home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 647 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Anti Glazers
0 Brugere og 36 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvornår får vi et opgør mellem FC United og Manchester United i Premier League at se? (nuværende sæson: 2012/13)
Sæson 2013/14
- 9 (10,7%)
Sæson 2014/15
- 15 (17,9%)
Sæson 2015/16
- 29 (34,5%)
Sæson 2016/17
- 13 (15,5%)
Sæson 2017/18
- 18 (21,4%)
Antal Stemmer: 84

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Anti Glazers  (Læst 33135 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #15: 07 Jan 2008, 19:00 »

Det nævner jeg nu heller ikke noget om.. Jeg siger bare at jeg aldrig vil fatte sympati for dem, da jeg allerede har kastet min kærlighed over et united hold..

Sådan har jeg det også, og dem der har været med til at oprette klubben, følger jo selvfølgelig også stadig United, men sandheden er bare, at de ikke har råd til at gå på Old Trafford.
Logged

Korvel93
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Anti Glazers
« Svar #16: 07 Jan 2008, 19:02 »

Lyder spændene, er selv United fan
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #17: 07 Jan 2008, 19:50 »

FC UNITED OF MANCHESTER
- THE ANTI GLAZERS

| EN UBESEJRET START |

Så kunne sæsonen tage sin begyndelse. Vi er fem runder inde i Blue Square North-turneringen, og der har igen været aktivitet på og udenfor banen.

Den allerførste kamp foregik på Valley Stadium i Redditch. Vi manglede en af de væsentligste mænd i form af Jutkievicz, der var ude med skade. Det viste sig senere, at det skulle blive dyrt. Vi manglede nemlig den skarphed, som Jutkievicz kunne have givet. Trods et pænt antal chancer skulle sæsonpremiereren ende målløs.

Selvom Jutkiewicz heller ikke var klar i den følgende kamp imod Hinckley, blev effektiviteten fundet frem. 2219 på Gigg Lane i Bury fik en opvisning, da drengene tæskede gæsterne med 5-0. Med så mange mål var sandsynligheden for, at en af lejesvendene - som der var otte af på banen fra start - havde scoret rigtig stor. Men ikke en eneste havde scoret. Chadwick, Rudd og Swarbrick som alle er på permanente aftaler, scorede henholdsvis to, to og et mål.

Navnet på næste modstander var Blyth Spartans, og som i sæsonens første kamp var spillerne heller ikke denne gang kyniske nok, når chancerne bød sig. Aidan Downes skød os ellers i front efter syv minutter, men flere scoringer blev det ikke til, og i mellemtiden havde Blyth udlignet på straffespark. Atter en uafgjort.

Al denne mangel på skarphed fik mig ud på transfermarkedet, og der blev igen kigget efter nye ansigter, der kunne lejes. De Vita fra Blackburn, Boyle fra Everton, Griffiths fra Blackburn og sidst Binnion fra Sheffield United blev sikret i første omgang. Raffaele De Vita blev udnævnt som redningsmand - ikke mindst pga. hans evner som angriber.

Italieneren var ikke langsom til at vise sit værd. Jutkiewicz, der var vendt tilbage, udgjorde makkerpar med De Vita, da Hyde gæstede Gigg Lane i 4. runde. Udeholdet bød på en mindre chokstart, da de efter ganske få minutter skød sig i front. Den føring skulle dog hurtigt blive udlignet ved Jutkievicz, og da dommeren fløjtede til pause havde De Vita med to mål sikret en føring på 3-1. Gearet blev ikke sat ned i anden halvleg, og De Vita, Jutkiewicz samt indskifteren, Downes, fandt vej til gardinerne en enkel gang hver. 6-1 lød den samlede afklapsning på.

