home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 702 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Idéer til Challenges
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Idéer til Challenges  (Læst 15002 gange)
Rossonero
Gæst

Idéer til Challenges
« : 08 Jan 2008, 18:50 »

Jeg er selv utilfreds over den lille mængde af challenges på siden, grundet denne tråd, der forhåbentligt kan sparke nogen kreative sjæle i gang med noget arbejde.

Her kan du efterspørge om folk vil være interesseret i dine idéer, og muligvis komme med flere til dit projekt. Håber at I vil tage godt i mod tråden, og skabe en masse gode challenges også.

Jeg overvejer selv at oprette én, der går udpå at man starter som arbejdsløs med en fortid som "Sunday League Footballer", hvor målet derefter er at blive træner for en europæisk topklub.

Håber på en masse godt initiativ fra jeres side!

Hallas
Gæst

Sv: Idéer til Challenges
« Svar #1: 08 Jan 2008, 19:04 »

Jeg overvejer selv at oprette én, der går udpå at man starter som arbejdsløs med en fortid som "Sunday League Footballer", hvor målet derefter er at blive træner for en europæisk topklub.

Har ikke selv et forslag, men støtter op om dit. Lyder sku' godt. Wink Hvad ville topmålet så være? Ligaen og CL eller?

N17
Manager

« Svar #2: 08 Jan 2008, 19:06 »

Lige den du har der ville være svær at få en masse folk til, da de ikke gider at spille et spil hvor man skal starte uden job, og så ikke kunne "vinde" noget... Men kunne da være en god challenge Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Rossonero
Gæst

« Svar #3: 08 Jan 2008, 19:07 »

Har ikke selv et forslag, men støtter op om dit. Lyder sku' godt. Wink Hvad ville topmålet så være? Ligaen og CL eller?

Lad os håbe de kommer!

Har ikke de helt store planer omkring det nu, men forestiller mig at topmålet ville være, at blive træner for en stor international klub som Barcelona, Milan, Manchester United and so on.
« Seneste Redigering: 08 Jan 2008, 19:09 af Rossonero » Logged

Rossonero
Gæst

« Svar #4: 08 Jan 2008, 19:15 »

Lige den du har der ville være svær at få en masse folk til, da de ikke gider at spille et spil hvor man skal starte uden job, og så ikke kunne "vinde" noget... Men kunne da være en god challenge Smiley

Det kan der være noget om, men den vil da klart være egnet til dem der har mistet motivationen, og vil prøve noget nyt.

Opstemt

szukizek
Førsteholdsspiller

« Svar #5: 09 Jan 2008, 17:12 »

Det kan der være noget om, men den vil da klart være egnet til dem der har mistet motivationen, og vil prøve noget nyt.

Opstemt

Hey synes det lyder som en kanon ide, men det er et spil som kommer til at tage tid og så tror jeg folk hopper fra.

tubbe93
Førsteholdsspiller

« Svar #6: 09 Jan 2008, 17:17 »

lyder da meget spændende kunne godt finde på at være med !

FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !
FC Midtjylland !

koldingenseren
Ynglingespiller

« Svar #7: 09 Jan 2008, 17:35 »

ja sir også go for den, men hvordan definere du topklub .. . .

My mini city link fjernet
« Seneste Redigering: 09 Jan 2008, 18:03 af John Spurs » Logged

AldiAllan
Reserveholdsspiller

« Svar #8: 09 Jan 2008, 18:02 »

Prøvet Danmark i PL-challengen?

Rossonero
Gæst

« Svar #9: 11 Jan 2008, 18:35 »

Nå, så skal jeg snart til at lave en ny challenge, har dog ikke de helt store idéer yet.
Har længe tænkt over, at lave en slags challenge med enten Arsenal eller Manchester United.
Lad os tage udgangspunkt i Arsenal, som bliver rykket ned til League Two, og får fjernet hele førsteholdet.

Jeg vil derefter tage udgangspunkt i deres rigtige reseverehold + staff, som du kan se ved at klikke på dette link.

Desuden vil der blive arbejdet på en historie, økonomien vil blive formindsket, og alle mulige andre finesser.
Overvejer stærkt at påbegynde arbejdet, men inden vil jeg gerne høre, om der er interrese for det, og evt. nogle idéer?

Hvis der er nok stemmer for det, får i lov til at vælge holdet, hvor valget vil stå mellem Arsenal og Manchester United.

N17
Manager

« Svar #10: 11 Jan 2008, 18:38 »

der jo ikke meget anderledes i den, end den vi på FmF lige er ved at starte op?

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Rossonero
Gæst

« Svar #11: 11 Jan 2008, 18:47 »

der jo ikke meget anderledes i den, end den vi på FmF lige er ved at starte op?

Tja, den interessere desværre ikke mig, da jeg generelt ikke kan lide deres hold, og synes de to ovennævnte hold, har langt mere spændende ungdoms- og reservehold.

Smiley

N17
Manager

« Svar #12: 11 Jan 2008, 18:49 »

Tja, den interessere desværre ikke mig, da jeg generelt ikke kan lide deres hold, og synes de to ovennævnte hold, har langt mere spændende ungdoms- og reservehold.

Smiley

Det siger jeg heller ikke noget om at de ikke har - men siger bare, at der ikke er meget anderledes, og jeg derfor ikke helt kan se meningen med at starte en challenge meget lig den som vi på siden kører - det virker mere som om, at du bare vil have en igang her, og så lave den samme som vores!

Du styre det selvfølgelig selv, synes bare det er ærgerligt du laver den samme!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Rossonero
Gæst

« Svar #13: 11 Jan 2008, 18:52 »

Det siger jeg heller ikke noget om at de ikke har - men siger bare, at der ikke er meget anderledes, og jeg derfor ikke helt kan se meningen med at starte en challenge meget lig den som vi på siden kører - det virker mere som om, at du bare vil have en igang her, og så lave den samme som vores!

Du styre det selvfølgelig selv, synes bare det er ærgerligt du laver den samme!

Laver den samme?

Anderledes hold, dårligere økonomi, en liga mindre... Vil jeg mene, er rigeligt med ændringer, i forhold til den nylige. Smiley

Og det er bestemt ikke fordi jeg er ivrig efter at starte én der ligner den du har startet, da jeg har haft det i listen over challenge-overvejelser i et stykke tid nu.

(:

N17
Manager

« Svar #14: 11 Jan 2008, 18:54 »

Laver den samme?

Anderledes hold, dårligere økonomi, en liga mindre... Vil jeg mene, er rigeligt med ændringer, i forhold til den nylige. Smiley

Og det er bestemt ikke fordi jeg er ivrig efter at starte én der ligner den du har startet, da jeg har haft det i listen over challenge-overvejelser i et stykke tid nu.

(:

Det bare sjovt at den så først kommer lige efter vores er smidt op??

Ja anderledes hold, økonomien kender du jo ikke noget til og ja en liga mindre..

Men igen - det er dit eget valg, jeg stiller mig bare undrende over det lige netop er denne challenge du har valgt at lave netop nu!

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Sider: [1] 2 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010