home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
10 Sep 2024, 22:18 Bubbles Challenges The real SAF Challenge
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
29 Jul 2024, 11:07 euthenasia Omklædning... Underlige ting
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23420
  0 Brugere, 690 Gæster Online.

Indlæg: 1132874 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: carinasantoro033
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Anti Glazers
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvornår får vi et opgør mellem FC United og Manchester United i Premier League at se? (nuværende sæson: 2012/13)
Sæson 2013/14
- 9 (10,7%)
Sæson 2014/15
- 15 (17,9%)
Sæson 2015/16
- 29 (34,5%)
Sæson 2016/17
- 13 (15,5%)
Sæson 2017/18
- 18 (21,4%)
Antal Stemmer: 84

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Anti Glazers  (Læst 33104 gange)
SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Anti Glazers
« : 07 Jan 2008, 14:51 »

FC UNITED OF MANCHESTER
- THE ANTI GLAZERS

| INDLEDNING |

For ikke så forfærdeligt længe siden læste jeg en artikel. Artiklen omhandlede en fodboldklub, som først lige har set dagens lys. I 2005 blev klubben oprettet, men der var ikke nogen traditionel eller vanlig grund til oprettelsen. Det handlede om noget helt andet. Uden en anden bestemt klub ville denne nemlig aldrig have været til stede.

Den engelske gigant, Manchester United, hjalp mere eller mindre på en negativ måde. Eller skal jeg sige, Malcolm Glazer hjalp. Da han for et par år siden overtog klubben, var det ikke med alles gode vilje - langt fra. Og hos nogle er han ikke blevet bedre siden. Blandt andet er billetpriserne steget dramatisk, og generelt er alt på Old Trafford blev strengere. Sådan noget går ikke uset igennem, og de inkarneredes pengepung blev mindre og mindre samtidig med, at de savnede den gode, gamle stemning, som der tidligere var: Gå til fodboldkamp for en billig penge, få nogle øl, sunget nogle sange og set noget god bold. Derfor tog nogle initiativet til at oprette FC United of Manchester - en klub der skulle bygge på deres metoder og præmisser.

FC Uniteds første to sæsoner gik, som de kunne have håbet. Først blev man mestre i Football League Division Two og dernæst i Football League Division One. Dermed var man klar til den ottende bedste række i engelsk fodbold, hvor man i dag spiller. Jeg har dog taget mig den frihed og hevet dem op i Blue Square North. Umiddelbart et hårdt hop på to divisioner, men truppens kaliber udligner de øvrige mandskaber i ligaen nogenlunde. Klubbens stjerne må siges at være målmand Sam Ashton, og desuden råder man over Ryan Giggs' bror i form af Rhodri Giggs.
« Seneste Redigering: 05 Feb 2008, 20:14 af SirToby » Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Anti Glazers
« Svar #1: 07 Jan 2008, 14:55 »

Lyder spændene, kan godt huske at der var noget om snakken da Glazer overtog Man U, men troede faktisk det var gået i sig selv igen...

Glæder mig til fortsættelsen Wink
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Anti Glazers
« Svar #2: 07 Jan 2008, 15:04 »

Ser fint ud. Glæder mig til fortsættelsen.
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #3: 07 Jan 2008, 15:11 »

Det ser spændende ud.. !! Hvor gammel er Giggsy's bror?? Og hvor på man spiller han?
Logged

- Veni, vidi, vici -

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #4: 07 Jan 2008, 15:18 »

Det ser spændende ud.. !! Hvor gammel er Giggsy's bror?? Og hvor på man spiller han?

Han er 30 år gammel, og han spiller - modsat sin bror - på højre kant.

Tak for kommentarene.

Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #5: 07 Jan 2008, 15:29 »

Først blev man mestre i Football League Division Two og dernæst i Football League Division Two.

Rullende Øjne

Fin start og spænende valg Smiley
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #6: 07 Jan 2008, 15:33 »

Rullende Øjne

Fin start og spænende valg Smiley

Godt set - det er rettet. Smiley

Tak...
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #7: 07 Jan 2008, 16:18 »

FC UNITED OF MANCHESTER
- THE ANTI GLAZERS

| DEN FØRSTE TID |

Opstarten er ved at være slut, og når ligaen i morgen bliver skudt i gang, kan vi ikke længere kalde det opstart. Starten i FC United of Manchester har budt på venskabskampe samt investeringer på forskellige fronter.

