home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 795 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Lukket] Marseille <-- Roma <-- Aston Villa
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad skal jeg ?
Spille videre med Marseille
Starte en ny blog
Ligeglad

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket] Marseille <-- Roma <-- Aston Villa  (Læst 84352 gange)
Kritte19
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: 11# Rygter: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #60: 14 Jan 2008, 17:50 »

Kanon blog!!!!!!!!!!!!!!! villa er mit favorit hold irl, så vil følge den helt sikkert
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 11# Rygter: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #61: 14 Jan 2008, 17:52 »



Endnu en dansker til Aston Villa.

Benjamin Henriksen har købt endnu en dansker, denne gang drejer det sig om angriberen Søren Larsen. Som var sat til salg, efter eget valg i tyske Schalke 04. Søren Larsen nået at spille 42 kampe og score 12 mål. Den danske angriber var også jagtet af andre klubber. Blandt andet Palermo, Portsmouth, Deportivo, Stuttgart og Middlesbrough. Men det var Benjamin Henriksen der løb med den danske angriber.
Søren Larsen havde selv at sige til klubskiftet ”Jeg er utrolig glad, for at have kommet til Aston Villa. Jeg valgte dem pga. de har en dansk manager og så de ligger med i toppen af Premier League. Som det ser ud nu, ligger de til at spille Champions League næste sæson. Det er grunden til at jeg valgte dem. Jeg havde også snakket med mine gode ven Thomas Kahlenberg, han sagde kun gode ting om Aston Villa.

Søren Larsen har kostet Benjamin Henriksen 45 millioner kroner. Han har fået nummer 17. Aftalen er på 3 år. Aston Villa har nu 4 danskere i truppen. Plus 2 trænere.
Logged

United master
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 11# Rygter: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #62: 14 Jan 2008, 17:53 »

Godt køb:D
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 12# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #63: 14 Jan 2008, 17:54 »

Rigtigt mange gange tak allesammen.
Det holder skrivelysten oppe , når der kommer sådan nogle flotte kommentar . Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: 11# Rygter: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #64: 14 Jan 2008, 17:57 »

Godt køb:D

Jo måske... men har du brug for ham... har du ikke rigeligt med angribere nu?? Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 11# Rygter: Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #65: 14 Jan 2008, 18:21 »

Jo måske... men har du brug for ham... har du ikke rigeligt med angribere nu?? Wink

Marlon Harewood er jo skadet Smiley. John Carew har ikke spillet godt nok, de gange han har fået chancen.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 12# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #66: 14 Jan 2008, 18:51 »

Kanon blog, men jeg er sådan én der bare skimter teksten, så hvis du f.eks. fremhæver navne og klubber du spiller imod eller lign i teksten, så de er lettere at se, ville det være kanon Smiley og nogle flere afsnit i teksten! Ellers keep it up!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: 12# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #67: 14 Jan 2008, 18:53 »

Super blog.. Har ikke andre ord Smiley
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 12# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #68: 14 Jan 2008, 19:05 »




Aston Villa indkalder til pressemøde.

Martin O'neil har valgt sig at trække sig, som manager i Aston Villa. Han sagde til The sun, at han ikke gad fodbold mere. Mange undrer sig over den udtalelse fra skotten. Ledelsen i Aston Villa, kom med... ... ...

Han er ikke skotte, han er fra Nord Irland!
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

-Benja-
Gæst
 
Sv: 12# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #69: 14 Jan 2008, 19:12 »

Kanon blog, men jeg er sådan én der bare skimter teksten, så hvis du f.eks. fremhæver navne og klubber du spiller imod eller lign i teksten, så de er lettere at se, ville det være kanon Smiley og nogle flere afsnit i teksten! Ellers keep it up!

Mange tak.
Det skal jeg nok gøre  Thumbs Up Tak for rådende.

Os mange tak til dig Katanka.  Thumbs Up
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 12# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #70: 14 Jan 2008, 19:28 »

Så er det rettet Suicide  Wink
Logged

-Benja-
Gæst
 
Sv: 12# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #71: 14 Jan 2008, 19:57 »



God januar måned for Aston Villa.

Månedens spiller i Aston Villa blev brasilianske Léidson.


PL:Middlesbrough 0-3 Aston Villa.

Månedens første kamp var mod Middlesbrough, den kamp vandt danskerklubben uden problemer. Danske Benjamin Henriksen er virkelig i gang, med at udrette noget stort med denne klub. Birmingham klubben var spået en midterplaceringen inden sæsonen. Men det har den danske manager ændret.
Målene blev scoret af unge Luke Moore, Léidson og Stillian Petrov.

