home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 373 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Villarreal C.F. tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 Udprint
Forfatter Emne: Villarreal C.F. tråden  (Læst 63984 gange)
-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #195: 30 Nov 2008, 18:59 »

Sådan! Thumbs Up
Vigtig 2-1 sejr ude over Huelva der bringer os lidt væk fra Real og holder os i nærheden af Barca. Værd at notere er dog at sidste års målhelt Nihat, endelig fik comeback i overtiden efter hans skade i sommers! Thumbs Up Dejligt, jeg glæder mig til at se ham i topform. Smiley
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #196: 06 Dec 2008, 20:41 »

Amen hvad fanden er der dog i vejen med holdet? Ikke engang en halvleg er spillet og vi er bagud 3-0 hjemme til fucking Getafe. Skuffet Græder
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #197: 07 Dec 2008, 01:27 »

Og hvilken moral vi viser med at udligne til 3-3! Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #198: 14 Dec 2008, 13:46 »

Svært program der venter her i december...Sevilla ude i aften og Barcelona hjemme i næste uge. Jeg håber på 4 point, men Barcelona er uhyggelige for tiden og Sevilla er stærke hjemme pga. et fanatisk publikum, så 2 point vil også være fornuftigt trods alt. Peace
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #199: 14 Dec 2008, 14:01 »

4 point må siges at være perfekt.
Barcelona er virkelig virkelig uhyggelige og et uafgjort resultat ville være over al forventning
En sejr over Sevila er ikke umuligt, men dog rigtig rigtig svært. Det bliver spændende at se hvordan vi kommer ud af de to kampe (:
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #200: 14 Dec 2008, 14:03 »

Nah vil ikke sige, at uafgjort hjemme mod Barca vil være over al forventning, da vi trods alt er et tophold som gerne vil være mestre inden for et par år. Det vil dog bestemt heller ikke være dårligt. Wink
Logged

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #201: 14 Dec 2008, 16:09 »

Nah vil ikke sige, at uafgjort hjemme mod Barca vil være over al forventning, da vi trods alt er et tophold som gerne vil være mestre inden for et par år. Det vil dog bestemt heller ikke være dårligt. Wink

Barcelona er jo nærmest uovervindelige derfor vil jeg mene at uafgjort ville være utrolig flot dog svært, men realistisk.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #202: 19 Dec 2008, 14:08 »

Så fik vi Panathinaikos. Et fornuftigt hold der har et fanatisk hjemmebanepublikum. Men samtidigt et hold som vi må og skal slå, hvis vi skal opnå noget stort i år.
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #203: 15 Feb 2009, 22:06 »

1-1 ude mod Racing og vi må erkende, at vi næppe kommer til at følge den flotte sidste sæson op. Damn, at vi ikke vandt i dag. Valencia flopper mod Malága og vi kan ikke udnytte det mod Racing, som er langt fra ligeså gode som sidste sæson. Jeg håber sgu, at vi kan få top 4 hevet hjem og spille CL igen til næste år, men det bliver svært. Sevilla er stærke, mens Valencia er lidt ustabile, men både Malága (!!!), Atlético og Deportivo er også tæt på, så hvis vi ikke finder en nogenlunde stabil rytme, kan det også ende med, at vi ender med slet ikke at skulle spille europæisk næste sæson...

Jeg er bekymret! Ubeslutsom
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #204: 19 Feb 2009, 15:37 »

http://www.bold.dk/nyt/Bojan-rygtes-til-El-Madrigal

Jeg ville stå klar med åbne arme, hvis det her skulle ske. Det er næsten for godt til at være sandt, hvis det sker. Opstemt
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #205: 08 Apr 2009, 00:34 »

For satan hvor er det ærgeligt, at vi kun får 1-1, Vi var bedre end Arsenal i minimum 60 minutter af kampen og derfor er det ekstremt skuffende, at vi ikke holder 1-0. For vi spillede jo skidegodt. Især Senna og Ibagaza var klasse. Drømmemål fra Senna atter engang, og den mand beviste da bare virkeligt, at han besidder et af de allergiftigste højreben i verden. Hold da kæft han sparker godt, det er jo helt vildt. Men det er skuffende, at vi lukker Arsenal ind igen og de udstiller det der imo er vores største problem. Forsvaret. Vi har scoret 45 mål i 29 kampe i ligaen, hvilket er nogenlunde, men vi har lukket 40 mål ind og selvom de omkringliggende hold som Valencia, Malaga, Deportivo og Atlético Madrid alle har lukket nogenlunde det samme antal, så er det altså skuffende alligevel, når vi ikke kan score flere mål. Valencia er ustabile og lukker altid en del mål ind, samme gælder Atlético, mens Deportivo og Malaga er uerfarne i toppen. Til sammenligning har Barca, Real og Sevilla, som må siges at være de helt store hold i Spanien, lukket hhv. 24, 31 og 26 mål ind og alligevel scoret en pæn del, måske bortset fra Sevilla der kun har lavet 23.

