home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:35:42 Broen13 Football M... fm25
I dag kl. 09:41:44 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
03 Feb 2025, 22:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
26 Jan 2025, 14:30 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
24 Jan 2025, 19:17 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
21 Jan 2025, 13:54 andersnomanni Blogs SAF Challenge
14 Jan 2025, 13:54 Sirstaal Spillersøg... Spillererfaring
Antal Registrerede Brugere: 23502
  1 Bruger, 965 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brukens5434
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  (DØD) El Submarino Amarillo
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad vil gøre bloggen bedre?
Flere screens fra spillet
- 5 (26,3%)
Mere info om spillet
- 1 (5,3%)
Et skifte til en anden klub
- 4 (21,1%)
Bedre opsætning
- 2 (10,5%)
Flere billeder
- 0 (0%)
Mere tekst
- 0 (0%)
Mindre tekst
- 2 (10,5%)
Mindre billeder
- 0 (0%)
Intet, den er perfekt
- 5 (26,3%)
Antal Stemmer: 19

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: (DØD) El Submarino Amarillo  (Læst 38058 gange)
The Red
Landsholdsspiller

Sv: [10] El Submarino Amarillo - Ernesto Valverde med mission
« Svar #60: 02 Feb 2008, 22:25 »

Så er der gået en time hvor man bare har ventet, ventet og ventet  ticked off Kan vi få et ca. tidspunkt for næste update  Rullende Øjne ?

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

-LFC-
Manager

« Svar #61: 02 Feb 2008, 22:26 »

Så er der gået en time hvor man bare har ventet, ventet og ventet  ticked off Kan vi få et ca. tidspunkt for næste update  Rullende Øjne ?
Jeg skynder mig så meget som jeg kan...tror hvis jeg skynder mig kan jeg nå det på 20 minutter Rullende Øjne

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #62: 02 Feb 2008, 22:28 »

Jeg skynder mig så meget som jeg kan...tror hvis jeg skynder mig kan jeg nå det på 20 minutter Rullende Øjne

Det kan jeg lide at høre!  Djævel

AaB - Liverpool

Pride & Passion

-LFC-
Manager

« Svar #63: 02 Feb 2008, 23:03 »

Update om 5 minutter Peace

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #64: 02 Feb 2008, 23:05 »

Update om 5 minutter Peace

Så sandelig også på tide Wink

AaB - Liverpool

Pride & Passion

-LFC-
Manager

« Svar #65: 02 Feb 2008, 23:25 »

Truppen og taktikken
Efter 2 måneder uden nederlag, følte jeg det var nødvendigt med en update om succestaktikken, start elleveren, og resten af truppen. Den er skrevet ud fra en FM-spillers øjne.

Lidt om taktikken:
Vi starter med taktikken, formationen hedder 4-2-3-1, hvor backs'ne Angel og Joan Capdevilla har pil ned til sweeper position, og 2 af de offensive midtbanespillere, nemlig Matigol til venstre, Santi Cazorla eller Thomas Kahlenberg  til højre, mens Riquelme dominerer centralt. Holdinstruktionerne er ikke ændret synderligt, alt er på normalt bortset for en lille smule dyb i defensiv, mens der er rykket nogle pile hen mod offensiv i mentalitet, holdet satser udover det på kontraløb, hvilket giver en del kasser med midterhold netop som Villarreal.

Truppen og spiller instruktioner:

Målmænd:
Målmændene i Villarreal hedder Diego Lopez, to lige gode målmænd, men Sebastien Viera er normalt førstevalg i mine Villarreal spil, da han har stået fabelagtigt selvom statsne nogen gange lyver, han blev bl.a. kåret til Europas næstbedste målmand efter Buffon i et spil jeg har ved siden af dette. Men Viera spillede skidt til at starte med, derfor gav jeg Diego Lopez chancen og i hans i alt 19 kampe har han kun lukket 15 mål ind, har 8 clean sheets, og er blevet MoM 1 gang. Derfor får målmandsposten i Villarreal et 8 tal på den gamle 13-skala, for 2 gode målmænd, men der mangler en 3. målmand. Målmandsinstruktion er for de 2 er der ikke gjort noget synderligt ved. Mentalitet osv. er alle ved hold, mens Langskud, Dybe stikninger, Indlæg er på normal og Ryk fremad, og løb med bold er sjældent.

