home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
09 Jan 2025, 18:03 g00n Blogs Minimalistic 2020
06 Jan 2025, 20:57 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
06 Jan 2025, 19:25 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
06 Jan 2025, 11:47 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23490
  1 Bruger, 825 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejdevanaha...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Røven af 4. Division!
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Røven af 4. Division!  (Læst 134401 gange)
Dusty78DK
Manager

Sv: Røven af 4. Division!
« Svar #15: 06 Mar 2006, 16:57 »

Øv bøv med den målmand. Det var skide ærgerligt.

Men hey, det ser ud som om du ellers har okay styr på det.

Held og lykke!  Thumbs Up

Bademesteren
Manager

« Svar #16: 06 Mar 2006, 17:43 »

Øv bøv med den målmand. Det var skide ærgerligt.

Men hey, det ser ud som om du ellers har okay styr på det.

Held og lykke!  Thumbs Up

Mon ikke vi klarer den, forventningerne er jo små.

Er du ved at skifte fra Australien?

Thore
Manager

« Svar #17: 06 Mar 2006, 18:18 »

Rigtig god blog, bliver spændende og følge.
Skal da lige love for du er uheldig med dine målmænd.

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Bademesteren
Manager

« Svar #18: 06 Mar 2006, 21:56 »

27. januar 2006

Der er gået en rum tid siden jeg sidst har skrevet.

Vi har måtte klare os med vores ene keeper og så ham den 17-årige "grå" keeper frem til forleden, hvor købet af Adam Capp endelig gik igennem.

Det er miningen at han skal være 2. keeper i klubben, hvilket betyder bænkeplads i de fleste ligakampe, men spilletid i alt hvad der hedder cups. Sådan er det for alle mine reservespillere, som jeg på den måde holder igang og forhåbentlig udvikler uden at tabe for mange værdifulde points i ligaen.

Hele efteråret og frem til nu har jeg forsøgt at få fat på flere spillere. Jeg har næsten ingen krav til dem længere, for ingen vil til klubben. Jeg har forhandlet med omkring 100-stykker vil jeg tro og ingen af dem var interesserede. De valgte rask væk Hucknall Town fra og valgte selv nedrykningskandidat er i samme liga, som jeg spiller i  ticked off

Den eneste spiller, der sagde ja til mine forhandlinger , blev straks tilknyttet truppen. Der er tale om en stor og stærk angriber, som jeg regner med vil bringe holdet lidt styrke i luftrummet.

Spilleren hedder Tom Pope og jeg er virkelig glad for dennesigning. Ikke mindst fordi, at min topscorer Robert Gill er løbet ind i en skadespause på 2-4 mdr.  Græder

Min håbefulde, Jermain Hollins, er nået op på hele 8 kampe for det jamaicanske U-landshold og har fået karakteren 6 i 7 af dem. I den sidste fik han lavet sin første assist og blev belønnet med karakteren 9.

Hele holdet har stået sammen til hver eneste kamp dette efterår. Det er som om at alle har vidst, at det var det eneste at gøre, når truppen ikke var bedre og yderligere når vi var blevet svækket med først skade til vores målmand og derefter til vores topscorer.

Om det er truppens evne til at stå sammen, der har gjort det eller min managerindsats ved jeg ikke, men resultaterne har flasket sig for os. Vi har spillet super offensivt, skabt mange chancer og alt i alt fået spillet noget ganske seværdigt bold.

Det viser tabellen heldigvis også, så her halvvejs gennem turneringen håber vi på, at vi kan fortsætte det gode spil og dermed sikre os oprykning allerede første år.

Samtidig betyder det flotte spil også at vi har slået sæsonrekorden, som nu lyder på 1377 tilskuere og ikke mindst, så dukker der i snit 965 fans op til bold på Watnall Road.
« Seneste Redigering: 06 Mar 2006, 22:16 af Bademesteren » Logged

Bademesteren
Manager

« Svar #19: 06 Mar 2006, 22:54 »

Jeg kunne godt bruge nogle flere kommentarer fra jer alle  Thumbs Up

I en af de første opdateringer af blog'en lovede jeg jer en rundtur på stadion mm. Det skal I nok få, men grundet tekniske vanskeligheder, må I vente lidt endnu.

Til gengæld vil jeg kort præsentere Hucknall Towns vigtigste spillere i denne sæson:

Min kære målmand, som jeg har skattet så højt, da han var min eneste på posten.

Holdets alderspræsident, der både er styrman i forsvaret og anfører.

