home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 1182 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hvilket job har du?
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 36 Udprint
Forfatter Emne: Hvilket job har du?  (Læst 113106 gange)
GudenEricsson
Gæst

Sv: Hvilket job har du?
« Svar #225: 15 Mar 2008, 00:28 »

Nogle der har nogle ideer til hvordan man skal sige til ens chef, at man vil have lønforhøjelse? Hvilken situation skal det være og hvordan skal man sige det?? HJÆLP! Opstemt

Altid FCK
Manager

« Svar #226: 15 Mar 2008, 00:31 »

Det her er bare en ide:

hvis han i en periode roser dig rigtig meget så kan du spørge om jer to ikke kunne snakke sammen.
Spørg om det er muligt at du kan få lønførhøjelse fordi du synes du har lavet meget for din chef i et stykke tid

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #227: 15 Mar 2008, 00:35 »

Nogle der har nogle ideer til hvordan man skal sige til ens chef, at man vil have lønforhøjelse? Hvilken situation skal det være og hvordan skal man sige det?? HJÆLP! Opstemt
bare sig du vil snakke med ham..

GudenEricsson
Gæst

« Svar #228: 15 Mar 2008, 00:40 »

bare sig du vil snakke med ham..

Det er ikke noget man bare gør, synes jeg.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #229: 15 Mar 2008, 00:41 »

Er din løn meget skæv iforhold til hvad du yder?

verdenskrig
Manager

« Svar #230: 15 Mar 2008, 00:44 »

Jeg har ihvertfald et godt råd... Når du har fået dit møde med chefen skal du kræve mere en du egentlig vil have... Dermed vil det oftest ende med at du faktisk får det som du kom efter Thumbs Up

Men du skal selvfølgelig ikke overdrive  Peace

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #231: 15 Mar 2008, 00:45 »

jeg vil gerne have 17350 om ugen.

GudenEricsson
Gæst

« Svar #232: 15 Mar 2008, 00:46 »

Ja det mener jeg. Men hvad nu hvis de bare siger: Nej Anders, du kan ikke få mere i løn. Så er der vel dårlig kemi mellem os resten af tiden, er der ikk?
« Seneste Redigering: 15 Mar 2008, 00:48 af GudenEricsson » Logged

verdenskrig
Manager

« Svar #233: 15 Mar 2008, 00:47 »

Ja det mener jeg. Men hvad nu hvis de bare siger: Nej Anders, du kan ikke få mere i løn. Så er der vel fårlig kemi mellem os resten af tiden, er der ikk?

Nogle gange må man bare tage chancer i livet   Peace

Og mon ikke din chef har forståelse for at du gerne vil have lidt mere i løn  Cool
« Seneste Redigering: 15 Mar 2008, 00:50 af verdenskrig » Logged

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #234: 15 Mar 2008, 00:47 »

Jeg har ihvertfald et godt råd... Når du har fået dit møde med chefen skal du kræve mere en du egentlig vil have... Dermed vil det oftest ende med at du faktisk får det som du kom efter Thumbs Up

Men du skal selvfølgelig ikke overdrive  Peace

Ja det har jeg også selv tænkt på Wink

Tak.

thomasmoll
Landsholdsspiller

« Svar #235: 15 Mar 2008, 00:50 »

Ja det mener jeg. Men hvad nu hvis de bare siger: Nej Anders, du kan ikke få mere i løn. Så er der vel dårlig kemi mellem os resten af tiden, er der ikk?
Hvis din chef er en god chef, vil han tage en snak med dig, og ikke bare afvise dig.
Jeg tror ikke der vil være dårlig kemi mellem jer resten af tiden, ellers er han jo latterlig.
synes du skal tage en snak med ham så hurtigt som muligt. jo længere tid du venter, og tænker over det, gør bare at du bliver mere nærvøs over at spørge.

verdenskrig
Manager

« Svar #236: 15 Mar 2008, 00:51 »

Hvis din chef er en god chef, vil han tage en snak med dig, og ikke bare afvise dig.
Jeg tror ikke der vil være dårlig kemi mellem jer resten af tiden, ellers er han jo latterlig.
synes du skal tage en snak med ham så hurtigt som muligt. jo længere tid du venter, og tænker over det, gør bare at du bliver mere nærvøs over at spørge.

eller man kan vende den om...

Hvis din chef bare afviser dig er det vidst på tide at finde et nyt job..  Rullende Øjne

Cool

GudenEricsson
Gæst

« Svar #237: 15 Mar 2008, 00:55 »

Ja du har fat i noget. Tror jeg spørger ham næste gang Thumbs Up

eller man kan vende den om...

Hvis din chef bare afviser dig er det vidst på tide at finde et nyt job.. Rullende Øjne

Det tror jeg, at jeg gør.. Altså efter jeg har spurgt om lønforhøjelse Smiley

Aarhus Fremad
Ynglingespiller

« Svar #238: 15 Mar 2008, 00:58 »

det er vigtigt at du i samtalen får gjort opmærksom på hvorfor det lige præcis er at du skal have mere.  Det kan være at du synes at du har udviklet dig inden for dit område og er blevet mere effektiv og kan varetage flere opgaver.
Argumentet med at du ved at andre får mere - DET HOLDER IKKE!!! Du må heller ikke true med at forlade firmaet hvis ikke det ene og det andet.

Nu ved jeg ikke hvad du laver, men du kunne jo foreslå din chef at du kommer på nogle kompetencegivende kurser så du kan udvikle din endnu mere.
Men med hensyn til løn: start med at overbevise dig selv om at du skal have mere i løn og ikke "fordi det kunne være rart med flere penge"

GudenEricsson
Gæst

« Svar #239: 15 Mar 2008, 01:06 »

det er vigtigt at du i samtalen får gjort opmærksom på hvorfor det lige præcis er at du skal have mere.  Det kan være at du synes at du har udviklet dig inden for dit område og er blevet mere effektiv og kan varetage flere opgaver.
Argumentet med at du ved at andre får mere - DET HOLDER IKKE!!! Du må heller ikke true med at forlade firmaet hvis ikke det ene og det andet.

Nu ved jeg ikke hvad du laver, men du kunne jo foreslå din chef at du kommer på nogle kompetencegivende kurser så du kan udvikle din endnu mere.
Men med hensyn til løn: start med at overbevise dig selv om at du skal have mere i løn og ikke "fordi det kunne være rart med flere penge"

Okay det vil jeg tage til mig, IKKE sammenligne mig med venner og ikke true med at sige op.

Det med kompetencegivende kurser, tror jeg ikke man kan når man kun er 16, eller?
Men tak for svaret. Og også tak for svarene verdenskrig og thomasmoll Thumbs Up

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 36 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010