Kampene forløb, som man måske kunne have forventet. Mod jævnbyrdige modstandere trak vi i seks kampe ud med fire sejre og to nederlag.
Det sidste tre blev vundet med 1-0, 1-0 og 2-1, og man må dermed sige, at spillerne fik tanket selvtillid forud for premieren imod Redditch. Ingen spillere skinnede igennem, dog skulle Stuart Rudd med tre kasser nævnes.

Det var dog lige før, at aktiviteten uden for banen var større end indenfor. Jeg havde ikke været i gang længe i klubben, før jeg Everton stod klar som venskabsklub. Jeg var ikke langsom til at indgå i samarbejdet og straks blev der lejet to Everton-drenge ud til os. Målmand John Ruddy og forward Lukas Jutkiewicz. Sidstvænte skal ikke være bange for ikke at få spilletid, hvilket Ruddy heller ikke skal, til trods for at det er på målmandsposten, at vi ser bedst ud.

Det antal af spillere var jeg ikke tilfreds med, og inden længe havde yderligere otte Everton-spillere fundet vej til FC United: Fire forsvarsspillere, tre midtbanespillere og en enkel angriber. Det betyder højst sandsynligt, at det for det meste bliver lejesvende, der løber på banen i stedet for FC United-spillere.
Med ti lejede spillere i det hele skal det jo dog nok med garanti blive til kampe for klubbens egne drenge.

Vælger man at sætte sine penge på os som ligavindere, kan man forvente at få pengene 51 gange igen, hvis vi henter guldet. Hårde odds og vi er også blevet spået en 22. plads. Optimismen og selvtilliden bliver dog ikke mindre af det, og The Red Rebels er klar til at krydse klinger.
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #8: 07 Jan 2008, 18:28 »

Først blev man mestre i Football League Division Two og dernæst i Football League Division One.

Nu startede de vel næppe i Football League Division 2, men derimod i North West Counties Football League Division 2 - det er ellers et meget spændende hold med en interessant historie.
Logged



SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #9: 07 Jan 2008, 18:31 »

Nu startede de vel næppe i Football League Division 2, men derimod i North West Counties Football League Division 2 - det er ellers et meget spændende hold med en interessant historie.

Det er rigtig, men det virkede utvivlsomt langt, hvorfor jeg forkorterede det. Hvad forveksler du med Football League Division Two?
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #10: 07 Jan 2008, 18:36 »

Da der stod Football League, antog jeg såmænd bare at det var Football League der var tale om.
Logged



Red love
Gæst
 
Sv: Anti Glazers
« Svar #11: 07 Jan 2008, 18:47 »

Hmm, altså for det første hører jeg ikke til den kerne af united fans der siger Hate Glazer, Love United. Derfor ser jeg ikke det fantastisk spændende ved dette projekt...

Men som united fan, bliver man da selvfølelig nød til at forholde sig til sådan en udbrydergruppe ,det er klart. Jeg synes bare aldrig løsningen kan blive at starte en ny klub op, for mig vil det altid kun være et United...

 For det andet spiller Giggs bror ikke mere for dem, læs: http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7948
Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Anti Glazers
« Svar #12: 07 Jan 2008, 18:49 »

Ser spændende ud SirToby, fortsæt...


For det andet spiller Giggs bror ikke mere for dem, læs: http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7948

Og for det tredje, så blogger han om spillet, og ikke virkeligheden, hvorfor det er splintende ligegyldigt.
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Anti Glazers
« Svar #13: 07 Jan 2008, 18:51 »

Hmm, altså for det første hører jeg ikke til den kerne af united fans der siger Hate Glazer, Love United. Derfor ser jeg ikke det fantastisk spændende ved dette projekt...

Men som united fan, bliver man da selvfølelig nød til at forholde sig til sådan en udbrydergruppe ,det er klart. Jeg synes bare aldrig løsningen kan blive at starte en ny klub op, for mig vil det altid kun være et United...

 For det andet spiller Giggs bror ikke mere for dem, læs: http://www.oldtrafford.dk/index.php?nyhed=show&id=7948

FC United vil da aldrig blive større end United - ?

Ser spændende ud SirToby, fortsæt...

Super.
Logged

Red love
Gæst
 
Sv: Anti Glazers
« Svar #14: 07 Jan 2008, 18:55 »

FC United vil da aldrig blive større end United - ?
Det nævner jeg nu heller ikke noget om.. Jeg siger bare at jeg aldrig vil fatte sympati for dem, da jeg allerede har kastet min kærlighed over et united hold..
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010