Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:58:30
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
06 Nov 2024, 11:45
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
03 Nov 2024, 19:31
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45
Svartowiz
Skadestuen
Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere:
23449
0 Brugere, 758 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Listeria
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
#R.I.P.# Bolton Wanderers (Tidl. MUFC -> Sevilla -> Milan)
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
19
Forfatter
Emne: #R.I.P.# Bolton Wanderers (Tidl. MUFC -> Sevilla -> Milan) (Læst 53346 gange)
Metsu1
Manager
Sv: De Røde Djævle (CL finale + PL opsumering)
«
Svar #60:
11 Jan 2008, 09:38 »
Flot hold og flotte resultater!
Taktikken ligner den jeg bruger i Ajax, mine midtbanespillere er dog en tand længere tilbage på banen, men den fungerer også rigtig godt. Har dog svært ved at lukke ned for de helt store hold, de spiller sig tit til rigtig mange chancer.
Mht. nyindkøb synes jeg du skal fyre Tim Wiese for han er simpelthen for klam til United
og så investere i Marten Stekelenburg i stedet for, da han er en klassekeeper
airon
Juniorspiller
«
Svar #61:
11 Jan 2008, 11:58 »
Er det muligt at lægge din taktik op til download, så man kan afprøve den? ;-)
JimmyGP
Manager
«
Svar #62:
11 Jan 2008, 15:53 »
Citat af: Metsu1 11 Jan 2008, 09:38
1) Flot hold og flotte resultater!
2) Taktikken ligner den jeg bruger i Ajax, mine midtbanespillere er dog en tand længere tilbage på banen, men den fungerer også rigtig godt. Har dog svært ved at lukke ned for de helt store hold, de spiller sig tit til rigtig mange chancer.
3) Mht. nyindkøb synes jeg du skal fyre Tim Wiese for han er simpelthen for klam til United
og så investere i Marten Stekelenburg i stedet for, da han er en klassekeeper
1) Mange tak
2) Ja, det ved jeg.. men jeg synes det fungerer okay sådan for mig..
3) Jeg leder med lys og lygte efter en der gider at være backup for Gordon, men som også har klassen til at gå ind når det gælder! Wiese har kontrakt som backup-spilleren, men alligevel er han utilfreds.. Jeg har forsøgt at sælge flere gange, men der er ingen interesseret..
-> Stekelenburg er uden tvivl en go' målmand og et intersant emne., Tror du han er tilfreds med at være backup??
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
«
Svar #63:
11 Jan 2008, 15:53 »
Citat af: airon 11 Jan 2008, 11:58
Er det muligt at lægge din taktik op til download, så man kan afprøve den? ;-)
Øhh.. jo det kunne jeg vel godt.. Hvor man kan man det??
- Veni, vidi, vici -
Rossonero
Gæst
«
Svar #64:
11 Jan 2008, 15:55 »
Citat af: JimmyGP 11 Jan 2008, 15:53
Øhh.. jo det kunne jeg vel godt.. Hvor man kan man det??
Evt. her:
http://www.zshare.net/
En rigtig god blog by the way.
JimmyGP
Manager
«
Svar #65:
11 Jan 2008, 16:08 »
Citat af: Rossonero 11 Jan 2008, 15:55
Evt. her:
http://www.zshare.net/
En rigtig god blog by the way.
Tak for det Rosso
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
«
Svar #66:
11 Jan 2008, 16:08 »
Link til min taktik
http://www.zshare.net/info.html?6408787-c6dcd752f2870bc6d18e9637e3a05cad
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
«
Svar #67:
12 Jan 2008, 01:34 »
Preseason2012/2013
Bury 4-1 (u)
Vi sidder som ventet på kampen og Bury kunne nemt at tabt med flere mål. Deres mål tilskrives en dårlig indgriben af Wiese, som nu helt klart er på vej ud af klubben. Everton & Levante skulle være interesseret i den tyske keeper.
Vores mål blev scoret af Palolmbo, Tévez, Nani & Lulinha.
Shelbourne 3-0 (u)
Det irske mesterhold spiller som en sæk kartofler gennem hele kampen, men det gør vi faktisk også, så det er helt fint vi vinder med 3 mål. Med 9 minutter igen
Vores mål blev scoret af Tévez, Rooney, Fletcher
Newport County 4-0(u)
Der står 4-0 ved pausen og Pirlo har endda brændt straffe efter 31 minutter. Kampen er et stor United-angreb og spillere virker klar til Communityshield-kampen mod FA-cup-vinderne fra Arsenal.
