home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 925 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Røven af 4. Division!
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Røven af 4. Division!  (Læst 134205 gange)
Bademesteren
Manager

Sv: Røven af 4. Division!
« Svar #195: 27 Mar 2006, 10:31 »

Det kan kun tiden vise...  Forseglede Læber

Men når næsten 90% af stemmerne er sat på, at jeg skal blive på Watnall Road, så kan jeg godt se hvor alting peger henad...

Derfor har jeg sendt en pressemeddelelse ud, der pænt fortæller at jeg er glad for at blive kædet sammen med to så store og traditionsrige klubber, men at jeg ville skuffe alt for mange ved min afgang i Hucknall, hvorfor jeg bliver her min. kontraktperioden ud...

Samtidig har flere af de oprindelige spillere i førsteholdstruppen forladt os, da de ikke havde fået tilbudt nye kontrakter.

Det er derfor et farvel til så markante spillere, tidligere profiler og topscorere som:

Mark Ward - angriber - 47 kampe, 21 mål, 5 assists
Robert Gill - angriber - 71 kampe, 37 mål, 20 assists - topscorer 05/06
Joe Taylor - forsvarer - 54 kampe, 1 mål, 1 assist
Steve Palmer - offensiv midt - 119 kampe, 33 mål, 23 assists - anfører siden 06/07
James Lindley - målmand - 95 kampe, 77 mål sluppet ind, 50 clean sheets
Aaron Ryan - back - 56 kampe, 4 mål, 5 assists
Kyle McDermott - wing, 55 kampe, 2 mål, 13 assists

Det betyder at der nu kun er 3 spillere tilbage i truppen, fra det oprindelige hold.

De 3 er: Joe McShane, Eugine Francis og Alistair Asher, som alle er forsvarsspillere...

Med så mange spillere ud af truppen, skal der også nogen den anden vej.

Vi arbejder pt. på højtryk for at forstærke truppen med fornuftige spillere til fornuftige priser. Vi har hele £5.500.000 til indkøb, men kan kun tilbyde £4.800 i ugeløn, hvilket indskrænker feltet af interesserede spillere.

Derfor er vores fokus stadig på spillere, der enten er i overskud i andre klubber og dermed sat til salg eller spillere, som simpelthen ikke har fået fornyet kontrakten.

Det gør os lidt til en skraldespand, kan man sige, men vi tror på at det er vejen frem for os...

Jeg vil løfte sløret for én af de spillere, som vi pt. forhandler med, da jeg tidligere har nævnt hans navn i en anden tråd på forummet.
Lykkedes det at signe ham, så har vi en stjerne i Hucknall Town, nemlig den colombianske offensive midt Cárdenas!   Shockeret
« Seneste Redigering: 27 Mar 2006, 10:34 af Bademesteren » Logged

United-styrer
Gæst

« Svar #196: 27 Mar 2006, 10:44 »

Godt, at du bliver i Hucknall Thumbs Up

Det lyder spændende med Cardenas. Han kan blive guld værd.

ZhotLog
Gæst

« Svar #197: 27 Mar 2006, 13:15 »

Rigtig godt at se du bliver i Hucknall Town  Smiley Det havde jeg selvfølgelig også stemt på  Thumbs Up
Har du virkelig £5.500.000 til transfer? og £4.800 til løn?HuhHuh det er da SYGT ! I Hartlepool må jeg nøjes med £100.000 ! I Coca Cola Championship  Græder Fucking nærige svin af en bestyrelse!  ticked off ticked off og jeg har også kun £4.800 til lønninger! jeg er forhelvede da tæt på at rykke op!  ticked off ticked off ARRRG
Cardenas ser syg ud  Thumbs Up held og lykke.. det kan dog godt blive svært med arbejdstilladelse i england... selv Ronaldinho   (før PSG) måtte i sin tid sande at det er svært at blive accepteret i england!  Sur
« Seneste Redigering: 27 Mar 2006, 13:19 af ZhotLog » Logged

Dusty78DK
Manager

« Svar #198: 27 Mar 2006, 14:08 »

De økonomiske rammer ser meget lovende ud. Spørgsmålet er så om dit hold har street-credit nok til at nogen vil skifte til Hucknall og nøjes med £4.800 i løn. Men en god Manager peljer også at kunne snuse morgendagens stjerner op.  Wink

SirToby
Manager

« Svar #199: 27 Mar 2006, 15:26 »

God nyhed. Held og lykke med sæsonen i Championship.

Smith
Gæst

« Svar #200: 27 Mar 2006, 16:43 »

Du har da skiftete status til professionel ikke?

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #201: 27 Mar 2006, 16:52 »

Du har da skiftete status til professionel ikke?

Jep. Står tidl. i tråden, kan ikke lige finde siden.

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

cube
Manager

« Svar #202: 27 Mar 2006, 21:25 »

Havde du overskud i regnskabet efter de to første sæsoner?
Jeg spiller med Weymouth og har det grusomste underskud på trods af oprykning.

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Thore
Manager

« Svar #203: 27 Mar 2006, 21:27 »

Havde du overskud i regnskabet efter de to første sæsoner?
Jeg spiller med Weymouth og har det grusomste underskud på trods af oprykning.

Weymouth er direkte skumle i mit spil, de har rykket op hver år, og jeg skal til og i gang med 4. sæson  Shockeret

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

cube
Manager

« Svar #204: 27 Mar 2006, 21:35 »

Weymouth er direkte skumle i mit spil, de har rykket op hver år, og jeg skal til og i gang med 4. sæson  Shockeret

Galt Shockeret!
Ved du: er der nogen måde at undgå underskud på, andet end at afskedige spillere? Jeg holder mig indenfor mit lønbudget, men taber alligevel ca. 100.000 hver uge.
« Seneste Redigering: 27 Mar 2006, 21:37 af cube » Logged

Thore
Manager

« Svar #205: 27 Mar 2006, 21:40 »

Tja den er jo svær, i mit Eastbourne spil har jeg kørt med overskud, selvom jeg har overskredet mit lønbudget.. måske skal du håbe på en oprykning, og nogle flere tilskuer.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

cube
Manager

« Svar #206: 27 Mar 2006, 21:45 »

Tja den er jo svær, i mit Eastbourne spil har jeg kørt med overskud, selvom jeg har overskredet mit lønbudget.. måske skal du håbe på en oprykning, og nogle flere tilskuer.

Super irriterende  Ubeslutsom ja, eller også må jeg bare håbe på et tilbud fra en anden klub.
Nu fik jeg forresten lige en såkaldt kapitalindsprøjtnin g på 1,8 mio. kr, men økonomien ligger stadig på 4 mio. i underskud...
Hvor mange tilskuere har du forresten til dine kampe?

Zone 43
Manager

« Svar #207: 27 Mar 2006, 21:54 »

Hvad med evt. at udvide stadionet, så der kan komme flere tilskuere til og dermed flere penge  Wink

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Thore
Manager

« Svar #208: 27 Mar 2006, 21:55 »

i første sæson lå gennemsnittet på ca. 800. Da jeg rykkede op faldt det underligt nok til det halve, men i 3 sæson var det dog kommet op på ca. 1300.
Jeg er lige rykket op igen, så håber ikk der sker det samme, som ved sidste oprykning.

cube
Manager

« Svar #209: 27 Mar 2006, 21:55 »

Hvad med evt. at udvide stadionet, så der kan komme flere tilskuere til og dermed flere penge  Wink

Har ikke pengene til at udbygge det :\

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010