home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 678 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Anti Glazers
0 Brugere og 14 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvornår får vi et opgør mellem FC United og Manchester United i Premier League at se? (nuværende sæson: 2012/13)
Sæson 2013/14
- 9 (10,7%)
Sæson 2014/15
- 15 (17,9%)
Sæson 2015/16
- 29 (34,5%)
Sæson 2016/17
- 13 (15,5%)
Sæson 2017/18
- 18 (21,4%)
Antal Stemmer: 84

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Anti Glazers  (Læst 33111 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #30: 09 Jan 2008, 14:17 »

Nej.. det er i alle ligaer under Football League Rooland.. I'm QUITE sure on that one Wink

Alt over Blue Sqaure North/South mener jeg. Så det er slut til næste sæson, hvis jeg rykker op.

Vil du ikke lige smide et link til DB'en her? Smiley

Udmærket blog Smiley Du rykker helt sikkert op   Thumbs Up

Altså en DB hvor FCUM er rykket op i Blue Square North/South? Smiley
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Anti Glazers
« Svar #31: 09 Jan 2008, 19:37 »

Har det meste af tiden udelukkende brugt lejesvende, og når der er muligt, er der naturligvis ingen grund til, at jeg ikke gør det. 15 lejesvende er jeg cirka op på.

Smiley

Det er da farligt, hvad så til næste sæson, så skal du jo bygge et helt nyt hold op... og måske du dumper med et brag så...

Og som FCK88 skriver, hvordan kan du få så mange fra den samme klub på leje?
Logged

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #32: 10 Jan 2008, 20:03 »

Det er da farligt, hvad så til næste sæson, så skal du jo bygge et helt nyt hold op... og måske du dumper med et brag så...



Lige præcis det jeg tænkte Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #33: 11 Jan 2008, 13:06 »

FC UNITED OF MANCHESTER
- THE ANTI GLAZERS

| EN GYLDEN SÆSON NÆRMER SIG ENDEN |

Selvom vi nu er er del kampe længere inde i en sæson, der er millimeter fra at være slut, og snart kan tage hul på sommeren, er der ikke ændret meget på tingene i det nordengelske. Det er helt utroligt, som pointene er havlet ind på Red Rebels' konto, præcis som de gjorde i det sidste halvår af 2007.

Det nye år startede præcis, som det skulle. Januar talte kun sejre, overlegne sejre: 4-0, 6-1, 5-1, 4-0, 2-0 og 3-0. 2008 blev skudt i gang med et brag. Når vi ikke holdt rent bur, scorede vi mere end fire mål. 5-1-sejren faldt i FA Trophy 2. runde imod Didcot.

Februar skulle vise sig ikke at være på samme niveau. Det blev til to uafgjorte i FA Trophy, hvorfor vi begge gange måtte ud og bruge kræfter i en omkamp. Først avancerede vi en 2-2-kamp med en 5-0-sejr imod Lancaster City, inden Rushden fra Blue Square Premier fik sig et nederlag på 3-1 efter 0-0 i første opgør. De øvrige tre kampe, der fandt sted i februar, var alle i ligaen og alle gav maksimum point, hvorfor vi på daværende tidspunkt var oppe på 11 ligasejre i træk. I øvrigt blev det også i februar, at ligamål nr. 100 blev scoret. Da Jay Rodriguez scorede til 4-1 imod Harrogate opnåede vi det trecifrede tal.

I marts skulle det gå endnu længere ned ad bakke. Det startede ellers med to ligasejre fuldt op af en 6-0-sejr i FA Trophy semifinale første kamp imod Blue Sqaure Premier-mandskabet, Crawley. Men så skulle en mindre ligakatastrofe indfinde sig. I 34. runde ude imod Boston United havde vi endelig muligheden for at cementere guldet fuldstændigt. Dennehy havde bragt os på guldkurs efter 20 minutter, og den scoring tegnede til at blive kampens eneste. Men i minut 89 fik Boston United udlignet, og vi måtte vente med at åbne champagnen.
Tre dage senere sikrede vi billetten til FA Trophy-finalen med en 2-0-sejr i returkampen imod Crawley, men glæden skulle midlertidigt hurtigt forsvinde. Hjemme på Gigg Lane tabte vi først 3-1 hjemme imod Vauxhall efterfulgt af endnu et nederlag på 1-0 til Hucknall. Det betød, at guldet stadig ikke lå sikkert i nogles hænder.
Det skulle det stadig ikke, da vi mødte Barrow. Vi førte 2-0 indtil minut 84, hvor spillerne allerede var begyndt at fejre guldet. Det udnyttede Barrow og fik to hurtige scoringer, hvilket fik opgøret til at ende 2-2.