Vores mål blev scoret af Fletcher, Tévez, Fábregas & Anderson
Community Shield
:
Traditionen tro mødes pokalvinderne med mestre inden det går løs i Premier League og kampen spilles på mægtige Wembley. United står i denne finale for 5 gange i træk og med undtagelse af sidste sæson har de vundet de andre 3. United har muligheden for at løfte trofæet for 17. gang, men hvis det trofæet bliver i London bliver det 13. gang ”Gunners” løber tittlen. Der er lagt op til en spændene kamp som begge mandskaber går efter at vinde.
”
Jeg forudser en tæt kamp, hvor vi kommer til at matche hinanden godt og det bliver sikkert en tilfældighed, der afgør det. Arsenal – United bliver en superkamp og jeg tror på vores chance
” sagde David Moyes et par dage før kampen.
”
Det er ikke sikkert de 90 minutter er nok. Vi spiller næsten altid lige om med et stærkt Arsenal-hold under kyndig ledelse under en dygtig manager. Moyes er en stor træner med et stort hold og jeg respekter både træneren og holdet. Det skal dog ikke forstås sådan, at vi overlader initiativet til Arsena og bare venter på kontrastød. Nej vil kæmpe for sejren og det her er hævnens time
” sagde Poulsen dagen før kampen.
Kampen skulle dømmes af engelske Martin Atkinson og der var 89.997 på lægterne søndag den 5. August.
Moyes blev manden der fik ret, da det blev en tæt kamp, hvor begge hold kampen igennem spiller på det sikre og overlader intet til tilfældighederne. Kampen var plaget af mange grove frispark og henstillinger til spillere fra begge hold. Meget overraskende uddelte Atkinson kun 2 gule til henholdsvis Lucas & Nasri. Kampen blev afgjort da Sagna mistede bolden til Evra, som sparkede den videre til Tévez.
Tévez dribler forbi Zapata og han er alene med målmanden. Jeg holder vejret og lukker øjnene et kort øjeblik. Skal han afgøre det nu eller skal vi ud i straffespark? Da jeg åbner dem brøler en stor del af tilskuerne.
Tévez har sendt bolden i nettet bag Fabianski og United-spillerne stormer frem for at lykønske ham. Jeg smiler skummelt på sidelinjen og forbander bestyrelsen langt væk. Det her er måske Tévez sidste kamp i United-trøjen. Der er bud fra Italien – et bud vi åbenbart ikke kunne afslå. 28 år og i sit livs form. Hvorfor fanden skal han væk nu? Håber sgu han bliver, men efter at have overhørt hans agent lyder til at de er villige til at gøre alt for Carlos’s underskrift.
1.71 høje Tévez springer på mig og jubler; ”
I did it boss – We fucking did it”. Easy now Lad, There are still two minutes to be played – but keep it up
”. Han nikker og løber tilbage på banen. Moyes mener der er blevet brugt for meget tid på at juble. Atkinson ryster på hovedet og fløjter de sidste 2 minutter i gang. Arsenal er knækket og kampens sidste chance banker Tévez på overliggeren.
For 17. gang i historien
løfter Manchester United Community shield trofæet og det tegner til endnu en supersæon for de Røde Djævle. Men hvem bliver mon Tévez’s afløser, hvis han ender i Italien?
OL England 2012
.
Truppen var klar. Flere af spillere har allerede fået deres debut på A-landsholdet, men de er alligevel udtaget til et OL, hvor vi er favoritter. Vi er endt i gruppe D sammen med Kroatien, Senegal & New Zealand. En gruppe vi bør får mindst 7 point og hvor Kroatien bør være det eneste hold, der kan udfordre mine drenge.
+ Celsinho
Brasilien – Kroatien 2-0
(Celsinho, Alex Teixeira)
Vi scorer endelig et mål med et minut igen. Langt inde i overtiden får vi det næste og gruppens sværeste hold er slået. Kampen blev i øvrigt spillet på Old Trafford og det var fedt at se så mange United-spillere følge med fra tribunerne. Men de var svære at få øje på, da vi kun var 500 fra maksimum kapaciteten på 99.712.