18-årig venstre wing, der gennem sit gode spil over hele sæsonen, har tiltrukket sig mange klubbers opmærksomhed. I øjeblikket er selveste Aston Villa interesseret, hvorfor hans pris pt. er sat til £2.000.000

Klubbens topscorer - Billedet taler for sig selv!

wirenfeldt
Gæst

« Svar #20: 06 Mar 2006, 23:39 »

Selvom heldet ikke har været med dig, TVÆRTIMOD!, så gør du det skide godt. En rigtig flot blog, præsentationen af dine nøglespillere kan jeg godt lide. Kan vi evt. se noget effekt af din træning? Smiley Gad godt at vide om en mand som dig med dine træningstalenter kan flytte spillernes niveau? En anden smuk ting er, din måde at placere dine billeder på, at de står så forskudt, men alligevel meget struktureret, skide flot! Synes rigtig godt om din blog, og spændende, som sagt, med så "ringe" ( Smiley ) et hold!

Bademesteren
Manager

« Svar #21: 07 Mar 2006, 10:21 »

Selvom heldet ikke har været med dig, TVÆRTIMOD!, så gør du det skide godt. En rigtig flot blog, præsentationen af dine nøglespillere kan jeg godt lide. Kan vi evt. se noget effekt af din træning? Smiley Gad godt at vide om en mand som dig med dine træningstalenter kan flytte spillernes niveau? En anden smuk ting er, din måde at placere dine billeder på, at de står så forskudt, men alligevel meget struktureret, skide flot! Synes rigtig godt om din blog, og spændende, som sagt, med så "ringe" ( Smiley ) et hold!

Tak for roserne!

Ang. træning, så gør jeg ikke meget ud af det. Bruger disse træningsskemaer, som er specielt lavet af wwfan til den spillefilosofi, som jeg bruger og skriver om i Taktiske teorier!

wirenfeldt
Gæst

« Svar #22: 07 Mar 2006, 10:25 »

Var skam så lidt, du har jo fortjent dem  Wink

Dusty78DK
Manager

« Svar #23: 07 Mar 2006, 13:14 »

=> Bademester

Hey, ham der Robert Gill tror jeg sgu' godt kunne bruges i Australien.  Opstemt

For jeg er stadig down under, nu styrer jeg i Champions League!!  Cool

Two
Gæst

« Svar #24: 07 Mar 2006, 13:37 »

Klasse. Virkelig klasse.. Vil følge intenst med i denne blog, det virkelig humor i top klasse.. Smiley

Held og lykke.. Smiley

Bademesteren
Manager

« Svar #25: 08 Mar 2006, 13:58 »

Sommerpause efter 1. sæson:

We are the Champions!!!

Drømmen som ingen turde drømme før sæsonen, men som flere begyndte at tro på halvvejs i turneringen er blevet en realitet!

Hucknall Town kunne 04. april 2006 kalde sig for vindere af dette års Nationwide North, da vi efter 36 af de programsatte 42 runder ikke længere kunne indhentes...

Det er næsten ikke til at tro, men et er nu engang sandt, at vi sluttede som nr. 1. Én ting er at vinde ligaen, men at viinde den med sådan et forspring er helt fantastisk!

Vi havde virkelig ikke troet på, at vi kunne rykke op og nu har vi vundet ligaen med et forspring, som jeg ikke tror er set før. Det er simpelthen suverænt - undskyld hvis det lyder, som om jeg er for selvglad, men jeg er bare meget overresket og meget glad over, at det er gået som det nu engang er.

Men én ting er hvor glad jeg er for titlen, noget andet er, at byen har været fuldstændig på den anden ende i denne sommer.

Sidste sommer gik snakken omkring holdet på, at vi faktisk var til skade for byens ry. Men nu skal jeg da lige love for, at der er kommet andre boller på suppen. Alle taler med stolthed i stemmen om vores lille lokale fodboldklub og de resultater vi har frembragt ud af ingenting.

Det har jeg også kunne mærke på interessen fra diverse spilleres side.

Gary Cross fik jeg med nød og næppe til klubben i slutningen af sæsonen. Han kostede os vores sidste penge i klubkassen, men fuldendte eventyret, der startede med salget af min gamle reservekeeper. Konklussionen på den historie blev så, at vi igennem sæsonen fik tilført 1 keeper og 2 markspillere og dermed endte fortællingen alligevel positivt med et plus på 2 spillere.

