home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1206 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Update Pokal Turneringen! - Die Roten Teufel
0 Brugere og 30 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: Update Pokal Turneringen! - Die Roten Teufel  (Læst 15546 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: OPRYKNING - Die Roten Teufel
« Svar #30: 08 Jan 2008, 23:20 »

Sikker oprykning.. tillykke med det - held og lykke i Bundesligaen næste sæson Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: OPRYKNING - Die Roten Teufel
« Svar #31: 09 Jan 2008, 00:01 »


Tillykke med oprykning. flot klaret. har selv prøvet at være kaiser uden den store succes.
så bliver lidt misundelig at se dig med stor succes Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

-Benja-
Gæst
 
Sv: OPRYKNING - Die Roten Teufel
« Svar #32: 09 Jan 2008, 11:19 »

Tillykke med oprykningen. Bliver spændende i næste sæson. Wink

Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: OPRYKNING - Die Roten Teufel
« Svar #33: 09 Jan 2008, 11:34 »


Opstart 2008
- 7 nye ansigter

Nye ansigter i 1FCK:

>> V. Enyeama, Tel Aviv

>> P. Collen, Feyenoord

>> P. Niemeyer, W. Bremen

>> A. Görlitz, B. München

>> S. Pardo, Feyenoord

>> P. Piatti, River

>> A. Ottl, B. München

Kaiserslautern har for alvor taget tyren ved hornene og givet sig i kast, om at overleve den altid svære første sæson som oprykker. Holdet har hentet hele 7 nye navne, og ligner et hold som kan blive oppe og medierne har da også spåret dem på en 10 plads.

Det lykkedes for Andreas Brehme, at hente alle sine ønskede spillere fra sin såkaldte "Brehmes Liste der Vorschläge für Spieler", hvilket har bragt stor glæde i Kaiserslautern. Med de nye indkøb kan alle vores fans rolig sove trygt har den elskede manager udtalt, som på det sidste har opnået "Gudestatus" blandt befolkningen.

Især købet af Vincent Enyeama har imponeret mange, idet det meste af Europas tophold var ude efter ham og han vil da også blive set som en af Bundesligaens bedste målmænd. Det tyske hjemmepublikum har også noget at se frem til i næste sæson, da Kaiserslautern har valgt at købe 2 tyskere og leje en.


- Vi har i sidste sæson været meget kritiseret for, ikke at have særlig mange tyskere inde omkring førsteholdet. Hvilket også har berettiget, men hvis man ser omvendt på det, så tror jeg heller ikke vi havde stået i den situation som vi gør nu.

- Jeg valgte at kigge uden for Tysklands grænser, for at hente spillere af en hvis kaliber som kunne gøre en afgørende faktor i at rykke op. Tyske spillere er dyre MEGET dyre og med vores økonomi, havde jeg ikke andet valg end det jeg gjorde.

Jeg er derfor også yderst tilfreds med at have hentet 3 klasse spillere som samtidig er tyskere. Dette mener jeg er et skridt i den rigtige retning for det hold jeg ønsker at skabe.  For stod det til mig så jeg gerne et rent tysk hold, men det er ikke muligt og jeg tror heller ikke det ville være sundt i længden. Jeg er pt en meget glad mand over min trup og tror vi kommer til at klare os rigtig godt i denne sæson.


Udtalte en glad Kaiserslautern træner, inden holdet skulle møde Werder Bremen i kvartfinalen til årets tyske Ligacup.  
Logged

GOONER TILL I DIE !!


-Benja-
Gæst
 
Sv: Indkøb - Die Roten Teufel
« Svar #34: 09 Jan 2008, 11:43 »

Lovende hold.
Super du fik Vincent Enyeama.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Indkøb - Die Roten Teufel
« Svar #35: 09 Jan 2008, 13:05 »

Rigtig gode indkøb og Görlitz på højre back er rigtig god.

Han spiller fremragende for mig i HSV  Wink
« Seneste Redigering: 09 Jan 2008, 13:08 af Metsu1 » Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: OPRYKNING - Die Roten Teufel
« Svar #36: 09 Jan 2008, 13:08 »


Opstart 2008
- 7 nye ansigter

Nye ansigter i 1FCK:

>> V. Enyeama, Tel Aviv

>> P. Collen, Feyenoord

>> P. Niemeyer, W. Bremen

>> A. Görlitz, B. München

>> S. Pardo, Feyenoord

>> P. Piatti, River

>> A. Ottl, B. München

Kaiserslautern har for alvor taget tyren ved hornene og givet sig i kast, om at overleve den altid svære første sæson som oprykker. Holdet har hentet hele 7 nye navne, og ligner et hold som kan blive oppe og medierne har da også spåret dem på en 10 plads.