Senegal – Brasilien 0-7
(Alan Kardex x 4, Thiago, Maurício, Sérgio Mota)
Vi scorer på alt i dag og jeg ikke deres målmand har en redning. Enten er der en forsvarer i vejen ellers rammer vi ikke kassen. Dejligt at underholde på Old Trafford og jeg håber da på at kunne levere et lignende resultat med United i denne sæson. Men der er kun en spiller i kampen og det er Kardec. 4 mål er for lidt fra hans side med de chancer han har i dag. Stuttgart-spilleren er kun 23 år og han skal nok blive til noget stort.
Brasilien – New Zealand 5-1
(Lulinha, Kerlon x2, Celsinho x2)
Da Lulinha brager os foran efter en halv time går tilskuerne på Old Trafford amok. Der bliver råbt og skrevet af ham resten af kampen og jeg fortryder lidt at han ender i enten Juve eller Barca. Han er meget populær i klubben, men heldigvis er det kun en 1-årig lejeaftale.
At vi vinder 5-1 skyldes at NZ ikke scorer på deres chancer og vi fortsætter med at spille sambabold. Jeg tror og håber på at vi kan spille os hele vejen til Finalen.
Kvartfinale; Brasilien – Spanien 1-0
(Kerlon)
Hjemmebanefordelen er desværre væk og vi er rejst til Liverpool for at spille på New Anfield. Det ser dog ikke ud til at påvirke gutterne og efter 23 minutter bringer Kerlon os foran. Celsinho sparker et hårdt frispark og på beste Inzaghi-stil snitter Kerlon bolden ind bag chanceløs Pedro Javier Del Río. Selv med Sergio Ramos & Bojan Krkic på holdet kommer Spanien ikke rigtig frem til noget farligt.
I anden halvleg bliver Iñigo Rodríguez smidt ud og kampen går i stå. Vi holder på bolden og spiller den stille rundt uden nogen chance for spanierne. Holdet er i semifinalen!!
Semifinale; Argentina – Brasilien 1-3
(Mauríco, Kardec, Sérgio Mota)
”Same procedure as last year, James”. Sidste gang vi mødes endte kampen også 3-1 til vores fordel. Messi scorer Argentinas eneste mål og det er fortjent han får pyntet på det til sidst. En kamp, som vi dominere og leger skydetelt, igen igen.
”
Vi spiller vores rivaler ud af banen og jeg står med en fanatastisk følelse i kroppen. Nu tager vi sgu den sidste kamp og kalder os olympiske mestre
” sagde Poulsen.
I denne anden semifinale tørnede Mexico sammen med Frankrig og her vandt Frankrig med cifrene 2-0 for 3. kamp i træk. Mexico slog ellers Frankrig 3-1 i gruppespillet, men nu er det franskmændene, der er finaleklar.
Finale, Brasilien – Frankrig
1.51: Alan Kardec bryder igennem det franske forsvar og brænder. Celsinho er dog hurtigt over bolden og bringer Brasilien på 1-0
46.25: Maurício trykker af fra distancen og endnu en returbold ender for fødderne af en brasilianer. Thiago sparker den stille og roligt over stegen til 2-0.
79.16: Bruno Menzenga modtager bolden ved midten og dribler med bolden mod mål. United-angriberen snyder samtlige franskmænd på egen banehalvdel og lukker og slukker for i aften. En fantastisk præstation af drengene.
Finale, Brasilien – Frankrig 3-0
(Celsinho, Thiago, Bruno Mezenga)
Næste update handler om Indkøb/salg og de første kampe i PL samt UEFA Super Cup
.
- Veni, vidi, vici -
Ronaldinho92
Førsteholdsspiller
Sv: De Røde Djævle (Community Shield + OL!!!)
«
Svar #68:
12 Jan 2008, 11:02 »
Total iorden update .. Klasse med en masse sejre
Læs med i Paris SG's vej mod succes (CM01/02):
-
http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=20113.msg621825;topicseen#msg621825
United master
Førsteholdsspiller
«
Svar #69:
12 Jan 2008, 11:37 »
Wauw go blog har lige tjekket det hele ud nu. den er virkelig nice.. tror jeg følger med i den hvis jeg husker det
JimmyGP
Manager
«
Svar #70:
12 Jan 2008, 12:49 »
Citat af: Ronaldinho92 12 Jan 2008, 11:02
Total iorden update .. Klasse med en masse sejre
Tak for det
Citat af: United master 12 Jan 2008, 11:37
Wauw go blog har lige tjekket det hele ud nu. den er virkelig nice.. tror jeg følger med i den hvis jeg husker det
Mange tak.. det håber jeg da du gør
- Veni, vidi, vici -
JimmyGP
Manager
«
Svar #71:
12 Jan 2008, 13:05 »
Kampe i Premier League
Sheffield United 2-0
(h) (Nani, Rooney)
Arsenal 0-0
(u)
Sunderland 4-1
(h) (Rooney, Ronaldo, Bojan x2)
7 point i 3 kampe er godkendt og mindre havde været en katastrofe, da både Sheffield & Sunderland er oprykkere.
