home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
21 Maj 2025, 22:37 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23570
  0 Brugere, 599 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mmb79493
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Hvem kan huske Jimmy Bullard?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Hvem kan huske Jimmy Bullard?  (Læst 5954 gange)
N17
Manager

Hvem kan huske Jimmy Bullard?
« : 21 Jan 2008, 22:54 »

Er der nogen her, der kan huske, da Fulham spilleren Jimmy Bullard blev skadet i en infight med Scott Parker, der på ingen måde var skyld i det.

Bullard knækkede sit ben fuldstændig, men er nu ved at være klar til igen at entrere de engelske fodboldstadions efter 16 måneder uden for. Da det skete i kampen måtte Scott Parker og Collins John begge udskiftes efter skaden pga. chok.

Her lidt fra en ny artikel fra FFC.co.uk
Bullard had played only four games for Fulham when he suffered the injury in a freakish tangle of legs with Scott Parker, then of Newcastle United. “It’s still vivid in my mind,” he recalls. “I can remember passing the ball, then the ball came back and I dangled out my leg. It was a silly position to get myself in. Scott landed on top of me and, my studs were still in the ground and I took all his weight on my knee. I was in shock at first. Then I heard Collins John shouting out, ‘Oh Jesus no!’ I looked down and my leg was bent at completely the wrong angle. They couldn’t get the oxygen working as they had tried to get my kneecap back in place. And then the pain started. Pain I wouldn’t wish on anyone.”

His knee was so mangled that John and Parker both vomited on the pitch. “The physios thought at first it might just be a dislocation but I was in so much pain I always thought the ligaments were gone. The next day I got up to go to the toilet. I was trying to wee but, from my knee down, my leg was wobbling all over the place. Splashed everywhere.”

Må fanme være uhyggeligt, at se sit ben på den måde, og ja det var slemt med Bullard. Meget slemt, hvilket vel også bedst bevises med at Parker og John måtte forlade banen.

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

FCK88
Manager

Sv: Hvem kan huske Jimmy Bullard?
« Svar #1: 21 Jan 2008, 22:56 »

Kan du finde et klip der viser den omtalte kamp + skade?? Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

N17
Manager

« Svar #2: 21 Jan 2008, 22:58 »

Nej det har bestemt ikke lyst til - har set den nok gange(1), og det behøver jeg bestemt ikke igen.. det er virkelig klamt, og vil ikke ønske for andre at se det, hvis man ikke allerede har set det

TOTTENHAM HOTSPUR FC

absalonsen
Gæst

« Svar #3: 21 Jan 2008, 23:01 »

Lyder satme uhyggeligt. Hårene rejser sig virkeligt, når man læser det!

Jeg kunne selvfølgeligt ikke holde mig væk og fandt det på YouTube. AV!!!! Det skal ALDRIG ses igen!
« Seneste Redigering: 21 Jan 2008, 23:04 af Absalonsen » Logged

SirToby
Manager

« Svar #4: 21 Jan 2008, 23:02 »

Uha da da, hvordan kan det ben dog komme på rette køl igen? AV!

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #5: 21 Jan 2008, 23:03 »

Hvorfor faen går du ikke bare ind på youtube og søger på bullard injury? Tunge

N17
Manager

« Svar #6: 21 Jan 2008, 23:04 »

Uha da da, hvordan kan det ben dog komme på rette køl igen? AV!
Hvorfor faen går du ikke bare ind på youtube og søger på bullard injury? Tunge

For jeres egen skyld, så vil jeg råde jer til ikke at søge efter det. Det mener jeg virkelig. Bare det at jeg kom til at læse det her på Fulhams hjemmeside gav mig et indre syn af skaden igen. Faktisk har jeg aldrig set en værre skade på tv. Henke og Cissé var "kun" dele af benet, men det her var sku hele benet!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

JimmyGP
Manager

« Svar #7: 21 Jan 2008, 23:04 »

Av av av.. Jeg overvejer om man skulle finde klippet på youtube, men har ikke lyst.. det lyder skræmmende..

Nogen der kan huske da VFF's Jacob Olesen vrikkede ankelen rundt?? det var sgu skummelt at se..

- Veni, vidi, vici -

N17
Manager

« Svar #8: 21 Jan 2008, 23:05 »

Av av av.. Jeg overvejer om man skulle finde klippet på youtube, men har ikke lyst.. det lyder skræmmende..

Nogen der kan huske da VFF's Jacob Olesen vrikkede ankelen rundt?? det var sgu skummelt at se..

For din egen skyld, så vil jeg råde dig til ikke at søge efter det. Det mener jeg virkelig. Bare det at jeg kom til at læse det her på Fulhams hjemmeside gav mig et indre syn af skaden igen. Faktisk har jeg aldrig set en værre skade på tv. Henke og Cissé var "kun" dele af benet, men det her var sku hele benet!

Det samme gælder med Jacob Olesens skade, som jeg egentlig ikke synes så vildt skidt ud igen - omend den også var klam

TOTTENHAM HOTSPUR FC

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #9: 21 Jan 2008, 23:06 »

For jeres egen skyld, så vil jeg råde jer til ikke at søge efter det. Det mener jeg virkelig. Bare det at jeg kom til at læse det her på Fulhams hjemmeside gav mig et indre syn af skaden igen. Faktisk har jeg aldrig set en værre skade på tv. Henke og Cissé var "kun" dele af benet, men det her var sku hele benet!

Har lige set det. Av Ubeslutsom

N17
Manager

« Svar #10: 21 Jan 2008, 23:07 »

Har lige set det. Av Ubeslutsom

Stakkels dig - det er vildt klamt.. Jeg ved ikke om du ser det som ligeså slemt som mig, meen - det den værste skade jeg sådan lige kan huske at have set. Dog behøver I ikke sende links til andre i denne tråd, hvis I har andre. Send dem til hinanden på PBs, hvis I vil se skader Skuffet

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Soccerpop
Gæst

« Svar #11: 21 Jan 2008, 23:12 »

Stakkels dig - det er vildt klamt.. Jeg ved ikke om du ser det som ligeså slemt som mig, meen - det den værste skade jeg sådan lige kan huske at have set. Dog behøver I ikke sende links til andre i denne tråd, hvis I har andre. Send dem til hinanden på PBs, hvis I vil se skader Skuffet

Jeg ved  ikke om det er fordi billedet er så sløret, men er det hele knæet der bliver drejet rundt eller?

N17
Manager

« Svar #12: 21 Jan 2008, 23:12 »

Jeg kunne selvfølgeligt ikke holde mig væk og fandt det på YouTube. AV!!!! Det skal ALDRIG ses igen!

Som skrevet til GHERESTEAS

Stakkels dig - det er vildt klamt.. Jeg ved ikke om du ser det som ligeså slemt som mig, meen - det den værste skade jeg sådan lige kan huske at have set. Dog behøver I ikke sende links til andre i denne tråd, hvis I har andre. Send dem til hinanden på PBs, hvis I vil se skader

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #13: 21 Jan 2008, 23:13 »

Jeg ved  ikke om det er fordi billedet er så sløret, men er det hele knæet der bliver drejet rundt eller?

Det er det hele ja Skuffet

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Zulue
Manager

« Svar #14: 21 Jan 2008, 23:14 »

Ueh, den er sgu ikke helt god Shockeret

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010