I augustmåneds sidste kamp fik vi en af de sværeste opgaver, vi får i løbet af sæsonen. Vi mødte det hold, der havde været bedst i de første fire kampe. Der var tale om Tamworth på udebane, som havde vundet alle deres første fire kampe. Opgøret forholdt sig ganske jævnbyrdigt, men en pauseføring på 2-0 manede endnu en sejr til Tamworth i jorden. Mål fik de heller ikke, og vi fik ikke flere. Den tredje sejr var hjemme. Kort efter kampen blev endnu en lejesvend sendt til Gigg Lane. 18-årige angriber Jay Rodriguez fra Burnley spiller sæsonen ud i FC United of Manchester.




Logged

ManUtd83
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #18: 07 Jan 2008, 19:58 »

Super blog ! Grafik, detaljer, det skrevne og resultaterne er bare fantastiske.
Jeg vile følge med, for du lavede sgu en super blog om Man Utd, og jeg er ikke i tvivl om at du kan føre det andet Manchester hold til noget stort. Håber du bliver ved med at spille længe nok til at komme i Premier League
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #19: 08 Jan 2008, 17:56 »

FC UNITED OF MANCHESTER
- THE ANTI GLAZERS

| EN DANS PÅ ROSER |

Hvis man ikke havde sat sine penge på FC United of Manchester i starten af sæsonen, vil man med stor sandsynlighed fortryde det nu, til trods for at man dog næppe kunne vide, at det nordengelske mandskab ville klare sig så godt, som de gør. I det hele taget er alle lave forventninger gjort til skamme, og alle omkring FC United nyder hvert eneste sekund.

The Red Rebels har hentet den ene sejr efter den anden - pointtab har vi dog ikke kunne løbe fra. 11 opgør har fundet sted, siden der sidst blev rapporteret. Man skulle ikke tro, at der efter ni sejre kunne findes en skuffelse blandt dem, men det er lige præcis tilfældet. Hjemme på Gigg Lane i FA Cuppen imod Brigg - der ikke en gang er at finde i Blue Square North/South - dummede vi os gevaldigt. Gæsterne kom yderst overraskende hurtigt foran 2-0, men to scoringer omkring pausen udlignede den føring. Så skulle man tro, at vi havde kampen i vores hånd, men i stedet scorede Brigg et mål direkte på hjørnespark, og da vi ikke udnyttede det antal chancer, der var over dobbelt så stort som Briggs, måtte vi forlade FA Cuppen forholdsvist tidligt.

Udover kampen imod Brigg kan vi heldigvis ikke være berettiget til at være utilfredse. Ni sejre og en enkel uafgjort på 2-2, som først blev afgjort i overtiden, er, hvad det er blevet til i ligaen. Over kampene blev der kun lukket fire mål ind, og vi vandt både 4-0, 5-0 og 6-0. Som i de første kampe har Raffaele De Vita også været periodens profil. Han er både klubbens og ligaens klart bedste målscorer med 16 kasser.

De Vita har dog bestemt ikke været den eneste, der har skinnet. Ruddy med 10 clean sheets har lige som Kissock med otte assists og Vidarsson med seks også gjort det fortræffeligt. Sammen med alle de andre har de medvirket godt til den stensikre 1. plads, som vi efter 15 runder kan prale af.




Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #20: 08 Jan 2008, 23:11 »

FC UNITED OF MANCHESTER
- THE ANTI GLAZERS

| 2007 ER FORTID |

Vi er lidt over halvvejs i 07/08-sæsonen og er trådt ind i det nye år, 2008. I sammenligning med de første kampe på sæsonen har der ikke været nogle overraskelser i de ti kampe, som har fundet sted i november og december. FC United of Manchester er nemlig fortsat altødelæggende.

November gav den ene sejr efter den anden og endte med fem sejre ud af fem mulige. Hele fire gange præsterede man at score fire mål i en kamp, mens man i den sidste "blot" scorede tre. Det var Barrow, der formåede at få et spinkelt 3-2-nederlag.
Solihull Moors, Nuneaton, Worcester og Sutton United var holdene, der var udsat for de sammenlagt 16 mål. De tre første kampe hver tre point på kontoen, mens den sidste sikrede os videre avancement i FA Trophy, så vi nu blev klar til 1. runde.

