home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  0 Brugere, 954 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Røven af 4. Division!
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Røven af 4. Division!  (Læst 134342 gange)
wirenfeldt
Gæst

Sv: Røven af 4. Division!
« Svar #75: 14 Mar 2006, 23:46 »

Jamen det er jo fantastisk så, krydser fingrer for at de tager sig sammen Peace

- Tillykke med sejren..

ZhotLog
Gæst

« Svar #76: 15 Mar 2006, 09:41 »

Bademester! det her er klart den sjoveste og mest interessante blog herinde!!  Thumbs Up

Keep Up The GOOOOOOOOOD Work  Opstemt

Dusty78DK
Manager

« Svar #77: 15 Mar 2006, 13:00 »

Ha-ha ja, det kan da godt være, at spillerne synes at vores faciliteter er for ringe... Har iøvrigt bedt bestyrelsen om bedre træningsfaciliteter, hvilket de godt kunne se fornuften i. Så nu er spørgsmålet bare, hvornår de så får fingeren ud  Grin

Priserne er gratis  Wink

Uha, ja, det er altid penge det står og falder med ... også i fodbold.

Håber det hele kommer til at flaske sig for dig!  Thumbs Up

Thore
Manager

« Svar #78: 15 Mar 2006, 13:42 »

Kanon sejer  Thumbs Up

Hvem venter så i næste runde?

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Bademesteren
Manager

« Svar #79: 15 Mar 2006, 14:01 »

5. januar 2008:

Vikingerne indtager England igen!

Vi har fået fortalt og læst en del om vikingernes togter til England. men idag har vi set det med vores egne øjne!

Haraldur Gudmundsson, som her ses i sin hidtil eneste landskamp for Island, fik efter kun 3 dage i Hucknall, sin debut for holdet, der havde hele 4 skandinaviske spillere i truppen til dagens kamp.

Og hvilken debut... Vikingen skal kun bruge 18 min. på banen, før han scorer sit første mål for klubben. Han er købt til at forsvare Hucknall, men at han også kan score viste han idag.  Haraldur er 189 cm og har en springkraft på 17. det vidner en del om, at han kan være en trussel i luftrummet, hvilket vi allerede var klar over.

Men målet var ikke på hovedstød efter en dødbold, som forudset...

Nej, mindsandten om ikke Haraldur efter et massivt press på dagens modstandere, er rykket med frem mod deres straffesparksfelt og fra 25m sparker bolden op i det lange hjørne - Et fantastisk mål i en fantastisk debut!

Kampen mod MK Dons endte med en syngende lussing til gæsterne på hele 6-1. MK Dons kom på 2-1 et kvarter efter pausen.

Desværre for dem, valgte deres højre wing Kamara, at tage med hænder i eget felt og der blev korrekt dømt straffespark til os. Jeg kunne se spillerne tale om hvem der skulle tage sparket og må indrømme, at jeg blev noget overrasket, da det var Vikingen der stod frem og sikkert sparkede bolden i nettet til en 3-1 føring.

2 mål i en debut, af en forsvarsspiller, er fænomenalt og han fik da også karakteren 9 for sin præstation.

Iøvrigt lagde Burke op til 3 scoringer og endnu mere vigtigt, så blev sæsonrekorden på tilskuersiden slået igen.

Denne gang var hele 4.341 tilhængere dukket op, hvilket giver en indtægt på hele £40.000  Wink

ZhotLog
Gæst

« Svar #80: 15 Mar 2006, 14:52 »

Rigtig god spiller ser det ud til, vikingen altså. Opstemt
Jeg har selv startet en karriere i en mindre klub i England, dog ikke helt så langt nede som Hucknall!
Jeg har nemlig taget Hartlepool i den engelske 2. division. Midt i februar ligger vi på en flot 2. plads, men 9-2. pladsen har kun 3 points forskel  crazy Vi håber på en direkte oprykning uden play off, da vi har det med at tabe de vigtige kampe  funny
Held og lykke med Hucknall og "Vikingen"

Mudski
Reserveholdsspiller

« Svar #81: 15 Mar 2006, 14:59 »

Jeg synes ski det er flot du har fået lokket sån en relativ god spiller til sån en lille klub.  Thumbs Up
ved godt han ikk koster så meget men ser man på hans tal er de egentlig ok

Barcelona

Bademesteren
Manager

« Svar #82: 15 Mar 2006, 19:43 »

Jeg synes ski det er flot du har fået lokket sån en relativ god spiller til sån en lille klub.  Thumbs Up
ved godt han ikk koster så meget men ser man på hans tal er de egentlig ok

Med den start han lavede dér, så tror jeg også at han bliver en succes.