Hvis vi nogensinde skal nå en titel skal vi ihvertfald forbedre enten vores angreb eller forsvar. Det umiddelbart største problem er klart forsvaret. Vi har en så sikker målmand, at han burde være landsholdsaktuel og vi har forholdsvis gode backs, der alle har været udtaget til det spanske landshold en gang, men vores centerforsvar er så ringe, at jeg bliver gråhåret. At Cygan kan være en del af det, siger jo så en del. Men de faste mænd som umiddelbart er Godin og Gonzalo, selvom vi roterer en del, er heller ikke helt gode nok. De mangler begge fysik, og skal være bedre til at bedømme deres indgreb i spillet. Jeg synes altid de er helt runde på gulvet, når jeg ser Villarreal spille og det er slet ikke godt nok, når vi har så offensive backs, som vi har. Ellers ser det umiddelbart fint ud. Stærk midtbane både offensivt med den åbenbart evigt ungdommelige og rapfodede 35-årige Ibagaza og altid stærke Senna. Cazorla er også en vigtig mand på højrefløjen og hans brækkede ben er kommet på et ondt tidspunkt, mens jeg synes Pires viser svaghedstegn. Han er ihvertfald slet ikke så rapfodet som jævnaldrende Ibagaza, der godt nok imponerede mig en del i dag. Peace Eguren er også en god mand at have, selvom han ikke holder det suveræne niveau fra sidste forår. Der var ham og Senna på midten godt nok solidt. Shockeret Thumbs Up

Angrebet synes jeg også er et problem. Rossi og Llorente brænder alt for meget. Rossi render alt for meget ude i venstresiden og når han så trækker ind i banen kan han ikke afslutte, fordi den lægger til højrebenet. Der var mindst 3-4 gange hvor han lå helt ude ved linjen og trak ind uden at kunne skyde. Jeg synes også, at de begge scorer alt for lidt og det er mig helt uforståeligt, at Pellegrini holder dem begge to inde istedet for Nihat, som var vores topscorer med 18 mål i ligaen sidste sæson, spillede en flot slutrunde og kom tilbage i december. Kan godt forstå han holdte ham ude lidt efter han kom tilbage, for det er jo en ond skade han har haft, men han har for fanden været klar i 4 måneder hvis jeg husker rigtigt. Og han er så meget giftigere end både Rossi, Llorente og Guille Franco. Hvad laver sidstnævnte overhodet på vores hold? Godt nok en god detalje han lavede mod United i starten af sæsonen, men han er jo røv og nøgler. Det er jo decideret til grin, at vores ellers dygtige træner holder ham helt ude af holdet.

De her problemer skal dermed ordnes, hvis vi nogensinde skal nå noget.
- Vores forsvar kan ikke klare, at blive efterladt af vores offensive backs. Skift dem alle sammen ud.
- Flere på holdet har høj alder. Senna, selvom han nok holder en 2, 3 år mere, Ibagaza, Pires, Nihat m.fl.
- Ny venstrekant.
- Nihat på toppen igen, sammen med Rossi.
- Rossi skal for helvede da holde op med at trække ind i banen for venstrekanten, for han er venstrebenet.
- Vi scorer alt for lidt og lukker for mange mål ind.
- Synes vi har en tendens til at lave fejl til sidst og sjovt nok også altid i perioden lige efter vi er kommet foran. Kør nu på for satan istedet for det fis.

Umiddelbart det eneste jeg helt kunne komme i tanke om, selvom det nok er en del alligevel. Vi spiller jo for det meste godt, med lækker boldomgang og godt tempo og har en dygtig træner, god økonomi og forholdvis god opbakning fra lokalbefolkningen på stadion. Thumbs Up

Btw. Jeg har nævnt det et par gange før, vi har sgu en fanklub i Finland. Det er for nice! Thumbs Up
Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #206: 08 Apr 2009, 00:45 »

Er du egentlig ikke lidt ensom i denne tråd, LFC?

Men btw. godt indlæg dér! Thumbs Up
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #207: 08 Apr 2009, 00:47 »

Jo, jeg er ekstremt ensom og det er skuffende, at der ikke er flere der holder med Spaniens sejeste hold. Jeg vil lære finsk og smutte ind på den finske fanklub istedet for. Tunge

Tak! Thumbs Up
Logged

KrookDale
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #208: 08 Apr 2009, 11:57 »

Jo, jeg er ekstremt ensom og det er skuffende, at der ikke er flere der holder med Spaniens sejeste hold. Jeg vil lære finsk og smutte ind på den finske fanklub istedet for. Tunge

Tak! Thumbs Up

Vi er nu andre der godt kan lide deres spillere og spilkoncept, men ja du må nok være deres eneste fan herinde Smiley

*Edit* bemærk min flotte pluralis majestatis..
Logged

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #209: 10 Maj 2009, 21:05 »

Point for 3 år i træk på Camp Nou og vi har dermed stadig en spinkel chance for at gå i CL næste sæson. Smiley Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010