home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  0 Brugere, 1120 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (DØD) El Submarino Amarillo
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad vil gøre bloggen bedre?
Flere screens fra spillet
- 5 (26,3%)
Mere info om spillet
- 1 (5,3%)
Et skifte til en anden klub
- 4 (21,1%)
Bedre opsætning
- 2 (10,5%)
Flere billeder
- 0 (0%)
Mere tekst
- 0 (0%)
Mindre tekst
- 2 (10,5%)
Mindre billeder
- 0 (0%)
Intet, den er perfekt
- 5 (26,3%)
Antal Stemmer: 19

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint
Forfatter Emne: (DØD) El Submarino Amarillo  (Læst 38064 gange)
NiielsenxD
Førsteholdsspiller

Sv: 14# El Submarino Amarillo (Rygter, vinter 2008)
« Svar #90: 04 Feb 2008, 19:27 »

synes du skal satse på, van der vaart & diaby Smiley

- manchesterunited -
forever i'll be a
red devil.

-LFC-
Manager

Sv: 15# El Submarino Amarillo (Januar 2008)
« Svar #91: 07 Feb 2008, 15:01 »

Januar 2008
Villarreal har netop overstået en rolig januar måned. Transfervinduet var roligt og Villarreal holdte på profilerne, mens der blev købt ind til fremtiden. Villarreal har også spillet returkampen mod Portuense hjemme på El Madrigal. Villarreal havde alle reserverne på banen i en kamp der endte 1-1. Jon Dahl Tomasson scorede Villarreals mål, i det en kamp der viste sig at være hans sidste for Villarreal.
La Liga - Villarreal og Real Madrid ligger afstand

|Atletico Madrid 2-0 (H)|Levante 1-0 (U)|Getafe 2-0 (U)|Valladolid 1-0 (H)|
Villarreal har haft en god måned i La Liga, hvor det er blevet til lutter sejre og kun 1 mål gået ind takket være en god måned af det undervurderede forsvar og Diego Lopez der har været god i målet, mens offensiven har været mindre godt kørende, men har heldigvis også formået at score de vigtigste mål.

Månedens første kamp var hjemme mod Atletico Madrid, der indtil videre havde spillet en fornuftig sæson og lå nummer 5, dog langt efter Villarreal, men med offensive stjerner som Sergio Agüero, Diego Forlan, Luis Garcia og Maxi Rodriguez, skulle Villarreal defensiven have en god dag for at holde dem fra at score, og det havde de også. Diego Godin, Fabricio Coloccini og til slut Gonzalo Rodriguez holdte dem sikkert fra at score i hele kampen. Forinden var gået en kamp, hvor Villarreal styrede showet i lang tid og bragte sig foran med 2-0, på mål fra Juan Roman Riquelme og Thomas Kahlenberg. Dermed vandt Villarreal med 2-0.

Så skulle Villarreal en tur ind til den nabobyen for at møde storholdets lillebror, Levante. Levante har haft en mærkelig sæson i La Primera, hvor de har lukket ekstremt få mål ind af et bundhold af være, men samtidigt har de også været La Primeras suverænt mindst scorende hold, og derfor har de også fået mange nederlag på 1-0. Selva kampen er lidt af en ørkenvandring. Den er intens, men ingen af holdene kommer frem til store chancer da begge forsvar står ekstremt godt på banen. Derfor var der også stor forløsning da Giuseppe Rossi kunne score til 1-0 midt i anden halvleg efter at være blevet spillet af selveste El Màestro. Der kom dog sved på panden ude hos manager Ernesto Valverde, da Levante fik tilkendt et mærkeligt straffespark, men Diego Lopez leverede en fremragende en redning, også kørte Villarreal sikkert 1-0 sejren hjem.

Herefter skulle Villarreal til Madrid og møde Getafe, hvor man skulle forsøge at revanchere sig for den skuffende uafgjort i sæsonens første kamp. Villarreal viste noget rigtig flot fodbold, men manglede effektiviten. I slutminutterne var Getafe dog alligevel blevet kørt så trætte af et velspillende Villarreal hold, at Giuseppe Rossi kunne løbe fra Getafe-forsvaret 2 gange og afgøre kampen så Villarreal vandt en fortjent 2-0 sejr. Månedens sidste kamp i La Liga, var modt endnu et bundhold, da Valladolid ventede hjemme på El Madrigal. Udeholdet får alle odds i mod sig da Kahlenberg bringer Villarreal på 1-0 allerede i første minut også var der lang vej hjem for Valladolid. Valladolid vælger dog at gå frisk til opgaven, men så får de en udvisning også stod den på Villarreal dominans. Rossi brænder chance på chance også må Villarreal nøjes med en 1-0 sejr.

