home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 413 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Atlético Madrid tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Atlético Madrid tråden  (Læst 87499 gange)
Rossonero
Gæst
 
Atlético Madrid tråden
« : 24 Jan 2008, 16:00 »

Fokus på: Atlético
En tråd om Los Rojiblancos

Jeg ved ikke med jer, men jeg har altid haft en lille kærlighed gemt bag for Atlético de Madrid. Et dejligt ungt hold, med besiddelse af en masse spændende navne, der bare alle venter på et gennembrud.

Problemet er åbenlyst. De har ikke vundet et mesterskab siden 1996, selvom jeg synes at der ikke mangler det helt store, før de kan blande sig i kampen om trofæet. På nuværende tidspunkt kæmper klubben om en Champions League-plads, og de ligger pt. på en fjerde plads med blot ét point foran Espanyol. Personligt tror jeg, at det kunne blive et helt fantastisk gennembrud for klubben, hvis de fik fat i kvalifikationen til Champions League.

Hvis vi skal fokusere på Atlético og transfermarkedet, sværmer klubben i rygter. Det seneste siger, at Fiorentina's Tomas Ujfalusi, ifølge flere kilder, skulle være tæt på et skifte til Madrid-klubben. Det helt store hit i rygtebørsen, er Atlético planlægger en massiv oprydning i det defensive, hvor navne som Ze Castro, Fabiano Eller, Pablo Ibanez m.fl. er på vej væk. For at gøre op med regnskabet, siges det at de vil styrke sig med Heitinga og Jarque.

Hvad siger I til rygterne, og generelt om klubbens fremtid?
« Seneste Redigering: 22 Maj 2008, 10:28 af Rossonero » Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fokus på: Atlético
« Svar #1: 24 Jan 2008, 16:06 »

Syntes det er et fedt hold hvis man kan sige det. De har jo virkelig nogle rigtig gode spillere, og jeg tror, at hvis der blot hentes nogle gode forstærkninger , så er de ikke langt fra at blande sig i top 2-3 i Spanien.
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Fokus på: Atlético
« Svar #2: 24 Jan 2008, 16:28 »

Synes det er fedt med en tråd om Atletico, da det er mit yndlings hold... Har ikke hørt det med rygterene men lyder da spændende... Håber bare ikke de mister pablo da han er en fantatisk forsvarsspiller, men Eller og castro er jeg lidt ligeglad med...
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Fokus på: Atlético
« Svar #3: 24 Jan 2008, 17:06 »

Inter To Prepare Aguero Bid?

Min mening, siger vist sig selv. Jeg håber virkelig, at dette er endnu et løst rygte. Og sikke en sjat penge de vil give for ham, ifølge rygtet, og desværre tror jeg, at han kan blive rigtig stærk i det italienske. Synes dog det vil være et stort tab for Atlético, og hvis de ikke ender på en Champions League plads, burde han være væk til sommer.

Logged

Grasshoppers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fokus på: Atlético
« Svar #4: 24 Jan 2008, 21:24 »

Han skal ikke væk!!
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Fokus på: Atlético
« Svar #5: 24 Jan 2008, 21:26 »

Inter To Prepare Aguero Bid?

Min mening, siger vist sig selv. Jeg håber virkelig, at dette er endnu et løst rygte. Og sikke en sjat penge de vil give for ham, ifølge rygtet, og desværre tror jeg, at han kan blive rigtig stærk i det italienske. Synes dog det vil være et stort tab for Atlético, og hvis de ikke ender på en Champions League plads, burde han være væk til sommer.


Han har næsten lige udtalt at han vil blive i Atletico, så jeg tro bare det er rygter...
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Fokus på: Atlético
« Svar #6: 01 Mar 2008, 21:34 »

Synes lige vi skal den her tråd frem...
Andre Atletico fans der ser kampen?
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fokus på: Atlético
« Svar #7: 01 Mar 2008, 21:38 »

Kunne være fantastisk med Cl plads!
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fokus på: Atlético
« Svar #8: 01 Mar 2008, 21:40 »

Jeg er ikke decideret Atletico fan, men jeg kan sige én ting og det er at jeg ikke kan fordrage Barcelona, og heller ikke Real Madrid, så det er nok Atletico og Getafe der er de hold jeg synes bedst om i Spanien. Men en klassekamp idag, og når Sevilla ser ud til at tabe, så ser den CL plads go' ud!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Ben92
Gæst
 
Sv: Fokus på: Atlético
« Svar #9: 01 Mar 2008, 21:41 »

Kunne være fantastisk med Cl plads!
Ja det kunne være herrer fedt...

Nu skriver spanske aviser også at vi har fået Heitinga og Ujfalusi. Det kan bare ikke blive bedre nu  Thumbs Up
Logged

Mc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fokus på: Atlético
« Svar #10: 01 Mar 2008, 21:41 »

Kunne være fantastisk med Cl plads!

du drømmer ,

kan godt være de vinder idag , men stadig de er slet ikke stabile nok til at blive deroppe .
Logged

Paolo Di Canio Legenden OVer dem alle !!

Jesper han er gay allez allez allez (:


ÅÅÅRH KÆRE MIKE , TAG DIG SAMMEN , TAG NU OG GÅÅ !

MIKE JENSEN RAUS !!

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fokus på: Atlético
« Svar #11: 01 Mar 2008, 21:43 »

du drømmer ,

kan godt være de vinder idag , men stadig de er slet ikke stabile nok til at blive deroppe .

Selvfølgelig er vi det!  Kys
Logged

El Kun
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fokus på: Atlético
« Svar #12: 01 Mar 2008, 21:45 »

aRGH, HAR IKKE SET DEN FØR NU!


men ja, nu kører det virkelig. Fantastisk kamp! Ignacio gør det kanont, han er fremtiden

Alle spiller godt, selv Maxi!

Agüero er fra en anden verden!

Frente Ultras GÅR AMOK!!!
Logged

Ben92
Gæst
 
Sv: Fokus på: Atlético
« Svar #13: 01 Mar 2008, 21:47 »

aRGH, HAR IKKE SET DEN FØR NU!


men ja, nu kører det virkelig. Fantastisk kamp! Ignacio gør det kanont, han er fremtiden

Mener du Camacho?
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Fokus på: Atlético
« Svar #14: 01 Mar 2008, 21:48 »

Mener du Camacho?

Det jo ikke fordi vi har så mange spillere der hedder Ignacio til fornavn, så tror han mener Camacho  Wink
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010