home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23576
  0 Brugere, 703 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kilmenjerAtogs
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Idéer til Challenges
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Idéer til Challenges  (Læst 15003 gange)
Rossonero
Gæst

Sv: Idéer til Challenges
« Svar #15: 11 Jan 2008, 18:55 »

Det bare sjovt at den så først kommer lige efter vores er smidt op??

Ja anderledes hold, økonomien kender du jo ikke noget til og ja en liga mindre..

Men igen - det er dit eget valg, jeg stiller mig bare undrende over det lige netop er denne challenge du har valgt at lave netop nu!

Ja, det er sjovt, og kan desværre ikke bevise min påstand om, at jeg har haft det i tankerne før.
Men jeg vil helst undgå at ærge/skuffe nogen, og det var trods alt kun en idé.

N17
Manager

« Svar #16: 11 Jan 2008, 18:57 »

Ja, det er sjovt, og kan desværre ikke bevise min påstand om, at jeg har haft det i tankerne før.
Men jeg vil helst undgå at ærge/skuffe nogen, og det var trods alt kun en idé.

Synes det ville være helt fint hvis du kom med den på et senere tidspunkt, og synes generelt det er super fedt at du vil lave challenge/scenarios for brugerne herinde.  Thumbs Up

Synes bare, som skrevet, at det er et lidt ærgerligt tidspunkt at du smider netop denne challenge op på Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #17: 25 Feb 2008, 12:59 »

Jeg legede i sin tid lidt med en "record breaker" challenge, der, som navnet antyder, i al sin enkelhed går ud på at slå rekorder (flest mål i en sæson i f.eks. Premier League, flest mesterskaber, flest point osv). Jeg havde faktisk lavet en masse research for at finde de eksisterende rekorder, og var tæt på at have noget brugbart klar, men så lukkede FMG desværre, og så droppede jeg tanken og spillet igen. Nu har jeg jo genfundet min lidenskab for spillet, og så er challengen også begyndt at dukke op igen.

Desværre smed jeg alt mit research arbejde ud, da jeg ikke regnede med at få brug for det alligevel  Græder

Jeg ved ikke rigtig, om jeg gider lave alt arbejdet igen, men synes da lige jeg ville lufte mine tanker om det, og ligge forslaget til fri afbenyttelse, for en som måske havde lidt mere tid og lyst, til at gøre arbejdet igen.

Tanken var, at hver rekord skulle give et vist antal point, der svarer overens med hvor svær den er at slå (f.eks. skal flest mesterskaber i en liga, give flere point end f.eks. flest mål på en sæson). Jeg tror det kunne give en challenge, som var sjov at følge, også for dem som ikke deltager, da det kunne blive en dynamisk challenge, med en stilling der ændrer sig løbende. Og samtidig er sådan en challenge ikke begrænset til et bestemt udvalg af hold, man kan i princippet starte med en hvilken som helst klub, så ingen dårlige undskyldninger med, at klubben ikke er interessant her  Wink

Som sagt, ideen ligger til fri afbenytning, til hvem der måtte have mod på at gøre forarbejdet, skulle der ikke være nogen der melder sig, men alligevel være interesse for ideen, kan det da ikke udelukkes, at jeg selv gør arbejdet engang, men i så fald kommer det til at vente, til jeg har tiden og lysten til at gøre arbejdet en gang til  Smiley

Zone 43
Manager

« Svar #18: 01 Okt 2008, 21:29 »

Hiver lige tråden frem, da jeg har tænkt over denne challenge.

Man spiller X antal sæsoner, endnu ikke fastsluttet, med Malmö FF, der jo som bekendt skifter stadion inden længe så vidt jeg mindes. Her gælder det så om at komme langt internationalt og vinde samtlige pokaler nationalt med et rent skandinavisk hold.

Er det noget folket gider? Den vil med stor sandsynlighed så komme på mandag eller tirsdag, da jeg først vil have tiden dér :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010