Det er tæt i toppen mellem de 2 forreste, Real Madrid og Villarreal og alt tyder på at kampen om mesterskabet står imellem dem. Denne stilling viser at Villarreal med en kamp mindre fører med 1 point ned til Real Madrid, men så er der også begyndt at være afstand ned til Barcelona der kan komme hele 11 point bagud hvis Villarreal vinder den kamp de er bagud. Denne kamp er dog en svær udekamp mod Zaragoza der efter en ganske horribel periode har fået spillet til at køre, og har bevæget sig op i midten af rækken, men det ser lovende ud for den lille klub i den lille by.

"Jeg er lykkelig for at det er gået som det er gået i denne sæson. Jeg kom til denne klub, med en masse missioner om at vinde La Liga indenfor 5 år, men hvis vi vinder den i år er det over al forventning, men bare det at vi bliver nummer 2, ville være fantastisk da det betyder direkte adgang til Champions League, hvilket vil give klubben en god pengeindsprøjtning, og det hilser vi bestemt velkommen. Jeg tror på noget stort" - Udtalte Ernesto Valverde til Marca efter Getafe kampen.
Copa Del Rey - Villarreal i semifinalen
|Athletic Bilbao 3-2 (U)|Athletic Bilbao 1-0 (H)|Atletico Madrid 1-0 (U)|Atletico Madrid 2-1 (H)|
Villarreal har spillet fire tætte kampe, i den spanske pokalturnering. Efter den samlede 4-1 sejr mod Portuense, fik vi Athletic Bilbao i ottendedelsfinalen. Bilbao havde haft en fornuftig sæson indtil videre og lå nummer 10 i La Primera. Første kamp ude på San Mames blev en målrig kamp. Mål fra Diego Godin, El Màestro og Giuseppe Rossi gav Vilarreal et godt udganspunkt selvom Athletic fik scoret 2 gange. I returkampen starter Villarreal dårligt og er på hælene, derfor var det også fuldt fortjent da en motiveret Francisco Yeste bringer Athletic foran på straffespark i midten af første halvleg og derfor var Villarreal også bagud med 1-0 ved pausen. I anden halvleg var Villarreal anderledes motiveret, og får udlignet til 1-1 ved Giuseppe Rossi. Villarreal fortsætter med at dominere, men manglede skarphed. El Màestro viser dog sin store klasse da han på direkte frispark fra 25 meter knalder den op i kassen til en 2-1 sejr og samlet 5-3 sejr efter 2 tætte kampe. I kvartfinalen fik Villarreal en svær modstander i Atletico Madrid. Første kamp på Vicente Calderon dominerer Atletico, og Sergio Agüero var også tæt på en del kampe. Alligevel får Villarreal presset den ellers så sikre forsvarer Pablo til at score selvmål hele 2 gange også var Villarreal foran 2-0 ved halvleg. I anden halvleg presser Atletico, Villarreal helt i bund og det var kun pga. en storkamp fra Diego Lopez side at Villarreal kun lukkede et mål fra Sergio Agüero ind i midten af anden halvleg og gav sig et godt udgangspunkt med en 2-1 sejr. Hjemmekampen var en kedelig en af slagsen da ingen af holdene rigtig vinder noget. Villarreal vinder dog 1-0 da Senna scorer i midten af anden halvleg efter noget klumpspil. Villarreal vinder samlet 3-1, og bringer sig i semifinalerne, hvor de skal møde lokalrivalerne fra Levante.
Transfermarkedet:

Villarreal har haft et stille og roligt transfermarkedet, hvor målet var at holde på profilerne, hvilket man også formåede. Villarreal hentede 4 talenter til Spanien. De kommer dog først i løbet af halvandet års tid. Den første hedder Rene Mihelic og er hentet i Palermo. Han er slovener og spiller på den offensive midtbane. Mihelic er 19 år, men har allerede fået 5 landskampe og scoret 1 mål. Han ankommer til sommer  for omkring 40. millioner kroner. De 3 andre er nogle unge brasilianere som klubbens scout har opdaget i en tur i Brasilien. Den ene hedder Bruno, han spiller fra Pao Acucar. Han er 16 år, derfor ankommer han først til klubbens ungdomshold i det første transfervindue efter hans 18 års fødselsdag, og det er sommeren 2009. Den næste hedder Marcelo Carne, han spiller i Flamengo, og kommer til sommer, mens den sidste hedder Thiago Dutra, han spiller for Gremio og kommer til klubben næste vinder. 4 handler for fremtiden udtaler Ernesto Valverde. Det er også blevet til et salg, da man solgte den rutinerede danske landsholdsanfører Jon Dahl Tomasson til Palermo for 10. millioner kroner. Tomasson var reserve og det var den bedst mulige løsning for begge parter.

