home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
I går kl. 21:45:25 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 562 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  9 minutters overtid?!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: 9 minutters overtid?!  (Læst 5385 gange)
Emillionaire
Gæst

Sv: 9 minutters overtid?!
« Svar #15: 08 Jan 2008, 18:27 »

Jeps, har oplevet 9 minutters overtid en enkelt gang.. Opstemt

Men normalt spilles der 1-2 minutter mere end der er lagt til Huh

fik også 5 minutter's ekstra tid i går i en kamp og har prøvet det i andre tætte kampe

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #16: 08 Jan 2008, 18:43 »

fik også 5 minutter's ekstra tid i går i en kamp og har prøvet det i andre tætte kampe

Fem minutter... Det er jo ingenting...

McI
Ynglingespiller

« Svar #17: 08 Jan 2008, 18:45 »

nu skal det lige siges, at det der bliver lagt til - ALTID - er minimum antal minutter der skal spilles over. Derfor hvis det hedder 5 minutter, men det ene hold bruger masser af tid på dødbolde osv, så kan det sagtens blive 9 minutter..

I England siger speakeren på stadion altid "There will be a minimum of 3 minutes added time" f.eks. så der jo ingen der kan brokke sig til dommeren over hvis det f.eks. bliver 6 minutter, selvom publikum nok ville reagere Wink

At der bliver spillet et minut eller to mere end der reelt er lagt til gør ikke mig det store, men i denne kamp blev der jo faktisk kun spillet 33 sekunder mere.. Dommeren havde lagt de 9 minutter til, og der blev spillet 9:33 ekstra

Kom så de hvii´!!

verdenskrig
Manager

« Svar #18: 08 Jan 2008, 19:05 »

Er der nogen der nogensinde har været ude for noget lignende?

Meget fedt, men taget i betragtning af at der bliver scoret 9 mål, og at der ved hvert mål lige skal jubles færdig osv så syntes jeg da 9 min passer fint Thumbs Up Men nok stadig en mindre fejl i spillet Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

vondracek
Gæst

« Svar #19: 08 Jan 2008, 19:08 »

Er der nogen der nogensinde har været ude for noget lignende?

Prøvede det også med Chelsea da jeg spillede en meget lige kamp imod Manchester Utd. Det sucks - især hvis man er foran.

Lidt OT: Hvordan gør du så man kan se billedet istedet for linket?  Wink

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #20: 08 Jan 2008, 19:14 »

Har været ude for noget lignende. I en kamp med fire straffe, og et rødt kort til Martin P. for at nikke en skalde, og så  lige tre alvorlige skader Grin Syntes det er meget realistisk, da det jo også kan ske IRL.

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

patrick J
Manager

« Svar #21: 22 Feb 2008, 16:51 »

har prøvet hvor der var lagt 8 minutter til mod United ( var selv Liverpool ) og uden grund for der var næsten ikke nogen spilafbrydelser

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #22: 22 Feb 2008, 16:53 »

Prøvede det også med Chelsea da jeg spillede en meget lige kamp imod Manchester Utd. Det sucks - især hvis man er foran.

Lidt OT: Hvordan gør du så man kan se billedet istedet for linket?  Wink
I stedet for at linke fra browseren så højreklik og tryk på indstillinger. Så kopier url-en derfra Tunge

absalonsen
Gæst

« Svar #23: 22 Feb 2008, 22:49 »

Så fik undertegnet også lige en lang kamp! Kan dog afsløre, at det var helt i orden for mig. Duncan udbyggede føringen i det 95. minut. Smiley

Bare underligt med al den tid. Der havde ikke været skader eller noget. Kun to gule kort og seks udskiftninger.  Opstemt Huh

Edit: SS ordnet! Smiley
« Seneste Redigering: 22 Feb 2008, 22:52 af Absalonsen » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #24: 06 Mar 2008, 10:55 »

nu skal det lige siges, at det der bliver lagt til - ALTID - er minimum antal minutter der skal spilles over. Derfor hvis det hedder 5 minutter, men det ene hold bruger masser af tid på dødbolde osv, så kan det sagtens blive 9 minutter..

I England siger speakeren på stadion altid "There will be a minimum of 3 minutes added time" f.eks. så der jo ingen der kan brokke sig til dommeren over hvis det f.eks. bliver 6 minutter, selvom publikum nok ville reagere Wink

Det er da komplet forkert, det du skriver John.. Når der bliver lagt 3 eller 4 minutter til i England, bliver der som regel også spillet ca. 3 eller 4 minutter over. Nogen gange et halvt minut mere, men der bliver sjældent spillet mere end 1 minut over den reelle overtid, også selvom vinderholdet har skiftet ud i overtiden. Dommeren fløjter næsten altid af inden for det minutantal de har lagt til, og hvis der bliver spillet mere end 1 minut over den tid der var lagt til, begynder tilskuerne at pifte, og kommentatoren kan ikke forstå at de spiller videre - Og det kan du heller ikke selv, hvis du holder med vinderholdet. Så nej, det er faktisk sjældent at der bliver spillet mere end 3-5 minutters overtid. Heldigvis

Der er FM så helt forkert på den, for det er UTROLIGT tit at der bliver spillet 2-3 minutter oveni den tid der var lagt til. Og for lige at blive ved ting der er ringe ved FM, så er det trælst at man SKAL se de sidste par minutter af overtid, hvis der har været en chance. Hvis man laver en udskiftning skal man tit også vente til der bliver dødbold i 2D, og spilleren har hentet bolden (hvilket godt kan tage LANG tid). Det er også tit at modspillerne får lov til at skifte ud, og selvom man også selv har sat den til at skifte ud, kan der sagtens gå et par minutter før man selv får lov. Modstanderne kan endda score i mellemtiden! Og nu hvor jeg er ved at brokke mig, så burde den ikke vente 5 minutter på at lave taktiske ændringer, når man ikke skifter ud. Plejer managerne at lade være med at råbe ind på banen med taktiske ændringer til der er en dødbold? Nej vel?

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #25: 06 Mar 2008, 11:01 »

Det er da komplet forkert, det du skriver John.. Når der bliver lagt 3 eller 4 minutter til i England, bliver der som regel også spillet ca. 3 eller 4 minutter over. Nogen gange et halvt minut mere, men der bliver sjældent spillet mere end 1 minut over den reelle overtid, også selvom vinderholdet har skiftet ud i overtiden. Dommeren fløjter næsten altid af inden for det minutantal de har lagt til, og hvis der bliver spillet mere end 1 minut over den tid der var lagt til, begynder tilskuerne at pifte, og kommentatoren kan ikke forstå at de spiller videre - Og det kan du heller ikke selv, hvis du holder med vinderholdet. Så nej, det er faktisk sjældent at der bliver spillet mere end 3-5 minutters overtid. Heldigvis

Han har dog ret i, at dommeren er i sin gode ret til at lægge mere tid til end annonceret, hvis han mener det bør være tilfældet.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #26: 06 Mar 2008, 11:04 »

Han har dog ret i, at dommeren er i sin gode ret til at lægge mere tid til end annonceret, hvis han mener det bør være tilfældet.

Ja, han gør det bare næsten aldrig...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #27: 06 Mar 2008, 11:05 »

Nej, det anfægter jeg heller ikke.

Mrgoosmann
Lilleputspiller
*

« Svar #28: 06 Mar 2008, 11:10 »

9 minutter lyder helt vildt... men har da selv prøvet 7 :S

Sider: 1 [2] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010