home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  1 Bruger, 1203 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Heroes of Might & Magic 5
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: Heroes of Might & Magic 5  (Læst 3873 gange)
Gaylord
Førsteholdsspiller

Heroes of Might & Magic 5
« : 06 Mar 2006, 21:04 »

Hej alle.

Jeg har hørt at der snart skulle komme en 5'er, og det vil jeg da glæde mig til! Synes det er et kanon spil... meget simpelt og underholdende!  funny

Er der nogen der ved hvornår det kommer eller har andre oplysninger om spillet?

Thore
Manager

Sv: Heroes of Might & Magic 5
« Svar #1: 06 Mar 2006, 21:31 »

3'eren var kanont, men 4'eren var godt nok skuffende  Skuffet
Håber det næste bliver bedre, men regner med det værste, dog har et par af mine venner spillet betaen, og de syntes det var meget godt.

http://www.gamespot.com/pc/strategy/heroesofmightandmagicv/index.html?q=heroes%20of

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #2: 06 Mar 2006, 21:34 »

3'eren var kanont, men 4'eren var godt nok skuffende  Skuffet
Håber det næste bliver bedre, men regner med det værste, dog har et par af mine venner spillet betaen, og de syntes det var meget godt.

http://www.gamespot.com/pc/strategy/heroesofmightandmagicv/index.html?q=heroes%20of

Kan man downloade en demo eller hvordan? Synes ikke rigtig at jeg kan finde den...

Thore
Manager

« Svar #3: 06 Mar 2006, 21:39 »

Man kunne hente en beta version i en kort periode.
Men har læst et sted at der snart skulle komme en demo af det.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #4: 12 Mar 2006, 13:05 »

I HoM&M 5 er kampene i 3d(forhåbentligt valgfrit), og i modsætning til 4`eren, så har heltene deres eget felt, så de kan angribe men ikke selv angribes. Jeg håber, at udviklerne holder sig til koncepterne fra de forrige spil og ikke implementere alt muligt lir bare for syns skyld.

Dusty78DK
Manager

« Svar #5: 12 Mar 2006, 23:27 »

Jeg håber, at udviklerne holder sig til koncepterne fra de forrige spil og ikke implementere alt muligt lir bare for syns skyld.

Du er vidst optimist, hva'??  Wink  funny

Thore
Manager

« Svar #6: 16 Maj 2006, 22:18 »

Så kommer det snart, læste lige en anmeldelse i Gamereactor hvor det fik 8, han skrev også at fejlene fra 4'eren er rettet, så det skal nok blive godt  Thumbs Up

zadix
Juniorspiller
**

« Svar #7: 17 Maj 2006, 15:12 »

Der er en demo...

bare gå ind på www.mightandmagic.c om inde på deres forum  er der en del links til download steder

Thore
Manager

« Svar #8: 20 Maj 2006, 21:31 »

Har købt det nu og tja... det slår stadig ikk 3'eren, men det har den sædvanlige Heroes effekt, jeg tænker på at man bliver ved med og spille til langt ude på natten fordi man lige skal udforske endnu et område.

NooNoo
Landsholdsspiller

« Svar #9: 20 Maj 2006, 21:37 »

Grafisk har det fået en lille løftning og så er det sagt.. Gameplay stadig det samme og absolut intet nyt af nogen art.. Temmelig skuffet blev jeg nok da jeg smed det på

R O T R

Thore
Manager

« Svar #10: 20 Maj 2006, 21:38 »

jeg kan faktisk bedre lide den gamle grafik  Ubeslutsom

Thore
Manager

« Svar #11: 24 Maj 2006, 14:15 »

Nogen der er kommet langt i det?
jeg er kommet til den tredje bane i demon campaignen, syntes godt nok den svær  ticked off

TheBaune
Gæst

« Svar #12: 24 Maj 2006, 14:40 »

Nogen der er kommet langt i det?
jeg er kommet til den tredje bane i demon campaignen, syntes godt nok den svær  ticked off

Er også nået dertil. Smiley

Kan heller ikke klare den.  Sur

Thore
Manager

« Svar #13: 24 Maj 2006, 14:56 »

Er også nået dertil. Smiley

Kan heller ikke klare den.  Sur

Syntes den er skide træls, ens hovedby kan jo ikk bliver særlig meget opgraderet, og fjenden kommer rimlig hurtig med en super hær  Skuffet

Gaylord
Førsteholdsspiller

« Svar #14: 24 Maj 2006, 16:44 »

Har også købt det, og kan slet ikke få det til at virke ordrentligt. Grafikken sortner hver halve minut når jeg har spillet et stykke tid... vildt irriterende!

Så folk må endelig sige til hvis de vil købe det Wink

Sider: [1] 2 3 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010