home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 1007 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Røven af 4. Division!
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Røven af 4. Division!  (Læst 134381 gange)
Metsu1
Manager

Sv: Røven af 4. Division!
« Svar #30: 08 Mar 2006, 18:47 »

Ultimate skinnet er lige præcis - The Ultimate.

Det kan kun anbefales, men nok om det, jeg synes det er en kanon blog, du har banket sammen her, Bademesteren og personligt regner jeg med en ny oprykning fra din side i denne sæson  Wink

Bademesteren
Manager

« Svar #31: 08 Mar 2006, 20:27 »

Ultimate skinnet er lige præcis - The Ultimate.

Det kan kun anbefales, men nok om det, jeg synes det er en kanon blog, du har banket sammen her, Bademesteren og personligt regner jeg med en ny oprykning fra din side i denne sæson  Wink

Det er nok lige at skyde for højt, men jeg vil kæmpe for det  Smiley

Bademesteren
Manager

« Svar #32: 08 Mar 2006, 23:01 »

7. september 2006

Kort update på spillertruppen.

Det er efter lange forhandlinger endelig lykkedes mig, at hente en forsvarer til klubben. Han hedder Pat Kanyuka og er bare 19 år. Han er selvfølgelig købt som en fremtidens mand, men også som en erstatning for den solgte Heathcote.

Pat har ikke fået den bedste start i klubben, men hele Hucknall Town FC er alligevel stolte af ham, da han er blevet kaldt op til A-landsholdet.

Han er noteret som englænder, men har dobbelt nationalitet og det er netop hans andet hjemland, der har valgt at indkalde ham til landsholdssamling.

Vi håber allesammen, at han vil gøre det godt og blive belønnet med en debut i landsholdstrøjen for... Democratic Republic of Conco!

Thore
Manager

« Svar #33: 08 Mar 2006, 23:21 »

Han ser da ganske fornuftig ud, af at du er så langt nede.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

wirenfeldt
Gæst

« Svar #34: 09 Mar 2006, 08:44 »

Tillykke med liga-sejren ! Jeg skal da love for at du har fået en okay spiller til klubben, hvad angår Pat Kanyuka. Smiley
Hvad er målet så for næste sæson? Overlevelse eller oprykning? Smiley

Bademesteren
Manager

« Svar #35: 09 Mar 2006, 09:10 »

@ Thore og Wirenfeldt:

Ja, ham Pat skal nok klare den, selom hans start ikke lige var så god. Kan oplyse at han allerede efter at der er blevet spillet 9 runder i ligaen, har tilkæmpet sig en stamplads.

Ikke mindst fordi, han er hovedstødsstærk, men også fordi han er truppens 2. bedste til at sparke frispark.

Ang. denne sæsons mål, så se mit indlæg fra igår kl. 17:00  Wink

Iøvrigt er man faste mand på højre wing, Kyle McDermott, kommet slemt til skade. han har brækket benet og er ude i 4-6 mdr!  Græder

Det er dog den plads, hvor jeg er bedst besat, så jeg skal nok finde en anden, der kan spille den højre fløj.

Det lykkedes heldigvis mit 2.hold at ryge ud af FA-Cup'en allerede i 1.runde, så jeg ikke skal bruge unødvendige kræfter på disse ligegyldige kampe.

Som sagt er der mange hold i Conference League, hvorfor vi skal have kræfter til alle 46! kampe, hvis vi Hucknall skal gøre sig håb om en god placering...

Der har været fremgang at spore i tilskuertallene. Faktisk lyder sæsonrekorden på fantastiske 2.439 besøgende på Watnall Road. Det gennemsnitlige tilskuertal hedder pt. 1.414 og det har betydet, at vi har kørt med overskud i denne sæson. Klubbens kassebeholdning er derfor kommet i plus med hele £29.190.

Som lovet vil jeg give jer en guidet tour rundt i de faciliteter, som jeg omgiver mig med herovre i England.

Det vil foregå på den måde, at jeg smider et link til jer, som vil vise lidt fra klubben, hvis I lige venter tålmodigt et ½ minuts tid. Der er selvfølgelig flere links, så ikke noget med at snyde og klikke videre fra den side, som I kommer til...Så er I nemlig tarvelige  Skuffet

Først velkommen til Hucknall Town FC og det første I ser her er selvfølgelig vores foyer - altså indgangen til klubhuset:

Går vi lidt hen ad gangen, kommer vi til vores Bestyrelseslokale.

Fortsættelse følger...

« Seneste Redigering: 09 Mar 2006, 13:35 af Bademesteren » Logged

Bademesteren
Manager

« Svar #36: 09 Mar 2006, 13:34 »

Endelig en midtbaneforstærknin g:

Det er endelig lykkedes at få en offensiv midtbanespiller til klubben!

Der er tale om svenskeren Patrik Ståhl, der kommer på en fri transfer.

Fik færden af ham i sommerpausen, hvor jeg første gang tog kontakt til hans agent. Både Patrik og agenten var positive fra start af, men kunne først indgå en aftalegældende fra december...

(Har haft ham i et spil med NFA, hvor han klarede det godt i Viasat Sport Divisionen, så det håber jeg også han kan gøre her.)

Bademesteren
Manager

« Svar #37: 09 Mar 2006, 21:49 »

10. december 2006

Det går ganske godt i Conference League.

Efter halvdelen af turneringskampene er spillet, ligger holdet nr. 1 og vi styrer mod endnu en titel.

