home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1190 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Villarreal C.F. tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Villarreal C.F. tråden  (Læst 68157 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #135: 26 Maj 2008, 22:21 »

En mand der har lavet 16  eller 17 ligamål (Oplysningerne er forskellige) for et bundhold må da besidde en hvis kvalitet, men han er da ihvertfald en fin reserve. Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #136: 13 Jul 2008, 23:17 »

Kan man være andet end begejstret. Vores midtbane er forrygende. Især defensivt kommer vi ikke til at mangle alternativer.

Defensivt:
Senna - Anfører og hjertet på holdet.
Sebastian Egurén - Kan være en forrygende stærk makker/reserve.
Edmilson - Meget skadet, men solid i form.
Bruno - Kender jeg ikke voldsomt meget til.
Josico - Klubbens mand. Oppe i årene efterhånden.

Ydermere har vi også klassefløje som Pirés, Cazorla, Fernandez og Cani. Sublim midtbane. Escudero og Goncalves kender jeg ikke noget til, men kan formegenligt spille en rolle i foråret.

Offensivt:
Ariel Ibagaza - En slags Riquelme-light. Riquelme var uovervindelig da han var her. Ibagaza er ikke ligeså god (Dog kun få der er det), men kræver også langt mindre. Er ikke helt sikker på, at han bliver brugt da Senna-Egurén fungerede fantastisk i foråret.

Siden vi har 5 alternativer til den defensive midtbane, fortsætter Pellegrini nok med at stille med en stærk midtbane i form af Senna - Egurén, men Senna - Ibagaza kan ikke udelukkes. Går ikke udfra, at han vil bruge alle 3 da vi så kun nok stiller med 1 angriber så. Hvilket jeg synes er idoti, når folk som Nihat, Giuseppe Rossi, Guille Franco, Joseba Llorente, Jozy Altidore og Robert Florés. Nihat er verdensklasse, Rossi er en wonderboy, Franco har rutinenen, mens Llorente enten bliver ham der skal score målene, ellers bliver han nok en slags joker til når der er problemer. Altidore bombede vist i USA og er måske en kommende stjerne. Florés kender jeg ikke rigtig. Forsvaret ligner forresten sig selv.

Mit bud på 2 mulige standardopstillinge r til næste sæson:
Diego Lopéz
Angel - Godin - Gonzalo - Capdevilla
Cazorla - Senna - Egurén - Pirés/Fernandez
Nihat - Rossi

Diego Lopéz
Angel - Godin - Gonzalo - Capdevilla
Senna
Cazorla - Ibagaza - Pirés/Fernandez
Nihat - Rossi

-LFC-
Manager

« Svar #137: 28 Jul 2008, 18:31 »

Vores nye trøje præsenteret af de tre nye Llorente. Edmilson og Ibagaza. Dejligt klassisk udseende og den er væsenligt federe end den fra sidste sæson som nærmest skinnede gult, hvilket ikke var videre fedt efter min mening.

Er der forresten nogen, hvor man kan anskaffe sig ovenstående trøje med tryk på med Senna, jeg har set den nye et par steder, men uden tryk. Skuffet

-LFC-
Manager

« Svar #138: 16 Aug 2008, 14:47 »

0-2 Nederlag til Sevilla i Trofeo Carranza 2x Fabiano. Skuffet
Ellers så har vi 2 kampe tilbage af preseason: Valladolid og Udinese, begge hjemme på El Madrigal inden vi starter sæsonen ude mod Osasuna den 31. august. Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #139: 23 Aug 2008, 16:41 »

Lidt af en lorteoptakt vi har fået til den kommende sæson med det nu 4. nederlag i træk denne gang 0-1 hjemme mod Udinese. Skuffet

Jeg håber bare, at det bliver bedre i sæsonen, hvilket jeg også tror fuldt og fast på. Smiley Thumbs Up

Der er og dog også en god nyhed - nemlig, at Senna har forlænget sin kontrakt til 2011 og dermed ligner det, at han bliver her i resten af karrieren selvom der har været interresse fra Arsenal. Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #140: 27 Aug 2008, 14:07 »

Real Madrid prøvede at købe Cazorla, men ifølge dette link (http://www.indkast.dk/index.php?nyhed=43447) lykkedes det dem heldigvis ikke. Og, hvor ville det dog havet været en skam. Han bliver MEGET vigtig for os i år! Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #141: 27 Aug 2008, 14:12 »

Det ser ikke ud til der er mange Villarreal-fans herinde hva? Wink

-LFC-
Manager

« Svar #142: 27 Aug 2008, 14:13 »

Ja desværre! Tunge Folk aner ikke, hvad de går glip af. Tunge

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #143: 27 Aug 2008, 14:16 »

Håber virkelig ikke at de sælger Cazorla. Som du selv siger -LFC- så tror jeg også han bliver ekstremt vigtig i år Smiley
Jeg synes han vidste godt spil under EM og håber da på at han spiller lige så godt for Villarreal i år Smiley

når vi nu er i gang vil jeg da gerne med i klubben og sige at jeg selv er kæmpe villarreal fan Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #144: 27 Aug 2008, 14:18 »

Klubledelsen sælger ham heller ikke tror. Pengene mangler efter sigende ikke, der er ikke tid til at hente erstatning. Han var fantastisk i flere kampe sidste år og lavede nogle gode indhop ved EM så han bliver uden tvivl meget vigtig også er Real Madrids offensiv allerede god nok, medmindre de sælger Robinho. Og dejligt at høre, at du er stor fan så jeg har en at debattere med. Thumbs Up

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #145: 27 Aug 2008, 14:24 »

er enig i at der ikke behøves flere indkøb Smiley i mine øjne har de allerede en fantastisk trup Smiley Synes vi har en fantastisk offensiv i Rossi, Llorente, Nihat og Cazorla, og så har jeg også lidt på fornæmelsen at matias fernandez kan gå en stor sæson i møde i år Wink
Synes også at defensiven ser ganske okay ud lige pt. og med Senna i fantastisk form lige for tiden synes jeg også vi står meget stærkt der nede.
Nu vi er ved Senna har jeg lige set på Villarreals hjemmeside at han har forlænget sin kontrakt med tre år. Virkelig noget der kommer til at gavne klubben Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #146: 27 Aug 2008, 14:25 »

Det er nemlig lige, hvad han har. Han bliver meget vigtig i år! Thumbs Up

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #147: 27 Aug 2008, 14:26 »

Er der forresten nogen, hvor man kan anskaffe sig ovenstående trøje med tryk på med Senna, jeg har set den nye et par steder, men uden tryk. Skuffet

jeg har selv købt en villarreal trøje på denne side http://www.mmsport.dk/ det var dog sidste sæsons model har ik lige tjekket om de har fået den nye ind Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #148: 27 Aug 2008, 14:30 »

Hmm...de har ikke den nye og heller ikke den gamle med tryk på. Skuffet Irriterende, at Villarreal ikke har deres egen netshop. Kunne dog godt finde på at købe det der tørklæde. Opstemt

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #149: 27 Aug 2008, 14:38 »

mener en gang at jeg fandt et link inde på villarreals hjemmeside hvor du kunne købe forskellige villarreal ting. Har dog lige været inde og kigge efter linket kunne dog ikke finde det igen Skuffet

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010