Næste måned bliver hård for Villarreal, da man skal møde Barcelona og Valencia ude og Real Madrid og Sevilla hjemme i La Primera Division. Valverde er optimistisk, men samtidigt også realistisk før de 4 topkampe:
"Drømmescenariet er selvfølgeligt sejre i alle 4 kampe, men det betragter vi samtidigt som umuligt uden at være pessimistiske. Vi går efter uafgjort på udebane og sejre hjemme, men vi ved samtidgigt at vi kan lide nederlag i alle 4 kampe, hvilket nok ødelægger vores titelchancer, men vi må se.
Udover de 4 kampe skal Villarreal også møde Nürnberg i UEFA Cuppens, mens der er semifinale i Copa Del Rey mod Levante. Et hårdt program, men Villarreal anfører Juan Roman Riquelme tror på at truppen nok skal klare det.
"Vi har et meget hårdt program i februar, men vi er sikre på at vores gode bredde og vores holdånd skal bære os.

-LFC-
Manager

« Svar #92: 07 Feb 2008, 15:02 »

De næste updates, vil blive noget anderledes og kortere, da det simpelthen tager for lang tid at lave de andre Peace.

-LFC-
Manager

« Svar #93: 07 Feb 2008, 15:46 »

Kommentarer? Opstemt

-LFC-
Manager

« Svar #94: 07 Feb 2008, 17:32 »

Ingen der følger med Peace?

Laudrup10
Gæst

« Svar #95: 07 Feb 2008, 17:39 »

godt du er med i toppen Wink

-LFC-
Manager

« Svar #96: 07 Feb 2008, 21:38 »

De næste mange kampe vil omhandle nogle af de mange store kampe Villarreal skal spille. Håber i vil læse med her og smide en kommentar til de seneste updates Peace.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #97: 07 Feb 2008, 21:46 »

Har lige læst de seneste updates, og er meget begejstret! Bortset fra dit salg af Jon Shockeret Er stor fan af ham, og kan ikke se hvorfor han ikke er god nok til at få et par kampe hist og her når de to andre trænger til pause Smiley

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

-LFC-
Manager

« Svar #98: 07 Feb 2008, 21:51 »

Har lige læst de seneste updates, og er meget begejstret! Bortset fra dit salg af Jon Shockeret Er stor fan af ham, og kan ikke se hvorfor han ikke er god nok til at få et par kampe hist og her når de to andre trænger til pause Smiley
Tjaa, jeg bruger kun en angriber. Nemlig Giuseppe Rossi, som jeg rigtig gerne vil udvikle. Han havde et lille formsvigt i en periode, men så gav jeg Guille Franco chancen, og han lavede nogle fine mål, og endeligt kom Giuseppe Rossi ind i en god stime igen, nu hvor jeg pt. er ved at spille om hvor mesterskabet skal lande henne. Men jeg takker og lover en masse updates for at fejre det er ferie i morgen Thumbs Up.

JimmyGP
Manager

« Svar #99: 07 Feb 2008, 21:52 »

Så fik jeg læst den seneste update.. den var god og jeg glæder mig til den næste.. KIU

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager

« Svar #100: 07 Feb 2008, 22:01 »

Så fik jeg læst den seneste update.. den var god og jeg glæder mig til den næste.. KIU
Tak, altid dejligt med en kommentar Thumbs Up.

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #101: 07 Feb 2008, 22:06 »

Tjaa, jeg bruger kun en angriber. Nemlig Giuseppe Rossi, som jeg rigtig gerne vil udvikle. Han havde et lille formsvigt i en periode, men så gav jeg Guille Franco chancen, og han lavede nogle fine mål, og endeligt kom Giuseppe Rossi ind i en god stime igen, nu hvor jeg pt. er ved at spille om hvor mesterskabet skal lande henne. Men jeg takker og lover en masse updates for at fejre det er ferie i morgen Thumbs Up.
Okay Smiley Glæder mig til ferien im lige nøjagtig en uge så Wink

AaB - Liverpool

Pride & Passion

-LFC-
Manager

« Svar #102: 07 Feb 2008, 22:08 »

Okay Smiley Glæder mig til ferien im lige nøjagtig en uge så Wink
Jeg har ellers ferie i morgen Cool

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #103: 07 Feb 2008, 22:12 »

Jeg har ellers ferie i morgen Cool

Hah, snyd! Har heldigvis fri fra arbejde i næste uge, så skal nok følge med Thumbs Up

AaB - Liverpool

Pride & Passion

-LFC-
Manager

« Svar #104: 07 Feb 2008, 22:15 »

Hah, snyd! Har heldigvis fri fra arbejde i næste uge, så skal nok følge med Thumbs Up
Lyder rigtig godt Thumbs Up

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010