home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 604 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvem kan huske Jimmy Bullard?
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Hvem kan huske Jimmy Bullard?  (Læst 5975 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Hvem kan huske Jimmy Bullard?
« Svar #30: 21 Jan 2008, 23:39 »

Dette er taget udfra Wikipedia:

His playing career came to a tragic end on April 8, 1996 for Coventry, against Manchester United. Two minutes into the match, Busst collided with United players Denis Irwin and Brian McClair, resulting in extensive compound fractures to both the tibia and fibula of his right leg.[2] The match had to be delayed for 15 minutes while the blood was cleaned off the pitch. It is reputed that Manchester United's goalkeeper Peter Schmeichel vomited on the pitch upon seeing the injury and had to have counselling afterwards, along with a number of other players. It is commonly regarded as the worst single injury ever witnessed in the Premiership's history, made even more tragic because Busst was in the running for an England squad call-up at the time.

Busst's injuries were so bad that he at one point ran the risk of having his leg amputated.[3] Despite having 26 operations, Busst remained a member of the Coventry squad but never played again and retired from the game following advice from his doctors on 6 November 1996 at the age of 29.

Det er sgu uhyggeligt!

N17
Manager

« Svar #31: 21 Jan 2008, 23:41 »

Jeg ved ikke. om det er fordi. jeg er ved at blive gammel  Opstemt, men jeg har selv mistet lysten til at spille bold pga. den store risiko, der er ved, når man spiller i de helt lave serier. Folk ser for meget fjernsyn og tackler som sindsyge, når de er godt oppe og kører.

Synd for pigen og det kan godt tyde på, at hun desværre ikke kommer til at spille bold igen  Skuffet

Den med Busst er vanvittig, har dog som sagt ikke set Bullard's. Men Busst's støvlespids sidder nærmest fast i græsset og da de samtidig vælter rundt i feltet får han en eller flere spillere ned over sig, så anklen går af led og samtidig får han et åbent skinnebensbrud og en sprængt lægmuskel. Det var den sprængte lægmuskel, der gjorde, at han aldrig spillede en kamp igen.

Enig med hensyn til det med de lavere serier - og der heller ikke alt muligt udstyr osv. Jeg spiller selv offensiv midtbane, og er kreatør, når jeg er med. Men har i forvejen en del problemer med ankler og knæ, og bliver altid slagtet flere gange i hver kamp når jeg er med. Det synes jeg egentlig ikke er det værd, og slet ikke når man ser de skader der sker - for selv de professionelle!

Ja kan godt mindes den, men måske er det bare fordi, at Bullard er den seneste jeg har set, og jeg måske er mere sart nu. Dengang jeg så den med Busst, der var det sammen med en masse andre unge knægte, så derfor satte den sig måske ikke ligeså meget fast dengang. Men kan ikke mindes nogen værre end Bullard!

Hvilken dansker var det nu der fik åbent benbrud - Allan Simonsen?

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Soccerpop
Gæst

« Svar #32: 21 Jan 2008, 23:44 »

Nej, mener bestemt det var Henrik Andersen Smiley

Men Allan Simonsen brækkede ganske rigtig benet mod Frankrig engang i 80'erne

N17
Manager

« Svar #33: 21 Jan 2008, 23:44 »

Dette er taget udfra Wikipedia:

His playing career came to a tragic end on April 8, 1996 for Coventry, against Manchester United. Two minutes into the match, Busst collided with United players Denis Irwin and Brian McClair, resulting in extensive compound fractures to both the tibia and fibula of his right leg.[2] The match had to be delayed for 15 minutes while the blood was cleaned off the pitch. It is reputed that Manchester United's goalkeeper Peter Schmeichel vomited on the pitch upon seeing the injury and had to have counselling afterwards, along with a number of other players. It is commonly regarded as the worst single injury ever witnessed in the Premiership's history, made even more tragic because Busst was in the running for an England squad call-up at the time.

Busst's injuries were so bad that he at one point ran the risk of having his leg amputated.[3] Despite having 26 operations, Busst remained a member of the Coventry squad but never played again and retired from the game following advice from his doctors on 6 November 1996 at the age of 29.

Det er sgu uhyggeligt!

