kede mig, hvis det var mig der havde dette hold Smiley. Nå men jeg må selv smide lidt glæde.

Jeg er Valencia og ligger nummer 1 i La Liga i starten af anden sæson. Første sæson vandt jeg the treble da jeg brugte en taktik som jeg også var vellykket med i Villarreal og efter en halvskidt sæsonstart så kører det. I anden sæson er det mere end kørende. Villa og Zigic er giftige og har et perfekt samarbejde, Zigic scorer ofte på hjørne, Silva og Joaquin og sommetider Jesú Navas og Vicénte spytter assist ud, hvilket Zigic også gør. Defensiven haltede lidt, men jeg har ikke lukket mål ind i 2 kampe nu efter en justering. Damn jeg tror denne sæson bliver god! Opstemt

Foruden det spillemæssige kører det økonomiske også perfekt. Jeg har et overskud som bliver større og større. Også skal jeg samlet hæve mine spilleres ugeløn med hele 3 millioner før jeg overskrider budgettet. Jeg har også 375 millioner til transfers, og det hele kører bare perfekt. Far her styrer biksen godt! Thumbs Up
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #230: 03 Maj 2008, 00:38 »

Uhyggeligt giftigt hold Rooland, personligt ville jeg dog kede mig, hvis det var mig der havde dette hold Smiley .Nå men jeg må selv smide lidt glæde.



Jeg syntes ikke det er kedeligt, da PL spillerne elsker at skade mine spillere. Redkorden var at jeg måtte leve uden Torres,  Berbatov, Messi, Silva, Gerrard på en gang Smiley Nu mangler jeg "kun" min midtbane : Silva - Gerrard - Johnson - Messi Wink

Så der er ekstra udfordringer i det + at det spytter ud med talenter jeg har købt unge og de sælges dyrt Opstemt''

Men stopper spillet når CL og klub-vm er vundet og så har jeg et fulendt spil Smiley Ligenu er det 4. mesterskab i træk på vej Opstemt Opstemt




Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #231: 03 Maj 2008, 00:43 »

Jeg syntes ikke det er kedeligt, da PL spillerne elsker at skade mine spillere. Redkorden var at jeg måtte leve uden Torres,  Berbatov, Messi, Silva, Gerrard på en gang Smiley Nu mangler jeg "kun" min midtbane : Silva - Gerrard - Johnson - Messi Wink

Så der er ekstra udfordringer i det + at det spytter ud med talenter jeg har købt unge og de sælges dyrt Opstemt''

Men stopper spillet når CL og klub-vm er vundet og så har jeg et fulendt spil Smiley Ligenu er det 4. mesterskab i træk på vej Opstemt Opstemt

Hehe det er jo en anden side af sagen, men de fleste af dine spillere er jo nogle små nogen, så de får jo nemmere skader en de andre, men det må da være halvkedeligt når de alle er klar. Smiley
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #232: 03 Maj 2008, 01:08 »

Hehe det er jo en anden side af sagen, men de fleste af dine spillere er jo nogle små nogen, så de får jo nemmere skader en de andre, men det må da være halvkedeligt når de alle er klar. Smiley

Hehe, de er næsten aldrig klar samtidig Wink
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #233: 03 Maj 2008, 01:21 »

Så kom det 4. Mesterskab i træk til Spurs Opstemt Opstemt Opstemt
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #234: 03 Maj 2008, 14:54 »

Så kom det 4. Mesterskab i træk til Spurs Opstemt Opstemt Opstemt

Og Treblen kom også i hus Smiley Nu mangler jeg bare klub-vm og så har jeg et fulendt spil Smiley
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #235: 03 Maj 2008, 18:41 »

Så skulle jeg bruge nogen af de penge jeg havde tjent i 2011/2012... Smiley Det blev til Gäel Clichy, Francesc Fábregas, og Sergio Ramos.. Opstemt Opstemt Opstemt.. Den trio sender mit budget fulstændig i ruiner og kommer til at have 3 cifret mio under skud i saldo'en, men det er det værd Opstemt

Kommer til at se sådan ud 1.1.2013 :

Torres - Bojan

Silva - Fábregas/Gerrard - Gerrard/Fábregas - Messi

Clichy - Chiellini - Ramos - Richards

Akinfeev

Opstemt
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #236: 03 Maj 2008, 21:21 »

Endelig! Opstemt Efter 6 år i spurs fulendte jeg endelig spillet Opstemt Har nu vundet alt med Spurs Opstemt
Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #237: 03 Maj 2008, 21:23 »

Endelig! Opstemt Efter 6 år i spurs fulendte jeg endelig spillet Opstemt Har nu vundet alt med Spurs Opstemt

Har du vundet både UEFA Cup'en, CHL og verdensmesterskabet for klubhold? Har du vundet den skotske liga ?
Logged


Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Glædestråden
« Svar #238: 03 Maj 2008, 21:24 »

Har du vundet både UEFA Cup'en, CHL og verdensmesterskabet for klubhold? Har du vundet den skotske liga ?

Ja, Ja, Ja og nej Smiley Så Alt hvad man kan vinde med spurs da Wink
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Glædestråden
« Svar #239: 03 Maj 2008, 21:38 »

Tillykke med indlæg nr. 1600, Rooland Wink

Jeg er glad for at jeg - endnu en gang - har banket Roma i CHL,  og derfor lige præcis ryger i Uefa Cuppen.. Opstemt Jeg har mødt Roma 5 gange tror jeg(I hele spillet. Er i 2011), og har vidst kun tabt én gang til dem. Er Brøndby Smiley

EDIT: Skal møde PSV i Uefa'en Opstemt
« Seneste Redigering: 03 Maj 2008, 21:40 af BenMusalho » Logged

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 179 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010