home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1082 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Update Pokal Turneringen! - Die Roten Teufel
0 Brugere og 24 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: Update Pokal Turneringen! - Die Roten Teufel  (Læst 15537 gange)
MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: September 08 - Die Roten Teufel
« Svar #45: 09 Jan 2008, 20:23 »

rigtig flot update, bare ærgeligt med de seneste resultater
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: September 08 - Die Roten Teufel
« Svar #46: 09 Jan 2008, 23:00 »

Gode resultater, godt at de store hold har problemer på Fritz-Walter Stadion  Thumbs Up

Fremragende updates, og yderst geniale resultater Peace Virkelig en fantastisk blog du har startet her Smiley
rigtig flot update, bare ærgeligt med de seneste resultater

Tak for i følger med, kommer måske en update omkring oktober måned senere, men lover ikke noget.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: September 08 - Die Roten Teufel
« Svar #47: 10 Jan 2008, 18:51 »

Kan vi forvente en update i aften Peace ?
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: September 08 - Die Roten Teufel
« Svar #48: 10 Jan 2008, 19:27 »

Kan vi forvente en update i aften Peace ?

Må jo erkende, at jeg har kommet til at spille sæsonen færdig. Og nu prøver jeg at finde ud af hvordan resten af denne helt fantastiske sæson skal opdateres. nogen ideer ?
Logged

GOONER TILL I DIE !!


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: September 08 - Die Roten Teufel
« Svar #49: 10 Jan 2008, 19:35 »

Du kan da stadig skriver månedsupdate for sæsonen Grin Ellers kan du bare opsumerre sæsonen i en to-delt artikel Thumbs Up
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: September 08 - Die Roten Teufel
« Svar #50: 11 Jan 2008, 11:56 »


Oktober - December
- 1FCK rammer formen

| Dortmund 1-0 | FC Bayern 2-4 | W. Bremen 5-3 | Wolfsburg 2-0 | Jena 3-3 (Pokal) |

Resultater:

> 7 Sejr.

< 1 Nederlag.

= 2 Uafgjort.

Efter en halvsæson er Kaiseslautern at finde i toppen af rækken nærmere betegnet som nr. 3. Deres mest fanatiske fans drømmer allerede om en gentagelse, af den historiske sejr fra 1998 hvor holdet som oprykker gik og og blev mester.  

Det historiske mesterskab fra 1998 kan gentage sig igen for Kaiserslautern hvis topsholdene Schalke og Bayern München kommer ind i den dårlig periode. Generelt er toppen i Bundesligaen uhyggelig tæt hvor hold som, Bayern München, Schalke 04, Kaiserslautern, Stuttgart og Hamburg SV alle har muligheden for at blive mester. 

Det er endnu engang lykkedes for succes manageren Andreas Brehme, at få sit hold organiseret til at spille på højeste plan, og har overrasket alt og alle ved at ligge på en flot 3. plads efter den første halv sæson. Holdet har det dog meget svært mod de bedste hold i ligaen, men med en fantastik sejr på 5-3 ude over Werder Bremen, er det forhåbninger om flere point på udebane.

Overalt i Tyskland bliver den "hotte" trio Stancu, Troje og Rafael diskuteret ved enhvert givent lejlighed og disse 3 spillere er da også svaret på Kaiserslauterns gode form. Især konstellationen Stancu og Rafael har givet overskrifter i næsten hver eneste uge, da spillere ligger nr 1 og 2 på topscore listen. Også den lovende fløj Gabriel Torje har været nævnt tit, da med han mange assist er ophavsmand til Stancus og Rafaels mange mål.

- Jeg er en utrolig lykkelig mand lige nu, hvem skulle have troet dette muligt inden sæsonen startede. Nummer 3 efter den første halvsæson, kan kun beskrives som verdensklasse i mine øjne, og jeg er utrolig stolt over hvad drengene har præsteret indtil videre.

Mange så mit køb af Rafael som lidt af et fejlkøb i den første sæson, men nu hvor han for alvor er kommet ind på holdet viser han hvilken klassespiller han i virkeligheden er. Ikke nok med han er topscore, hvor han holder spillere som, Klose, Toni, Klasnic osv. bag sig så er han også den spiller som har flest assist.

Når dette er sagt, kan man heller ikke komme uden om vores fantastiske rumænere som blot bliver ved at levere varen kamp efter kamp. Som det ser ud nu, så tror jeg vi for svært ved at beholde Stancu til næste sæson, hvis han bliver ved med at udvikle sig som han gør.
Dog er jeg meget mere fortrøstningfuld omkring Gabriel Torje som netop idag, har valgt at forlænge sin kontrakt med 5 år, idet han er utrolig glad for at være her, og vi er da også utrolig glad for at have ham.  