Det lykkedes for Andreas Brehme, at hente alle sine ønskede spillere fra sin såkaldte "Brehmes Liste der Vorschläge für Spieler", hvilket har bragt stor glæde i Kaiserslautern. Med de nye indkøb kan alle vores fans rolig sove trygt har den elskede manager udtalt, som på det sidste har opnået "Gudestatus" blandt befolkningen.

Især købet af Vincent Enyeama har imponeret mange, idet det meste af Europas tophold var ude efter ham og han vil da også blive set som en af Bundesligaens bedste målmænd. Det tyske hjemmepublikum har også noget at se frem til i næste sæson, da Kaiserslautern har valgt at købe 2 tyskere og leje en.


- Vi har i sidste sæson været meget kritiseret for, ikke at have særlig mange tyskere inde omkring førsteholdet. Hvilket også har berettiget, men hvis man ser omvendt på det, så tror jeg heller ikke vi havde stået i den situation som vi gør nu.

- Jeg valgte at kigge uden for Tysklands grænser, for at hente spillere af en hvis kaliber som kunne gøre en afgørende faktor i at rykke op. Tyske spillere er dyre MEGET dyre og med vores økonomi, havde jeg ikke andet valg end det jeg gjorde.

Jeg er derfor også yderst tilfreds med at have hentet 3 klasse spillere som samtidig er tyskere. Dette mener jeg er et skridt i den rigtige retning for det hold jeg ønsker at skabe.  For stod det til mig så jeg gerne et rent tysk hold, men det er ikke muligt og jeg tror heller ikke det ville være sundt i længden. Jeg er pt en meget glad mand over min trup og tror vi kommer til at klare os rigtig godt i denne sæson.


Udtalte en glad Kaiserslautern træner, inden holdet skulle møde Werder Bremen i kvartfinalen til årets tyske Ligacup.  

super duper hold.
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Indkøb - Die Roten Teufel
« Svar #37: 09 Jan 2008, 13:46 »



August måned
- Det uindtagelige fort

| Düsseldorf ll 2-0 (Pokal) | Frankfurt 4-0 | Stuttgart 2-3 | Hertha BSC 4-0 | Nürnberg 3-2 |



Det har hurtig vist sig, at Fritz-Walter Stadion i år kommer til at blive et uindtageligt fort, for de fleste storhold. Hertha Berlin og Frankfurt har allerede fået at føle hvordan det er at spille på Fritz-Walter Stadion.

Det skulle ikke varer længe før Kaiserslautern allerede fandt melodien i landets bedste række. Med 3 sejr ud af 4 mulige har holdet allerede lagt godt for land, og er at finde i den øverste halvdel i Bundesligaen. Holdet fik også en god start på sæsonen der man som ganske ventet sendte Düsseldorfs andet hold ud af pokalen i første runde. 2-0 lød sejren på hvor Rafael og islandske Bjarnason lod sig notere for målene.

I Bundesligaen har holdet været helt forrygende på hjemmebane hvor man har mødt stærke hold som Frankfurt og Hertha BSV, der begge blev sendt hjem med et nederlag på 4-0. Netop Fritz-Walter Stadion mener mange eksperter, at mange af de store hold vil få det svært, som det allerede er set med Hertha Berlin. Der vil uden tvivl blive hentet mange point hjemme, mens man på udebane vil få det svært. Kaiserslautern havde heller ikke meget at gøre mod Stuttgart, som dog også skal ses som en mesterskabs kandidat til Bayern München. Her kom holdets første nederlag i sæsonen, men de fleste var enige om det er ingen skam at spille lige op med Stuttgart på Gottlieb-Daimler-Stadion. Kaiserslautern hentede overraskende alle 3 point ude mod Nürnberg, hvor man især kunne takke målmanden Vincent Enyeama som stod en fantastik kamp.


Statistik for august

Mål:
Rafael, 6 mål.
Bogdan Stancu, 5 mål.
Sebastian Pardo, 2 mål.

Assist:
Rafael, 4 assist.
Bogdan Stancu, 3 assist.
Gabriel Torje, 3 assist.

Gennemsnitlig bedømmelse:
Rafael, 8.50.
Bogdan Stancu, 8.20.
Vincent Enyeama, 7.50.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Crazy-andreas
Gæst
 
Sv: August 08 - Die Roten Teufel
« Svar #38: 09 Jan 2008, 13:54 »

Gode resultater, og et usandsynligt hurtigt tempo dine updates kommer i.
Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: August 08 - Die Roten Teufel
« Svar #39: 09 Jan 2008, 13:58 »

Gode resultater, og et usandsynligt hurtigt tempo dine updates kommer i.

