home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:40:33 oxoberyt Blogs wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 1101 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Landevejscykling 2008
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint
Forfatter Emne: Landevejscykling 2008  (Læst 19334 gange)
absalonsen
Gæst

Sv: Landevejscykling 2008
« Svar #120: 27 Apr 2008, 17:23 »

Surt at CSC ikke kunne få sejren, men flot med to ryttere i top fire. Desværre er Valverde bare lige lidt hurtigere sprinten. :-(

Shaft
Manager

« Svar #121: 27 Apr 2008, 17:30 »

Desværre for CSC var det de to forkerte mænd som kom sammen med Frank til mål.
Jeg havde dog gerne set Frank prøve en gang til ved omkring 1 km. porten. Altså taget med forbehold at han havde kræfterne til det. For mig så det nemlig ud som om, han var selvsikker på sin egen spurt, lidt ligesom han var ved VM sidste år.

Men det bliver spændende at se det næste løb, som efter min mening bliver Tour de Romandiet Smiley

-Benja-
Gæst

« Svar #122: 27 Apr 2008, 17:50 »

Desværre for CSC var det de to forkerte mænd som kom sammen med Frank til mål.
Jeg havde dog gerne set Frank prøve en gang til ved omkring 1 km. porten. Altså taget med forbehold at han havde kræfterne til det. For mig så det nemlig ud som om, han var selvsikker på sin egen spurt, lidt ligesom han var ved VM sidste år.

Men det bliver spændende at se det næste løb, som efter min mening bliver Tour de Romandiet Smiley
Han var lukket inde, så snart han trak ud kunne de se det. De to dyrepassere kiggede konstant på løven Frank Smiley

vesperGT
Manager

« Svar #123: 27 Apr 2008, 17:52 »

Han var lukket inde, så snart han trak ud kunne de se det. De to dyrepassere kiggede konstant på løven Frank Smiley

Der mangler Fränk altså lige det sidste.......

Shaft
Manager

« Svar #124: 27 Apr 2008, 17:52 »

Ja Wink

Men derfor er det alligevel muligt at sætte farten lidt ned, og køre uden om.
Ingen der siger at hver gang man angriber skal de andre kigge foran. For hvis han havde angrebet, tror jeg Valverde ville have Rebellin til at lukke holdet, og det tror jeg ikke Rebellin ville have gjort Wink
Derfor ærgre det mig.

Shaft
Manager

« Svar #125: 07 Maj 2008, 21:24 »

Med Giro d´Italia startende om tre dage, er det vist også på tide vi snakker lidt om det.

Csc har udtaget følgende ni ryttere.
Michael Blaudzun
Gustav Larsson
Anders Lund
Jason McCartney
Bradley McGee
Stuart O´Grady
Nicki Sørensen
Chris Anker Sørensen
Jens Voigt

Hvad synes i om det ?

Jeg er selv lidt overrasket over at både McGee, Voigt og O´Grady er udtaget. Havde forventet at Bjarne ville have O´Grady og speciel Voigt til at fokusere på Touren. Derfor er det efter min mening også lidt gambling fra CSC side.

Deres kaptajner er de to skandinavier Chris Anker og Gustav Larsson.
Jeg har lidt svært med at se Gustav sidde helt med op af de store bjerge, hvilket gør jeg forventer Chris bliver kaptajnen. Det bliver bare spændende at se hvor meget han taber på sin enkelstart.

Derudover er Anders Lund også udtaget til sit første store etapeløb, og jeg glæder mig meget til at se hvordan han reagere nå de første to uger er overstået.

Hvad er din holdning ?

Sider: 1 ... 7 8 [9] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010