Desværre er jeg blevet nødt til at sælge den reservekeeper, som jeg hentede sidste sæson, da han ikke vil nøjes med en plads på bænken og derfor ikke ville forlænge sin nuværende kontrakt, der udløber til sommer.

Jeg valgte at sætte ham til salg i håb om, at få lidt penge i kassen til transfer. Den var nemlig ganske tom...

Adam Capp valgte ud af flere tilbud, at acceptere det fra Ashton United, hvilket indbringer os £4.000, hvoraf jeg må bruge de £3.000, som jeg så skal på jagt efter en ny målmand med.

Two
Gæst

« Svar #38: 09 Mar 2006, 22:14 »

Tillykke med sejren i sidste sæson, og den gode start du har fået på den nye. Jeg følger intenst med.. Opstemt

Dusty78DK
Manager

« Svar #39: 09 Mar 2006, 22:16 »

Hvad sker der i den lille klub?

Er du ved at blive topklubstræner??  Wink

Okay, seriøst, det er skide godt gået.

wirenfeldt
Gæst

« Svar #40: 10 Mar 2006, 00:33 »

Har forresten tjekket dine taktikker ud, ser ganske fornuftigt ud, og vi kan jo se at de virker Smiley
- overvejer at prøve dem med et lille hold selv, hvis det er iorden ? Smiley

arsenalistic
Manager

« Svar #41: 10 Mar 2006, 01:50 »

Super fedt initiativ med rundturen i klubbens faciliteter Bade!  Thumbs Up

Go you Gunners!

Bademesteren
Manager

« Svar #42: 10 Mar 2006, 08:10 »

Har forresten tjekket dine taktikker ud, ser ganske fornuftigt ud, og vi kan jo se at de virker Smiley
- overvejer at prøve dem med et lille hold selv, hvis det er iorden ? Smiley

Selvfølgelig er det iorden, hvis jeg ville holde dem for mig selv, ville det ha' været en dårlig idé, at smide dem op til download  Wink

Men husk nu, at den ude- og hjemmebanetaktik, der ligger til download er til midterhold og opefter, så de skal justeres mht. closing down og tempo og passingstyle, for ellers kan spillere fra eksempelvis Hucknall ikke følge med.  Grin
« Seneste Redigering: 10 Mar 2006, 13:05 af Bademesteren » Logged

wirenfeldt
Gæst

« Svar #43: 10 Mar 2006, 10:54 »

Okay, jamen mange tak Wink
Skal bare lige finde tiden til det..
Forresten, jeg har lige læst en historie i engelsk, hvor Hucknall var nævn! Shockeret Smiley

Bademesteren
Manager

« Svar #44: 10 Mar 2006, 13:19 »

04. februar 2007

Længe siden sidst, men jeg kan oplyse, at det ser positivt ud i Hucknall…

Alt tyder på en oprykning og dermed at vi går lige gennem Conference League første år. Man skal selvfølgelig ikke skyde skindet før bjørnen er solgt, (eller hvad det nu hedder) men jeg tror på at vi kan klare skærene, selvom der stadig er 15 kampe tilbage i ligaen. Én ting er sikkert, vi har spillet rigtigt godt og indtil videre fortjent den førsteplads, men skulle uheldet være ude efter os, så er det bare op på hesten igen næste år.

Som tidligere nævnt, har Martyn Burke været i søgelyset hos flere af de store klubber. Lige inden transfervinduet lukkede modtog vi et tilbud fra selveste Sunderland på ham.

De ville give £1.500.000, 25% af næste salg og en træningskamp oven i hatten for ham. Han stod jo til en pris på £2.000.000 og jeg ville gerne have de penge i kassen ved et salg. Derfor svarede jeg tilbage, at Sunderland skulle ryste op med de 2 mio. og ikke andet. Det fik dem desværre til at stikke af med halen mellem benene, så ingen penge til os – til gengæld har vi stadig guldfuglen.

Jeg skylder jer i øvrigt en kort præsentation af selve byen. Hucknall blev grundlagt i årene omkring 1295 og ligger kun 10-11 km. Nord-vest fra Nottingham og er vist på kortet med et 1-tal.

Vi befinder os altså i et historisk område, som de fleste nok kender fra legendefortællingen om Robin af Locksley. Fra byen er der derfor heller ikke særlig langt til Sherwoodskoven, som vi også kender fra historien om Robin Hood.

I Hucknall bor der omkring 25.000 mennesker og det skulle efter sigende være en livlig handelsby i dag. Tidligere har det været en decideret mineby, men det er der ikke meget tilbage af længere.

Sidst men ikke mindst vil jeg da lige vise jer byens varetegn, der må siges at være kirken her, som efter sigende skulle være opført i etaper fra det 12. til det 14. århundrede.

Nok om det, tilbage til rundvisningen i selve klubben.

Her har vi vores såkaldte Concert Room, som bruges til rigtigt mange arrangementer. Eksempelvis de årlige præsentations- eller afslutningsfester.

http://www.bbc.co.uk/nottingham/360/sport/clubs/hucknall_town/concert_room.shtml

Vores lille klub har da også sin egen shop. Den er ikke så prangende som I kan se, men den er der da.

http://www.bbc.co.uk/nottingham/360/sport/clubs/hucknall_town/club_shop.shtml

Det var alt for denne gang, håber I syntes om det…
« Seneste Redigering: 10 Mar 2006, 13:27 af Bademesteren » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010