Backs:
Så kommer vi til de 2 backs, hvor Villarreal er godt besat i begge sider. I venstre side er den spanske landsholdspiller Joan Capdevilla der hersker, mens den tidligere landsholdspiller for Argentina, Diego Placente er backup. I højre side har vi Angel, der har 3 landskampe for Spanien. Hans backup er Josemi, der ikke er noget stort navn, men er en ganske udemærket spiller der gør det godt i de kampe han får. Et 9 tal bliver det til backs'ne. Villarreals backs er defensivt orienterede. Mentaliteten er normal, mens resten af tingene er sat til hold. Ryk fremad er blandet, løb med bold sjældent, langskud og dybe stikninger er sat til blandet, mens indlæg er ofte. Dog ser man ikke en Villarreal back bag en assist særligt ofte, men til gengæld, leverer de et glimrende arbejde i defensivet.

Centerforsvaret:
Villarreals centerforsvar så tyndt ud inden Valverde kom til, og det lignede at det skulle bestå af urutinerede Diego Godin, og den stik modsatte Pascal Cygan. Så kom legenden Coloccini, og han har siden styret forsvaret med hård hånd, og har samtidig udviklet sig meget ligesom Diego Godin, og når Godin eller Coloccini er trætte, har man 2 rutinerede spillere som backups i centerforsvaret, også forventes den stærke argentiner Gonzalo at vende tilbage i kampform i starten af januar 2008. Forsvaret er bredt og stærkt og får den samlede karakter De 2 centerforsvarer er sat til at være meget defensive, mens der er holdinstruktioner, i kreativitet, afleveringer, skærm af og tackling. Udover det er forsvaret sat til sjældent i ryk fremad og løb med bold, mens de er sat til blandet i langskud, dybe stikninger og indlæg.

Den centrale midtbane:
Villarreals centrale midtbane, har 2 unge og talentfulde spillere som førstevalg, og en rutineret spiller som backup. De 2 førstevalg er den talentfulde franske landsholdsspiller Rio Mavuba, den unge spanioler Bruno, og den tidligere spanske landsholdspiller Marcos Senna. Mavuba og Bruno har begge spillet flot indtil videre, og har været enormt dygtige til at erobre bolde og aflevere dem videre. Deres procent for rigtige afleveringer er begge på 88 %, og når en af dem er trætte kommer rutinerede Senna bare ind og leverer det samme arbejde, hans afleveringsprocent er også på 88. Pga. De 2 gode talenter kombineret med stor rutine får Villarreals maskinrum karakteren . Da både Mavuba, Bruno og Senna er defensive midtbanespillere er mentaliteten defensiv, kreativitet er sat på normal, men henne mod lidt kreativitet, aflevering er sat til blandet, mens de skærmer af på hele banen og tackling er på normal. Ryk fremad, løb med bold, dybe stikninger og langskud er alle blandet, mens indlæg er sat til sjældent. Udover det er de sat til zone markering og indlæg fra dyb.

Den offensive midtbane:
Villarreal har fremragende spillere på denne position. Matias Fernandez bruges på den venstre del af denne midtbane, Riquelme centralt, mens Thomas Kahlenberg og Santi Cazorla skifter på den højre side alt efter hvem der er mest klar. Reserverne for disse 4 er Ricardo Vaz, Iago, Jan Kristiansen og Nihat, mens Jon Dahl og Rossi også bliver brugt der en gang imellem. Villarreals offensive midtbane har været fuldkommen outstanding. Alle 3 har fodret Rossi med friløbere på stribe, og hvis en af angriberne har en dårlig dag, Træder Riquelme bare til og scorer Hattrick, hvilket han midt i december måned har gjort 2 gange. Villarreals offensive midtbane har været fremragende til at bryde modstanderens forsvar op, score på langskud, spille angriberen fri, og afgøre kampe på stribe. Bare for at nævne et eksempel har reserven Nihat det bedste gennemsnit i La Liga med 7.50 for 6 mål i 8 kampe. Villarreals offensive midtbane får et flot 11œ for fremragende spil og bredde.  Mentaliten for venstre og højre side er ens. Offensiv i mentalitet, normal i kreativitet, normal i aflevering, hold i skærm af, og let tackling. Ryk fremad og løb med bold er sat til ofte, langskud og dybe stikninger sat til sjældent, mens indlæg også er sat til ofte. Riquelmes indstillinger er lidt anderledes end Matigol og Kahlenberg/Cazorlas. Mentaliten er også offensiv, men lidt mindre end Matigol og Cazorla/Kahlenberg. Riquelme er en enormt kreativ spiller og har fået maksimalt i kreativitet. Udover det er han sat til meget korte afleveringer, hold instruktioner i skærm af og let tackling. Han er sat til ofte i ryk fremad, løb med bold, og dybe stikninger, blandet i langskud og sjældent i indlæg. Udover det har han en fri rolle og er sat til zone markering.