FA:Derby 1-0 Aston Villa.

Næste kamp skulle danskerklubben til Derby og spille FA cuppen. Før sæsonen prioterede Benjamin Henriksen denne cup meget højt. En meget tæt- og hård spillet kamp.
Der skulle gå hele 57 minutter før der skete noget. Gilles Barnes fik en lang bold nede fra forsvaret, han løb ned mod baglinjen og lagde den ind i feltet. Derinde kom Robert Earnshaw hoppende og satte hovedet på.
1-0 var stillingen. Efter det satte Benjamin Henriksen en angriber ind i stedet for en midtbane. Så de kunne spille lidt mere offensivt. Aston Villa pressede resten af kampen. Luke Moore stod for Aston Villas største chancen, da han bragede bolden fra kanten af feltet på overliggeren. Det var det tætteste de kom på udlingen. Benjamin Henriksens tropper røg ud af FA Cuppen, til der skuffelse for Aston Villa.

PL:Aston Villa 6-0 Derby.


En uge senere var der mulighed fra revanche, da Derby kom på besøg i Premier League.
Det skulle vise sig og være en fejltagelse at Derby var gået videre i FA Cuppen. Derby spillede en elendig kamp. Men derimod spillede Aston Villa helt fantastisk.
Brasilianske Léidson stod for 3 af målene. Mens Thomas Kahlenberg, Gary Cahill og John Carew stod for resten af målene. Léidson formåede også at brænde et straffespark, men han scorede dog på reposten. Det var nok Derbys dårligste kamp i denne sæson. En af Aston Villas bedste kampe. Det ses også på ligaen. Derby indtager en skuffende 17 plads, mens Aston Villa er med helt fremme som nummer 4.

PL:Manchester United 2-0 Aston Villa.

Nu skulle danskerklubben til Old Trafford, der skulle de møde Det førende hold Manchester United.
Aston Villa havde ikke fået benene på jorden efter 6-0 sejren over Derby.
Aston spillede ikke så godt mod et stærkt United hold. Allerede efter 17 min scorede Darren Fletcher til 1-0. Skotten scorede også sidste gang de to hold mødtes. I det 83 minut lukke brasilianske Anderson kampen, med sin scoring til 2-0.
En skuffende kamp af Aston Villa.


Ugen efter kom Chelsea på besøg på Villa Park.

PL:Aston Villa 2-1 Chelsea.

Aston Villa så ud til at de havde glemt kampen mod Manchester United. Aston Villa dominerede kampen. Efter 12 min scorede Luke Moore til 1-0, til stor begejstring på Villa Park.
10 minutter senere fik Aston Villa straffespark, begået mod brasilianske Léidson. Gareth var sikkerheden selv da han scorede sikkert til 2-0. De to hold gik til pause med en 2-0 føring til hjemmeholdet. Efter pausen vågnede Chelsea, de pressede hjemmeholdet og i det 56 minut fik ukraninere Shevchenko reduceret til 1-2. Det var også slutresultatet. En flot kamp af danskerklubben.

Aston Villa ligger stadig nummer 4. 5 point op til Arsenal på 3 pladsen, og 4 point ned til Tottenham på 5 pladsen.
« Seneste Redigering: 15 Jan 2008, 07:32 af -Benja- » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: 13# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #72: 15 Jan 2008, 10:18 »

Det går jo ganske forrygende... hvor mange kampe har du efterhånden spillet i PL??

Iøvrigt sur røv med nederlaget til Derby, men PL må vel også komme i første række nu...
« Seneste Redigering: 15 Jan 2008, 10:56 af JKJ » Logged

Oester30
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: 13# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #73: 15 Jan 2008, 10:55 »

Flotte resultater..
Og konceptet med de danske spillere er sq fedt Wink
Logged

Øster af navn
Øster af gavn

"Vores mentalitet - jeres misundelse"

-Benja-
Gæst
 
Sv: 13# Aston Villa - Danskerklubben.
« Svar #74: 15 Jan 2008, 11:52 »

Det går jo ganske forrygende... hvor mange kampe har du efterhånden spillet i PL??

Iøvrigt sur røv med nederlaget til Derby, men PL må vel også komme i første række nu...
Ja. Har spillet 31 kampe, 7 kampe tilbage


Flotte resultater..
Og konceptet med de danske spillere er sq fedt Wink
Tak Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010