home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1130 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Kender du kendte?
0 Brugere og 23 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: Kender du kendte?  (Læst 38839 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Kender du kendte?
« Svar #90: 21 Okt 2008, 16:22 »

To sjove historier fra min efterskoletid, og en fra en anden gang Smiley

Den første var da jeg var oppe og se landsholdet træne i 04 inden em... Mig og min ven havde taget Brøndby trøjer på fordi vi troede at sennels var med til træningen Grin.. Det var han så ikke men vi fik i stedet autografer af alle de andre spillere... Meget sjovt, og da træningen var færdige, ville vi have fat i dem vi ikke havde nået.. Hvilket b. la var Martin Jørgensen.. Så vi gik efter ham og spurgte om hans autograf.. Og kæk som han er svarede han " Haha jeg skriver ikke autografer til Brøndby fans".. Grinende spurgte vi så om det var fordi at Mads Jørgensen spillede der med succes... Tja b. la svarede han smilende.. Så spurgte jeg: Eller er det fordi din bror gang på gang vinder jeres indbyrdes konkurrence om at score flest mål som jeg ved i har Grin?.. Så blev han helt mundlam og gik funny

Den anden var om sommeren da mig, og fynbo her fra siden, var fodbolddommere til et stævne inde på frems hjemmebane.. Sku meget sjovt, men vi fik desværre kun lov til at dømme piger Skuffet

Nå men i en af pauserne stod vi og snakkede hvorefter selveste Lars Høgh som underligt nok var der, kommer hen til os to, og begynder at snakke med os Thumbs Up.. Han var super flink, og han var meget interesseret i at høre hvordan stævnet gik, og om vi spillede fodbold til dagligt osv osv.. Det gjorde vi jo så da vi gik på kies som er en idrætsefterskole... Men en meget sjov oplevelse, og han var super sympatisk, så det var super Smiley.. Er sikker på at fynbo også husker det Wink.. Er dog ikke sikker på om Brian Laudrup også var med ham, men Laudrup var i hvert fald også til stede den dag, fordi vinder holdet af turneringen skulle fotograferes med de to, eller noget i den dur Smiley

Den tredje var i slutningen af året, da vores efterskole var i dialog med både fck, og Brøndby om at de skulle have lov at sende deres talenter ud til skolen.. Så den ene dag kom Benny Gall pludseligt gående ind i vores fællessal, for at snakke med vores fodboldtræner... Men det var nu ikke det bedste... En anden dag mens vi stod og ryddede op, fik vi at vide at KIm Vilfort var på skolen, og ville se på faciliteterne.. Og da han ville se husene kom han ind i vores hus, og begyndte at snakke med os.. Og med ham var Mustafa Hassan som fik debut i mod ob da vi vandt 1-0 Peace... Meget sjov oplevelse, og Kim Vilfort var også super flink at snakke med, mens M.H ikke sagde så meget...

Men tre meget fede oplevelser Grin

Ellers kan nævnes en hyggelig lille samtale med zaza da jeg i 03 var inde og se bt cup Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Fynbo
Odds-hjælper
*

« Svar #91: 23 Okt 2008, 14:36 »

VK - Det kan jeg tydeligt huske ...

Og så var det endda vores hus Mustafa Hassan skulle se Smiley

Jeg har osse snakket med Thomas Gravesen ...

verdenskrig
Manager

« Svar #92: 23 Okt 2008, 14:39 »

Tænkte jeg nok du kunne Wink.. Lars Høgh kunne sikkert se at du var OB Fan Rullende Øjne Grin

Hehe jep, og kæft han lignede en popsmart dreng.. Det var helt vildt Grin

Haha ja, der var jeg så dum at gå ind og spise for ikke at få balle crazy.. Virkelig dumt, specielt når straffen for jer der blev ude hos ham, var opvask efter maden, og i var lige godt 15 til at tage den funny

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Andreas93
Gæst

« Svar #93: 23 Okt 2008, 16:03 »

Jeg kender danmarks stærkeste mand, som er min mor's veninde kæreste's bror.

« Seneste Redigering: 27 Jan 2009, 18:16 af Andreas93 » Logged

kasperbp12
Manager

« Svar #94: 23 Okt 2008, 16:14 »

Har også snakket med Johan Absalonsen, Arek Onyszko og Bechara Oliveira. Engang jeg skulle med ind på banen til en OB kamp hehe

Jharn
Landsholdsspiller

« Svar #95: 23 Okt 2008, 16:30 »

Jeg går på skole med Basim... Wink

Hamza_BIF
Manager

« Svar #96: 23 Okt 2008, 16:33 »

Kender en der er i TV på DR1 nu!

EDIT: kender Djiby Fall, Ousman Jallow, Daniel Egholm, Nikolaj Sonne og Moustapha papa Diop Smiley

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

kasperbp12
Manager

« Svar #97: 23 Okt 2008, 16:42 »

Smølf?

Hamza_BIF
Manager

« Svar #98: 25 Okt 2008, 15:53 »

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

andersfa123
Gæst

« Svar #99: 25 Okt 2008, 16:05 »

Min vens 2 granfættre er Olcay Senoglu og Burhan G  Cool

Stod
Ynglingespiller

« Svar #100: 25 Okt 2008, 16:11 »

Jeg går på skole med Basim... Wink
Jeg føler med dig Ubeslutsom

Suckins
Førsteholdsspiller

« Svar #101: 25 Okt 2008, 17:20 »

Går i klasse med den tidligere Kolding træner Torben Mølbys søn, hvis Onkel er Jan Mølby.  crazy

former zoesuckins

Shaft
Manager

« Svar #102: 25 Okt 2008, 18:03 »

Hehe da jeg her i sommers arbejede ude på bakken, i spøgelsslottet, fik vi besøg af en masse af de kendte. Jesper Christiansen, Mascha Vang med sine The Voice venner og nogle andre mindre kendte. Toppen er dog Peter Møller, som der kom i starten af sæsonen og igen i slutningen. De blev så bange og havde det så sjovt, at han og sine to sønner prøvede flere gange. Jeg kan love dig for de grinte og skreg som nogle børn, ja også Peter. Det var toppen, og glæder mig allerede til at se ham igen næste år Wink

søgaard
Gæst

« Svar #103: 25 Okt 2008, 20:12 »

Min stedmor ejede den pølsevogn, hvor Søren Frederiksen tog hen som ung dreng i Frederikshavn. Jeg kender desuden diverse ishockeyspillere og håndboldspillere fra Frederikshavn. Hvor det kan nævnes, at målvogter hos FOX, Hanne Frandsen er min tidligere klasselærer (2 landskampe)
Vores talenttræner i FFI har taget A-licens med Laudrup & Faxe, og har den højeste danske træneruddannelse på nuværende tidspunkt.
Jeg kender en del fra Aab's ynglingeligahold, da jeg spillede der en overgang.
Jeg har også hilst på Brian Laudrup og Lars Høgh et par gange efterhånden Wink
Har hilst på Victor Valdes og Kasper Jensen, hvor jeg har været i udlandet på fodboldture Smiley

Rooland
Manager

« Svar #104: 27 Jan 2009, 13:53 »

Den tidligere Ajax og Chelsea spiller Per Weihrauch er vikar i min klasse Smiley Han stoppede karrieren pga. skader, men han er på vej tilbage Smiley

En af mine lærere har trænet Michael Krohn-Dehli, siden han var barn i Rosenhøj og kender ham godt.

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010