Ja, når man læser den sådan, så lyder det jo helt vildt! Men også at Parker og John måtte kaste op på banen.. Det fanme klamt!! Bullard er så heldigvis igang igen - forhåbentlig for alvor, men det har formentlig nok også noget med de muligheder der er i dag, at gøre!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #34: 21 Jan 2008, 23:45 »

Nej, mener bestemt det var Henrik Andersen Smiley

Men Allan Simonsen brækkede ganske rigtig benet mod Frankrig engang i 80'erne

Allan Simonsen fik benbrud mod Frankrig... Henrik Andersen slog knæskallen op på låret mod Holland i EM1992

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #35: 21 Jan 2008, 23:45 »

For helvede da en tråd jeg fik skabt her.. Føj nogen skader, som mange egentlig har set... Skuffet

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Soccerpop
Gæst

« Svar #36: 21 Jan 2008, 23:46 »

Allan Simonsen fik benbrud mod Frankrig... Henrik Andersen slog knæskallen op på låret mod Holland i EM1992

Ja, det er rigtig nu du siger det..

Metsu1
Manager

« Svar #37: 21 Jan 2008, 23:46 »

Enig med hensyn til det med de lavere serier - og der heller ikke alt muligt udstyr osv. Jeg spiller selv offensiv midtbane, og er kreatør, når jeg er med. Men har i forvejen en del problemer med ankler og knæ, og bliver altid slagtet flere gange i hver kamp når jeg er med. Det synes jeg egentlig ikke er det værd, og slet ikke når man ser de skader der sker - for selv de professionelle!

Ja kan godt mindes den, men måske er det bare fordi, at Bullard er den seneste jeg har set, og jeg måske er mere sart nu. Dengang jeg så den med Busst, der var det sammen med en masse andre unge knægte, så derfor satte den sig måske ikke ligeså meget fast dengang. Men kan ikke mindes nogen værre end Bullard!

Henrik Andersen fik han knæskal skubbet af led i EM-semifinalen mod Holland

Jeg ved faktisk ikke om Allan S. fik et åbent benbrud, men han brækkede skinnebenet mod Frankrig i åbningskampen til EM 84.

Jeg kommer ikke til at spille så meget fodbold længere som jeg har gjort, da jeg som dig ikke mener, at det er værd at løbe den risiko og som du skriver er der ikke alt muligt udstyr, så brækker du benet som Cisse risikerer man i værste fald, at miste førligheden.

N17
Manager

« Svar #38: 21 Jan 2008, 23:47 »

Ja, når man læser den sådan, så lyder det jo helt vildt! Men også at Parker og John måtte kaste op på banen.. Det fanme klamt!! Bullard er så heldigvis igang igen - forhåbentlig for alvor, men det har formentlig nok også noget med de muligheder der er i dag, at gøre!

Desuden måtte Parker vidst nok skiftes ud, og sad over i de næste par kampe pga. psykiske mén efter oplevelsen!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #39: 21 Jan 2008, 23:48 »

Gør nu ikke sporten værre end den er, drenge... Wink

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

simonob
Landsholdsspiller

« Svar #40: 21 Jan 2008, 23:49 »

Desuden måtte Parker vidst nok skiftes ud, og sad over i de næste par kampe pga. psykiske mén efter oplevelsen!

Jah, han var fuldstændig knust...

~  OB  ~  DORTMUND  ~  FULHAM  ~  HAMMARBY  ~ 

darkzt4r
Reserveholdsspiller

« Svar #41: 22 Jan 2008, 00:03 »

jeg pas nu godt på hinanden freaks :p
vi sku ikke have flere voldsomme skader Smiley
så husk at pas på hinanden hvis det er net spil i fm, spil fair Peace

Kamds
Førsteholdsspiller

« Svar #42: 22 Jan 2008, 00:27 »

Kan godt regne ud jeg ikke skal se nogle af de skader i nævner, da jeg synes at Alan Smiths skade, mod Liverpool var slem  Wink

men som darkzt4r siger, pas på hinanden i netspil! De nye regler er at vi kun må spille med "Easy" tacklinger!  Thumbs Up

Mikkel2306
Førsteholdsspiller

« Svar #43: 23 Jan 2008, 23:30 »

Nogen af jer der kan huske da en Viborg spiller brækkede foden under en kamp?
Foden vendte helt modsat af hvad den skulle:S

Brodtgaard
Manager

« Svar #44: 23 Jan 2008, 23:31 »

Ja - det var Jacob Olesen

Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010