Heldigvis fortsatte den usædvanligt dårlige stime ikke. I sæsonens sidste fem ligakampe hentede vi fire sejre og en uafgjort, hvorfor vi med 106 point endte 18 point foran nr. 2, Tamworth. Det var fantastisk, at kunne sige, at der kun skulle bruges en sæson i Blue Square North - indtil videre i hvert fald. Samtlige lejesvende skulle naturligvis have en stor del af æren. Darren Dennehy, John Paul Kissock og Raffaele De Vita fra hver kæde var med garanti blandt de allerbedste.

Nu skal der inden længe spilles FA Trophy finale, hvor vi forhåbentligt kan sikre endnu et trofæ.




Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Anti Glazers
« Svar #34: 11 Jan 2008, 13:47 »

Tillykke med oprykningen...
MEN hvad gør du så til næste sæson, ingen af dine spillere er vel gode nok til at spille på holdet og det vil sige at du skal satse på at kunne låne nye kvalitets spillere der kan klare sig i en række bedre... Var det ikke bedre og have satset lidt på egne spillere også så du rygraden af holdet bestod af egne spillere??
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #35: 11 Jan 2008, 14:22 »

Tillykke med oprykningen...
 MEN hvad gør du så til næste sæson, ingen af dine spillere er vel gode nok til at spille på holdet og det vil sige at du skal satse på at kunne låne nye kvalitets spillere der kan klare sig i en række bedre... Var det ikke bedre og have satset lidt på egne spillere også så du rygraden af holdet bestod af egne spillere??

Lige meget hvad havde egne spillere ikke været gode nok til Blue Sqaure Premier, hvorfor jeg bare skal ud og hente et hav af spillere. Så må vi se, hvor meget held jeg har med det.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Anti Glazers
« Svar #36: 11 Jan 2008, 14:33 »

Lige meget hvad havde egne spillere ikke været gode nok til Blue Sqaure Premier, hvorfor jeg bare skal ud og hente et hav af spillere. Så må vi se, hvor meget held jeg har med det.

Havde det så ikke været bedre og have taget endnu en sæson i ligaen så nogle af dine spillere kunne have udviklet sig så de kunne begå sig på det niveau...

Det er jo selvfølgelig dit hold og spil, men med den taktik du kører nu kan du jo risikere at ryge ned lige så hurtigt du røg op hvis du ikke finder nogle gode nok leje spillere som du vel skal regne med igen til næste sæson...
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #37: 11 Jan 2008, 16:18 »

Havde det så ikke været bedre og have taget endnu en sæson i ligaen så nogle af dine spillere kunne have udviklet sig så de kunne begå sig på det niveau...

Det er jo selvfølgelig dit hold og spil, men med den taktik du kører nu kan du jo risikere at ryge ned lige så hurtigt du røg op hvis du ikke finder nogle gode nok leje spillere som du vel skal regne med igen til næste sæson...

I mine øjne er det begrænset, hvad en sæson kan udvikle spillere til. Materialet til oprykning mente jeg ikke, var der, og derfor gik jeg ud på markedet og hentede spillere.

Jeg har stærke forhåbninger, om at kunne sikre en del habile spillere til næste sæson.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #38: 11 Jan 2008, 16:40 »

FC UNITED OF MANCHESTER
- THE ANTI GLAZERS

| FA TROPHY FINALE |

Den 10. maj havde vi chancen for at hente sæsonens anden trofæ. Det første var hentet overlegent i ligaen, og det var sådan set også på overlegen facon, at vi var nået frem til finalen i FA Trophy. I løbet af sæsonen var der både hentet en 6-0-sejr og 5-0-sejr i denne cupturnering. Faktisk to af førstnævnte.

I finalen ventede Exeter, som lå på 2. pladsen i rækken over den, vi lige havde vundet. Exeter var enorme favoritter, men det betød absolut intet, og vi havde tidligere på sæsonen gjort en del odds til skamme. Vi havde den perfekte trup klar til kamp, og jeg tvivlede ikke på, at vi kunne vinde.

Næsten 24.000 var på Wembley, da dommer Howard Webb fløjtede kampen i gang. Vi var oplagte i starten. Det var os, der skabte chancerne, og det tegnede utvivlsomt godt. Pludselig fandt Exeters topscorer, Richard Logan, dog frem til nettet. Efter 26 minutter skulle samme spiller øge til 2-0. Det var frustrerende for os, da vi havde gjort det klart bedst i startfasen, men Exeter havde været utroligt meget mere effektive end os.