Der er også gået mange rygter omkring vi ville hente Mauro Zarate til klubben, og dette jeg kan bekræfte idet han er og finde på klubbens træningsbane i morgen. Mange ville nok mene at det er helt åndsvagt at hente en dygtig angriber til klubben, når vi har dem som har lavet flest mål netop nu.

Når dette så er sagt, så synes jeg det er et perfekt køb, vi prøvet hele tiden at forstærke holdet, og med købet af Zarate så ser jeg en mand, som vil give Stancu og Rafael god kamp til de to pladser i angrebet. Plus at jeg ikke forventer vi kan holde Stancu ret meget langere i klubben.
 


Statistik: Oktober til December

Mål:
Bogdan Stancu, 9 mål.
Rafael, 8 mål.
Andreas Ottl, 2 mål.

Assist:
Gabriel Torje, 7 assist.
Rafael, 5 assist.
Bogdan Stancu, 3 assist.

Gennemsnitlig bedømmelse:
Bogdan Stancu 7.80 (10 kampe)
Rafael 7.70 (7 kampe)
Vincent Enyeama, 7.30 (10 kampe)
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update ! - Die Roten Teufel
« Svar #51: 11 Jan 2008, 12:23 »

God update, men hvor er resultaterne på de sidste 5 kampe  Rullende Øjne
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update ! - Die Roten Teufel
« Svar #52: 11 Jan 2008, 12:31 »

God update, men hvor er resultaterne på de sidste 5 kampe  Rullende Øjne

Det skal jeg fortælle dig min kære dreng, de ikke kommet med, fordi jeg skal opdatere en hel sæson. Så har bare taget de vigtigste med, men her hvis nogen skulle være interesseret:

Hannover vs 1FCK  1-2
Fürth vs 1FCK 1-3
1FCK vs Bochum 3-1
1FCK vs Duisburg 3-1
Frankfurt vs 1FCK 2-2
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Update ! - Die Roten Teufel
« Svar #53: 11 Jan 2008, 12:57 »

Mange tak og jeg vil da mene, at alle resultater er vigtige  Grin  Peace

Rigtig flotte resultater med det tyske FCK, du har virkelig formået at "knække" koden omkring det taktiske i FM08-udgaven  Thumbs Up
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update ! - Die Roten Teufel
« Svar #54: 11 Jan 2008, 14:30 »

Update til den tyske pokalturnering kommer inden for 10 min. Har taget lidt længere at lave end for ventet men så skulle den også være god.  Smiley
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update ! - Die Roten Teufel
« Svar #55: 11 Jan 2008, 15:02 »


Pokalfinalen 2008
- Heldet tilsmilede oprykkerne



Idag kunne Kaiserslautern vinde deres tredje titel som pokalvindere, modstanderen hed noget overraskende Offenbach som er og finde i 2. Bundesliga og derfor var Kaiserslautern udråbt som storfavorit til dagens opgør.

Sidste år havde Andreas Brehme og Kaiserslautern ikke heldet med sig i pokalen, hvor holdet røg ind i det ene stor hold efter det andet og måtte til sidst se sig selv udspillet af Bayern München. I år ser det helt anderledes ud, hvor holdet virkelig har været heldige med lodtrækningen og kun har mødt Leverkusen som det sværeste hold indtil videre.

3. Runde: Bochum 2-0

Bochum var holdet som Kaiserslautern skulle besejre, for at komme i årets kvartfinale. Overkommeligt så det ud, selv om holdet var på udbane. Efter 15 min. lignende det også af kampen var afgjort, da Zarate og Stancu havde bragt Kaiserslautern foran 0-2. Dette blev da også kampens resultat, men man skulle være glad for Vincent Enyeama som stod en fremragende kamo og blev kåret til kampens spiller.

Kvartfinale: Leverkusen 1-0

Holdet skulle i denne omgang klare Leverkusen hjemme, hvis man forsat skulle bevarer troen på, at vinde en titel i år. Denne gang have Kaiserslautern mere styr over tingene, og kunne i de døende minutter af første halveg, gå til pause med en 1-0 føring på mål af Bogdan Stancu. I anden halvleg havde hjemmeholdet igen styr på sagerne, og kunne sikkert spille en 1-0 sejr hjem.

Semifinale: Nürnberg 3-1

Netop semifinalen, var Kaiserslauterns endestation i sidste sæson men i år var mulighederne bedre da man skulle møde Nürnberg ude. Man kom da også foran på mål af Pablo Piatti i det 25 min, men i de døende sekunder formåede hjemmeholdets Vittek at udligne til 1-1. Anden halvleg var en sand ørkenvandring og bedst som man troede kampen ville gå ud i overtid, scorede udeholdet Zarate og derefter Stancu i kampens sidste 5 min. Og derved var Kaiserslautern klar til finalen. 



