home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 792 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Røven af 4. Division!
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Røven af 4. Division!  (Læst 134285 gange)
Bademesteren
Manager

Sv: Røven af 4. Division!
« Svar #120: 20 Mar 2006, 19:37 »

Den kamp må have givet mange penge  Thumbs Up

Det gjorde den nu ikke...

Fik £20.000 i præmiepenge.

Som du kan se kom der kun 2.900 til kampen og den slog ingen indtægtsrekord, hvilket betyder at det har været under 50.000 i entreindtægter...

Dusty78DK
Manager

« Svar #121: 20 Mar 2006, 20:18 »

Nå, ja, én ting er penge, en anden ting er sportslig succes. Fedt at du tog de store skalpe.

Spillede du mere defensivt end din standardopstilling? 

Bademesteren
Manager

« Svar #122: 20 Mar 2006, 20:25 »

Nå, ja, én ting er penge, en anden ting er sportslig succes. Fedt at du tog de store skalpe.

Spillede du mere defensivt end din standardopstilling? 

Den taktik jeg brugte de første 3 sæsoner gik på, at jeg var afventende overfor modstanderne, nu vil jeg gerne presse dem i deres opspil og det var dét jeg ikke turde mod Leeds og derfor brugte den gamle taktik i den kamp.

Men jeg finjusterer stadig den nye taktik, som jo kører på udebane, men ikke helt så godt på hjemmebane...

Dusty78DK
Manager

« Svar #123: 20 Mar 2006, 20:28 »

Den taktik jeg brugte de første 3 sæsoner gik på, at jeg var afventende overfor modstanderne, nu vil jeg gerne presse dem i deres opspil og det var dét jeg ikke turde mod Leeds og derfor brugte den gamle taktik i den kamp.

Men jeg finjusterer stadig den nye taktik, som jo kører på udebane, men ikke helt så godt på hjemmebane...

Man kan sige at det heller ikke nødvendigvis er en fordel at spille tilbageholdende mod et godt hold. Jo mere du stresser dem og presser dem fysisk, jo større er chancen for at de begår fejl.

Bademesteren
Manager

« Svar #124: 20 Mar 2006, 20:40 »

Stopfyldt stadion i lokalbrag!

Vi har en gang mødt det lokale storhold fra Nottingham forest, nu er det så en anden Nottinghamklub, nemlig Notts County, der stiller op til kamp.

Notts County er verdens ældste fodboldklub og at den hører hjemme i Nottingham, som jo kun ligger få km. fra Hucknall og watnall Road, som kampen skal spilles på, gør kun matchen endnu mere spændende.

Selve kampen er fantastisk for os!

Det er den mest overbevisende kamp på hjemmebane i denne sæson, hvor vi jo prøver at indføre lidt presspil, så modstanderne ikke får så meget betænkningstid i deres opbygningsspil.

Vi piller simpelthen Notts County fra hinanden i denne kamp og det er foran et rekordstort publikum.

Hele 4.962 mennesker har fundet vej til stadion denne efterårsdag, hvilket betyder at der kun var 38 ledige pladser på lægterne...

Tilskuertallet giver iøvrigt £65.000 i entreindtægter, hvilket også er rekord - Huhej hvor det går!  Smiley

Bademesteren
Manager

« Svar #125: 20 Mar 2006, 20:47 »

Man kan sige at det heller ikke nødvendigvis er en fordel at spille tilbageholdende mod et godt hold. Jo mere du stresser dem og presser dem fysisk, jo større er chancen for at de begår fejl.

Ja, men hvis de er klart bedre end os, så har de også evnerne til at spille "udenom" presset...

Dusty78DK
Manager

« Svar #126: 20 Mar 2006, 22:46 »

Fedt at du slog "storebror"  Wink

Hvad angår press, så ikke nødvendigvis. Pres, pres og atter pres var nøglen bag min sikre sejr med Genoa over Seina, der ligger to divisioner over ...  Hævet Øjenbryn

Bademesteren
Manager

« Svar #127: 21 Mar 2006, 09:05 »

Fedt at du slog "storebror"  Wink

Hvad angår press, så ikke nødvendigvis. Pres, pres og atter pres var nøglen bag min sikre sejr med Genoa over Seina, der ligger to divisioner over ...  Hævet Øjenbryn

Nu forsøgte jeg mig så med presspillet, da vi stod overfor Wigan i 3. runde af Carling Cup.

Vi havde kun 45% af spillet og de havde dobbelt så mange chancer som os, så at vi tabte 2-0 var ganske fortjent...

cube
Manager

« Svar #128: 21 Mar 2006, 13:55 »

Hvordan gør du så du har et billed i den ene side og skrift i den anden ud for hinanden?

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Icemann
Lilleputspiller
*

« Svar #129: 21 Mar 2006, 13:57 »

Ja, men jeg håber på udebane, da jeg stadig ikke er tryg ved hjemmebanetaktikken ...

Iøvrigt har jeg så trukket Leeds, som jeg møder på hjemmebane...

Att.: Icemann: Jeg har alle engelske ligaer med og spiller med large db.

Hvorfor iøvrigt?  Huh

Fordi at jeg tænkte på at jeg måske slev ville starte et spil, også ville jeg godt lige vide om du havde andre ligaer med og om du havde loadet spillere fra andre land Wink

Bademesteren
Manager

« Svar #130: 21 Mar 2006, 14:06 »

Hvordan gør du så du har et billed i den ene side og skrift i den anden ud for hinanden?

Kig i guidesektionen, der er en del gode råd om billeder i forumet  Thumbs Up

wirenfeldt
Gæst

« Svar #131: 21 Mar 2006, 23:58 »

Drop snakken nu og fyr op for endnu et genialt indlæg ! Smiley Sorry, men er lidt små afhængig Opstemt

Metsu1
Manager

« Svar #132: 22 Mar 2006, 00:08 »

Drop snakken nu og fyr op for endnu et genialt indlæg ! Smiley Sorry, men er lidt små afhængig Opstemt

Ja, drop nu snakken, vi skal snart have nyt fra Hucknall  Wink

Hvorfor er FM så vanedannende??  Thumbs Up

Dusty78DK
Manager

« Svar #133: 22 Mar 2006, 10:54 »

Ja, drop nu snakken, vi skal snart have nyt fra Hucknall  Wink

Hvorfor er FM så vanedannende??  Thumbs Up

Der er skjulte beskeder i spillet.  Wink

Metsu1
Manager

« Svar #134: 22 Mar 2006, 11:20 »

Der er skjulte beskeder i spillet. Wink

Hehe, er vi over i noget ala Da Vinci Mysteriet, med nogle skjulte beskeder, der skal hjælpe os i vores søgen på evig sejr?? For det er vel det det hele drejer sig om, at ramme det perfekte, det ultimative spil, hvor alt går op i en højere enhed....... Okay, nu bliver jeg måske en smule for filosofisk  Grin

Hvilke beskeder har du fundet, Dusty??

Nå, alt det her snik snak ændrer ikke på, at vi vil have nyt fra Hucknall  Thumbs Up

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010