home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23472
  1 Bruger, 1136 Gæster Online.

Nyeste Bruger: aarvi123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Villarreal C.F. tråden
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Villarreal C.F. tråden  (Læst 68218 gange)
-LFC-
Manager

Sv: Villarreal C.F. tråden
« Svar #105: 21 Apr 2008, 15:11 »

Nu må i andre tage og komme frem...jeg har jo lavet 6 indlæg i træk i denne tråd ( Opstemt )

-LFC-
Manager

« Svar #106: 25 Apr 2008, 19:50 »

Ja så blev det til indlæg nummer 7 i træk...Kom frit frem! Smiley

Nå, men så er det blevet tid til lidt rygter. Martin Caceres, vores unge forsvarstalent der pt. spiller i Recreativo Huelva, er åbenbart på vej til selveste Real Madrid. Jeg må indrømme, at jeg ikke har set Huelva spille, så er der en venlig sjæl der kan fortælle mig, hvor god han er?

El Kun
Landsholdsspiller

« Svar #107: 25 Apr 2008, 20:41 »

Hvad spiller han helt bestemt i forsvaret? i skulle nok forstærke jer på højrebacken..

Zulue
Manager

« Svar #108: 25 Apr 2008, 20:43 »

Hvad spiller han helt bestemt i forsvaret? i skulle nok forstærke jer på højrebacken..

Magne, det er ikke Villareal der køber en spiller...

-LFC-
Manager

« Svar #109: 25 Apr 2008, 20:47 »

Martin Caceres er en ung 21-årig centerforsvarer fra Uruguay, der er ejet af Villarreal, men lejet ud til Huelva. Han rygtes til bl.a. Real Madrid, men jeg synes det godt nok var en stor klub, så jeg ville høre om der var nogen der havde set ham spille og om han så evt. var god Smiley

-LFC-
Manager

« Svar #110: 26 Apr 2008, 22:09 »

Kæft jeg elsker Deportivo La Coruna lige nu! Thumbs Up Vinder vi i morgen er vi hele 4 point foran! Thumbs Up

ManUtd83
Manager

« Svar #111: 26 Apr 2008, 22:15 »

Kæft jeg elsker Deportivo La Coruna lige nu! Thumbs Up Vinder vi i morgen er vi hele 4 point foran! Thumbs Up

Det er da Barcelona du skulle elske. Det var dem der besluttede sig for at tabe.

-LFC-
Manager

« Svar #112: 26 Apr 2008, 22:26 »

Det er da Barcelona du skulle elske. Det var dem der besluttede sig for at tabe.
Det strider i mod min natur at elske Barcelona. Tunge

-LFC-
Manager

« Svar #113: 27 Apr 2008, 21:08 »

Åhhhh, vi er 4 point foran Barca. Opstemt

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #114: 27 Apr 2008, 21:23 »

Syntes det er trist Villarreal ikk bruger Matigol så meget :b- siger jeg fordi mine venner siger det .
Jeg har ikk set er Villarreal kamp i meget lang tid, da jeg ikk syntes de bliver vist særlig meget.

-LFC-
Manager

« Svar #115: 27 Apr 2008, 21:24 »

Nuijjj et mål Senna scorede: http://www.goalsarena.com/component/option,com_seyret/Itemid,146/task,videodirectlink/id,1963/lang,en/
Jeg holder fast i, at han er den bedste defensive midtbanespiller i verdenen lige pt. Thumbs Up

-LFC-
Manager

« Svar #116: 09 Maj 2008, 20:54 »

Nummer 2, nummer 2, nummer 2, hvem skal direkte i CL, det skal vi! Lålålålå Opstemt

Fuck. hvor er det flot gået! Thumbs Up

-Benja-
Gæst

« Svar #117: 09 Maj 2008, 21:06 »

Vil lige hjælpe dig lidt i denne debat -LFC- Smiley
Synes det er rigtigt gode af Villarreal i denne sæson, så står den på Champions League næste sæson. Vi kan vist alle huske da de var i semifinalen mod Arsenal, kunne godt lide den reportage der var i optakten til kampen. Efter man hørte baggrunden om klubben osv har jeg fulgt dem, ikke et af mine favorit hold, os så er det da dejligt at Jon Dahl spiller der Wink

Batistuta
Førsteholdsspiller

« Svar #118: 09 Maj 2008, 21:29 »

Nuijjj et mål Senna scorede: http://www.goalsarena.com/component/option,com_seyret/Itemid,146/task,videodirectlink/id,1963/lang,en/
Jeg holder fast i, at han er den bedste defensive midtbanespiller i verdenen lige pt. Thumbs Up

AAAHAHAHAHAHAHAHAHA HA

-LFC-
Manager

« Svar #119: 10 Maj 2008, 23:54 »

Villarreal C.F.