Heldigvis tabte drengene ikke modet, og efter 36 minutter reducerede Vidarsson hamrende fortjent. Kort efter skulle det også blive til at udlignende mål: Griffiths sikrede bolden på midten Exeters banehalvdel, afleverede til De Vita, som spillede Rodriguez i dybden. Englænderen havde fået en en-mod-en situation med Exeter-keeperen, og den var han ikke sen til at udnytte. Hans 29. sæsonmål blev banket i gardinerne.

Og der var knapt gået et minut af anden halvleg, da samme Rodriguez skulle sende os på sejrskurs. Han scorede fuldt fortjent til 3-2, og nu var presset lagt over på Exeter. De formåede at vågne lidt, men når mulighederne bød sig, var skarpheden ikke tilstedeværende, og i stedet kunne De Vita lukke kampen med tyve minutter igen. Kampen endte 4-2, og vi hentede FA Trophy-titlen.




Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #39: 11 Jan 2008, 23:49 »

ANTI GLAZERS
FC UNITED OF MANCHESTER


10/8 - 2008

''Den nye sæson - og første i Blue Square Premier for FCUM - har allerede taget sin begyndelse. Det har været en enorm nødvendighed at hente nye ansigter, hvorfor et hav i løbet af sommeren er tiltrådt. Den sædvanlige bunke af venskabskampe har også fundet sted. Den første ligakamp er sågar færdigspillet.

Jeg begyndte tidligst muligt at få stablet et nyt mandskab på benene, og allerede på transfervinduets dag et var to spillere til sæsonen hjemme. Angriberen, Chris Senior, der scorede 19 mål for Altrincham i Blue Square Premier i sidste sæson samt en af sidste sæsons stjerne, John Paul Kissock, som fik lov til at få endnu en sæson i FC United. Med 11 mål og 21 assists var der ingen tvivl om, at han var en af nøglerne til sidste sæsons succes - forhåbentlig kan han præstere lige så godt denne gang.

Derefter begyndte det at havle ind, og nu - den 10. august - har vi kunne præsentere yderligere 18 spillere. De skarpeste spillere blev, som i sidste sæson, sikret på en lejeaftale. Vi var utroligt lykkelige, da vi også i denne sæson fik lov til at have Raffaele De Vita i klubben. Kieran Agard og Bjarni Vidarsson, som også gjorde det godt i sidste sæson, er også at finde i klubben igen. De to sidste væsentligste lejeaftaler tæller målmand Zak Jones fra Blackburn og forward Tom Pope fra Crewe. Heldigvis er det ikke kun lejeaftaler, der er sikret. Hele 13 spillere er også ankommet på permanente aftaler.

Sommerens venskabskampe kunne have gået bedre, men så kunne vi glæde os over, at de var forholdsvis ligegyldige. Vi fik blandt andet en sæk på 6-1 af Evertons reserver, mens vores eneste sejr faldt imod Abbey Hey. Tom Pope og Rory Patterson stod her for en 2-1-sejr.

Dermed havde vi lagt grundstenene til at begynde 08/09-sæsonen. Vi var spået en 23. plads, og minsandten om det ikke var den spåede bundprop, Salisbury, vi mødte på udebane i 1. runde. Med en tilfredsstillende holdopstilling satte jeg næsen op efter en sejr, hvorfor skuffelsen blot skulle blive endnu større. I en ellers meget lige og jævnbyrdige kamp var værterne utroligt meget bedre til at udnytte deres chancer. Det var bestemt frustrerende at følge, og slutresultat på 1-4 faldt ikke i mine smag. Chris Senior, der kom ind for en skadet Raffaele De Vita, scorede vores enlige mål.
,,



Logged

Kamds
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #40: 11 Jan 2008, 23:52 »

Tror det var meget godt du fik lånet Raffaele De Vita endnu en sæson! Opstemt haha
Logged

ydersog
Gæst
 
Sv: Anti Glazers
« Svar #41: 11 Jan 2008, 23:57 »

Rigtig vigtigt du fik De Vita(l) igen

Lad ham nu bombe som han gjorde det sidste sæson

Godt skrevet, dejlig opsætning = SirToby-blog Thumbs Up
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #42: 12 Jan 2008, 13:09 »

Den her blog er jo S E J!!.. Wink .. Glory Glory FCUM Wink .. Nice updates S-T.. håber ikk du rykker ned igen.. det ville være synd.. KUTGW crazy
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #43: 12 Jan 2008, 14:57 »

Det billede der er i den sidste update, er det klub logo?
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #44: 12 Jan 2008, 21:21 »

Det billede der er i den sidste update, er det klub logo?

Jeps, det er en lille del af klublogoet.

Mange tak for kommentarene!
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010