Angreb:
Giuseppe Rossi, er førstevalget i Villarreals enmandshær, hvilket han også gør fremragende godt med 15 mål i 17 kampe og et samlet gennemsnit. Han har været godt til at score på kontra, hvilket har været en vigtig fase af Villarreals spil. Når Rossi ikke er klar bakkes han op af rutinerede Guille Franco og Nihat, der begge har gjort det godt. Udover det er der Jon Dahl Tomasson og Carlton Cole. Angrebet i Villarreal er virkelig stærkt og bredt og får derfor et 10 tal. Angriberen er sat til at være Offensiv, Normal i kreativitet, direkte afleveringer. Hold instruktioner i skærm af, og normal tackling. Ryk fremad, langskud og dybe stikninger er alle sat til normal, mens løb med bold og indlæg er sat til sjældent.

Villarreal er et fantastisk hold og har alt i alt en glimrende bredde, nogle gode talenter, og mange gilmrende teknikere og det er fantastisk når ens reserver kan gå ind og vinde 3-0 på udebane mod Racing Santander. Holdet mangler dog noget arbejde i at nå op på f.eks. Real Madrids status, men der arbejdes på det og holdet får derfor et 9 tal i en samlet karakter.

Den foretrukne startopstilling:
« Seneste Redigering: 02 Feb 2008, 23:43 af LFC Freak » Logged

The Red
Landsholdsspiller

Sv: [11] El Submarino Amarillo - Ernesto Valverde med mission
« Svar #66: 02 Feb 2008, 23:31 »

Fremragende update, helt bestemt! Wink

AaB - Liverpool

Pride & Passion

-LFC-
Manager

« Svar #67: 02 Feb 2008, 23:43 »

Fremragende update, helt bestemt! Wink
Takker, men jeg fandt ud af jeg havde glemt centerforsvaret og var lidt for hurtig med den startopstilling så det er rettet Peace.

JimmyGP
Manager

« Svar #68: 02 Feb 2008, 23:59 »

Kunne jeg få lov til at se et SS af Godin & Bruno?? Jeg synes nemlig ikke umiddelbart at jeg kender dem.. En rigtig god blog du har gang i.. KIU

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager

« Svar #69: 03 Feb 2008, 00:14 »

Takker Jimmy, og here you go Peace.

Stats'ne er ikke suveræne, men de er begge meget unge, men er begge og meget stabile og især gør Godin det fremragende sammen med Coloccini. Godin plejer typisk at blive en rimlig stærk forsvarer i fremtiden, mens Bruno for det meste opnår en 5-10 kampe på det spanske landshold, men det er jo forkskelligt fra spil til spil.

JimmyGP
Manager

« Svar #70: 03 Feb 2008, 00:29 »

Jeg må sige at de ser meget gode ud begge 2.. håber du kan holde på dem..

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager

« Svar #71: 03 Feb 2008, 00:32 »

Jeg må sige at de ser meget gode ud begge 2.. håber du kan holde på dem..
Der er heldigvis ikke nogen der afgiver bud på dem Opstemt, men med Matigol og Giusppe Rossi, det er straks sværere Ubeslutsom, men alle kan lide at være i klubben Smiley.

JimmyGP
Manager

« Svar #72: 03 Feb 2008, 00:36 »

Der er heldigvis ikke nogen der afgiver bud på dem Opstemt, men med Matigol og Giusppe Rossi, det er straks sværere Ubeslutsom, men alle kan lide at være i klubben Smiley.
Ja det har du ret i.. Men Rossi kan der vel også sælges for 200-300 millioner.. Bruger du Jon Dahl eller han er "bare" reserve-reserve??

- Veni, vidi, vici -

-LFC-
Manager

« Svar #73: 03 Feb 2008, 00:44 »

Ja det har du ret i.. Men Rossi kan der vel også sælges for 200-300 millioner.. Bruger du Jon Dahl eller han er "bare" reserve-reserve??
Jeg har besluttet mig for at gøre alt for hverken at sælge Rossi eller Matigol, de er begge fremragende spillere, så derfor skal de for alt i verden ikke sælges Peace. Jon Dahl er i førsteholdstruppen, men han er sjældent med i truppen.

JimmyGP
Manager

« Svar #74: 03 Feb 2008, 00:57 »

Jeg har besluttet mig for at gøre alt for hverken at sælge Rossi eller Matigol, de er begge fremragende spillere, så derfor skal de for alt i verden ikke sælges Peace. Jon Dahl er i førsteholdstruppen, men han er sjældent med i truppen.

Har du sørget for lange kontrakter og høje frikøbsklausuler?? Skal ikke han ikke bare sælge så? Er han ikke en dyr herre at have i truppen+?

- Veni, vidi, vici -

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010