Ja sæsonen er jo snart overstået og ender med en fantastisk andenplads i La Priméra Divísion og en okay UEFA Cup ottendedelsfinale. Copa del Réy kan jeg ikke lige huske, hvordan gik, men vi prioriterede den ikke særligt højt ved jeg. Vi skal jo så ud og spille Champions League med et hold nogenlunde lig. dette.

Diego Lopéz
Venta/Angel - Gonzalo - Godin/Fuentes - Capdevilla
Cazorla - Eguren/Bruno - Senna - Pirés/Mati Fernandéz
Nihat - Franco/Jon Dahl/Rossi

Umiddelbart et fint hold, men alle hold på Villarreals størrelse kan jo forstærke sig. Vi er jo også lige blevet 10 gange så attraktiv et hold at spille for med den direkte plads i CL. Spørgsmålet er så bare, hvor vi skal forstærkes?  Vi har en fin målmandsbesætning med stærke Diego Lopéz som har stået flot i år og Viera som var førstekeeper et par år før Lopéz kom, så der er der ikke brug for nogle IMO. Venstreback kunne vi måske godt bruge en reserve for den suveræne spanske Capdevilla. Han har været helt suveræn og har domineret vores venstreback og har været uden skader hele året, men alle bliver jo skadede ind i mellem så en kompetent reserve ville være fint. På højrebacken har rutinerede Venta og Angél skiftedes pænt om spilletid, mens Josemi har stået i skyggen. Venta bliver ikke yngre, men har gjort det fint og Angel har også gjort det fint, så her mangler vi ikke noget. I centerforsvaret har Gonzalo spillet 16 ud af 17 kampe siden han kom tilbage fra en 6 måneders knæskade tror jeg det var i januar. Cygan, Fuentes og Godin har alle spillet en del kampe ved siden af ham. Fuentes og Cygan bliver ikke yngre og laver en gang imellem nogle dumme fejl, mens Godin stadig har meget at lære så en lidt mere rutineret makker til Gonzalo ville give vores forsvar noget.

Vores fløjbesætning er rigtig god. Vi har supertalentet Mati Fernandéz som supplement til rutinerede Robert Pirés der har været oppe på et højt niveau i år selvom han rundede de 34 i midten af sæsonen, men mon ikke han kan tage en enkelt sæson mere, hvis ikke så stor Matigol klar i kulissen. Cazorla har også gjort det rigtig fint og han kan godt blive til noget stort. Måske en backup til ham ville være fint. Vores centrale midtbane synes jeg har været perfekt. Senna har spillet en stor sæson og har fået comeback på det spanske landshold og ligner en favorit, hvis Spanien spiller med en defensiv midtbanespiller til EM. Egurén som jo kom på lån fra Hammerby i januar har overrasket mig rigtig meget og har sammen med Senna udgjort en perfekt og hårdtarbejdende defensiv midtbane. Synes vi burde købe ham, men det har jeg ikke hørt rygter om skulle ske. Unge og talentfulde Bruno står klar i baggrunden, men køber vi ikke Egurén så skal vi forstærke den plads synes jeg.

Vores angreb har imponeret mig utroligt meget. Mens Nihat har været meget sikker på sin plads, har han haft 3 kompetente makkere. De 2 rutinerede og kloge fodboldspillere Franco og Jon Dahl og det unge italienske supertalent Giuseppe Rossi. Nihat har spillet en utrolig flot sæson, men hans 3 makkere har alle spillet fint når de har fået chancen, så en forstærkning til angrebet er heller ikke nødvendig, medmindre en af dem tager væk.

Konklusion må være, at vi skal forstærke os med en centerforsvarer, en reserve til venstrebacken, en central midtbanespiller, evt. en venstrefløj, hvis Matigol rejser også en reserve til højrefløjen. Pellegrini får det bedste ud af dette hold så ham må vi for alt i verden ikke miste. Har ikke hørt rygter om salg, men har hørt rygter om Sol Campbell skulle være på vej, hvilket ville være at skyde sig selv i foden for Campbell er på vej ned og er ikke god nok til CL.

Til sidst vil jeg lige sige:

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010