Usandsynligt ?  Huh

Der er gået næsten 2 ½ time siden den sidste update ?
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Indkøb - Die Roten Teufel
« Svar #40: 09 Jan 2008, 15:42 »

Lovende hold.
Super du fik Vincent Enyeama.

Ja har er virkelig en forstærkning som vil noget, og efter de 2 første måneder ligner han et godt bud på årets keeper.
Rigtig gode indkøb og Görlitz på højre back er rigtig god.

Han spiller fremragende for mig i HSV  Wink

Tak metsu. men dog indrømme at jeg har omskolet den gode Görlitz til venstre back hvor han også gør det stærkt.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: August 08 - Die Roten Teufel
« Svar #41: 09 Jan 2008, 15:45 »

omg du leverer bare altid de fede resultater. du er en af mine yndlingsskrivere herinde! Smiley

Logged

Adebayor 25
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: August 08 - Die Roten Teufel
« Svar #42: 09 Jan 2008, 16:53 »



September måned
- Gode modstandere

| Schalke 04 0-0 | Leverkusen 2-2 | Bielefeld 4-1 | Mainz 3-0 | Hamburg SV 0-2 |



Efter en forrygende start kom Andreas Brehme og hans tropper for alvor på opgave i den netop afsluttede september måned. Selv om "Die  Roten Teufel" skulle møde Schalke, Leverkusen og Hamburg blev det kun til et nederlag.

Oven på en helt fantastik første måned skulle holdet komme ned på benene igen. Da Kaiserslautern kun formåede at hente 2 sejr ud af 5 mulige i september måned. Inden den første kamp, havde holdet da heller ikke regnet med det helt store udbytte idet man skulle møde Schalke 04 hjemme og Leverkusen og Hamburg SV ude. Til gengæld viste Rafael endnu engang i sin målfarlighed og med 4 mål sendte det ham op som topscore i Bundesligaen med 8 mål for 9 kampe.

Tilskuerne på Fritz-Walter Stadion var vidne til flot og meget intens kamp mellem Kaiserslautern og Schalke 04. Det var kun oven på to fanstastike målmands præstationer der gjorde at holdene ikke fik scoret, i en kamp der bød på mange store chancer i begge ender. 

I Bundesligaens næste runde, ventede der også en svær modstander mod Leverkusen på udebane. På trods af Kaiserslauterns rolle som "underdogs", havde udeholdets Rafael allerede efter 19 min sendt sit hold foran 0-2. Uheldigt for Kaiserslautern reducerede Leverkusen til 1-2 to min inde i dommerens overtid af første halvleg. Og med blot 15 min igen skete det uheldige at Leverkusen udlignede i en kamp som Kaiserslautern ellers havde styret godt. 

Holdet skulle dog hurtig glemme kampen om Leverkusen, da men i de 2 følgende kampe fejede først Bielefeld (4-1) og derefter Mainz med 3-0. Igen var overraskelsen Rafael ophavsmand til 4 mål, hvilket gjorde han holdte fast i den noget overraskende plads som nr 1 på topscorelisten. Rumænske Gabriel Torje havde også fundet storspillet frem i disse kampe og ligner mere og mere en fast mand på det rumænske A-landshold.

I månedens sidste kamp skulle Kaiserslautern nok engang på en svær opgave, da man skulle rejse til Hamburg for at møde hjemmeholdet i Bundesligaens 9 runde. Her faldt organisationen for alvor i kamp man ellers havde styret, da Guerrero scorede heldigt inde i overtiden af første halvleg. Dette slog holdet helt ud og selv samme Guerrero kunne gøre det til 0-2 i kampens anden halvleg.  



Statistik for september

Mål:
Rafael, 4 mål.
Gabriel Torje, 2 mål.
Bogdan Stancu, 1 mål.

Assist:
Andreas Görlitz, 2 assist.
Gabriel Torje, 2 assist.
Rafael, 1 assist.

Gennemsnitlig bedømmelse:
Gabriel Torje, 7.80.
Rafael, 7.60.
Vincent Enyeama, 7.40.
Logged

GOONER TILL I DIE !!


-Benja-
Gæst
 
Sv: September 08 - Die Roten Teufel
« Svar #43: 09 Jan 2008, 17:24 »

Gode resultater, godt at de store hold har problemer på Fritz-Walter Stadion  Thumbs Up
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: September 08 - Die Roten Teufel
« Svar #44: 09 Jan 2008, 20:19 »

Fremragende updates, og yderst geniale resultater Peace Virkelig en fantastisk blog du har startet her Smiley
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010