Han spillede jo i den lille norske klub Aalesund, hvilket jeg tror er grunden til, at jeg kunne fange hans interesse og lokke ham til England...

wirenfeldt
Gæst

« Svar #83: 15 Mar 2006, 21:13 »

KANON! Opstemt Succés er fedt, hva'?  Cool Men tillykke med den flotte, store sejr og ikke mindst THE VIKING !

Bademesteren
Manager

« Svar #84: 15 Mar 2006, 23:12 »

Kanon sejer  Thumbs Up

Hvem venter så i næste runde?

Det hele faldt lidt til jorden, da jeg røg ud allerede i den næste runde. Havde ellers håbet på, at jeg kunne nappe et par store "skalpe".

Røg ud til et eller andet hold fra ligaen over mig, måske Rotherham, kan ikke lige huske det  Forlegen

Dusty78DK
Manager

« Svar #85: 16 Mar 2006, 14:14 »

Ah, det var ærgerligt. Men du kan hævne dig ved at nå play-off i denne sæson.  Djævel

Bademesteren
Manager

« Svar #86: 16 Mar 2006, 20:43 »

20. februar 2008:

Kort update!

Synes lige at jeg ville give jer lidt oplysninger om, hvordan livet går i Hucknall og omegn.

I kan her se hvordan hver enkelt spiller har klaret sig i sæsonens første 35 kampe. Vikingen er nået op på 8 kampe og har lagt sig i spidsen, når det gælder gennemsnitskarakter .

Både Ståhl og Burke følger dog godt efter og så har de immervæk også holdt deres snit i en del flere kampe. Men jeg kan kun være tilfreds med indsatsen fra dem alle 3.

Tom Pope og Delroy Facey fører klubbens scoringsliste, som eller er jævnt fordelt over mange af spillerne. Det er dog rimeligt bemærkelsesværdigt, at Pope er topscorer, da han ikke er fast mand i startopstillingen.

Svenske Mattias Karlsson ligner da også en spiller, der har tænkt sig, at blande sig i striden om scoringssnit over spillede kampe.

Iøvrigt kan I se, at vi har været inde i en rigtig god stime rent resultatmæssigt, hvilket er blevet belønnet med en foreløbig førsteplads i ligaen. Det betyder at de grønne oprikningslamper igen er tændt og vi håber, at kunne holde den gode position sæsonen ud.

Desværre har jeg dog bemærket, at de dårlige stimer er lidt længere i denne liga, så sådan en skal vi helst undgå for at oprykningen kan blive en realitet.

Det var alt for denne gang drenge. I kommer bare med kommentarer  Thumbs Up

Thore
Manager

« Svar #87: 16 Mar 2006, 20:49 »

Det køre bare derud af  Thumbs Up
Har der ikk været noget interese fra de støreklubber? altså jeg tænker på nogle der vil have dig som manager.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Dusty78DK
Manager

« Svar #88: 16 Mar 2006, 20:51 »

Det køre bare derud af  Thumbs Up
Har der ikk været noget interese fra de støreklubber? altså jeg tænker på nogle der vil have dig som manager.

Det burde de!!

Hvad med et SS af dine manager-stats??  Kys

Bademesteren
Manager

« Svar #89: 16 Mar 2006, 21:10 »

Der har været masser af fyringer, men endnu har ingen forhørt sig omkring mig  Græder

Jeg tror heller ikke at jeg vil skifte, selvom jeg for sjov søgte jobbet i Manchester United, da Ferguson blev fyret op til jul...

Her er mine managerstats:

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010