home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:17:36 szukizek Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I går kl. 22:52:56 warmon Blogkonkur... [4] Journeyman - Transfer
I går kl. 22:35:06 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:13:07 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:04:42 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 22:02:27 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 112 Gæster Online.

Indlæg: 1132718 over 31370 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Heroes of Might & Magic 5
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Heroes of Might & Magic 5  (Læst 3676 gange)
TheBaune
Gæst
 
Sv: Heroes of Might & Magic 5
« Svar #15: 24 Maj 2006, 17:29 »

Syntes den er skide træls, ens hovedby kan jo ikk bliver særlig meget opgraderet, og fjenden kommer rimlig hurtig med en super hær  Skuffet

Og alle minerne ligger langt fra hovedbasen.
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Heroes of Might & Magic 5
« Svar #16: 24 Maj 2006, 17:46 »

Øvelse gør mester Smiley

Kender ikke til spillet, så skal i spørge mig om råd Grin
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Heroes of Might & Magic 5
« Svar #17: 24 Maj 2006, 23:53 »

Og alle minerne ligger langt fra hovedbasen.

Har faktisk fundet en taktik jeg tror der er god!

Start med og overtage den nartur bog der ligger i starten. Gå så kun efter og få udbygget den (og glem alt om din hovedby), og overtag minerne inden de "monstre" der bevogter dem er blevet for stærke på grund af alt det der druid haløjsa.
Det går faktisk meget godt for mig, det værste problem er dog dårlig morale, da natur folkene ikk rigtig kan lide dæmoner  Cool så er på jagt after en artifact er giver plus til morale.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

TheBaune
Gæst
 
Sv: Heroes of Might & Magic 5
« Svar #18: 25 Maj 2006, 11:46 »

Har den helt rigtige taktik. Start med at overtage naturbasen. Lynhurtigt går du op tl venstre. Når du når phoenixerne går du øst og dræber de "mage" der er. Når du så kommer til en sti igen, går du til vest, hen til nogle "earth elements" Når du har dræbt dem, går du mod vest indtil du møder grøns base. Den er meget dårligt bevogtet så den burde ikke være så svær. Så bygger du en masse på denne base (i ca. 2 uger), og går op til nordøst og smadrer deres sidste base.

Kilde: http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/1851065692/m/5091055444/r/5091055444#5091055444

PS: Husk at du skal have "Summon Creatures" magien.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Heroes of Might & Magic 5
« Svar #19: 25 Maj 2006, 13:38 »

Har den helt rigtige taktik. Start med at overtage naturbasen. Lynhurtigt går du op tl venstre. Når du når phoenixerne går du øst og dræber de "mage" der er. Når du så kommer til en sti igen, går du til vest, hen til nogle "earth elements" Når du har dræbt dem, går du mod vest indtil du møder grøns base. Den er meget dårligt bevogtet så den burde ikke være så svær. Så bygger du en masse på denne base (i ca. 2 uger), og går op til nordøst og smadrer deres sidste base.

Kilde: http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/1851065692/m/5091055444/r/5091055444#5091055444

PS: Husk at du skal have "Summon Creatures" magien.

Tja den virker ikk helt ved mig, de der earth elements slagtede da stor set hele min hær, efter den kamp kunne jeg ikk rigtig stille noget op med de andre, hvordan klarede du den?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

TheBaune
Gæst
 
Sv: Heroes of Might & Magic 5
« Svar #20: 26 Maj 2006, 23:43 »

Har klaret missionen.

Du skal bare bruge "weakness" magi på dem, og hvis det ikke hjælper, skal du bare lave "phantom forces" på din Succubus hele tiden.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Heroes of Might & Magic 5
« Svar #21: 26 Maj 2006, 23:52 »

Har klaret missionen.

Du skal bare bruge "weakness" magi på dem, og hvis det ikke hjælper, skal du bare lave "phantom forces" på din Succubus hele tiden.

Har klaret den, ellers tak for rådet.
Lige nu er jeg kommet til den 2 bane i undead campaing, den er ret træls.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

TheBaune
Gæst
 
Sv: Heroes of Might & Magic 5
« Svar #22: 27 Maj 2006, 00:26 »

Hvordan klarede du mission 4 i demon campaign ?
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Heroes of Might & Magic 5
« Svar #23: 27 Maj 2006, 00:27 »

Hvordan klarede du mission 4 i demon campaign ?

Hvad er det, det er for en?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

TheBaune
Gæst
 
Sv: Heroes of Might & Magic 5
« Svar #24: 27 Maj 2006, 00:47 »

Den hvor du skal ned i underverdenen og erobre en demonbase.
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Heroes of Might & Magic 5
« Svar #25: 08 Jun 2006, 20:27 »

Den hvor du skal ned i underverdenen og erobre en demonbase.

Kan desvære ikk lige huske den... Har du klaret den?
Selv sidder jeg fast i den campagne med undead.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

ElGuapo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Heroes of Might & Magic 5
« Svar #26: 08 Jun 2006, 21:28 »

Vil du vide mere? Så klik: http://www.heroesofmightandmagic.com/heroes5/heroesofmightandmagic5v.shtml

HoM&M 5 er, bortset fra grafikken, der er lysår foran tidligere versioner, det samme gode gammelkendte spil, som kendes fra forgængerne. Grafikken kræver dog sin maskine for at få en optimalt oplevelse. Jeg fornemmer, at AI`n er blevet skrappere, selvom det kun tog mig 4-5 timer at klare Haven kampagnen og halvdelen af Inforno kampagnen på normal sværhedsgrad. Heldigvis kan den jo sættes op.

Jeg er vældig godt tilfreds med spillet, og forventer adskillige søvnløse nætter fremover:-D
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Heroes of Might & Magic 5
« Svar #27: 08 Jun 2006, 21:35 »

Jeg syntes nu stadig 3'eren er den bedste udgave  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

cm-master
Gæst
 
Sv: Heroes of Might & Magic 5
« Svar #28: 08 Jun 2006, 21:41 »

Jeg syntes nu stadig 3'eren er den bedste udgave  Smiley

Har også 3'eren og 4'eren og overvejer og smide penge efter 5'eren men er det det værd?

CMM
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Heroes of Might & Magic 5
« Svar #29: 08 Jun 2006, 21:45 »

Har også 3'eren og 4'eren og overvejer og smide penge efter 5'eren men er det det værd?

CMM

Hvis du kunne lide 3'eren og 4'eren syntes jeg da du skulle købe det nye.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010