Over sommeren skulle det så vise sig, at klubben desværre ikke har penge til flere forstærkninger. Jeg måtte derfor ud og se på kontraktløse spillere, som der heldigvis var mange af. For flere af dem var der dog en god grund til, at de ikke havde fået tilbudt kontrakt af andre klubber  funny

Der var omkring 10-15 spillere, som jeg kunne se noget potentaile i og jeg må indrømme, at jeg tilbød dem alle kontrakt. Ikke fordi jeg ville ane hvad jeg skulle stille op med alle dem, men fordi jeg regnede med, at der måske faldt nogen fra og jeg dermed havde fået en håndfuld gode spillere, der kunne hjælpe klubben, når det skulle gå løs på et højere niveau.

Desværre for os allesammen var der kun to spillere, der ønskede at komme til klubben. Simon Dawkins, der er et rimelig ubeskrevet blad, tiltrådte fra Tottenhams Ungdomsakademi.
Det andet nye ansigt i truppen hedder Delroy Facey. Han har erfaring fra klubber som Bolton, Bradford, West Bromwich og Huddersfield, men har senest spillet for Tranmere i League one.
De er desværre begge angribere, men jeg tror , at de er bedre end dem vi allerede har og derfor er de blevet tilknyttet truppen og må så vise mig i træningskampene, at de er værd at satse på.

Jeg kunne godt have tænkt mig, at holdet i løbet af sommeren var blevet forstærket i forsvaret og på midtbanen. Vi er lidt tyndt besatte på flere af posterne, især efter at jeg har måtte sande, at vores alderspræsident ikke kunne holde niveauet og demed er sat på 2.holdet.

Iøvrigt har Mark Nangle, min 37-årige angrebssub fået en fri tansfer, da han ikke er til megen brug efter ankomsten af Dawkins og Delroy, som jeg håber kan blive en skræmmende duo i Conference League, som jo bliver denne sæsons udfordring.

Holdbilledet blev iøvrigt taget undet megen sjov og spas, ikke mindst fordi vores formand, Brian Holmes, havde fået lyst til at deltage.

Her er en samlet oversigt over truppen, hvor det tydeligt fremgår, hvem der er første- og andetvalg til de forskellige pladser efter truppens til- og afgange.

Bestyrelsen har informeret mig om, at de ikke har ladet sidste sæson stige dem til hovedet, men at deres forventninger klart er, at jeg får hele holdet til at kæmpe for at undgå nedrykning.

Det vil jeg allerede starte på nu, hvor sommerpausen er slut og mine spillere er mødt op til den første træning...

« Seneste Redigering: 08 Mar 2006, 14:10 af Bademesteren » Logged

Bademesteren
Manager

« Svar #26: 08 Mar 2006, 14:35 »

23. juli 2006

Vores kære anfører fra sidste sæson, Michael Heathcote, der med sine 40 år og 462 klubkampe var holdets ældste og og mest rutinerede spiller er blevet solgt.

Han er tilbage i Nationwide North, hvor han fremover vil tørne ud for Nuneaton.

På billedet kan I se Michaels egen kommentar til skiftet.

Overgangssummen lyder på £1.000

Thore
Manager

« Svar #27: 08 Mar 2006, 16:47 »

Rimlig suveræn sejer i ligaen, tillykke med det  Thumbs Up
Hvad er målsætningen så for næste sæson? endnu en oprykning  Wink

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

9530-This
Ynglingespiller

« Svar #28: 08 Mar 2006, 16:54 »

Hvilket skin spiller du egentlig med ?  Smiley

”Alt i fodbold bliver vanskeliggjort af det andet holds tilstedeværelse”

Bademesteren
Manager

« Svar #29: 08 Mar 2006, 17:00 »

Rimlig suveræn sejer i ligaen, tillykke med det  Thumbs Up
Hvad er målsætningen så for næste sæson? endnu en oprykning  Wink

Jeg er meget mere tryg ved holdet i denne sæson, end jeg var i den forgående. Nu har jeg set at de kan spille bold og at de har udviklet sig, så jeg tror at vi nok skal kunne klare skærende, selvom vi ikke har fået så mange forstærkninger.

Men jeg vil være tilfreds med en midterplacering. Der er alligevel 24 hold med, så en placering fra 10-14 er målet fra min side. Som sagt kræver bestyrelsen ikke det store.

Citat
Hvilket skin spiller du egentlig med ?

@9530-This: Jeg spiller med Ultimate 2006 skin'et, hvor jeg selv skifter baggrund efter hvilket hold jeg spiller med. Desværre kan jeg ikke finde et stort nok billede af Watnall Road, så jeg kunne have dét som beggrund.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010