home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Villarreal C.F. tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] Udprint
Forfatter Emne: Villarreal C.F. tråden  (Læst 64094 gange)
Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #210: 10 Maj 2009, 21:12 »

Point for 3 år i træk på Camp Nou og vi har dermed stadig en spinkel chance for at gå i CL næste sæson. Smiley Thumbs Up
1   Barcelona   35   27   5   3   103-31   86
2   Real Madrid35   25   3   7   79-44   78
3   Sevilla   35   19   6   10   51-39   63
4   Valencia   35   17   8   10   65-50   59
5   Villarreal   35   15   11   9   52-49   56

Det er da overhovedet ikke umulig at komme i CL næste sæson. Men for pokker det er træls, at Real Madrid taber mod Valencia. Men jeg ser da chancerne som gode for en CL. Det er kun 3 point. 
Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #211: 16 Maj 2009, 23:54 »

Tak for mesterskabet Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #212: 16 Maj 2009, 23:56 »

No problem Tunge
Logged

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #213: 17 Maj 2009, 00:00 »

Tak for hjælpen Opstemt
Logged

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #214: 30 Maj 2009, 23:38 »

Ja så blev det til en 3-2 sejr ude (!!!) over Mallorca på 2 mål af Llorente og et af Cani. Desværre vandt Atlético Madrid, hvorfor vi må i Europa League næste sæson istedet for CL. Sådan er det, for mig er det en stor tilfredsstillelse, at vi kom fint langt i CL og holdt ved i toppen af ligaen, det gjorde vi nemlig ikke i 05/06. Peace Ganske fornuftig sæson over hele linjen, der har desværre været et par dumme dumme nederlag, hvor vi har tabt hovedet og vi har ikke helt været gode nok ude, men sådan er det bare. Atlético har heller ikke været videre stabile, men de har jo vores gamle stjerne Forlán og alt magt til ham og hans 32 sæsonmål. Det er simpelthen for vildt! Vores egen topscorer blev Joseba Llorente med 15 ligamål og 4 i CL mener jeg, hvilket jo er ganske udemærket. Han har været en fin forstærkning af vores angreb, nogenlunde hurtig, fint med fysisk og træfsikker også er det svært at forlange mere. Smiley

Jeg ser frem til et spændende transfervindue. Nu er Peréz jo eftersigende ude på, at få Pellegrini til Madrid, hvilket jeg ikke håber, da han jo er verdensklasse. Peace
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #215: 01 Jun 2009, 22:23 »

Det her er en yderst trist dag for Villarreal. Pellegrini er nu officielt røget til Real Madrid og en ny træner skal hentes. Jeg er spændt på hvem det bliver, men det er godt nok ærgerligt at miste Pellegrini. Skuffet
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #216: 17 Jul 2009, 23:05 »

Interessant vindue. Pellegrini er røget, unge Valverde der har imponeret i Grækenland (Dog med et ret overlegent hold), men som også har en UEFA Cup-finale med Espanyol på cv'et, ganske interessant navn imo. Ikke mindst for mig, da jeg altid var ham, når jeg var Villarreal i FM08. Her fik jeg ofte stor succes, så håber han kan gøre det samme.

Spillermæssigt har det også været ganske interessant. En catalansk reservemålmand, som jeg aldrig har hørt om er kommet til, mens Nihat og Mati Fernández har forladt klubben til fordel for hhv. Besiktas og Sporting Lissabon grundet hhv. manglende spilletid og manglende gennembrud. Udover reservemålmanden er der kommet en meget interessant forstærkning til vores forsvar. Det store talent Ivan Marcano, der tidligere har været kædet sammen med Real Madrid, er kommet til som en mere en meget tiltrængt forstærkning til vores forsvar. Han huserer på venstrebacken og i centerforsvaret og virker meget interessant.
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #217: 17 Jul 2009, 23:43 »

I skal helt sikkert til at bygge noget nyt op. I har mistet nogle vigtige personer. Men samtidig har i også fået nogle spændende navne ind.

Men det bliver spændende at følge. Uden tvivl.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #218: 17 Jul 2009, 23:45 »

I skal helt sikkert til at bygge noget nyt op. I har mistet nogle vigtige personer. Men samtidig har i også fået nogle spændende navne ind.

Men det bliver spændende at følge. Uden tvivl.
Jep. Pellegrini-æraen er slut og forhåbenligt kan tiden med Valverde blive en ny æra. Spillermæssigt er det på navnet nogle store navne vi har mistet, men ingen af dem spillede rigtigt en rolle i sidste sæson, og da vores bredde offensivt er rigtig stærk, så ser jeg umiddelbart holdet som styrket med tilgangen af Marcano. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010