UEFA Super Cup
Vi scorer på vores chancer og andet er der ikke at sige til den kamp. Selvom der bliver scoret 4 mål i kampen er ikke særlig spændene. Derfor må i nøjes med et SS af kampen.
Transfers 2012
Goddag:
Da transfervinduet åbnede, havde allerede jeg signet de 2 spillere jeg ville have, troede jeg. Ronaldinho på en fri transfer og Emiliano Insúa for 150 millioner kroner. Men jeg var træt af min reservekeeper Tim Wiese blev ved at brokke sig begyndte jeg at lede efter en ny målmand og talenter til reserve- og u-holdet.
Over 30
unge spillere var til prøvetræning og 14 af dem endte på kontrakt med de engelske mestre. Spillerene kom fra Schalke, AC Milan, Juventus, Real Madrid, Roma, Bayern München, Lyon, Sevilla, Villarreal, Gloria, Celtic & Sochaux. De 14 talenter har kostet Manchester United i omegnen af 200 millioner kroner.
En ny reservemålmand
blev også fundet. Han er fra Spanien, har spillet for Atlético Madrid og hedder Daniel De Gea. 21-årige De Gea er blevet tildelt trøje nr. 79 og sat i lære hos førstekeeper Craig Gordon. Den 188 centimeter høje målmand har spillet 20 kampe for det spanske u21-hold, hvor han også er vicekaptajn.
”
Der hviler et stort pres på hans unge skuldre og jeg håber de holde til det. Han har kun stået 6 kampe for Atlético i La Liga og hans største problem er hans manglende erfaring. Han er købt som backup og han skal nok få masser af cupkampe, mens at Gordon er førstevalget i PL & CL. Men det er en interessant spiller, som vi har fået og nu må vi ser hvor langt talentet holder
” sagde Poulsen om sin nye målmand.
Det er ikke spanske spillere der mangler i United. Hele 7 spillere fra Spanien er i Uniteds førsteholds trup. Bojan, Fabregas, Pique, Juanfran, Ramos og De Gea har fået endnu en spansk spilleritruppen. Det drejer sig om den 22-årige defensive midtbanespiller Ignacio Camacho, som har fået tildelt trøje nr. 23. United har betalt hele 150 millioner for spilleren, men træneren selv har beskrevet det som et drømmekøb længe undervejs.
”
Jeg har haft kig på Camacho siden min tid i Sociedad og jeg har ingen anelse om hvorfor det først bliver nu jeg henter ham. Jeg har forsøgt at købe ham hvert år, men vi er aldrig kunnet nå til enighed med Atlético. Prisen stiller selvfølgelig høje forventninger, men jeg har gode erfaringer med spanske spillere og glæder se Camacho i aktion
”
Sidst men ikke mindst har vi lejet den italienske angriber Okaka fra Roma.
Farvel:
United har sagt farvel til ungdomsspillerne Robert Miles & Nick Hewitt, som ikke fik forlænget deres kontrakter.
Ben Amos er blevet solgt for 5 millioner til Barnsley, mens Michael Barnes blev solgt skotske Morton for 7,75 mio. Kieran Lee var spået en stor fremtid hos United, men han slog aldrig igennem og er solgt til ligakollegaerne fra Blackburn for den symbolske sum af 0 kroner.
Willian, Millan & Tim Wiese er blevet lejet ud til AA Gent, men Lulinha er lejet ud til Juventus & Levan Kenia er lejet ud til Valencia.
Uniteds største salg var den argentinske stjerne Carlos Tévez til italienske Inter for 450 millioner kroner samt en 20 % af næste salg. Inter spurgte efter United pris og Poulsen forlangte 600 millioner. Da Inter sendte det fornævnte bud valgte bestyrelsen at takke mange tak til buddet. 28-årige Tévez takkede også mange tak til den nye udfordring og United manglede derfor Tévez’s afløser. Blikket blev vendt mod syd mod den spanske hovedstad Madrid. Hvilket spiller der er tale om bliver afsløret i næste update som er et interview med den nye spiller.