Der blev også spillet fem kampe i årets sidste måned. Vi lagde overraskende skidt ud, da vi på udebane imod Workington var centimeter fra at få det første liganederlag. Værterne havde i minut 90 scoret til 3-2, mens Kissock endnu længere inde i overtiden fik udlignet på straffespark, og vi kunne stadig kalde os ubesejret.
Det skulle blive årets sidste svipser. De følgende fire kampe lød som følgende: 4-1 imod Gainsborough, 6-0 imod Burton, 4-2 imod Redditch og 1-0 imod Hinckley. Igen blev der scoret et hav af mål, og det var sjovt nok imod modstanderen, man umiddelbart ikke skulle forvente, vi ville gennembanke, at der blev scoret det højeste antal mål Vi havde trukket Burton fra rækken over os på udebane og var kæmpe underdogs. Vi vandt sensationelt 6-0, og spåkonerne blev gjort til skamme.
Årets sidste kamp imod Hinckley var tæt på at ende uafgjort. Det var ikke spillernes bedste dag på kontoret, og de tre point blev også først sikret i minut 90, da indskiftede Aidan Downes nettede.

Det betyder, at vi stadig ligger mutters alene i toppen af tabellen. Springet ned til 2. pladsen og den ikke-playoff-givne 6. plads er på henholdsvis 14 og 24 point. Dermed skal meget få galt i foråret, hvis en oprykning sidst på sæsonen ikke er en kendsgerning.




BLUE SQUARE NORTH

TOPSCORER:
De Vita, Raffaele - 30 mål
Jutkiewicz, Lukas - 10 mål
Rodriguez, Jay - 10 mål


FLEST ASSISTS:
Kissock, John Paul - 12 assists
De Vita, Raffaele - 10 assists
Vidarsson, Bjarni - 9 assists

Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Anti Glazers
« Svar #21: 08 Jan 2008, 23:12 »

Det går jo som smurt brød...
Flot skriftligt niveau, så man kan vel ikke andet end at beodre dig til at blive ved.
Glæder mig til at se dig i Premier!
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #22: 08 Jan 2008, 23:19 »

Det ser jo lidt nemt ud SirToby.. Glæder mig til du kommer lidt op i rækkerne, og skal kæmpe med de store. Nogle flotte updates - skal nok følge med fra nu af. Du ved jo hvorfor jeg ikke har set den Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Suicide
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #23: 09 Jan 2008, 11:03 »

Rigtig gode updates. Men syntes godt nok der er mange lejesvende Smiley
Logged

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

JKJ
Gæst
 
Sv: Anti Glazers
« Svar #24: 09 Jan 2008, 12:44 »

Rigtig gode updates. Men syntes godt nok der er mange lejesvende Smiley

Nemlig... hvor mange har du efterhånden og hvor mange af dine egne spillere er med på holdet??
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #25: 09 Jan 2008, 13:17 »

Har det meste af tiden udelukkende brugt lejesvende, og når der er muligt, er der naturligvis ingen grund til, at jeg ikke gør det. 15 lejesvende er jeg cirka op på.

Smiley
Logged

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #26: 09 Jan 2008, 13:43 »

Vil du ikke lige smide et link til DB'en her? Smiley

Udmærket blog Smiley Du rykker helt sikkert op   Thumbs Up
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #27: 09 Jan 2008, 13:48 »

Der er EN ting jeg ikk forstår Huh (kald mig dum hvis man vil) Men du kan max. få 4 lejesvende af gangen fra samme klub... så at du pludselig har 8 fra everton synes jeg godt nok er meget meget mærkeligt Shockeret
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #28: 09 Jan 2008, 13:50 »

Det er vist kun i PL man max. kan få 4 lejesvende Smiley
Logged

FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #29: 09 Jan 2008, 13:51 »

Nej.. det er i alle ligaer under Football League Rooland.. I'm QUITE sure on that one Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010