Holdopstillinger:



Vincent Enyeama 1. 


Matias Escobar 2.  Andreas Görlitz 3.  Pieter Collen 4.  Juan David Valencia 5.


Sebatian Reinert 6.  Birker Bjarnason 7.  Pablo Piatti 8.  Peter Niemeyer 9.


Mauro Zarate 10.  Bogdan Stancu 11. (C)





Stephan Loboué 1.


Christian Müller (C) 2.  Andreas Schäfer 3.  Moses Sichone 4. Manuel Horning 5. 


Marco Reich 6.  Sebastian Schuppan 7.  Stephan Sieger 8.  Dino Toppmöller 9.


Henich Bencik 10.  Tobias Damm 11.





Pokalfinalen

Alle eksperter var enige om, at Kaiserslautern måtte og skulle vinde denne finale som stor favoriter. Upåagtede Offenbach fra 2. Bundesliga var modstanderen, og med et skadesfrit Kaiserslautern hold, spekulere de fleste på hvor stor en sejr kampe ville ende med, til Kaiserslauterns fordel.  

Offenbachs manager Wolfgang Frank havde dog overværet mange af Kaiserslauterns kampe på det sidste, og havde en plan til hvordan Kaiserslauterns offensiv skulle holdes nede på et passende niveau af chance muligheder.

Det skulle da også hurtig vise sig, at Offenbach gik efter at pakke sig og håbe på modstanderen lavede fejl. Men allerede fra start blæste favoritterne til angreb, og angreb efter angreb bølgede ned mod Stephan Loboué i Offenbach målet. Mikaruløst formåede Loboué ene og alene at holde Kaiserslautern fra at score i en første halvleg, hvor der kun stod Kaiserslautern på alt. Derved kunne Offenbach gå til halvleg med et ønske resultat og kunne pakke sig endnu mere i kampens anden halvleg. 
Selv om det lignede en umulig at pakke ser mere, end hvad Offenbach gjorde i første halvleg, så var dette en kendsgerning Offenbach ville i overtid og straffespark.

Offenbach fik dog mere styr over defensiven i  anden halvleg og trods et stadig massivt pres for modstanderen holdte de dem væk fra de største chancer. Nu lød fløjten for sidste gang i anden halvleg og Kaiserslauterns medrejste fans, kunne noget skuffende se lystavlen stadig stå på 0-0. Det ville ikke være til og bære hvis deres helte ikke vandt denne kamp, for holdet sad virkelig på alt spillet. 

Det skulle heller ikke blive bedre for Kaiserslautern fans i den ekstra spilletid, bolden ville bare ikke ind. Kampen endte derfor 0-0 i en ekstra spilletid, takket være en flyvende Offenbach målmand. Derfor skulle kampen afgøres på den mest uretfærdige måde, på straffespark hvor alt kunne ske. Kaiserslautern måtte endda se Peter Niemeyer få marchorder i det 120 min, efter sit andet gule kort i kampen. 





Bogdan Stancu (FCK) , Scorer ! 0-1

Paul Thomik (Off) , Brænder ! 0-1

Juan David Valencia (FCK) , Scorer ! 0-2

Christan Müller (Off) , Scorer ! 1-2

Adrian Rapotan (FCK) , Scorer ! 1-3

Sidney (Off) , Scorer ! 2-3

Mauro Zarate (FCK) , Brænder 2-3

Stephan Sieger (Off) , Brænder 2-3

Pieter Collen (FCK) , Scorer 2-4




FC KAISERSLAUTERN VINDER AF DEN TYSKE POKALTURNERING FOR 3. GANG ER EN KENDSGERNING !
Logged

GOONER TILL I DIE !!


-Benja-
Gæst
 
Sv: Update Pokal Turneringen! - Die Roten Teufel
« Svar #56: 11 Jan 2008, 15:22 »

Super. Tillykke med Pokaltitlen Wink
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update Pokal Turneringen! - Die Roten Teufel
« Svar #57: 11 Jan 2008, 17:57 »

Super. Tillykke med Pokaltitlen Wink

Jov mange tak, det har været en virkelig god sæson.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Update Pokal Turneringen! - Die Roten Teufel
« Svar #58: 14 Jan 2008, 18:56 »

Der kommer måske en update senere i aften.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Update Pokal Turneringen! - Die Roten Teufel
« Svar #59: 14 Jan 2008, 19:14 »

Det lyder godt Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010