Hints
:
Han er sydamerikaner!!
Han er yngre end Tévez!!
Han spiller i Madrid!! (Getafe, Real eller Atlético)
Hvem er spilleren? Smid dit bud og en kommentar om bloggen
- Veni, vidi, vici -
Niko
Gæst
«
Svar #72:
12 Jan 2008, 13:07 »
Sergio Agüero! Velkommen til!
United master
Førsteholdsspiller
«
Svar #73:
12 Jan 2008, 13:11 »
Nemlig Cesc det er Aguero
JimmyGP
Manager
«
Svar #74:
12 Jan 2008, 15:16 »
Som flere af jer ret hurtigt gættede er den nye spiller Sergio Agüero fra Atlético Madrid.
Agüero blevet hentet ind for 370 millioner samt 20 % af næste salg. Som med Tévez valgte bestyrelsen at overtrumfe managerens ønske om at afvise tilbuddet og i stedet tillade Agüero at forhandle kontrakt med United. Sergio skrev under dagen efter buddet var accepteret og blev præsenteret med trøje nr. 32.
Sergio Agüero i aktion fo Atlético
Sergio Agüero om skiftet
:
Journalist
: Sergio; der har stået i flere spanske aviser de seneste par dage, at Manchester United er dit drømmeskifte. Hvad synes du selv?
Sergio
: United er en stor klub, som spiller i en af de hårdeste ligaer i verden. Det er en kæmpe udfordring for mig og jeg glæder mig meget til at komme i gang. United har vundet både mesterskab & Champions League 4 år i streg. Jeg glæder mig til at vinde trofæer med United.
Journalist
: Du er kørt i stilling som Carlos Tévez’s afløser. Tévez har været en af de bærende kræfter hos United de sidste par sæsoner. Hvordan har du det sådant et forventningspres?
Sergio
: Selvfølgelig er jeg under et vist forventningspres, men det er alle indkøb i min prisklasse og alle spillere, der kommer til Manchester United er der forventninger til. Men det er ikke noget jeg tænker på.
J
: Du har spillet 7 sæsoner i det spanske og nu rykker du til kolde England med regn og blæst. Udover vejret spilles der en del hårdere i England. Er det ikke en del forandringer på kort tid?
S
: Jo, helt sikkert. Men som professionel er det jo bare noget man tager med. Jeg tror ikke jeg får problemmer..
J
: Okay, men det hårde spil har allerede givet dig din første skade. Det gik ud over din ankel og du sidder ude i en måneds tid.
S
: Det er da ikke noget at gøre ved. Skader er en naturlig ting af gamet, men jeg er da dybt frustreret over at jeg ikke får mulighed for at spille og etablerer mig på holdet.
J
: Hvordan vil du beskrive din debut på Barcelona i Super-cuppen?
S
: Hmm.. Jeg får 70 minutter på banen og leverer ikke det store i kampen. Det var ikke min bedste kamp, men så igen, det var ikke nogen god kamp for nogen af holdene.
J
: Men vores tid er gået og mange tak for snakken.
Kampe siden sidst
CL: Galatasaray 1-1
(u), Ronaldo
Vi åbner CL-gruppen i med uafgjort i Istanbul, mens Bayern München skuffende får 0-0 hjemme mod Spartak Moskva. Vi fører gruppen efter første kamp.
Blackburn 3-0
(u), Anderson, Pirlo (str), Alves
Jack Hobbs bliver smidt ud af 16 minutter og vi presser på for at komme foran. Anderson scorer efter 20 minutter og så er løbet kørt for hjemmeholdet.
CC: Preston North End 4-1
(h), Wijnaldum, Bojan Krkic x2
De unge drenge får chancen fra start, men Preston fra næstbedste række chokstarter og bringer sig foran 1-0 ved Lee Barnard, som er også stillingen ved halvleg. Men i anden halvleg viser vi hvem vi er og på 20 minutter fører vi med 4-1. Wijnaldum udligner efter 50 minutter og 8 minutter senere kommer vi så foran ved et selvmål af Kevin Foey.
Krkic scorer sit første efter 63 minutter på et veludført straffespark og 2 minutter senere efter flot kontraspil af ham og Mezenga.
- Veni, vidi, vici -
Sider:
1
...
3
4
[
5
]
6
7
...
19
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »